Archetypy wg. Rodzin.pdf
-
Archetypy -
Archetypy autorskie -
Archetypy oficjalne -
Biomancja -
Biuletyn Interior -
Dary i Przekleństwa Ciemności -
Dodatkowe zasady -
Dominat -
Dzikoklanyci -
Grafiki -
Karta Postaci oryginalne -
Karty -
Karty inne -
Karty Postaci - poprawione -
Konflikt - Manewry -
Konflikt - Socjotechniki -
Listy klanów -
Mapy -
Nekrozyci -
Okultyzm -
Omam -
Podręczniki -
Rubież -
Rytualiści -
Scenariusze -
Soldaci -
Ścieżki Śnienia -
Technoklany -
Technomancja -
Wyznawcy Jedynego -
Zbrojownia
a motoryka zapewnia mu odmienny zestaw umiejętności, Przekonań i Zagrywek.
Dzięki różnym modelom odgrywania, każda postać tworzy odmienną jakość zabawy i możliwość eksplorowania różnych obszarów Klanarchii.
Wybór archetypu determinuje zachowanie bohatera, jego poglądy na Świat i styl życia. Wpływa na postrzeganie go przez innych, ale także na to, jak widzi on samego siebie. Pomaga określić, w jakich warunkach przebiegało jego wychowanie.
W trakcie opowieści archetyp może ewoluować – dzięki Twoim decyzjom lub przemianie wewnętrznej
bohatera na skutek zaistniałych wydarzeń. W ten sposób możesz odchodzić od stereotypu, wzbogacać go oryginalnymi cechami i wątkami.