Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Anno 1602 PL.iso

Danio9312 / Gry na pc / Anno 1602 PL.iso
Download: Anno 1602 PL.iso

318,79 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Anno 1602: Tworzenie Nowego Świata
Producent SunFlowers
Wydawca GT Interactive
Dystrybutor CD Projekt
Data wydania
26 listopada 1998
16 kwietnia 2000
Gatunek RTS
Tryb gry singleplayer / multiplayer
Kategorie wiekowe
PEGI: 3+
Platforma Windows
Język angielski, japoński
Wymagania
Windows 95 lub nowszy
Pentium 233 MHz,
32 MB RAM
120 MB HDD
Karta graficzna - 2 MB
DirectX 7.0
Kontrolery klawiatura, mysz


Anno 1602: Tworzenie Nowego Świata (z ang. Anno 1602: Creation of a New World) - to gra strategiczna firmy SunFlowers, w której celem jest zasiedlenie i kolonizacja wysp.

Rozgrywka
Celem każdego etapu kampanii jest osiągnięcie zakładanej liczebności kolonii. Aby osiągnąć pożądany wzrost liczby ludności, konieczne jest doprowadzenie zarządzanej kolonii do wyższego stopnia rozwoju, utożsamianego z zaspokojeniem potrzeb konsumpcyjnych osadników. Wraz z zaspokojeniem pierwszych potrzeb pionierów, takich jak płótno czy drewno, pojawiają się kolejne potrzeby, sprostanie którym wymaga postawienia nowych, bardziej zaawansownych budynków (np. kiedy zwykłe płótno przestaje wystarczać, należy postawić warsztat krawiecki). Wraz z zaspokojeniem potrzeb osadników, poprawiają oni swój status społeczny, co zwiększa dochody podatkowe i umożliwia dalszy rozwój wyspy.
Ze względu na ograniczoność zasobów i niewielkie wymiary wysp, zaspokojenie niektórych potrzeb konsumpcyjnych ludności wymaga niekiedy zakładania nowych kolonii, z których można sprowadzać dostępne tam dobra. Nowe kolonie mogą przybrać charakter plantacji, ośrodka wydobywczo-przemysłowego, osiedla mieszkalnego, lub też mogą spełniać te funkcje równocześnie - w zależności od potrzeb i rodzaju dóbr dostępnych na wyspie. Dobra te to kopaliny, drewno i ziemia sprzyjająca konkretnemu typowi upraw.
Prócz ekstensywnej eksploatacji nowych ziem, w grze dostępny jest też handel. Handel pozwala nie tylko na akumulację dochodów z własnych nadwyżek, ale często jest jedyną drogą zdobycia danego dobra - niedostępnego lub zbyt drogiego w produkcji. Handlować można również z ludami tubylczymi, niezależnymi kupcami oraz z rywalami, o ile podpisało się z nimi umowę handlową. Możliwy, choć ryzykowny, jest także handel z piratami.
Gracz posiada również opcję regulowania wysokości podatków, a także stawiania budynków użyteczności publicznej, jak budynki kultu religijnego, budynki szkolne, rozrywkowe etc. Oba te działania wpływają na zadowolenie mieszkańców, a w konsekwencji - wzrost liczby ludności.
Niekiedy konieczne jest użycie siły militarnej. Gracz może szkolić jednostki piechoty, kawalerii, artylerii, a także budować okręty wojenne. Możliwe jest także fortyfikowanie kolonii.
Gra nie oferuje zbyt wielu rodzajów dóbr i budynków, lecz mimo to w późnych etapach gry kolonie stają się potężnymi gospodarkami o imponujących rozmiarach, niełatwych do zarządzania.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

http://puzz.biz.pl/?p=9DxErcb9GgV1 zapraszam do rejestracji FAJNY SPOSób na zarabianie kasy;)


Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Wymagania sprzętowe: Procesor: 1.4Ghz 1GB RAM 128MB akcelerator 3D 300MB HDD Przygotowywana przez Excalibur Publishing strategia taktyczna “Police Simulator” pozwoli graczowi stanąć na czele potężnego departamentu odpowiedzialnego za spokój i przestrzeganie prawa w jednym z europejskich miast. Do zadań bohatera będzie należeć koordynowanie pracy policjantów, wozów policyjnych i śmigłowców, zarządzanie pracą detektywów oraz mniejszych lub większych grup policyjnych o określonym charakterze. Brzmi to może dość poważnie, ale zabawa – jak twierdzą programiści – będzie naprawdę przednia. Stanie się tak za sprawą dość realistycznego podejścia do tematu. Gracz otrzyma bowiem nietypową mapę miasta, stanowiącą na dobrą sprawę dobrej jakości zdjęcie satelitarne. Z tej perspektywy będzie monitorował ulice i poszukiwał punktów zapalnych – i to zarówno w dzień, jak i w nocy (co ma wpływ na zachowanie się przestępców). Oczywiście będzie też musiał reagować. Scenarzyści przygotowali kilkadziesiąt zróżnicowanych misji odzwierciedlających to, z czym spotykają się policjanci w każdym z dużych miast. Będą więc pościgi za uciekającymi przestępcami, bijatyki, kradzieże, włamania, a nawet strzelaniny. Gracz będzie też zarządzał komisariatem, a więc wynajmował i szkolił śledczych, a następnie wysyłał ich na poszukiwanie dowodów znajdujących się na miejscu przestępstwa. Będzie też nadzorował pracę detektywów, którzy spróbują wytypować sprawców. Do przechwycenia ich przyda się już specjalnie przeszkolony oddział. Oczywiście nie obejdzie się bez dbania o morale gliniarzy, a także ich kondycję fizyczną. Siłą gry ma być sztuczna inteligencja przestępców, dopasowująca się do pory dnia, a także dzielnicy. Inaczej mają zachowywać się bandyci w dzielnicy mieszkaniowej, a inaczej w przemysłowej czy bankowej, o slumsach nie wspominając. W wirtualnym mieście pojawią się też budynki charakterystyczne, takie jak chociażby stadion czy park, w którym gromadzą się menele i handlarze narkotykami. KEY--- 80471-0EB61-6740E-65DB4 ------ obrazek
SERIAL- NEB2-TAB6-CES9-MUN3-2966 Emperor: Rise Of The Middle Kingdom to gra strategiczno-ekonomiczna, w której zajmujemy się budową miast w antycznych Chinach. Podobnie jak w niezapomnianej serii Sim City, możemy samodzielnie rozwijać swoje miasto, lub też dzięki trybowi multiplayer wzajemnie z przyjaciółmi, czy innymi graczami ze świata (możliwość gry w sieci lokalnej i za pośrednictwem Internetu) wspólnie budować potęgę Chińskich miast, lub też rywalizować ze sobą o to, kto będzie posiadał lepszą aglomerację. Jak twierdzą twórcy gry, zespół Impressions Games, rozgrywka przypomina tą znaną z poprzednich gier firmy, tj. Cleopatra: Queen of the Nile oraz Tropico: Paradise Island. Czyli szereg elementów związanych z zarządzaniem i urbanizacją oraz trochę walki. Gracz ma wpływ na wszelkie aspekty działalności starożytnego miasta, m.in. podatki, rozdzielanie plonów rolnych, siły militarne, budowa monumentalnych budowli, m.in. Wielki Kanał, Zegar Su Sung, czy Mur Chiński; rozwój technologiczny, itp. Ponadto ważnym elementem gry jest dyplomacja. Starożytne Chiny składały się z szeregu często niezależnych prowincji i miast, dlatego też musimy nawiązywać kontakty z sąsiadami, handlować, zawiązywać sojusze, a niekiedy szpiegować oponentów. Drugim najważniejszym elementem rozgrywki jest walka i obrona naszych dóbr przed najazdami i atakami wrogów. W sumie możemy tu rozwijać nasze miasto od roku 2100 p.n.e., aż po rok 1300 n.e. (12 epok historycznych). Emperor: Rise Of The Middle Kingdom posiada dobrej jakości engine graficzny (izometryczny widok akcji, wysoka rozdzielczość). obrazek
obrazekobrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, 16 MB akcelerator 3D, 930 MB HDD Sequel znakomitej gry RTS Anno 1602, oferujący znacznie więcej możliwości kolonizowania, zarządzania, dyplomacji i walki na dziesięciokrotnie większym terenie. Anno 1503: Setting out for a New World to sequel znanej gry strategicznej Anno 1602, łączący w jednym symulację budowania miast oraz kolonizację, dyplomację, produkcję, handel i walkę. Gra posiada znacznie bardziej rozbudowane opcje i możliwości, udostępniając graczom dziesięciokrotnie większy, szczegółowo odwzorowany XVI wieczny świat. Przed nami ponownie staje wiele wyzwań związanych z odkrywaniem nowych terenów, osadnictwem, rozbudową miast i wiosek, zaspokojeniem wszystkich podstawowych potrzeb mieszkańców, ustanowieniem tras handlowych, dbaniem o dobre stosunki z sąsiadami, oraz oczywiście obroną całego terytorium zarówno na ziemi jak i na morzu. Całość gry wykonana jest w pełnym 3D, z możliwością obracania i przybliżania terenu, a klimatyczne i znacznie bardziej szczegółowe animacje tworzą realistyczny obraz życia w XVI wieku. * 250 typów budynków i gospodarstw przeniesionych wprost z XVI wieku, w tym plantacje tytoniu, wieże obserwacyjne i odlewnie dział. * Poprawiona sztuczna inteligencja komputera, szczególnie w aspektach handlu, dyplomacji i walki. * Każdy z komputerowych graczy ma indywidualną charakterystykę i inny styl gry. * Zwiększone względem części poprzedniej możliwości interakcji z tubylcami. * Przeprojektowany system walki, dający nowe możliwości zastosowania strategii wojennych. * Kilka trybów gry – scenariusze pojedyncze, kampania, „gra bez końca” i gra wieloosobowa.
obrazek Wciel się w rolę szefa międzynarodowej sieci restauracji serwujących pizzę, dbaj o prawidłowy rozwój firmy, dobrą jakość sprzedawanych produktów oraz o jak najgorszy nastrój właścicieli konkurencyjnych pizzeri.
Anno 1602: Tworzenie Nowego Świata Producent SunFlowers Wydawca GT Interactive Dystrybutor CD Projekt Data wydania 26 listopada 1998 16 kwietnia 2000 Gatunek RTS Tryb gry singleplayer / multiplayer Kategorie wiekowe PEGI: 3+ Platforma Windows Język angielski, japoński Wymagania Windows 95 lub nowszy Pentium 233 MHz, 32 MB RAM 120 MB HDD Karta graficzna - 2 MB DirectX 7.0 Kontrolery klawiatura, mysz Anno 1602: Tworzenie Nowego Świata (z ang. Anno 1602: Creation of a New World) - to gra strategiczna firmy SunFlowers, w której celem jest zasiedlenie i kolonizacja wysp. Rozgrywka Celem każdego etapu kampanii jest osiągnięcie zakładanej liczebności kolonii. Aby osiągnąć pożądany wzrost liczby ludności, konieczne jest doprowadzenie zarządzanej kolonii do wyższego stopnia rozwoju, utożsamianego z zaspokojeniem potrzeb konsumpcyjnych osadników. Wraz z zaspokojeniem pierwszych potrzeb pionierów, takich jak płótno czy drewno, pojawiają się kolejne potrzeby, sprostanie którym wymaga postawienia nowych, bardziej zaawansownych budynków (np. kiedy zwykłe płótno przestaje wystarczać, należy postawić warsztat krawiecki). Wraz z zaspokojeniem potrzeb osadników, poprawiają oni swój status społeczny, co zwiększa dochody podatkowe i umożliwia dalszy rozwój wyspy. Ze względu na ograniczoność zasobów i niewielkie wymiary wysp, zaspokojenie niektórych potrzeb konsumpcyjnych ludności wymaga niekiedy zakładania nowych kolonii, z których można sprowadzać dostępne tam dobra. Nowe kolonie mogą przybrać charakter plantacji, ośrodka wydobywczo-przemysłowego, osiedla mieszkalnego, lub też mogą spełniać te funkcje równocześnie - w zależności od potrzeb i rodzaju dóbr dostępnych na wyspie. Dobra te to kopaliny, drewno i ziemia sprzyjająca konkretnemu typowi upraw. Prócz ekstensywnej eksploatacji nowych ziem, w grze dostępny jest też handel. Handel pozwala nie tylko na akumulację dochodów z własnych nadwyżek, ale często jest jedyną drogą zdobycia danego dobra - niedostępnego lub zbyt drogiego w produkcji. Handlować można również z ludami tubylczymi, niezależnymi kupcami oraz z rywalami, o ile podpisało się z nimi umowę handlową. Możliwy, choć ryzykowny, jest także handel z piratami. Gracz posiada również opcję regulowania wysokości podatków, a także stawiania budynków użyteczności publicznej, jak budynki kultu religijnego, budynki szkolne, rozrywkowe etc. Oba te działania wpływają na zadowolenie mieszkańców, a w konsekwencji - wzrost liczby ludności. Niekiedy konieczne jest użycie siły militarnej. Gracz może szkolić jednostki piechoty, kawalerii, artylerii, a także budować okręty wojenne. Możliwe jest także fortyfikowanie kolonii. Gra nie oferuje zbyt wielu rodzajów dóbr i budynków, lecz mimo to w późnych etapach gry kolonie stają się potężnymi gospodarkami o imponujących rozmiarach, niełatwych do zarządzania.
obrazekobrazek " wymagania sprzętowe: procesor 2,4 GHz Intel Pentium 4 lub odpowiednik, 512 MB RAM (1GB dla Windows Vista), karta graficzna 128 MB GeForce 4 (wersja MX nie obsługiwana) lub lepsza, ATI Radeon 8500 lub lepszy, Windows XP/Vista Musisz odblokować port w Calais i dzięki przeprawie promem dostać się na wyspy. Tam, dostosowując się do panujących warunków drogowych, będziesz mógł zwiedzić nowe miasta: Londyn, Manchester, Newcastle i port w Dover. Wiele nowych tras na kontynencie (w tym także w Polsce) zapewni dodatkowe godziny rozrywki, a uprzyjemni je możliwość odtwarzania własnej muzyki w trakcie gry. Wersja 1.3 eliminuje kilka niewykrytych wcześniej bugów i błędów oraz wprowadza parę drobnych zmian do rozgrywki.
918804_front.jpg918804_20040210_790screen001.jpg CPU 800MHz Intel/AMD, 128MB RAM, 64MB akcelerator 3D
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności