22. Najtrudniej jest spotkać Lilit.mp3
-
=Cykl - Baśka Zajda -
=Cykl - Kobiety z rodziny Wierzbickich -
=Cykl - Król -
=Cykl - Kuba Krall -
=Cykl - Kuzynki -
=Cykl - Nowa Polska -
=Cykl - Pola dawno zapomnianych bitew -
=Cykl - Szczury Wrocławia -
=Cykl - Szpony Smoka -
=Cykl - Świat dysku -
Lusiński Jacek -
Lusiński Jacek - Carte Blanche -
Łapińska Julia -
Łapińska Julia - Kuba Krall - 02 Dzikie psy -
Niemczynow-Harłukowicz Anna - Bluszcz -
Niemczynow-Harłukowicz Anna - Ciche cuda -
Niemczynow-Harłukowicz Anna - Jej portret -
Niemczynow-Harłukowicz Anna - Którędy do raju -
Niemczynow-Harłukowicz Anna - Należy do mnie -
Niemczynow-Harłukowicz Anna - Tamta kobieta -
Ozdrowieniec -
Ozdrowieniec - Świadectwo pewnej dziewczyny -
Pilipiuk Andrzej - Kuzynki - 02 Księżniczka -
Pilipiuk Andrzej - Kuzynki - 03 Dziedziczki -
Pilipiuk Andrzej - Kuzynki - 04 Zaginiona -
Pilipiuk Andrzej - Przetaina -
Pilipiuk Andrzej - Przetaina - 02 Okiść -
Pilipiuk Andrzej - Raport z północy -
Piorun Izabela -
Piorun Izabela - Szyfr magii -
Pratchett Terry -
Pratchett Terry - Pociągnięcie pióra -
Pratchett Terry - Świat dysku - 18 Maskarada -
Ryrych Katarzyna -
Ryrych Katarzyna - Ach, strach! -
Szmidt Robert J -
Szmidt Robert J - Apokalipsa Według Pana Jana -
Szmidt Robert J - Nowa Polska - 01 Otchłań -
Szmidt Robert J - Nowa Polska - 02 Wieża -
Szmidt Robert J - Samotność Anioła Zagłady -
Twardoch Szczepan -
Twardoch Szczepan - Ballada o pewnej panience -
Twardoch Szczepan - Drach -
Twardoch Szczepan - Król - 01 Król -
Twardoch Szczepan - Król - 02 Królestwo -
Twardoch Szczepan - Morfina -
Twardoch Szczepan - Pokora -
Twardoch Szczepan - Powiedzmy, że Piontek -
Twardoch Szczepan - Wieczny Grunwald -
Twardoch Szczepan - Wielkie Księstwo Groteski
czyta Elżbieta Kijowska
długość: 10 godzin 49 minut
Reporterska próba opisania świata chasydek, najbardziej ortodoksyjnych spośród religijnych Żydówek izraelskich. Kobiety te, żyjąc w świecie szczelnie zamkniętym przez tradycję i mężczyzn, kształcone tak, by wiedziały, że wiedzieć nie muszą, wypełniają swój los według od wieków obowiązującego schematu. Dokonując jednak indywidualnych wyborów w obrębie wytyczonych im granic, wiodą własne życie. Ich codzienność, a także opowieści o polskich, ukraińskich, rumuńskich czy węgierskich dworach chasydzkich wpisane są tu w izraelską współczesność lat dziewięćdziesiątych.