04. Żmijowe gniazdo.mp3
-
=Cykl - Baśka Zajda -
=Cykl - Kobiety z rodziny Wierzbickich -
=Cykl - Król -
=Cykl - Kuba Krall -
=Cykl - Kuzynki -
=Cykl - Nowa Polska -
=Cykl - Pola dawno zapomnianych bitew -
=Cykl - Szczury Wrocławia -
=Cykl - Szpony Smoka -
=Cykl - Świat dysku -
Lusiński Jacek -
Lusiński Jacek - Carte Blanche -
Łapińska Julia -
Łapińska Julia - Kuba Krall - 02 Dzikie psy -
Niemczynow-Harłukowicz Anna - Bluszcz -
Niemczynow-Harłukowicz Anna - Ciche cuda -
Niemczynow-Harłukowicz Anna - Jej portret -
Niemczynow-Harłukowicz Anna - Którędy do raju -
Niemczynow-Harłukowicz Anna - Należy do mnie -
Niemczynow-Harłukowicz Anna - Tamta kobieta -
Ozdrowieniec -
Ozdrowieniec - Świadectwo pewnej dziewczyny -
Pilipiuk Andrzej - Kuzynki - 02 Księżniczka -
Pilipiuk Andrzej - Kuzynki - 03 Dziedziczki -
Pilipiuk Andrzej - Kuzynki - 04 Zaginiona -
Pilipiuk Andrzej - Przetaina -
Pilipiuk Andrzej - Przetaina - 02 Okiść -
Pilipiuk Andrzej - Raport z północy -
Piorun Izabela -
Piorun Izabela - Szyfr magii -
Pratchett Terry -
Pratchett Terry - Pociągnięcie pióra -
Pratchett Terry - Świat dysku - 18 Maskarada -
Ryrych Katarzyna -
Ryrych Katarzyna - Ach, strach! -
Szmidt Robert J -
Szmidt Robert J - Apokalipsa Według Pana Jana -
Szmidt Robert J - Nowa Polska - 01 Otchłań -
Szmidt Robert J - Nowa Polska - 02 Wieża -
Szmidt Robert J - Samotność Anioła Zagłady -
Twardoch Szczepan -
Twardoch Szczepan - Ballada o pewnej panience -
Twardoch Szczepan - Drach -
Twardoch Szczepan - Król - 01 Król -
Twardoch Szczepan - Król - 02 Królestwo -
Twardoch Szczepan - Morfina -
Twardoch Szczepan - Pokora -
Twardoch Szczepan - Powiedzmy, że Piontek -
Twardoch Szczepan - Wieczny Grunwald -
Twardoch Szczepan - Wielkie Księstwo Groteski
![obrazek](https://www.storytel.com/images/640x640/0003687185.jpg)
Żmijowe gniazdo
Autor: Bożena Walewska
Czyta: Karolina Poznachowska
Kategoria: fantasy, science fiction
Cykl: Pięść (tom 2)
Zasiadający na tronie Esenii Edmur Anvil pragnie stworzyć potężne imperium, którym będzie niepodzielnie władał. Młody król ślepo zapatrzony w dokonania swojego przodka Edmura Pirata jest gotów zapłacić każdą cenę, czy to w złocie, czy krwi i ludzkim życiu, aby sięgnąć po władzę absolutną i rzucić na kolana ościenne narody, zwłaszcza te parające się magią. Najbliższe otoczenie przerażone perspektywą wojny stara się skierować myśli władcy w stronę bardziej odpowiednich dla młodego mężczyzny rozrywek: kobiet, wina i hazardu. I choć król nie pozostaje obojętny na uroki dworskiego życia, to jednak nie porzuca swoich planów, a wręcz odwrotnie, dąży do ich realizacji z obsesyjną wręcz konsekwencją.