-
3886 -
321 -
28 -
190
5996 plików
1686,36 GB
Alien Rage to rasowa strzelanina ukazana z perspektywy pierwszej osoby i utrzymana w klimatach science-fiction. Jest to produkcja bydgoskiego studia City Interactive, które wcześniej wspomagało oddział warszawski w pracach nad Sniper: Ghost Warrior 2. Alien Rage to połączenie rozwiązań charakterystycznych dla klasycznych FPS-ów z nowocześniejszymi modyfikacjami w mechanice rozgrywki. Fabuła opowiada o walce ludzkości z obcą rasą, z którą niegdyś ziemianie żyli w pełnej zgodzie. Sojusz pomiędzy kosmitami a ludźmi rozpada się, a wtedy do akcji wkracza łysy twardziel, który sam walczy z liczną armią wrogów. Konstrukcja historii jest prosta jak konstrukcja cepa – twórcy postanowili skoncentrować się przede wszystkim na przedstawieniu dynamicznej rozwałki w futurystycznych klimatach. Liniowo poprowadzona rozgrywka sprowadza się do intensywnych strzelanin z obcymi występującymi w zatrważających ilościach. Pod tym względem przypomina miks serii Quake i Unreal z systemem punktacji za efektowne akcje (m.in. strzały w głowę, eliminowanie grupy przeciwników za jednym zamachem w wyniku wybuchu pojemników) rodem z polskich produkcji, takich jak Bulletstorm czy Call of Juarez: Gunslinger. W Alien Rage nie uświadczymy jednak rozwoju postaci sensu stricto. Przez 14 rozbudowanych misji walczymy z kilkudziesięcioma odmianami przeciwników, począwszy od podstawowego „mięcha”, które woli ostrzeliwać nas zza osłony, przez oponentów potrafiących znikać niczym Predator, a skończywszy na tzw. bossach, potrafiących solidnie napsuć krew. W likwidacji kosmitów pomaga nam arsenał, na który składa się zarówno podstawowe wyposażenie w postaci futurystycznego pistoletu oraz broni maszynowej, jak i bardziej zaawansowane technologicznie pukawki, takie jak karabin obcych. Z kolei do masowej eksterminacji przydają się wyrzutnia rakiet czy elementy otoczenia (np. wybuchające pojemniki), nieraz ratujące tyłek z poważniejszej opresji. Mimo, że zdecydowano się na opracowanie modelu osłon, to korzysta się z niego przeważnie w celu złapania drugiego oddechu, podczas którego postać zregeneruje zdrowie (brak apteczek). Studio City Interactive wykorzystało – w przeciwieństwie do drugiej odsłony Ghost Warrior – silnik Unreal Engine 3, zatem oprawa wideo prezentuje się bardzo poprawnie. W grze nie brakuje efektownych wybuchów oraz zróżnicowanych modeli postaci. Co prawda, wygląd odwiedzanych lokacji jest dość podobny, ale całość nieco nadrabia klimatem przywodzącym na myśl inne tytuły w konwencji science-fiction, z czwartym Quake’iem na czele. Równie solidnie wypada warstwa audio – muzyka współgra z szybką, dynamiczną rozgrywką. Tryb gry: single / multiplayer Tryb multiplayer: Internet Ocena gry 6.6 / 10 na podstawie 513 ocen czytelników. Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 7.9 / 10 na podstawie 121 głosów czytelników.
wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1 GB (GeForce GTX 460 lub lepsza), Windows XP/Vista/7/8, łącze internetowe
- sortuj według:
-
0 -
0 -
0 -
0
1 plików
2,24 GB