Swat4_1.mdf
-
Bajzel Po Polsku PL -
Bez Litości PL -
Ca=ll of Du=ty Bl=ack O=ps -
Cyrk Kane - Krwawe Igrzyska PL -
Dom Pani Slater PL -
Dzi=eci Ku=kury=dzy 2009 PL -
Freddy vs. Jason PL -
Full Metal Jacket PL -
Go=od Nig=ht And Go=od Lu=ck Napisy PL -
Gods & Generals -
Guilty Gear Isuka -
Guilty Gear X -
Ho=tel Z=ła 1 PL(RMVB) -
Ho=tel Z=ła 2 PL -
Ho=tel Z=ła III PL(RMVB) -
I t=y mo=żesz b=yć mo=rdercą PL -
Il=uzjo=nista PL -
K=to t-am(Kn=ock, Kn=ock) PL -
Kop Głębiej PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów 2010 PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów I PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów VI PL (RMVB) -
Koszmar z Ulicy Wiązów VII Napisy PL -
Masakra w Halloween PL -
Mosquitoman PL -
Muzyka - Paczki Mp3 III -
Muzyka - Paczki Mp3 IV -
Muzyka Disco Polo 4 -
Muzyka Różna 3 (nieposortowan a) -
Muzyka Światowa 1 -
Muzyka Światowa 2 -
Negocjator PL -
Nieodebrane połączenie 2008 USA PL -
Os=tat=nie Pię=tro PL -
Ostatni Dom Po Lewej(1972) PL -
P=sy 3 W i=mi=ę za=sa=d PL -
Piątek 13 2009 PL -
Piątek 13 IX PL -
Po=grzeb=any PL -
Pu=lp Fi=cti=on PL -
Ray=man Le=gen=ds -
Sa=wn=ey Ka=ni=bal ze Sz=ko=cji PL -
Szkarłatny kult Napisy PL -
Śmierć się Śmieje PL -
Topór 4 Victor Crowley PL -
Topór III PL -
Tra=insp=otti=ng PL -
Trupi przesmyk PL -
Zabójca Rosemary PL -
Żelazna Małpa Napisy PL
Kolejna odsłona taktycznej gry akcji przedstawiającej działania policyjnych oddziałów SWAT. Powstała ona w studiu developerskim Irrational Games, znanym ze stworzenia takich znanych tytułów jak: System Shock 2, Tribes: Vengeance oraz Freedom Force vs. the Third Reich. Główny tryb SWAT 4, tj. „kariera”, umożliwia graczom dowodzenie oddziałem policjantów wchodzących w skład tej elitarnej jednostki, w kilkunastu (około 16) niebezpiecznych misjach jak: odbijanie zakładników z rąk terrorystów czy aresztowanie bardzo groźnego i nieobliczalnego przestępcy. Przy czym nie śledzimy tu losów wybranych policjantów (tego jak przeobrażają się z rekrutów w elitę SWAT), tylko po prostu otrzymujemy kolejne zadania i staramy się jak najlepiej wykonać. Przed każdą akcją podczas odprawy zapoznajemy się ze szczegółami operacyjnymi, potem dobieramy uzbrojenie i wyposażenie dla naszego oddziału i zaczyna się... Poza trybem „kariery” dostępny jest również trening oraz dwa inne tryby: „instant action” oraz „quick missions”.
Autorzy zaznaczają, iż ich produkcja zdecydowanie zalicza się do grona „realistycznych symulacji”. Znajdziemy w niej bogaty arsenał broni, jakie znajdują się na wyposażeniu jednostek SWAT (karabin Colt M-4, Benelli M4 Super 90 shotgun, granaty dymne, gazowe, etc.) oraz pokaźną ilość sprzętu często wykorzystywanego przez terrorystów (typu karabin AK-47). To samo tyczy się wszelakiego dodatkowego wyposażenia, kamizelek kuloodpornych, ładunków wybuchowych przeznaczonych do wysadzania drzwi czy specjalnych kamer, np. Opti-1. By wiernie odwzorować otoczenie zespół Irrational Games zdecydował się na wykorzystanie silnika graficznego firmy Epic (Unreal engine), wykorzystującego efekty zawarte w DirectX 9.0, a także ostatnią nowinkę technologiczną – Pixel Shader 3.0. Za odtworzenie oddziaływań fizycznych, a także autentyczną trajektorię lotu pocisków odpowiada zaś sprawdzony engine Havoc. Przy czym autorzy zrezygnowali z opracowywania rykoszetów, ponieważ mogłyby one prowadzić do zbyt wielu przypadkowych sytuacji i śmierci (mowa głownie o grach wieloosobowych).
Gracz ma możliwość bezpośredniego uczestniczenia w akcji i sterowania wybranym policjantem (można przełączać się pomiędzy ludźmi), a też nic nie stoi na przeszkodzie, by dzięki kamerom umieszczonym na kaskach i mikrofonom kierował ruchami oddziału z centrum dowodzenia. W stosunku do poprzedniej SWAT 3, ta część wykorzystuje całkiem nowy interfejs użytkownika. Ten wykorzystany w trójce był co prawda bardzo elastyczny i konfigurowalny, co podobało się zatwardziałym fanom, ale równocześnie odstraszał mniej zaawansowanych graczy. Nowy interfejs działa na zasadzie komend tekstowych. Przykładowo, gdy na swej drodze napotkamy zamknięte drzwi i klikniemy na nich, to pokaże się menu z akcjami, jakie mogą wykonać policjanci – może to być np. wyważ, wysadź, otwórz za pomocą wytrychu. Po wybraniu jednej z opcji podkomendni przystępują do jej wykonania.
Bardzo przyłożono się również do procedur sztucznej inteligencji odpowiedzialnych za zachowanie się policjantów, bandytów i osób cywilnych. Członkowie oddziału SWAT poruszają się zgodnie z zasadami walki w terenach zabudowanych i według wszelkich prawideł walki z uzbrojonymi przestępcami – unikają nieosłoniętych miejsc, poruszają się przy ścianach, obserwują różne kierunki, wzajemnie się ubezpieczają, itd. W akcjach biorą też udział snajperzy, niemniej jednak gracz nie może bezpośrednio nimi sterować. Może co najwyżej skorzystać z ich wsparcia wyznaczając cele do „ściągnięcia”.
SWAT 4 poza rozgrywką jednoosobową pozwala również na grę wieloosobową w trzech trybach, a także w trybie „cooperative campaign mode”. Gra zawiera także specjalny edytor, pozwalający na tworzenie nowych misji bądź modyfikację już istniejących.
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.4 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 4 lub lepsza), 2 GB HDD