16 Danka.mp3
-
=Cykl - Gej w wielkim mieście -
=Cykl - Królestwo wron -
=Cykl - Mafia -
=Cykl - Matthew Swift -
=Cykl - Przyjdź królestwo twoje -
=Cykl - Rodzina Russo -
=Cykl - Seria bursztynowa -
=Cykl - Trylogia grobiańska -
=Cykl - Trylogia pomorska -
=Cykl - Twierdze Europy -
=Cykl - Villians -
Bogin Nika -
Bogin Nika - Seria bursztynowa - 01 Whiskey -
Brzeziński Bartosz - Szepty - 02 Klątwa Licha -
Cleave Paul -
Corso Przemek - Serca twego chłód -
Czub Marcin -
Czub Marcin - Objawienie Bogini-Świni -
Dołęga Mostowicz Tadeusz - Trzecia płeć -
Dzieciątko Aldona -
Dzieciątko Aldona - Ostateczna decyzja -
Foody Amanda -
Gibas Jarosław -
Griffin Kate -
Januszkiewicz Izabela -
Januszkiewicz Izabela - Oczekiwanie -
Kamińska Agnieszka -
Kamińska Agnieszka - Złota klatka -
Kowalczyk Adriana -
Krysiak Piotr -
Milcke Mikołaj -
Pamuk Orhan -
Pamuk Orhan - Biały zamek -
Pamuk Orhan - Dziwna myśl w mej głowie -
Pioruńska Magdalena -
Rak Aleksandra - Herbaciarnia pod Jaśminem -
Rak Aleksandra - Jaśminowe babeczki -
Rak Aleksandra - Sekrety rodziny Winnickich -
Rak Aleksandra - Szept anioła - 02 Posłaniec -
Schneider Fiona -
Schneider Fiona - Romans w Paryżu -
Tereszczuk Magda -
Tereszczuk Magda - Błahostka -
Webster K. - Brudna zabaweczka -
Więcek Anna -
Więcek Anna - Eskadra lotnicza Skyhawk - 01 -
Wildenstein Olivia -
Zajas A Krzysztof -
Zajas Krzysztof - Taniec piżmowych szczurów -
Żak Tomasz - Usuń_to!
czyta Marcin Dorociński
długość: 4 godziny 38 minut
Jedyna książka Ryszarda Kapuścińskiego w całości poświęcona Polsce. Arcyciekawy obraz prowincji lat 50. i 60. minionego wieku utrwalony w reportażach przez mistrza gatunku.
Wyprawa w teren i poznawanie nowego świata fascynowały młodego Ryszarda Kapuścińskiego, ale też stwarzały możliwości, które nie wszyscy jeszcze wówczas dostrzegali. Eksplorowanie przestrzeni prywatnej i zbliżenie się do małej społeczności okazały się świetnym tematem na opowieść. Polska prowincja z przełomu lat 50. i 60. minionego stulecia – tam najwięcej się wtedy działo i tylko tam można było uchwycić prawdę. Miejsca zimne, szare, niekiedy zupełnie nieciekawe – paradoksalnie – stawały się niewyczerpanym źródłem inspiracji. Ukazanie jednostkowych losów stwarzało również możliwość wyrażenia krytycznych opinii w czasach, w których publicznie krytykować nie było wolno.