Cities XL 2012 MULTi9 PL.part4.rar
-
- ♫ Nowości MP3 2012 ♫ -
- ♛ Filmy RMVB HD ♛ -
~ 330 filmów do zachomikowania ~ -
■ Max Payne 3 PL PC -
■ CITIES XL 2012 PC PL -
■ PES 2012 Full Eng -
▲Top 100 najlepszych filmów Akcji Świata -
▲Top 100 najlepszych horrorów Świata -
▲Top 100 najlepszych polski filmów -
▶GRY W 1 PLIKU -
►RÓŻNE PROGRAMY DO WINDOWS 7 NOWOSCI◄ -
●MODYFIKACJE -
●Nowości Filmowe w jednym folderze!● -
6 - CZERWIEC -
7 - LIPIEC -
8 - SIERPIEŃ -
9.WRZESIEŃ -
Angielski -
AutoCad! -
Battlefield 3 PL Repack -
Bollywood -
CRASH OF THE TITANS -
Familijne -
Filmy z Trawką W Roli Głównej -
Gra Soul Calibur III -
GRY 2010 RIP MOCNO SPAKOWANE!!! -
GTA IV-PS2 -
H.A.W.X - HVGA [320x480] -
Hrithik Roshan-filmy -
Jak działa wszechświat -
komedie -
Kosmos -
MODERN COMBAT SANDSTORM - HVGA [320x480] -
My Upload -
nauka języka angielskiego -
Nowy folder 1 -
P.- Filmy -
PANIENKI Z PORTALU NASZA-KLASA -
PARODIE -
POLISZ KICZ -
Polskie Baba jaga -
PREMIERY MP3 PAŻDZIERNIK 2012 -
programy do free mcboot v1.8b na ps2 -
PROGRAMY-RÓŻNE -
Przewodnik po planetach -
REPACK PL -
ROZMOWY TELEFONICZNE -
Vygis -
Vygis(1) -
Wonders OF The Solar System
WYMAGANIA SPRZĘTOWE :
wymagania sprzętowe: Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce GT 240 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista/7
Cities XL 2012 to symulator budowy miasta, w którym zarządzamy wszystkimi najważniejszymi aspektami funkcjonowania wnoszonej przez nas metropolii.
Cities XL 2012 jest rozbudowanym symulatorem budowy i zarządzania miastem, za którego produkcją stoi francuskie Focus Home Interactive, odpowiadające miedzy innymi za serię TrackMania czy grę Blood Bowl. W 2010 roku Francuzi kupili prawa do marki Cities XL od bankrutującego studia Monte Cristo. Efektem przejęcia było rozwinięcie oraz udoskonalenie stworzonego przez upadłego już dewelopera projektu i wydanie Cities XL 2011, w którym zamiast skupiać się na trybie multiplayer (tak jak zrobił to poprzednik), powrócono do modelu zabawy opartego przede wszystkim na rozgrywce jednoosobowej.
W Cities XL 2012, podobnie jak w Sim City i innych grach z gatunku, celem zabawy jest zbudowanie jak najbardziej zbliżonego do ideału miasta, którego mieszkańcy wiodą sielskie życie, płacąc niskie podatki, nie przejmując się porannymi korkami, kolejkami w przychodni i zanieczyszczeniem powietrza. Wcielamy się w rolę burmistrza, a naszym zdaniem jest nie tylko planowanie urbanistycznego układu metropolii, ale także zadbanie o wydajny i sprawny transport, bezpieczeństwo energetyczne, budowę mieszkań i domów oraz służących zamieszkującym je ludziom instytucji społecznych i miejsc, gdzie mogą spędzić swój wolny czas. W porównaniu z poprzednią częścią do tysiąca wzrosła liczba unikalnych elementów i struktur, które postawimy w naszym mieście, a ich wygląd i styl architektoniczny zależy od miejsca w jakim je wzniesiono. Pojawiają się więc budowle typowe dla górskich miast, portów czy nadmorskich kurortów wypoczynkowych.
Cities XL 2012 oddaje do dyspozycji graczy ponad 60 nowych map. Część z nich jest wiernym odwzorowaniem prawdziwych ziemskich lokacji, takich jak wyspy Kajmany czy leżące w Wielkim Kanionie jezioro Powell, inne natomiast są fantastycznymi lokacjami, które mogą być wyzwaniem dla zdolności graczy lub po prostu odznaczać się atrakcyjnymi wizualnie krajobrazami.
Jedną z najważniejszych nowości dla wielu fanów serii jest z pewnością oficjalne wsparcie dewelopera dla wszelkiej maści twórczości moderskiej. Instalowanie i korzystanie z modów w poprzednich odsłonach gry wiązało się z modyfikacją plików za pomocą edytorów i narzędzi tworzonych przez graczy. Twórcy uprościli ten proces i umieścili w grze szczegółowy poradnik, który pomoże początkującym moderom.
Co prawda Cities XL 2012 jest samodzielnym tytułem nie potrzebującym do działania poprzednich części serii, ale możemy go także nabyć w formie elektronicznego uaktualnienia wersji 2011. Sprawi to, że nie stracimy dostępu do miast, którym poświeciliśmy dziesiątki godzin ciężkiej pracy w poprzedniej odsłonie tytułu.
Całość gry działa na lekko odświeżonym silniku graficznym znanym z poprzednich części. Liczyć możemy więc na miłą dla oka trójwymiarową grafikę, pozwalająca na oglądanie miast zarówno z widoku satelitarnego jak i z poziomu oczu zwykłego przechodnia.