HUGO - Tropikalna Wyspa 4 PL.rar
-
2. Komnata Tajemnic -
Ben 10 Obca Potęga -
Ben 10 Omniverse -
Ben 10 Ultimate Alien -
Bimbrownicy -
Cień Czarnobyla -
Czyste Niebo -
Duke Nukem Forever -
Fifa 13 -
Galileo -
Gothic 2 -
Gumisie -
Hugo -
Ice Road Truckers -
Jurajscy wojownicy -
Kwalifikacje -
Mistrz Wędki -
Pokemon -
Pokemon 1 -
Pokemon 10 -
Pokemon 11 -
Pokemon 12 -
Pokemon 13 -
Pokemon 14 -
Pokemon 15 -
Pokemon film -
Przetrwać w Jukonie -
Przygody Merlina -
S.T.A.L.K.E.R -
Sezon 1 -
Sezon 10 PL -
Sezon 11 PL -
Sezon 2 -
Sezon 3 -
Sezon 4 -
Sezon 5 -
Sezon 6 -
Sezon 7 -
Sezon 8 -
Sezon 9 -
Skazany na Śmierć -
Smerfy -
Sniper Elite 3 Afrika -
Sniper Elite Nazi Zombie Army -
Tajemicza Wyspa -
The Sims 2 -
Violetta -
WRC 2 -
Wyścig -
Zew Prypeci
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 14 kwietnia 2003 ( światowa data premiery ) 14 kwietnia 2003 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM Pięć ekscytujących misji na różnych planetach i księżycach w Układzie Słonecznym. Dodatkowe zagadki, wygaszacz ekranu i rysunki, które można wydrukować i pokolorować. Trzy poziomy trudności. Profesjonalna, polska wersja językowa. |
Hugo w Kosmosie to gra przeznaczona dla dzieci w wieku 6-12 lat, która jednocześnie bawi i uczy. Tym razem komputerowy przyjaciel dzieci, troll Hugo zabierze je na wspaniałą przygodę z astronomią, kolorową i pełną ciekawych wydarzeń wycieczkę, w czasie której razem będą się bawić i uczyć. Podstępnie szpiegując Profesora Kosmoska, zła wiedźma Scylla odkryła, że po drugiej stronie planety Pluton znajduje się asteroid, którego jądro zbudowane jest niemal w całości z czarnych diamentów. Ukradła więc najnowszą rakietę Profesora, ulepszyła ją kilkoma mrocznymi czarami i razem z Don Kroko i jego żołnierzami ruszyła w podróż, aby zdobyć całą energię zawartą w czarnych diamentach. Energia ta umożliwi jej stworzenie złowrogiego promienia. Jeżeli promień trafi w Magiczny Las Trolli, zamieni wszystkie mieszkające w nim delikatne stworzenia w niewolników złej wiedźmy.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 31 maja 2001 ( światowa data premiery ) 03 grudnia 2001 ( data wydania w Polsce ) Gatunek: familijna Kategoria wiekowa: od 6 lat Wersja językowa: w całości po polsku wymagania sprzętowe: Pentium 233Mz, 32MB RAM Edukacja przez zabawę. Dwu- i trójwymiarowa grafika. Trzy poziomy trudności. Osiem różnych gier. |
Dzieci Hugo: Rit, Rat i Rut, będąc na spacerze, zawędrowały do wesołego miasteczka, które właśnie przyjechało do lasu. Pomimo tego, iż lunapark był zamknięty, postanowiły sprawdzić jego atrakcje. Najciekawszą okazuje się kolejka górska, wokół której postawiono wyrzeźbione w drewnie figury, przedstawiające postacie historyczne. Kolejka jednak nie działa, gdyż zła czarownica Scylla zesłała błyskawicę, która zniszczyła wiatrak zaopatrujący kolejkę w prąd. Obsługująca wszystkie urządzenia w wesołym miasteczku mucha Buzzy, potrzebuje ośmiu przedmiotów koniecznych do naprawy zepsutej kolejki. Rat i Buzzy wyruszają więc w podróż na poszukiwanie potrzebnych przedmiotów.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 20 lutego 2001 ( światowa data premiery ) 20 lutego 2001 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM tryb multiplayer: LAN liczba graczy: 1 - 4 Interaktywna zabawa połączona z nauką matematyki. Trzy poziomy trudności dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat. 8 różnych zabaw. Wspaniała dwu i trójwymiarowa grafika. Matematyczne i logiczne gry z rodzinką Hugo. Gra została wydana w polskiej wersji językowej. |
Pomóż małemu trollowi Hugo odnaleźć drogę do domu, przeżywając po drodze mnóstwo ciekawych przygód i rozwiązując logiczne zagadki. Kolejna przygoda Hugo rozpoczyna się, gdy podczas beztroskiego pikniku w gronie rodzinnym mały troll zostaje nagle porwany. Gracz musi umożliwić mu w powrót do ukochanych, w czym pomocni będą przyjaciele, np. Kret da nam starą, zakurzoną mapę puszczy. Trzeba pomóc małemu Hugo odszukać drogę do domu zanim skończy się piasek w klepsydrze. Po drodze pomożemy królikom uniknąć strasznego wodospadu, pokażemy jak należy strzelać z łuku, ułożymy wzór z klocków domino, uratujemy rybkę przed zjedzeniem lub też pozbędziemy się w sprytny sposób wilków, które staną nam na drodze. Gra Zaczarowany Dąb jest idealnym połączeniem interaktywnej zabawy i edukacji. Dzieci przeżyją tu wiele niespodziewanych i niesamowitych przygód oraz będą miały wiele ciekawych zadań do wykonania. Gra uczy elementów matematyki, ćwiczy pamięć, rozwija zdolności logicznego myślenia i kojarzenia faktów. Gra posiada trzy poziomy trudności dla dzieci w wieku od 6 do 12 lat.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe ( przygodowa ) 04 marca 2003 ( światowa data premiery ) 04 marca 2003 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 450 MHz, 64 MB RAM, karta graficzna 32 MB VRAM (DirectX 9.0), 500 MB HDD |
Hugo: Wielka Ucieczka jest kolejną grą wirtualną, gdzie rolę nadrzędnej postaci pełni sympatyczny troll imieniem Hugo - przyjaciel wszystkich dzieci i dorosłych, znany głównie z różnych programów telewizyjnych. Tym razem nieustraszony bohater musi wydostać się z niewoli, zaserwowanej mu przez plemię Kawa. Zabawa stanowi świetną propozycję dla całej rodziny, chociażby ze względu na wesołość i przystępność (intuicyjny interfejs etc.). Przygodę rozpoczynamy w sercu ogromnej kamiennej świątyni, kryjącej wewnątrz skomplikowany system korytarzy. Pomyślne przebycie niebezpiecznego labiryntu otwiera przejście do pilnie strzeżonych pól uprawnych, po przemierzeniu których lądujemy wreszcie w domowych pieleszach u boku ukochanej Hugoliny i małoletnich latorośli. Jednakże w drodze do szczęśliwego końca należy omijać mnóstwo rozmaitych pułapek i pokonać sporo odmiennych przeciwników. Zatem trzeba nieustannie robić użytek ze zdolności zręcznościowych i sprytu. Wśród pozostałych charakterystycznych cech niniejszego produktu figurują m.in. następujące elementy: Atrakcyjna oprawa wizualna, złożona ze szczegółowo dopracowanych motywów trójwymiarowych. Multum rozbudowanych etapów fabularnych i porywający scenariusz. Profesjonalna lokalizacja językowa, precyzyjnie przygotowana dzięki polskiemu dystrybutorowi.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) zręcznościowe / familijne 30 czerwca 2000 ( światowa data premiery ) 30 czerwca 2000 ( data wydania w Polsce ) tryb gry: single / multiplayer wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM |
Hugo to śmieszny i zabawny stworek. Tym razem trafia do zupełnie nowego świata. Hugolina i dzieci – Trik, Trak i Truk – zostali uprowadzeni przez Scyllę, która ukryła się z nimi na Tropikalnej Wyspie. Ścigając ich Hugo zaprzyjaźnił się z małpką Bananówką i tukanem Fernandem. W tym czasie Scylla weszła w komitywę z krokodylem Don Kroko – groźnym tyranem Tropikalnej Wyspy. Musisz pomóc Hugo w uwolnieniu Hugoliny i dzieci – to Twoja misja. „Hugokopter”: W tym epizodzie, by uwolnić Hugolinę i dzieci, Hugo musi przelecieć nad dżunglą - nie jest to jednak łatwym zadaniem. Scylla i złośliwe małpy robią wszystko, by utrudnić mu osiągnięcie celu. „Wspinaczka po lianach”: Hugo musi się wspiąć na najwyższe drzewo w dżungli, by skorzystać z tajemnej liny pozwalającej dostać się na szczyt wulkanu. W dżungli jednak niczego nie można być pewnym. Wśród drzew czają się groźne niebezpieczeństwa. „Tajemnica piramidy Inków”: Aby uwolnić Hugolinę i dzieci, Hugo musi przedrzeć się przez dżunglę w kierunku piramidy Inków. Także i to przedsięwzięcie okazuje się trudne i niebezpieczne - za sprawą Scylli, Don Kroka i niebezpiecznych bestii. „Podążaj za małpą”: Aby zostać "Trollem Dnia" Hugo musi stawić czoła licznym wyzwaniom. Na szczęście Bananówka pomaga mu odnaleźć właściwą drogę. „Zabawy z małpami”: Aby pomóc Bananówce, Hugo stara się odebrać banany złośliwym małpom mając do dyspozycji tylko oślizgłą rybę. „Gra w pary”: Trzeba będzie nieźle się nagłowić, szukając w dżungli par identycznych zwierząt.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 18 czerwca 2002 ( światowa data premiery ) 18 czerwca 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 266MHz, 64MB RAM |
Troll Hugo wraca do dżungli, razem ze swoimi przyjaciółmi - małpką Jean-Paulem i tukanem Fernandem. Jeszcze raz musi spotkać się ze starymi wrogami - czarownicą Scyllą i jej wiernym sługą, Donem Kroko. Znowu pojawiają się nieznośne małpy, wciąż próbujące uniemożliwić Hugowi uratowanie jego pięknej żony, Hugoliny, oraz trójki dzieci. Do przejścia przygotowano kilka różnych zabaw. W zabawie „dżokej” Hugo musi pokonać labirynt, jadąc na grzbiecie szybkiego strusia. Trzeba uważać na lwy i inne groźne zwierzęta, które bynajmniej nie śpią. W grze „Wulkan” trzeba pomóc Hugowi wdrapać się na szczyt wulkanu zanim dogoni go fala gorącej lawy. Oprócz lawy grożą mu także spadające kamienie i bezczelne małpy. „Głośna jazda” to szalone wyścigi ciężarówką przez sztolnie kopalni ukrytej głęboko w Wulkanie. Za to „Bitwa żuków” to fascynująca gra planszowa, w którą można zagrać tylko na wyspie. Trzeba w niej pokonać Jean-Paula w bitwie zwierząt. Wreszcie w „Pojedynku Małp” możemy odgryźć się nieznośnym małpom siedzącym na pniu i przedostać się na drugą stronę. Ostatnia zabawa to „Mahjongg”, gdzie należy wykazać się bystrym wzrokiem i sprytem – Hugo powinien zdejmować cegiełki we właściwej kolejności, by opróżnić planszę.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 22 listopada 2002 ( światowa data premiery ) 22 listopada 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 16MB RAM |
Kolejny tytuł z popularnej w naszym kraju serii gier familijnych opowiadających o przygodach trolla Hugo. Tym razem nasz bohater zainspirowany dziennikiem swojego starego dziadka, kapitana Bardzobrodatego, postanawia wyruszyć w podmorskie głębiny. Jego dziadek opisał w dzienniku, jak to żeglował przez siedem mórz, wioząc na pokładzie swego statku bezcenny skarb. W drodze do domu został zaatakowany przez swego odwiecznego wroga, kapitana Mackę i jego bandę nieustraszonych piratów. Statek, niestety, utonął, zaś kapitan Bardzobrodaty i jego załoga odpłynęli szalupą, pozostawiając bezcenny skarb na dnie morza. Teraz Hugo postanawia skorzystać ze swej łodzi podwodnej i odnaleźć skarb dziadka. Odwieczny wróg dziadka Bardzobrodatego, kapitan Macka, narysował mapę wskazującą drogę do skarbu i podzielił ją na cztery części – jedną zatrzymał sam, a pozostałe rozdał trzem najbardziej zaufanym piratom. Zadaniem gracza jest pomóc Hugo tak, aby mały Troll odnalazł wszystkie części mapy i odzyskał skarb, który prawnie należy do jego rodziny. Gra edukacyjna, która bawi i uczy dzieci w wieku od 6 do 12 lat. Cztery strefy klimatyczne w których poszukujemy kawałków mapy, tj. strefa arktyczna, umiarkowana, subtropikalna i tropikalna. Misje polegające na karmieniu ośmiornic i lwów morskich, a także - unikaniu żarłocznych rekinów i straszliwych węży morskich. Dodatkowo na płycie z grą znajduje się interaktywna encyklopedia, omawiająca wody wszystkich czterech stref klimatycznych z komentarzami oraz obrazkami ponad 40 zwierząt występujących w grze. Dodatkowe gry „Dyscypliny sportowe” - uczestniczą w nich różne morskie zwierzaki, współzawodnicząc między sobą pod względem szybkości, wagi, umiejętności nurkowania czy składania jaj. Na płycie z grą znajdują się cztery wygaszacze ekranu ze zwierzętami z morskich głębin.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 11 września 2003 ( światowa data premiery ) 11 września 2003 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM Sport, jakiego jeszcze nie było - bardzo wciągający i oparty na umiejętnościach zawodników. Prosty w obsłudze interfejs i zasady gry. Gracze podpowiadają zagrywki w czasie gry i komentują zagrania. Osiem znanych postaci ze świata Hugo. Możliwość rozwoju wybranych zdolności danej postaci. Specjalne premie rozrzucone po całej planszy. Kolorowa grafika i przyjemne animacje. |
Kolejna gra familijna z ulubieniec dzieci, trollem Hugo, w roli głównej. Tym razem nasi milusińscy (gra powstała z myślą o dzieciach w wieku od 6 do 10 lat) mogą uczestniczyć w dynamicznych i przynoszących wiele satysfakcji zawodach zwanych – Smakkaball. Hugo wraz z rodziną i przyjaciółmi przygotowuje się do fantastycznych zawodów - wielkiego turnieju Smakkaballa. Smakkaball to szybka, pełna akcji gra, zawierająca dziesiątki zabawnych animacji, szalonych efektów dźwiękowych i dynamicznej muzyki. Gra toczy się na różnorodnych arenach, gdzie musimy zdobywać własny teren, ogrywając przeciwnika. W Smakkaballu walczysz o kontrolę nad jak największym obszarem areny. Możesz jednak zdobywać tylko kawałki podświetlone lub oznaczone przez przeciwnika. A dokonujesz tego poprzez rzucanie i uderzanie specjalną Smakkapiłką o ściany.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / zręcznościowe 04 października 2002 ( światowa data premiery ) 04 października 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium II 233MHz, 32MB RAM |
Tornado, trzęsienie ziemi i wszystkie możliwe klęski spadły na Tropikalną Wyspę. Wielkie zadanie przed Hugo i małymi graczami - muszą poskromić szalejące żywioły i pomóc biednym Kiku. Scylla wyjechała na Sabat Czarownic i przykazała Donowi Kroko pilnować Tropikalnej Wyspy. Ciekawski Don Kroko, mimo zakazu czarownicy, zajrzał do jej księgi czarów i zupełnie przypadkiem wywołał tornado. Razem z tornado pojawiły się inne klęski żywiołowe - a wszystko to spadło na głowy biednych, małych Kiku. Na ratunek zrozpaczonym Kiku ruszają Hugo i jego przyjaciele - tukan Fernando, małpka Jean Paul i żółw Profesor Skorupko. Tym razem na Tropikalnej Wyspie czeka na małych graczy sześć różnych, ciekawych i zajmujących gier. Aby uratować biednych Kiku i ocalić wyspę, dzieci muszą rozwiązać wszystkie zadania. Trzeba poskromić szalejące siły natury, wykazując się pomysłowością i spostrzegawczością. Hugo potrzebuje pomocy w wykopywaniu Kiku spod śnieżnej lawiny, w ratowaniu innych przed straszliwym tornado i ochronie kryjówek Kiku przed gorącą lawą po erupcji wulkanu. Razem z małpką Jeanem Paulem mali gracze będą też musieli zapobiec powodzi i powstrzymać wielkie trzęsienie ziemi, które zagraża Tropikalnej Wyspie. Pomagając Hugo, dzieci poszerzając swoją wiedzę o siłach natury i bawią się doskonale razem z swoimi ulubionymi bohaterami.
ITE Media APS ( producent ) ITE Media APS ( wydawca ) Cenega Poland ( dystrybutor PL ) familijne / logiczne 16 lipca 2002 ( światowa data premiery ) 16 lipca 2002 ( data wydania w Polsce ) wymagania sprzętowe: Pentium 166MHz, 32MB RAM |
Magiczny Napój to gra pomagająca w nauce biologii. Składa się z ośmiu minigier - by odwrócić zaklęcie Scylli, trzeba ukończyć je wszystkie. Będziemy musieli pomóc kijance zmienić się w żabę, pozbierać zwierzęce szkielety, wybudować mrowisko i za pomocą karate zwalczać wirusy. Trzeba także pomóc zwierzętom znaleźć właściwy pokarm, nałapać much dla jaskółki, tworzyć łańcuchy pokarmowe i odnaleźć zwierzęta ukryte na dnie morza. Podczas szkolnej wycieczki przyrodniczej uczniowie zawędrowali odrobinę za blisko domu czarownicy Scylli. Wiedźma zajęta jest zbieraniem składników zaklęć i eliksirów, które zamierza zaprezentować na Dorocznym Kongresie Czarownic. Kiedy okazuje się, że jedno z dzieci zebrało resztkę niezwykle rzadkich grzybów, wpada w furię i zamienia całą klasę w kamień. Wszystko to widzi ukryta w krzakach mała Rut, która przy okazji znajduje leżący na ziemi stary zwój pokryty tajemniczymi symbolami. Zaprzyjaźniony jeż pomaga go jej odczytać. Okazuje się, że znalazła przepis na magiczny napój, który odwróci zaklęcie Scylli. Teraz trzeba pomóc Rut i jej przyjacielowi zebrać wszystkie składniki napoju, by uwolnić zaczarowane dzieci.