16. Wojny konsolowe.mp3
-
=Cykl - Charles Dickens na tropie -
=Cykl - Dębowe uroczysko -
=Cykl - FBI K-9 -
=Cykl - Joe Coughlin -
=Cykl - Królestwa Okrith -
=Cykl - Między światami -
=Cykl - Wieczne igrzysko -
Borkowski Przemysław - Noc poślubna -
Degórska Izabela -
Degórska Izabela - Internat -
Dobrowolski Jarosław - Wilczyca -
Driscoll Sara -
Driscoll Sara - FBI K-9 - 01 Samotny wilk -
Fossum Karin - Konrad Sejer - 13 Szeptaczka -
Fossum Karin - Konrad Sejer - 14 Zaćmienie -
Grzegorz Mirosław -
Grzegorz Mirosław - Diablak -
Hart John -
Hart John - Droga do odkupienia -
Hart John - Ostatnie dziecko -
Heather Redmond -
Lehane Dennis - Brudny szmal -
Lehane Dennis - Gdzie jesteś Amando -
Lehane Dennis - Joe Coughlin - 02 Nocne życie -
Lehane Dennis - Ostatnia przysługa -
Lehane Dennis - Rzeka tajemnic -
Lehane Dennis - Wyspa skazańców -
Lehane Dennis - Wyspa tajemnic -
Masłowski Jerzy Andrzej -
Masłowski Jerzy Andrzej - Żonglerzy Strachem -
Menzel Iwona -
Menzel Iwona - Nie chodź ciemną doliną -
Menzel Iwona - Szeptucha -
Mikulska Barbara - Cukiereczek -
Molenda Jarosław -
Moss Marcel - Dom do wynajęcia -
Mulford A. K -
Piasecka Wioletta - Sekret bibliotekarki -
Purowska Anna - Music Camp -
Sanders Nicola -
Sanders Nicola - Nie pozwól jej zostać -
Szynkiewicz Andrzej -
Szynkiewicz Andrzej - Gniewne lato -
Tekieli Joanna - Strefa tajemnic -
Tekieli Joanna - Topniejące serce -
Tymiński Piotr - Lwowski ptak -
Woods Evie -
Woods Evie - Zaginiona księgarnia -
Woźniak Beata -
Woźniak Beata i Koziarski Daniel - Galeria
czyta Tomasz Sobczak
długość: 22 godziny 14 minut
kategoria: Literatura faktu
Fascynujący thriller korporacyjny o historii konfliktu, który na zawsze odmienił przemysł gier wideo.
W 1990 roku rynek gier wideo należał do Nintendo. Sega była słabnącą firmą z wielkimi aspiracjami. Wtedy na scenę wkroczył Tom Kalinske – człowiek, który o grach nie wiedział nic, ale miał rzadki talent do wygrywania batalii skazanych na porażkę. Oto Dawid postanowił zmierzyć się z Goliatem, a świat zapłonął.
Bezlitosne starcie przerodziło się w globalną wojnę korporacyjną prowadzoną na wielu frontach: od domowych salonów i szkolnych placów, przez sale zarządów, po Kongres Stanów Zjednoczonych. Brat wystąpił przeciwko bratu, dziecko buntowało się przeciw rodzicowi, Mario starł się z Sonikiem, Ameryka ponownie walczyła z Japonią.
Wojny konsolowe to oparta na ponad dwóch setkach wywiadów z byłymi pracownikami wstrząsająca opowieść o przełomie na rynku gier. To także historia o tym, jak skromny, rodzinny człowiek z ponadprzeciętną wyobraźnią zainspirował zespół straceńców do stworzenia interesu wartego 60 miliardów dolarów.