010. Znajdź mnie.mp3
-
=Cykl - Nora Sand -
=Cykl - Sam Porter -
=Cykl - The Costello family -
Barker J. D -
Barker J.D. - Opuszczona -
Barker J.D. - Sam Porter - 01 Czwarta małpa -
Barker J.D. - Sam Porter - 02 Piąta ofiara -
Barker J.D. - Sam Porter - 03 Szóste dziecko -
Czykierda Grabowska Agata - Adam -
Doman Adrian -
Doman Adrian - 1907 -
Faust Ulexia -
Faust Ulexia - Córka ognia i krwi -
Fromuth Natalia -
Fromuth Natalia - Cynthia. Zanim odejdę -
Fromuth Natalia - Let me in -
Fromuth Natalia - Perfectly wrong -
Głogowska Karolina - Szeptanka -
Góra Monika -
Góra Monika - Kanibale -
Konefał Andrzej - Nie patrz -
Kryszczukajtis Szopa Joanna -
Louis Samanta -
Matusik Monika -
Matusik Monika - Przegapić życie -
Mazurek Ireneusz -
Mazurek Ireneusz - Sonnet. Obcy w krwiobiegu -
McAllister Gillian -
Moore Agata - Destiny - 03 Cause I Love You -
Pearsall Kate -
Pearsall Kate - Gdzie słychać szepty -
Perr M. M. - Wszystkie winy mojej matki -
Radziejewski Daniel - Metodyk -
Robins Sandra -
Robins Sandra - Demony ciemności -
Taddeo Lisa -
Taddeo Lisa - Trzy kobiety -
Tallent Gabriel -
Tallent Gabriel - Moja najdroższa -
Theils Lone -
Theils Lone - 87 sekund -
Theils Lone - Nora Sand - 01 Zaginione -
Theils Lone - Nora Sand - 02 Urwany trop -
Wieczorek Daria -
Wieczorek Daria - Perfect Game -
Wierzbicka Katarzyna -
Wierzbicka Katarzyna - Wakacje pełne magii -
Więzik Paweł Sylwester -
Więzik Paweł Sylwester - Dreszcze Beskidów -
Young Samantha - The Fragile Ordinary
![obrazek](https://cloud-cdn.virtualo.pl/covers/small/276328.jpg)
Czasem widzimy tylko to, co chcemy zobaczyć.
Czasem to, co widzimy, zmienia nasze spojrzenie na świat.
Rosa, dziewczyna Jara, popełniła samobójstwo, kiedy oboje studiowali w Cambridge. Nie ma dnia, żeby Jar o niej nie myślał. Minęło pięć lat, ale mężczyzna nadal obsesyjnie podejrzewa, że Rosa, jego jedyna miłość, żyje. Dręczą go wizje dziewczyny, zaskakująco realistyczne i pojawiające się w nieoczekiwanych miejscach. Jego terapeuta twierdzi, że to halucynacje żałobne. Po odnalezieniu dziennika Rosy Jar podejmuje rozpaczliwe działania, by zrozumieć okoliczności jej śmierci, i nawiązuje kontakt z dziennikarzem, który napisał o rekrutowaniu studentów Cambridge do brytyjskich służb specjalnych. Im głębiej jednak zanurza się w tę sprawę, tym bardziej czuje się zdezorientowany. Trafia do mrocznego półświatka, gdzie nic nie jest tym, czym się wydaje, i nikomu nie można ufać; trafia w sam środek szeroko zakrojonej intrygi, która nieodwołalnie wszystko zmienia.