HOTD3.mdf
-
Bajzel Po Polsku PL -
Bez Litości PL -
Ca=ll of Du=ty Bl=ack O=ps -
Cyrk Kane - Krwawe Igrzyska PL -
Dom Pani Slater PL -
Dzi=eci Ku=kury=dzy 2009 PL -
Freddy vs. Jason PL -
Full Metal Jacket PL -
Go=od Nig=ht And Go=od Lu=ck Napisy PL -
Gods & Generals -
Guilty Gear Isuka -
Guilty Gear X -
Ho=tel Z=ła 1 PL(RMVB) -
Ho=tel Z=ła 2 PL -
Ho=tel Z=ła III PL(RMVB) -
I t=y mo=żesz b=yć mo=rdercą PL -
Il=uzjo=nista PL -
K=to t-am(Kn=ock, Kn=ock) PL -
Kop Głębiej PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów 2010 PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów I PL -
Koszmar z Ulicy Wiązów VI PL (RMVB) -
Koszmar z Ulicy Wiązów VII Napisy PL -
Masakra w Halloween PL -
Mosquitoman PL -
Muzyka - Paczki Mp3 III -
Muzyka - Paczki Mp3 IV -
Muzyka Disco Polo 4 -
Muzyka Różna 3 (nieposortowan a) -
Muzyka Światowa 1 -
Muzyka Światowa 2 -
Negocjator PL -
Nieodebrane połączenie 2008 USA PL -
Os=tat=nie Pię=tro PL -
Ostatni Dom Po Lewej(1972) PL -
P=sy 3 W i=mi=ę za=sa=d PL -
Piątek 13 2009 PL -
Piątek 13 IX PL -
Po=grzeb=any PL -
Pu=lp Fi=cti=on PL -
Ray=man Le=gen=ds -
Sa=wn=ey Ka=ni=bal ze Sz=ko=cji PL -
Szkarłatny kult Napisy PL -
Śmierć się Śmieje PL -
Topór 4 Victor Crowley PL -
Topór III PL -
Tra=insp=otti=ng PL -
Trupi przesmyk PL -
Zabójca Rosemary PL -
Żelazna Małpa Napisy PL
Kolejna odsłona słynnej serii zręcznościówek, tworzonych w głównej mierze z myślą o bywalcach salonów gier. Opisywana trzecia część początkowo ukazała się wyłącznie na konsolę Xbox (rok 2002), dopiero po trzech latach przerwy zdecydowano się wydać konwersję na komputery osobiste.
Akcja obserwowana jest z perspektywy pierwszej osoby (FPP) przy czym rozgrywka przebiega w dość nietypowy sposób. W przeciwieństwie do wielu popularnych shooterów nie możemy sterować główną postacią. Widoczny na ekranie celownik służy do namierzania pojawiających się maszkar. Pomimo tego, iż fabuła nie odgrywa w trakcie zabawy zbyt dużej roli (ilustrują ją scenki przerywnikowe wykonane na enginie gry) to warto zaznaczyć jej obecność. Akcja trzeciej części osadzona została 19 lat po wydarzeniach, które miały miejsce w House of the Dead 2. Fabuła kręci się wokół znanych miłośnikom serii postaci. Lisa Rogan wraz z osobnikiem o pseudonimie G (jeden z głównych bohaterów drugiej części sagi) próbuje odnaleźć swojego ojca. Dziewczyna dowiaduje się, iż jest on przetrzymywany w pewnym dobrze strzeżonym kompleksie. Plany głównych bohaterów planuje natomiast pokrzyżować doktor Curien, który pojawił się we wszystkich odsłonach serii. Także i tym razem wystawi on do walki wytworzone przez siebie maszkary, nieumarłych czy też śmiertelnie niebezpieczne mutanty.
Jednym z podstawowych atutów opisywanej gry jest dynamiczny przebieg rozgrywki. Pojawiające się na ekranie potwory muszą być sprawnie eliminowane, bo w przeciwnym przypadku zranią głównego bohatera. Sterowana postać posiada pewien limit żyć, po jego wyczerpaniu zabawa jest automatycznie kończona. Oprócz wspomnianych już bestii co pewien czas spotyka się wyjątkowo silnych bossów, których przeważnie niszczy się strzelając w ustalone części ich ciała. Warto również nadmienić, iż otoczenie jest wysoce interaktywne. Widoczne na ekranie obiekty mogą i w wielu przypadkach powinny być niszczone. Niektóre przedmioty pozostawiają po sobie cenne apteczki czy też inne bonusy, z których można w trakcie zabawy korzystać. Badane lokacje są dość zróżnicowane, w trakcie zabawy odwiedzamy między innymi tereny zurbanizowane czy też ogromny podziemny kompleks badawczy.
Z racji tego, iż HotD III początkowo trafił do salonów gier, nie jest zbyt długi. Końcowe napisy można ujrzeć już po kilkudziesięciu minutach zabawy. Pewnym pocieszeniem są pojawiające się w niektórych miejscach rozwidlenia, które prowadzą do zupełnie nowych lokacji. Aby odkryć wszystkie możliwe warianty należy ukończyć grę co najmniej kilka razy. Co więcej, istnieje możliwość odblokowania innych bonusów, jak chociażby pełnej drugiej części House of the Dead czy też materiałów związanych z produkcją filmu na bazie mrocznej serii. Warto też dodać, iż gra jest nieco prostsza od swych poprzedniczek. Dzieje się tak przede wszystkim za sprawą opcji automatycznego przeładowywania broni po wyczerpaniu magazynka.
Opraw wizualna gry doczekała się oczywiście wielu usprawnień przy czym można zauważyć liczne odniesienia do poprzednich odsłon serii (projekty lokacji, wygląd potworów itp.). Grafika zawiera pewne elementy technologii cel-shading.
Wymagania sprzętowe: Pentium 1 GHz, 128 MB RAM, karta graficzna kompatybilna z DirectX 9.0c, Windows 98/2000/ME/XP