htd-nbl8.iso
-
Bajzel Po Polsku PL -
Bez Litości PL -
Ca=ll of Du=ty Bl=ack O=ps -
Cyrk Kane - Krwawe Igrzyska PL -
Dom Pani Slater PL -
Dzi=eci Ku=kury=dzy 2009 PL -
Freddy vs. Jason PL -
Full Metal Jacket PL -
Go=od Nig=ht And Go=od Lu=ck Napisy PL -
Gods & Generals -
Guilty Gear Isuka -
Guilty Gear X -
Ho=tel Z=ła 1 PL(RMVB) -
Ho=tel Z=ła 2 PL -
Ho=tel Z=ła III PL(RMVB) -
I t=y mo=żesz b=yć mo=rdercą PL -
Il=uzjo=nista PL -
K=to t-am(Kn=ock, Kn=ock) PL -
Kop Głębiej PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów 2010 PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów I PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów VI PL (RMVB) -
Koszmar z Ulicy Wiązów VII Napisy PL -
Masakra w Halloween PL -
Mosquitoman PL -
Muzyka - Paczki Mp3 III -
Muzyka - Paczki Mp3 IV -
Muzyka Disco Polo 4 -
Muzyka Różna 3 (nieposortowan a) -
Muzyka Światowa 1 -
Muzyka Światowa 2 -
Negocjator PL -
Nieodebrane połączenie 2008 USA PL -
Os=tat=nie Pię=tro PL -
Ostatni Dom Po Lewej(1972) PL -
P=sy 3 W i=mi=ę za=sa=d PL -
Piątek 13 2009 PL -
Piątek 13 IX PL -
Po=grzeb=any PL -
Pu=lp Fi=cti=on PL -
Ray=man Le=gen=ds -
Sa=wn=ey Ka=ni=bal ze Sz=ko=cji PL -
Szkarłatny kult Napisy PL -
Śmierć się Śmieje PL -
Topór 4 Victor Crowley PL -
Topór III PL -
Tra=insp=otti=ng PL -
Trupi przesmyk PL -
Zabójca Rosemary PL -
Żelazna Małpa Napisy PL
![obrazek](https://2.bp.blogspot.com/-fP84d0CiPDc/Uq16LyXlFRI/AAAAAAAADY8/ANTrFV85mqI/s1600/NBA+08.jpg)
NBA Live 08 to kolejna odsłona popularnej serii gier sportowych, tworzonych od ponad dekady przez kanadyjskie studio EA Sports. W związku z niezbyt ciepłym przyjęciem, z jakim spotkała się poprzednia część cyklu, programiści odpowiedzialni za tytuł postanowili wprowadzić do swojego produktu szereg zmian, mających trafić w gusta szerszego grona fanów koszykówki.
Najważniejszą, gameplay’ową nowinką, zaimplementowaną w dziele studia z Vancouver, jest premierowy system Go-To Basketball. Jego główne zadanie to przekształcenie NBA Live z gry arcade w poważną symulację. Deweloperzy ujawnili, że pracowali nad opisywaną opcją przez kilka lat, aż wreszcie udało im się rozwinąć ją do tego stopnia, że wreszcie powinna zadowolić każdego entuzjastę halowego sportu. Składają się na to takie czynniki, jak fakt, że teraz zawodnicy, których obserwujemy na wirtualnych parkietach, popisują się własnymi, charakterystycznymi dla siebie zagraniami. Dzięki użyciu techniki motion capture ich ruchy są identyczne z zachowaniami, jakie prezentują prawdziwe gwiazdy najlepszej, koszykarskiej ligi świata. Spotykamy się więc z niesamowitymi rzutami Dwayne’a Wade’a i Koby’ego Bryanta, jak również z superdokładnymi podaniami Steve’a Nasha czy Jasona Kidda. Należy przy tym zaznaczyć, że popisowe zagrania wymienionych sportsmenów wplatane są do potyczek w sposób automatyczny, bez konieczności ingerencji ze strony odbiorcy.
W trakcie prac nad NBA Live 08 panowie z EA Sports skupili się na ulepszeniu systemu dryblingu, który za sprawą odejścia od kierunku freestyle stał się teraz bardziej uporządkowany. Wiele uwagi poświęcono także współpracy w drużynie oraz fizycznym aspektom zawodników, w związku z czym na boisku dochodzi do licznych przepychanek, gdzie główną rolę odgrywają gabaryty koszykarzy, widowiskowych bloków, podwajania krycia czy szybkich i zabójczych kontr po przechwycie piłki. Zmiany dosięgły również samego parkietu. Zrezygnowano z dzielenia go na strefy położone blisko, średnio i daleko od kosza, a zamiast tego wprowadzono trzy inne, podstawowe sekcje – lewą, prawą i środkową. Celem powyższego zabiegu było dodanie NBA Live 08 realizmu. Od teraz wirtualni gracze dla zwiększenia swych szans na trafienie, muszą znajdować się w naturalnym dla siebie miejscu. Dla przykładu: popularny Bruce Bowen doskonale rzuca za trzy punkty z okolic narożników, lecz ustawienie go zaledwie nieco bliżej trumny owocuje już spektakularnymi pudłami.
Zgodnie z tradycją EA Sports nie zapomniało także o oprawie audiowizualnej swego projektu, serwując odbiorcom licencjonowane utwory muzyczne, profesjonalny komentarz oraz żywiołowo reagującą publiczność. Nie zabrakło ponadto dokładnego odwzorowania sylwetek zawodników, z uwzględnieniem ich mimiki i specyficznej gestykulacji. Do dyspozycji graczy oddano również szereg trybów singleplayer oraz liczne opcje sieciowe.
wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 Ti200 lub lepsza), 3.8 GB HDD, Windows 2000/XP