Explorer Translator.exe
-
►DZIENNICZEK ŚW. S. FAUSTYNY -
Baśniowa Kapela - On jest Królem (pastorałki) -
BRAT ALBERT -
Bulat Okudzawa -
Bulat Okudzawa(1) -
ebooki-1 -
Folklor polski 2 -
Francuski -
Książki -
Lucia Paco de -
nutki disco polo -
Nutki religijne SATB(2) -
Nutki religijne SATB(3) -
Nuty na fortepian muzyka klasyczna(1) -
Nuty na fortepian muzyka klasyczna(2) -
Nuty pieśni i piosenek religijnych -
Nuty polskie - filmy -
Paryż -
Paryż(1) -
Pianista-Artysta -
Pilipiuk Andrzej - Faceci w Gumofilcach -
piosenki - nuty -
Piosenki patriotyczne -
Piosenki patriotyczne(1) -
Piosenki patriotyczne(2) -
PODKŁADY MUZYCZNE DO KOLĘD I PASTORAŁEK -
Podróże po krajach Unii Europejskiej -
Podróże po krajach Unii Europejskiej(1) -
Polskie zamki -
Rolleczek Natalia -
Rosyjski -
Rozni wykonawcy - Gwiazdy na gwiazdke -
Rozni wykonawcy - Piosenki na swieta -
ROZŚPIEWANA KATECHEZA -
różne -
RÓŻNE INNE -
Segovia Andres -
Serduszka -
Skaldowie - Moje betlejem -
Skaldowie - Moje Betlejem(1) -
szkoły -
Wojciech Gassowski - Swiatecznie -
Yepes Narciso -
Zielona magia -
ஜ NUTY, teksty -- Kolędy i pastorałki -
ஜ NUTY, teksty -- Kolędy i pastorałki(1) -
ஜ NUTY, teksty -- Kolędy i pastorałki(2) -
ஜ NUTY, teksty -- Kolędy i pastorałki(3) -
ஜ NUTY, teksty -- Kolędy i pastorałki(4) -
ஜ NUTY, teksty -- Kolędy i pastorałki(5)
Program Areo Kalkulator to zaawansowany kalkulator, który potrafi rysować wykresy wszelkich funkcji oraz obliczać skomplikowane działania matematyczne. Wystarczy wpisać działania takie jak np. (2+3.5)*88/2^2, a program natychmiast je obliczy.
Platforma: MS Windows 2000/XP/2003/Vista
Rozmiar: 7,1 MB
Bolek i Lolek na tropie zaginionej księgi ortografii, to program edukacyjny przeznaczony dla użytkowników od siódmego roku życia. Stanowi zbiór czternastu ciekawych zabaw z ortografią, którymi mogą bawić się zarówno dzieci jak i ich rodzice; jedni ucząc się, a drudzy przypominając sobie zasady pisowni. Zawiera ponad 3.500 słów podzielonych na 9 zagadnień oraz zasady pisowni. Każda zabawa ćwiczy poprawną pisownię. Chcieliśmy aby program pełnił rolę rodzinnej rozrywki i dlatego przygotowaliśmy możliwość jednoczesnej zabawy nawet do czterech graczy. Dzięki interesującym, dynamicznym zabawom, nauka ortografii staje się przyjemnością.
Zabawy wybiera się z głównego menu programu. Na środku ekranu znajduje się pomnik Mistrza ortografii, z którego skradziono historyczną księgę. Wskazując pomnik, rozpoczyna się poszukiwania. Do wyboru są dwie opcje: trening lub pościg.
W pościgu podąża się śladami bandyty, do miejsca gdzie ukrył księgę. Należy poprawnie uzupełnić słowa w dziewięciu zabawach. Czeka tam wiele niespodzianek. W opcji trening można przećwiczyć każdą z zabaw dowolnie długo, aby przygotować się do pościgu. Wspomniane zabawy to: kry lodowe, przygoda w puszczy, podwodna przygoda, rejs po Nilu, podróż koleją przez prerię, lot balonem, latający dywan, ortograficzna krzyżówka i szyfr w jaskini.
Przygotowaliśmy również gry, w których może wziąć udział od dwóch do czterech graczy. Pierwsza to przeciąganie liny. Należy zdobyć jak największą liczbę punktów i przeciągnąć linę na swoją stronę. Kolejna zabawa polega na zdobywaniu zamków i uwalnianiu uwięzionych w nich duchów. Można także sprawdzić swoje umiejętności w turnieju ortograficznym. Pożyteczną częścią programu jest ortograficzny młyn, gdzie można poprawić wyrazy, błędnie napisane podczas rozwiązywania zadań.
Program zawiera również zasady pisowni. Mieszkańcy krainy ortografii, prezentują je w programie telewizyjnym. Jest tam także fabryka słów, gdzie przy użyciu specjalnej maszyny, produkuje się poprawnie napisane słowa.
Pobierz