22. Sapiens na zakupach.mp3
-
=Cykl - Charles Dickens na tropie -
=Cykl - Costello Brothers -
=Cykl - FBI K-9 -
=Cykl - Komisarz Montalbano -
=Cykl - Królestwa Okrith -
=Cykl - Wieczne igrzysko -
Camilleri Andrea -
Camilleri Andrea - Cierpliwość pająka -
Camilleri Andrea - Polowanie na skarb -
Camilleri Andrea - Sierpniowy żar -
December K. E -
December K. E. - Chaos -
December K. E. - Costello Brothers - 02 Odwet -
December K. E. - Niebezpieczna miłość -
Driscoll Sara -
Driscoll Sara - FBI K-9 - 01 Samotny wilk -
Er Paula - Kształt dźwięku -
Er Paula - Wysłuchaj mnie -
Er Paula - Zanim mnie zabijesz -
Fossum Karin - Konrad Sejer - 13 Szeptaczka -
Fossum Karin - Konrad Sejer - 14 Zaćmienie -
Grzegorz Mirosław -
Grzegorz Mirosław - Diablak -
Hart John -
Hart John - Droga do odkupienia -
Hart John - Ostatnie dziecko -
Heather Redmond -
Masłowski Jerzy Andrzej -
Masłowski Jerzy Andrzej - Żonglerzy Strachem -
Menzel Iwona -
Menzel Iwona - Nie chodź ciemną doliną -
Menzel Iwona - Szeptucha -
Mikulska Barbara - Cukiereczek -
Moss Marcel - Dom do wynajęcia -
Mulford A. K -
Nietzsche Friedrich - Antychryst -
Piasecka Wioletta - Sekret bibliotekarki -
Purowska Anna - Music Camp -
Sanders Nicola -
Sanders Nicola - Nie pozwól jej zostać -
Szynkiewicz Andrzej -
Szynkiewicz Andrzej - Gniewne lato -
Trope Nicole - Rodzina z naprzeciwka -
Trope Nicole - Rodzina zastępcza -
Trope Nicole - Zaginiony chłopiec -
Tymiński Piotr - Lwowski ptak -
Woods Evie -
Woods Evie - Zaginiona księgarnia -
Woźniak Beata -
Woźniak Beata i Koziarski Daniel - Galeria
![obrazek](https://bigimg.taniaksiazka.pl/images/popups/CD9/@9788301234751_31.jpg)
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu. * To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. A przede wszystkim to lektura dla tych, którzy chcą z wiedzą działać po swojemu. Brać, mieszać, recyklingować, eksperymentować, a nie bezrefleksyjnie kopiować. (…) Zebrałem to, czego dowiedziałem się o Sapiens na zakupach. Zakupach rozumianych szerzej niż wyjście do Żabki.