SZNINKIEL (czarno-biały).pdf
-
1993 rok -
39 i Pół -
39 i Pół (Bonus Tracks) -
A Journey From Illmatic to Gods Son -
A Journey From Illmatic to Gods Son (CD2) -
Audio -
AutoPlay -
Awake -
Big L -
Blade 2 -
Break The Cycle -
Buttons -
Death Of Escobar -
Docs -
Faceless -
From Illmatic to Stillmatic -
God's Son -
Gods Son (Bootleg) -
Godsmack -
Godsmack [Clean] -
i Am.._ -
Illmatic -
Images -
Ira -
It Was Written -
Jason Mraz -
Lifestylez Ov Da Poor & Dangerous -
Mój Dom -
Mr A-Z -
Nas -
Nastradamus -
Ogrody -
Plugins -
Reksio -
Romeo Must Die -
Röyksopp -
Snowboard Mag Podcast -
Soundtrack -
Spawn -
Staind -
Stillmatic -
The Lost Tapes -
The Lost Tapes (Advance) -
The Understanding -
Tu i Teraz -
Waiting For My Rocket To Come -
We Sing, We Dance, We Steal Things -
Winrar 2010 -
wrar393pl -
Znamię
![obrazek](https://simg.chomikuj.pl/86c61cd52bcc724643cf30621885dc92442c7dca?url=http%3a%2f%2fimg1.gildia.pl%2f_n_%2fkomiks%2fkomiksy%2fszninkiel%2f2%2fokladka-120.jpg)
TU znajdziesz WIĘCEJ KOMIKSÓW !
Szninkle docierają do nadmorskiego Malearu, gdzie J'on staje przed radą kapłanów, mająca potwierdzić, czy jest on wybrańcem. Mimo, że J'on nie dokonuje wymaganego cudu, a jego jedynym życzeniem jest osiąść w Malearze i żyć w spokoju z G'wel, zostaje wypędzony przez Radę obawiającą się ewentualnych kłopotów ze strony Nieśmiertelnych. Gdy samotny i odrzucony przez swoich J'on zastanawia się co począć, na plaży pojawia się grupka jego wyznawców prowadzona przez G'wel. Informują go oni, że powinien dowiedzieć się jak zaczął się okres wojen na Daarze. Wyznawcy szninkla budują mu tratwę aby, wraz z towarzyszącą mu G'wel, mógł dotrzeć do Mag Melu, gdzie mieszka Sualtam - Pamięć Świata. Po przeprawie przez Wielką Wodę szninkle docierają do Mag Melu będącego gigantycznym drzewem, gdzie stają się ofiarami żartów nudzących się drzewnych duszków. Ostatecznie jednak duszki wyjawiają J'onowi, że poszukiwany przez niego Sualtam to właśnie gigantyczne drzewo na którym się znajdują i wskazują mu sposób na porozumienie się z nim. Od Sualtama J'on poznaje przyczyny i historię konfliktu Nieśmiertelnych na Daarze, dowiaduje się też, że sposób zaprowadzenia pokoju między walczącymi może mu wyjawić Volga Jasnowidząca. Na mechanicznym ptaku - Jagulu Prześmiewcy, J'on udaje się do Volgi, również mieszkanki Mag Melu. Okazuje się ona dosyć dziwacznym stworzeniem co okazuje się pewnym problemem ponieważ jest w stanie wróżyć tylko w stanie fizycznej rozkoszy. Dzięki paru magicznym sztuczkom udaje się jednak rozwiązać ten problem, dzięki czemu J'on dowiaduje się, że pokój zapanuje kiedy trójka Nieśmiertelnych się zjednoczy. Opuszczając Volgę szninkiel zabiera jej spełniający życzenia wisiorek i wraca do G'wel i drzewnych duszków. Na Jagulu J'on i G'wel odlatują z Mag Melu.![obrazek](https://simg.chomikuj.pl/cbda98c741f8792a72a8ba0ddbdf6c46fd74b7dd?url=http%3a%2f%2fimg1.gildia.pl%2f_n_%2fkomiks%2fkomiksy%2fszninkiel%2f1%2fokladka-120.jpg)