Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Stenogramy z przesłuchan kontrolerów lotu.docx

BAWZ2 / POLSKA / -- Smoleńsk / ! KATASTROFA samolotu rządowego SMOLEŃSK 10.04.2010 / Stenogramy z przesłuchan kontrolerów lotu.docx
Download: Stenogramy z przesłuchan kontrolerów lotu.docx

28 KB

0.0 / 5 (0 głosów)
obrazekPlusnin 12 kwietnia 2010: "Złożone wcześniej przeze mnie zeznania w charakterze świadka, zawarte w protokole przesłuchania z dnia 10.04.2010 roku potwierdzam w całości. Chcę uściślić, iż w chwili przesłuchania mnie w charakterze świadka dnia 10.04.2010 roku byłem w stanie stresu, podniecenia i zdenerwowania. W chwili obecnej znajduję się w normalnym stanie i mogę brać udział w przesłuchaniu i zeznawać".


"Odpowiedź Plusnina P.W. : Na podstawie obcowania z załogą samolotu TU-154 w dniu 10.04.2010 roku doszedłem do wniosku, że załoga samolotu włada wystarczająco językiem rosyjskim i, że stopień ten jest wystarczający do poprawnego rozumienia komend wydawanych przez dyspozytora lotów w trakcie prowadzenia komunikacji radiowej w celu zapewnienia bezpieczeństwa lotu".


"Odpowiedź Plusnina P.W. : Minimalne warunki lotniska „Siewiernyj” z kursem lądowania 259 są następujące: dolna granica chmur nie niżej niż 100 metrów przy widoczności nie mniej niż 1000 metrów".

Dwa dni wcześniej, 10 kwietnia 2010, Plusnin dwa razy powiedział o widoczności 800 m. Nie wiem, może czegoś nie jarzę, po co Plusnin zaczął bawić się w coś takiego, przecież to nie gra towarzyska na imieninach, ale lotnisko wojskowe Federacji Sowieckiej: "Chcę ponadto dodać, iż po nawiązaniu po raz pierwszy łączności z samolotem TU-154, zaniżyłem widoczność do 400 metrów, ponieważ myślałem, że załoga podejmie samodzielnie decyzję o przekserowaniu na zapasowe lotnisko, i że taka widoczność obudzi czujność samolotu, chociaż w rzeczy samej widoczność ta mieściła się w granicach 800 metrów".


Mjr Ryżenko jest z tej samej jednostki (21350) co płk Krasnokutskij. Kim byli tragarze Krasnokutskija, z którymi przechodził koło lotniska 10 IV 2010?

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności