F.E.A.R.2.Project.Origin.MULTi9-PROPHET.part07.rar
-
■ Król Artur II (2012) PL-PROPHET PC -
■ Księżniczka i żaba (2010) PL-PROPHET -
■ Kubuś i Przyjaciele (2011) PL-PROPHET -
■ Legendary PL-PROPHET -
■ LEGO Batman The Videogame PL-PROPHET -
■ LEGO Harry Potter Lata 5-7 2011 PL-PROPHET -
■ Lego Harry Potter Years 1-4 PL-PROPHET -
■ LEGO Pirates of the Caribbean PL-PROPHET -
■ Lionheart Wyprawy Krzyżowe PL-PROPHET -
■ Lost Horizon (2010) PL-PROPHET -
■ Machinarium PL-PROPHET -
■ Madagaskar 2 Escape to Africa PL-PROPHET -
■ Mafia II + ALL DLC ADDONS (2010) PL-O22y -
■ Mage Knight Apocalypse PL-PROPHET -
■ Majesty Anthology (2011) PL-PROPHET -
■ Mass Effect 2 PL-PROPHET -
■ Mass Effect Edycja Rozszerzona PL-PROPHET -
■ Medal of Honor (2010) PL-PROPHET -
■ Medal of Honor Airborne (2007) PL-PROPHET -
■ Medal Of Honor Wojna Na Pacyfiku PL-SPHiNX] -
■ Men of War Oddzial Szturmowy PL-PROPHET -
■ Men of War PL-PROPHET -
■ Men of War Red Tide PL-O22y -
■ Men of War Wietnam (2011) PL-PROPHET -
■ Men of War Wyklęci Bohaterowie PL-PROPHET -
■ Metro 2033 (2010) PL-PROPHET -
■ Might & Magic Clash of Heroes PL-PROPHET -
■ Mini Ninjas PL-PROPHET -
■ Need for Speed Carbon PL-SPHiNX -
■ Neverwinter Nights 2 PL-PROPHET -
■ Ninja Blade PL-PROPHET -
■ Ojciec Chrzestny PL-O22y -
■ Order of War PL-PROPHET PL -
■ Overlord 2 PL-PROPHET -
■ Painkiller Pandemonium PL-PROPHET -
■ ParaWorld 2006 PL-PROPHET -
■ Patrician IV (2010) PL-PROPHET -
■ Patrician IV Rise of a Dynasty PL-PROPHET -
■ Penumbra Antologia PL-PROPHET -
■ Peter Jackson's King Kong PL-PROPHET -
■ Piłka Ręczna Mistrzostwa Europy PL-PROPHET -
■ Polanie 2 PL-SPHiNX -
■ Postal 10th Anniversary Edition PL-PROPHET -
■ Potwory Kontra Obcy PL-PROPHET -
■ Prince Of Persia 2 Warrior Within PL-SPHiNX -
■ Punisher PL-SPHiNX -
■ Quake 4 PL-SPHiNX -
■ Rajd Polski PL-PROPHET -
■ Red Faction Armageddon PL-O22y -
zz
Core 2 Duo 2.2 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB , 12 GB HDD, Windows XP SP3/Vista SP1
F.E.A.R. 2: Project Origin to obserwowana z perspektywy pierwszej osoby gra akcji, stworzona przez programistów z amerykańskiej grupy Monolith Productions. Produkt ten stanowi pełnoprawną kontynuację wydanego w 2005 r. shootera pt. F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon.
Akcja gry rozpoczyna się w dystrykcie Auburn, na pół godziny przed końcem wydarzeń przedstawionych w poprzedniej odsłonie. Tym razem wcielamy się nie w postać Point Mana, lecz w skórę Michaela Becketa, członka jednostki antyterrorystycznej Delta. Naszym zadaniem jest aresztowanie Genevieve Aristide, kierowniczki znanej korporacji Armacham, zamieszanej w niszczenie dowodów, świadczących o jej nielegalnych badaniach w dziedzinie bioinżynierii. W trakcie akcji dochodzi jednak do znanego z pierwszej części gry wybuchu, po którym budzimy się w szpitalu. Nie jest to jednak wybawienie, a szybko okaże się, że naszym podstawowym zadaniem będzie walka o przetrwanie.
Klimat F.E.A.R. 2 odpowiada atmosferze japońskich horrorów, których często nieodłącznym elementem jest postać małej, tajemniczej dziewczynki o paranormalnych zdolnościach. W Project Origin osobą tą jest Alma Wade, znana z pierwszego F.E.A.R.-a bohaterka, mająca ścisły związek z niewytłumaczalnymi wydarzeniami wokół nas. W stosunku do poprzedniej części jej umiejętności uległy rozwinięciu - potrafi kontrolować nie tylko ludzkie umysły, ale także w bardzo dużym stopniu wpływać na zjawiska fizyczne, zmieniając w ten sposób ukształtowanie danych lokacji. Alma stała się też bardziej dojrzała – pojawia się teraz pod postacią młodej kobiety.
Fundamentalną rolę w całej rozgrywce pełni walka, polegająca na wymianie ognia z napotkanymi oponentami. Starcia te toczą się zarówno we wnętrzach rozmaitych budynków jak i na zewnątrz, w scenerii zdewastowanego miasta. Autorzy podkreślają wagę przywiązywaną do odwzorowania tej ostatniej. Nowością w stosunku do poprzedniczki jest również obecność robotów bojowych. Mechy mogą być wykorzystywane zarówno przez gracza jak i wrogów, co wprowadza nową jakość do rozgrywki.
Project Origin pozwala odbiorcom na dużą swobodę w kwestii eliminowania przeciwników. Do naszej dyspozycji oddano m.in. opcję zwalniania akcji (bullet time), a także zagwarantowano wysoki stopień interakcji z otoczeniem (możliwość niszczenia lamp, telewizorów, przesuwania przedmiotów, np. mebli o dużych gabarytach, służących następnie jako osłony). Warto zwrócić też uwagę na szeroki zakres typów broni, składający się – oprócz najpopularniejszych broni z jedynki - chociażby z kilku futurystycznych karabinów (m.in. pulsacyjnego) czy miotacza płomieni.