02 - Soledad.mp3
-
23. Skyfall -
3 10 To Yuma - Marco Beltrami ost -
A Beautiful Mind - James Horner 2001 ost -
Apollo 13 - James Horner 1995 2CD ost -
Arthur Christmas -
Artist, the - Ludovik Bource 2011 -
Brave 2012 - Patrick Doyle -
Braveheart - James Horner 1995 ost -
Casper - James Horner 1995 ost -
CD 2 -
Cider House Rules, the - Rachel Portman -
Cloud Atlas - Tom Tykwer 2012 ost -
Cover -
Daybreakers - Christopher Gordon 2010 ost -
Dinosaur - James Newton Howard (2000) -
Dragonheart - Randy Edelman 1992 ost -
Enemy At The Gates - James Horner -
Grand Budapest Hotel - Alexandre Desplat -
Happy Feet [Score] - John Powell (2006) -
How to Train Your Dragon - John Powell -
Hugo - Howard Shore 2011 ost -
Ides of March - Alexandre Desplat (2011) -
Jerry Goldsmith Medicine Man soundtrack -
John Carter - Michael Giacchino ost (2012) -
K-Pax - Edward Shearmur -
Krull - James Horner 1983 ost -
Land Before Time, the - James Horner -
Last Airbender, the - James Newton Howard -
Legend of Zorro, the - James Horner 2005 ost -
Lord of War - Antonio Pinto 2005 ost -
Mask of Zorro, the - James Horner -
Matrix 1,2,3 - Don Davis [complete score,ost] -
Michael Collins - Elliot Goldenthal -
Mist of Avalon - Lee Holdinger -
Mulan (complete) - Jerry Goldsmith (1998) ost -
New folder -
Oliver Twist - Rachel Portman ost -
Patriot, the - John Williams [flac] -
Postman, the - James Newton Howard -
Puss In Boots - Henry Jackman ost (2011) -
Rat Race - John Powell -
Saving Private Ryan - John Williams -
Soundtrackowe składanki -
Syriana - Alexandre Desplat (2005) -
The Ides Of March - Alexandre Desplat -
Thin Red Line, the - Hans Zimmer (320) -
Until September - John Barry -
V For Vendetta - Dario Marianelli -
W.E. - Abel Korzeniowski ost 2012 -
War Horse -John Willaims 2011 ost
Grupa powstała w Bogocie w 2002 roku. Jej nazwa pochodzi od nazwy ulicy, przy której mieści się budynek – miejsce spotkań wielu muzyków. To tam właśnie bracia Sergio i Santiago Mejía wraz z grupą swoich przyjaciół grających jazz, rock, reggae czy ska, rozpoczęli odkrywanie gorących rytmów Wysp Karaibskich, z których wiele wykorzystywanych jest w salsie. Te różnorodne doświadczenia członkowie grupy wykorzystują w LA-33, co sprawia, że muzyka, którą proponują nie jest prostym powrotem do korzeni czy tylko odtwarzaniem tradycji. Klasyczna salsa stała się osią projektu, który obejmuje też takie style jak boogaloo, guaguancó, timba, latin jazz, son montuno, guajira, funk i mambo.