24. Na pograniczu wczoraj i dziś.mp3
-
=Cykl - Nora Sand -
=Cykl - Sam Porter -
=Cykl - The Costello family -
Barker J. D -
Barker J.D. - Opuszczona -
Barker J.D. - Sam Porter - 01 Czwarta małpa -
Barker J.D. - Sam Porter - 02 Piąta ofiara -
Barker J.D. - Sam Porter - 03 Szóste dziecko -
Czykierda Grabowska Agata - Adam -
Doman Adrian -
Doman Adrian - 1907 -
Faust Ulexia -
Faust Ulexia - Córka ognia i krwi -
Fromuth Natalia -
Fromuth Natalia - Cynthia. Zanim odejdę -
Fromuth Natalia - Let me in -
Fromuth Natalia - Perfectly wrong -
Głogowska Karolina - Szeptanka -
Góra Monika -
Góra Monika - Kanibale -
Konefał Andrzej - Nie patrz -
Kryszczukajtis Szopa Joanna -
Louis Samanta -
Matusik Monika -
Matusik Monika - Przegapić życie -
Mazurek Ireneusz -
Mazurek Ireneusz - Sonnet. Obcy w krwiobiegu -
McAllister Gillian -
Moore Agata - Destiny - 03 Cause I Love You -
Pearsall Kate -
Pearsall Kate - Gdzie słychać szepty -
Perr M. M. - Wszystkie winy mojej matki -
Radziejewski Daniel - Metodyk -
Robins Sandra -
Robins Sandra - Demony ciemności -
Taddeo Lisa -
Taddeo Lisa - Trzy kobiety -
Tallent Gabriel -
Tallent Gabriel - Moja najdroższa -
Theils Lone -
Theils Lone - 87 sekund -
Theils Lone - Nora Sand - 01 Zaginione -
Theils Lone - Nora Sand - 02 Urwany trop -
Wieczorek Daria -
Wieczorek Daria - Perfect Game -
Wierzbicka Katarzyna -
Wierzbicka Katarzyna - Wakacje pełne magii -
Więzik Paweł Sylwester -
Więzik Paweł Sylwester - Dreszcze Beskidów -
Young Samantha - The Fragile Ordinary
Przejmująca opowieść o bolesnych związkach, utraconej wolności i odważnej walce o prawo do własnego „ja”
Aleksander Lubarecki, wybitny i ceniony pisarz, choć bezsilny wobec największych słabości i niebezpiecznie zatracony w pasji, wciąż stara się pociągać za sznurki swojej żony. Emma, stojąca w cieniu swojego męża-pisarza, musi być dla niego wszystkim: sprzątaczką, kucharką, pielęgniarką, muzą, kobietą do towarzystwa, pozbawioną własnych pasji i poglądów, za to gotową do poświęceń o każdej porze dnia i nocy.
Czy postanowienie o porzuceniu niewygodnej przeszłości i dawnego żalu wystarczy, aby odpuścić wzajemne winy i rozpocząć pisanie nowego, szczęśliwszego aktu swojej sztuki? Czy można przestać żyć na pograniczu wczoraj i dziś i uwolnić się od dawno temu kochanej osoby? Co łączy Edytę i Emmę?