Steel.Battalion.Heavy.Armor.XBOX360-iMARS.part2.rar
-
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 AKCJI -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 ANIMOWANE -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 BIOGRAFICZNE -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 DRAMATY -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 FAMILIJNE -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 FANTASY -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 HISTORYCZNE -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 HORRORY -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 KOMEDIE -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 KRYMINALNE -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 MELODRAMATY -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 MUZYCZNE -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 POLSKIE -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 PRZYGODOWE -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 ROMANSE -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 ROMANTYCZNE -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 SCI-FI -
- █ FILMY CHOMIKUJ - DOKUMENTALNE -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 SENSACYJNE -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 SPORTOWE -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 THRILLERY -
- █ FILMY CHOMIKUJ - 2020 WOJENNE -
- █ FILMY CHOMIKUJ [ WESTERNY ] -
! CHOMIKUJ - NOWSCI FILMY [ 2021 ] -
AZAZEL FILMY 2021 - CHOMIKUJ -
Eurosport Winter Stars Kinect Xbox 360 -
Filmy -
Game Party In Motion - Kinect - Xbox 360 -
HAWX 2 PL -
HAWX2PL(1) -
Homefront (PL) (XBOX360-DAMNATION) -
Ice Age 3 Xbox 360 -
James Bond - Blood Stone (XBOX360-COMPLEX) -
Kinect Joy Ride Xbox360 -
Kinect Sports - Season Two PL Xbox 360 -
Kinect Sports Xbox 360 -
Kinetimals - Kinect Xbox 360 -
Kung-Fu High Impact Kinect Xbox 360 -
Left 4 Dead 2 Xbox 360 -
Rapala Pro Bass Fishing Xbox360 -
Rapala Pro Bass Fishing XBOX360-DAGGER -
Saints Row The Third Xbox 360 LT3.0 -
Saw 2 Flesh and Blood Xbox 360 -
Skate 3 (XBOX 360) -
Star Wars The Force Unleashed II XBOX360 -
Tony Hawk's American Wasteland Xbox 360 -
Tony Hawks Proving Ground Xbox 360 -
Tropico 3 -
ufc2010 -
Wheelman Xbox 360
Release: Steel Battalion: Heavy Armor (2012) XBOX360
OPiS / iNFO
Steel Battalion: Heavy Armor to kontynuacja najbardziej zaawansowanego konsolowego symulatora robotów bojowych, wydanego oryginalnie w 2002 roku na konsolę Xbox. Produkcja robi użytek z Kinecta, zastępującego niesamowicie drogi kontroler znany posiadaczom części pierwszej, który składał się z czterdziestu przycisków, pedałów, a także dwóch manetek. Steel Battalion: Heavy Armor zostało opracowane wspólnymi siłami przez firmy Capcom oraz From Software. Głównym producentem jest Keiji Inafune, znany z takich serii jak Onimusha czy Dead Rising.
Akcja gry toczy się w roku 2082, ponad 60 lat po tym, jak pożerające silikon mikroby zniszczyły wszystkie procesory, pozbawiając ludzkość dostępu do większości zdobyczy współczesnej techniki. Nie zniechęciło to jednak państw do prowadzenia wojen o surowce naturalne. Konflikty te przypominają zmagania z czasów II wojny światowej, z jedną ważną różnicą – do powszechnego użytku weszły potężne pionowe czołgi (Vertical Tank – w skrócie VT) i to w pilota jednej z tych maszyn wciela się gracz. Opowieść zaczyna się, gdy amerykańska armia ląduje na Manhattanie i rozpoczyna walkę o wyzwolenie Nowego Jorku spod jarzma chińskich okupantów.
Steel Battalion: Heavy Armor to uproszczony symulator. Kierowana przez nas maszyna jest powolna, a sterowanie jej ruchami wymaga opanowania sporej ilości przyrządów pokładowych. Poprzednie odsłony serii korzystały olbrzymiego kontrolera, wyposażonego w dwa joysticki i kilkadziesiąt przycisków. W przypadku Heavy Armor urządzenie to zostało zastąpione przez Kinecta, który służy do kontrolowania ruchów postaci w kokpicie. Pozwala on na intuicyjnie rozglądanie się i własnoręczne przełączanie przycisków umiejscowionych we wnętrzu kroczącej maszyny. Natomiast tradycyjny pad wykorzystujemy do poruszania maszyną oraz celowania i strzelania. Ten hybrydowy interfejs umożliwił stworzenie gry, która z jednej strony oferuje imersję typową dla produkcji korzystających z Kinecta, a jednocześnie nie upraszcza symulacyjnego systemu sterowania mechem.
Zabawa nie ogranicza się jedynie do spektakularnych bitew. Równie ważną rolę odgrywają więzi emocjonalnej z wirtualnymi postaciami i podejmowane przez nas decyzje. Poległych podwładnych nie da się później wskrzesić, więc każda strata jest wyjątkowo bolesna. Żołnierze są również tylko ludźmi – w sytuacji stresowej mogą spanikować i zdezerterować. Naszym zadaniem jest wtedy zmuszenie ich do pozostania w drużynie, nawet jeśli wymagać to będzie zastosowania wobec nich przemocy. Regularnie pojawiają się również sekcje, w których musimy opuścić kokpit, np. po to, aby zdobyć wodę dla członków załogi lub przeszukać pozostawione na polu bitwy ciała poległych. Dbanie o dobre stosunki członkami batalionu jest kluczowym elementem rozgrywki, ponieważ kształt tych relacji wpłynie na ostateczny wynik całej wojny.