Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

[PSP] Frantix.cso

Dex12 / ►PSP / ◄Gry PSP / [PSP] Frantix.cso
Download: [PSP] Frantix.cso

268,41 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazek

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Everyday Shooter to prosta relaksująca produkcja, łącząca w sobie cechy gry muzycznej i strzelaniny w stylu Robotron 2084 lub Geometry Wars. Rozgrywka polega na zestrzeliwaniu różnokolorowych geometrycznych kształtów. Innowacją jest fakt, że zamiast odgłosów eksplozji, słyszymy gitarowe riffy, co sprawia, że strzelając tworzymy oryginalnie brzmiącą muzykę. Sterowany za pomocą lewej gałki analogowej malutki stateczek ma za zadanie nie tylko niszczyć wszystkie inne elementy na planszy, ale i zbierać przeróżne dodatkowe ulepszenia, tzw. power-up’y, dzięki którym można dodatkowo urozmaicać tworzoną muzykę. Na szczególną uwagę zasługują specjalne elementy, których trafienie inicjuje reakcję łańcuchową. Dzięki nim możemy błyskawicznie zniszczyć większość obiektów na planszy. Im więcej punktów uda się zdobyć przed zakończeniem odgrywanego w tle utworu, tym wyżej uplasujemy się na liście najwyższych wyników. Warto nadmienić również, że każdy etap rozrywki charakteryzuje się własnymi zasadami, których trzeba się najpierw nauczyć, by w ogóle móc przejść dany poziom.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK
Co bardziej lubicie? Przechodzić gry tylko dla samego faktu ich ukończenia, czy męczyć dany tytuł, aby odkryć wszystkie jego sekrety? Część z Was uzależni decyzję np. od grywalności lub jakości bonusów jakie ukryli twórcy. Brave Story: New Traveler plasuje się gdzieś po środku. Gra jest pełna przeciwieństw, może nie skrajnych, ale zawsze. Nie mam w swoim zwyczaju opisywać fabułę gry. Zaznaczę jedynie, że jest ona mało interesująca, nie wzbudza u gracza szczególnych uczuć. Brak w niej elementów budujących napięcie czy niespodziewanych zwrotów akcji. Mówiąc prościej i szybciej – jest i tyle. Cała zabawa jest bardzo schematyczna. Główny bohater Tatsuya wraz ze swoimi kompanami poznanymi w świecie fantasy Vision, wyrusza pełną niebezpieczeństw przygodę. Do naszej dyspozycji oddano sześć postaci, z których formujemy trzy osobowy zespół. W czasie poruszania się po mapie świata oraz wewnątrz lokacji widzimy tylko postać Tatsuya. Wchodzimy do miasta, zwiedzamy budynki, aż w końcu włącza się dialog, z którymś z NCPów. Dostajemy porcję fabuły i zadanie do wykonania. Kierujemy swoje kroki do odpowiedniego dungeonu, zabijamy bosa i wracamy. Walki odbywają się w podobny sposób jak w serii Final Fantasy. Na zmianę z oponentami (do czterech w pojedynku) okładami się orężem lub ciskamy magią. Czary nazywają się tu Bravura Skills i oprócz tych wykonywanych przez jedną postać mamy jeszcze ataki łączone – nazwane Unit Skills na wyprowadzenie, których konieczne jest posiadanie wystarczającej ilości punktów magii (Bravure Points), których część odnawia się automatycznie po każdym ataku, bez względu na jego rodzaj. W czasie walk może my również wspomóc się eliksirami ofensywnymi i defensywnymi. Nad rozwojem postaci nie mamy żadnego panowania. Wszystkie statystyki podnosimy oraz nabywamy nowe umiejętności wraz z rosnącym doświadczeniem. Takiego rozwiązania panom i paniom z Xseed (developer) wybaczyć nie mogę – nie te czasy. Zachwycić może grafika i modele przeciwników. Część lokacji została ciekawie zaprojektowane, szczególnie zabudowania, szkoda tylko, że są puste i niewielkie, przez co nie zachęcają do eksploracji. Atakom magicznym przydały by się większe „fajerwerki”, szczególnie tym łączonym. Dobrze, że chociaż części z nich towarzyszą ciekawe filtry graficzne i kolory. Na pochwałę zasługują przeciwnicy. Ich modele mogłyby z powodzeniem zastąpić członków drużyny. Podsumowując. Brave Story: New Traveler jest grą krótką i dosyć łatwą, która dopiero przed starciem z głównym bossem, każe nam potrenować i dopakować zespół. Dla jednych będzie to wada, dla drugich nie koniecznie, biorąc pod uwagę, jak niewiele satysfakcji może nam dać z eksploracji świata Vision. Podobna sytuacja jest z grafiką i wyglądem przeciwników, raz jest lepiej raz gorzej. W ten sposób otrzymujemy grę bardzo średnią. Mogło być dużo lepiej.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK

Wild Arms: Crossfire jest kolejnym reprezentantem cieszącego się sporym zainteresowaniem gatunku tzw. japońskich gier role-playing. Jest to więc bezpośredni konkurent dla takich klasyków, jak Final Fantasy czy Dragon Quest. Crossfire jest jednak pod wieloma względami wyjątkowym przedstawicielem sagi Wild Arms. Przede wszystkim, jest to pierwszy produkt, który zdecydowano się opracować wyłacznie z myślą o posiadaczach przenośnej konsoli PSP (na dodatek od podstaw). Ponadto nie jest to już klasyczny RPG. Crossfire przeistoczył się bowiem w turową, taktyczną strategię. Jak można się więc łatwo domyślić, gra w znacznym stopniu nawiązuje do takich tytułów, jak chociażby Final Fantasy Tactics. Za przygotowanie Crossfire odpowiedzialna jest naturalnie firma Media Vision. Developer ten oprócz pozostałych gier z serii Wild Arms opracował też między innymi takie tytuły jak chociażby Mawaza, czy Sneakers. Akcja Wild Arms: Crossfire, podobnie zresztą jak miało to miejsce w przypadku poprzednich tytułów z tej serii, rozgrywa się w baśniowej krainie o nazwie Falgaia. Przedstawiona w grze historia opowiada o przygodach Clarisa. Jest on jednym z rycerzy pokojowo nastawionego królestwa Elecius. Zabawa rozpoczyna się od śmierci królowej tego imperium. Ponadto wszystko wskazuje na to, iż nie był to wypadek. Sterowana postać w trakcie właściwej rozgrywki zajmuje się więc zarówno odkryciem personaliów mordercy, jak i rozwikłaniem całego spisku. Bitwy, rozgrywane są na planszach, które obserwujemy w rzucie izometrycznym. Każda mapa podzielona została na kilkadziesiąt różnych pól. Zostały one opisane wieloma różnymi współczynnikami, między innymi określającymi ilość zabieranych punktów akcji. Dowodzone postaci w trakcie rozgrywania własnej tury muszą te punkty odpowiednio rozdysponować. Kolejność wykonywania ruchów uzależniona jest od wysokości współczynnika RES. Wyższy współczynnik oznacza możliwość częstszego uczestniczenia w walce. Gracz może oczywiście próbować modyfikować jego wartość, kupując magiczne przedmioty, czy nabywając określone umiejętności. Jeszcze przed rozpoczęciem każdej walki możemy także skorzystać z zaawansowanego systemu raportów, informującego o orientacyjnej wielkości sił wroga, czy warunkach odniesienia zwycięstwa. Pomiędzy misjami (rozgrywanymi na mapach taktycznych) przemieszczamy się po świecie gry. Jest to ogromna dwuwymiarowa mapa, na której zaznaczono oczywiście wszystkie ważne lokacje, ze szczególnym uwzględnieniem wykonywanych aktualnie zadań. Oprawa wizualna została utrzymana w typowym dla serii stylu. Jest to więc coś na kształt japońskiego anime. Na warstwę dźwiękową składają się zarówno wypowiadane przez postaci kwestie dialogowe, jak i odpowiednio dopasowane utwory muzyczne.

WIĘCEJ INFO NA STRONIE: LINK</p>
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności