Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Avatar PC.iso

Aamon3 / gry / █ AKCJI / Avatar PC.iso
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D Undying to gra akcji FPP oparta na zmodyfikowanym silniku graficznym Unreal Tournament, do której scenariusz napisał sam mistrz horroru Clive Barker. Akcja gry, należącej do gatunku „horror survival”, rozgrywa się w 1920 roku w Irlandii. Gracz wciela się w okultystę - Patricka Gallowaya, który wezwany przez swojego krewniaka Jeremiasza, przybywa do opustoszałej „gotyckiej” posiadłości. Uzbrojony w znajomość tajemnej wiedzy i zaklęć czarnej magii oraz sześć rodzajów zabójczej broni musi odkryć przyczynę przekleństwa rodziny Covenantów.Przed Patrykiem stoi do wykonania pięć zadań prowadzących do źródła zła - Przeklętego Króla Umarłych. Za każdym razem trzeba będzie się zmierzyć z nieśmiertelnymi strażnikami oraz jednym z przeklętych przodków Jeremiasza: Drinen, Howlers, Verago, Hounds of Gel’ziabar, Sleeds i Monto’-Shonoi. W realizacji zadań pomogą nam specjalne tryby rozgrywki umożliwiające latanie w świecie duchów oraz czar zwany Scrye pozwalający widzieć i słyszeć rzeczy niewidoczne gołym okiem. Ta umiejętność pozwoli nam odkryć dodatkowe wskazówki prowadzące do celu. Do przejścia mamy dziesięć lokacji, które poczynając od posiadłości Jeremiasza, zaprowadzą nas do takich miejsc jak zniszczone opactwo, krąg kamiennych postumentów, przeklęte miasto Oneiros, jaskinie piratów czy neolityczne groty.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 6600 lub lepsza), 2.5 GB HDD, Windows XP Neuro to gra akcji/FPS osadzona w tym samym futurystycznym świecie, co drugi tytuł; Homeplanet; stworzony przez rosyjski zespół Revolt Games. Rzecz dzieje się w odległej przyszłości, kiedy to ludzkość rozpoczęła eksplorację nieznanych otchłani przestrzeni kosmicznej. Z początku małe i niesamodzielne kolonie na nowo zasiedlonych systemach planetarnych, zamieniły się w wielkie centra przemysłowo naukowe, stały się niezależne od Ziemi i w efekcie ich mieszkańcy zaczęli dążyć do niepodległości oraz odłączenia się od Konfederacji Ziemskiej. Ludzkość podzieliła się na liczne skłócone klany. Akcja gry rozpoczyna się na powierzchni planety Sorgo. Głównym bohaterem jest Craig Richards, żołnierz Konfederacji Ziemskiej wykorzystujący w walce umiejętności parapsychiczne (tzw. psionic soldier). Znajduje się on w centrum konfliktu toczącego się pomiędzy specjalnymi służbami konfederacji oraz militarnym klanem Troiden.Gracze poprowadzą bohatera przez siedem różnorodnych lokacji (m.in. Megalopolis, laboratoria naukowe, dżungla, baza wojskowa, stacja kosmiczna) i zmierzą się z ponad 20 typami przeciwników kierowanych przez zaawansowane A.I., m.in. najemnicy, żołnierze klanu, handlarze narkotyków, itp. W walce możemy wykorzystać piętnaście rodzajów broni oraz parapsychiczne właściwości naszego bohatera. Przykładowo, nic nie stoi na przeszkodzie, aby zawładnąć umysłem jednego z wrogich żołnierzy i wykorzystać go w charakterze żywej tarczy. Całość oprawy audiowizualnej utrzymana jest w charakterystycznym cyberpunkowym klimacie. Neuro pozwala na rozgrywkę w trybie single i multiplayer.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64 MB, 2 GB HDD Contract J.A.C.K. to prequel przygodowej gry akcji – No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way. Tym razem nie wcielamy się w postać agentki Cate Archer (głównej bohaterki obu poprzednich części serii NOLF), lecz staniemy się czarnym charakterem, Johnem Jackiem, płatnym najemnikiem pracującym dla organizacji przestępczej H.A.R.M. Zadaniem naszego bohatera jest pozbycie się problemu, jaki stanowi dla H.A.R.M. inna konkurencyjna, wywodząca się z Włoch organizacja przestępcza, kryjąca się pod nazwą Danger Danger. Gra, podobnie jak jej dwie poprzedniczki utrzymana została w klimacie filmów szpiegowskich z lat 60-tych ubiegłego stulecia, przy czym autorzy przy jej produkcji kierowali się następującymi priorytetami: więcej akcji, mniej skradania (elementów typu stealth) oraz więcej do zaoferowania w trybie multiplayer.Akcja rzeczonego tytułu umiejscowiona została pomiędzy wydarzeniami, które miały miejsce w NOLF 1 i NOLF 2. Oprócz wielu nowych lokacji, odwiedzimy również te znane z poprzednich części, na przykład stację kosmiczną (a właściwie jej szczątki, które opadły na Księżyc) zniszczoną przez Cate Archer w części pierwszej. Contract J.A.C.K. nadal odznacza się specyficznym, znanym z poprzednich części serii humorem, chociaż w związku ze zmianą głównego bohatera, o nieco odmiennym charakterze.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D American McGee's Alice to niesamowite przygody Alicji z klasycznej opowieści Lewisa Carrolla „Alicja w Krainie Czarów”, lecz gra bynajmniej nie jest przeznaczona dla młodych odbiorców. W tej nietypowej adaptacji Alicja podejmuje próbę oswobodzenia Krainy Czarów, terroryzowanej przez Królową Kier. Tylko ona ma na tyle odwagi i umiejętności, by walczyć z kapryśnymi wytworami złośliwej królowej i przywrócić spokój w Krainie. Alicja zmuszona do walki ze złymi mocami, uzbrojona jest w zabójcze „bajkowe” zabawki jak: Jack’s O’Death, Demon Dice, Jack (in the Box) Bombs, Jabberwocky Eye Staff oraz Ice Wand. Nawet karty do gry Alicji są śmiercionośne - porównywalne do latających brzytew, mogą skaleczyć lub poszatkować przeciwnika. Dla urozmaicenia Alicja używa w walce także wielu tradycyjnych przedmiotów.Gra powstała na bazie engine Quake III Arena, dzięki czemu środowisko jest w pełni trójwymiarowe. Niewątpliwie zwraca uwagę niesamowita pomysłowość i kreatywność twórców scenografii, którzy stworzyli rozbudowany i sugestywny świat oparty na motywach zaczerpniętych z książki. Alicja poruszając się po Krainie Czarów, może skakać przez przeszkody, chodzić po ścianach i wznosić się nad obiektami oraz unikać ciosów potworów stojących jej na drodze. W grze pojawia się ponad 30 różnych postaci, z których większość jest bezpośrednio zaczerpnięta z pierwowzoru, pozostałe nie występujące w książce także zostały stworzone na jej podstawie. Wszystkie postacie posiadają własną inteligencję oraz sposoby postępowania i walki. Niektóre z nich mogą współpracować z Alicją, inne zaś są jej przeciwnikami.
obrazek wymagania sprzętowe: Procesor Pentium III/Athlon 1 GHz, 256 MB RAM, 3 GB HDD, 32 MB akcelerator 3D Unreal II to sequel do jednej z najlepszych gier akcji wszechczasów, która na stałe zapisała się w historii komputerowej rozrywki. Akcja rozgrywa się w tym samym fikcyjnym wszechświecie przyszłości co w pierwszym Unrealu, jednakże tym razem jesteśmy zupełnie nowym bohaterem, ex-żołnierzem Johnem Daltonem, obecnie przedstawicielem prawa (odpowiednikiem szeryfa ze starego dzikiego zachodu), a fabuła rozgrywa się w zupełnie innych miejscach niż to miało miejsce poprzednio. Wszystko zaczyna się gdy patrolujemy przestrzeń w odległym sektorze kosmosu statkiem kosmicznym Atlantis, nawiasem mówiąc przerobionym z jednostki wojskowej. W podróży towarzyszy nam trzyosobowa załoga składająca się z pilota Ne'Ban, inżyniera pokładowego Isaaka oraz kobiety, oficera wywiadu Aida. Wszystko idzie dobrze dopóki nie wybucha międzygwiezdna wojna, w której uczestniczy kilka obcych ras, armie najemników oraz niesława Ziemska Piechota. Nagle znaleźliśmy się w środku konfliktu i musimy wziąć odpowiedzialność za przebywających w tym sektorze kolonistów, archeologów, górników i pozostałych cywili. Dodatkowym zadaniem jest odkrycie źródła konfliktu i zakończenie działań wojennych.W grze mamy do wykonania serię trzynastu połączonych fabułą misji, rozgrywających się w dżunglach tropikalnych planet, w starożytnych ruinach miasta obcej cywilizacji, w tunelach wydrążonych głęboko pod ziemią, na niestabilnej powierzchni wulkanicznego świata, w obcych instalacjach przemysłowych, w głębinach oceanicznego świata czy na pokładzie obcego statku kosmicznego. Do dyspozycji dostajemy 15 broni, w tym znane z pierwszej części, tj. wyrzutnia rakiet, karabin szturmowy, snajperka czy wyrzutnik granatów, oraz całkiem nowe, m.in. spowalniająca przeciwników - Leech Gun, wypuszczająca na przeciwnika zabójcze drony - Takkra i tajemnicza broń na energię PSI – MindClaw.W każdej misji do wykonania są zadania wymagające odmiennego podejścia taktycznego. Wśród różnorodnych zadań możemy spodziewać się takich jak: atak na pozycje wroga z oddziałem towarzyszącym, obrona bazy, uwalnianie zakładników, eskorta ludności cywilnej czy kradzież informacji. Przeciwnikami są zarówno różne obce istoty jak i ludzie czy najemnicy. Łącznie w Unreal II spotkamy się z ponad 24 rodzajami zupełnie nowych wrogów. Po wykonaniu misji wracamy na orbitujący Atlantis, aby dowiedzieć się szczegółów o następnej misji, sprawdzić zdobyte przedmioty i porozmawiać z członkami załogi.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 1.7 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5700 lub lepsza), 1.5 GB HDD, Windows 98/2000/XP Zombie Shooter 2 to druga odsłona serii gier akcji z elementami RPG i opowiadających o walce z zombie. Za stworzenie produkcji odpowiada firma Sigma Team, znana z wielu bardzo podobnych tytułów (Alien Shooter). Gra pozwala nam wybrać jedną z kilku dostępnych postaci (zarówno mężczyzn i kobiet), które muszą zmierzyć się z inwazją nieumarłych w pewnym zniszczonym mieście. Zadaniem gracza jest przemierzanie kolejnych lokacji i eliminowanie hord zombie. Podczas głównej kampanii poznajemy też kilka postaci pobocznych, zdobywamy poziomy doświadczenia, zwiększamy statystyki oraz znajdujemy i kupujemy coraz potężniejsze bronie.Rozgrywka w drugiej odsłonie Zombie Shooter’a przypomina poprzednie produkcje dewelopera. Gracz prowadzi postać celując i strzelając myszką. Na ekranie pojawiają się prawdziwe hordy przeciwników – w wielu scenach jest ich grubo ponad setkę. Do naszej dyspozycji oddano pokaźny arsenał, na który składa się około 60 broni i wyposażenie dodatkowe. Niejednokrotnie otrzymujemy też dostęp do dział i pojazdów.Oprócz wspomnianej kampanii dla jednego gracza twórcy przygotowali dwa dodatkowe tryby: Survive i Gun Stand. W pierwszym z nich musimy po prostu przetrwać jak najdłużej. W drugim obsługujemy działo atakowane z czterech stron przez zombie. Pomiędzy kolejnymi, coraz mocniejszymi falami nieumarłych otrzymujemy możliwość ulepszenia jednego z kilku elementów broni i osłon.Oprawa wizualna produkcji stoi na średnim poziomie. Akcja została ukazana w rzucie izometrycznym za pomocą grafiki dwuwymiarowej. Większość misji rozgrywa się w nocy, więc przeważnie w grze panuje ponura, szara kolorystyka. Sporo elementów otoczenia – jak skrzynie czy wybuchowe beczki – może ulec destrukcji. Gra jest też dość krwawa – fragmenty wybuchających przeciwników rozbryzgują się po okolicy.
obrazek wymagania sprzętowe: Pentium III 500MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D Robin Hood: Defender of the Crown to nowa odsłona hitu o tym samym tytule znanego jeszcze z czasów panowania Amigi (ponad milion sprzedanych egzemplarzy gry). Ponownie wcielamy się w postać walecznego Robin Hooda, który musi uratować króla Richarda oraz przywrócić pokój na angielskiej ziemi smaganej tyranią władzy księcia Johna. Gra odznacza się ciekawą fabułą, w której spotykamy się ze znanymi postaciami: Małym Johnem, bratem Tuckiem oraz lady Marion. Oferuje wyśmienity średniowieczny klimat przedstawiony w trójwymiarowej grafice z dopracowanymi animacjami.Czeka nas wiele ciekawych misji i obowiązków. Na porządku dziennym są wielkie bitwy, oblężenia wrogich warowni, niekiedy sekretne zadania mające na celu ciche pozbawienie kilku władców sporej ilości gotówki, wielkie bitwy w polu, turnieje rycerskie oraz oczywiście milsze aspekty, jak zaloty do pięknych panien. Wszystko to otoczone wciągającą historią, pełną dramatów, wyciskających łzy romansów, potyczek i niespodziewanych zwrotów akcji.
obrazek wymagania sprzętowe: Windows XP SP2,Pentium IV 2 GHz,1 GB pamięci RAM,256 MB DirectX 9-kompatybilna karta grafiki 3D,DirectX 9,Karta dźwiękowa zgodna,2.7 GB wolnego miejsca na HDD,Klawiatura, mysz Ze względu na zwiększoną liczbę aktów terrorystycznych w różnych częściach świata, rząd mocarstw świata zgodziły się na stworzenie międzynarodowej tajnej organizacji, której celem jest całkowite wyeliminowanie wszystkich form terroru i osób zaangażowanych w to. Bez ograniczeń w środkach. W grupie antyterrorystycznej składała się z najlepszych przedstawicieli spraw wewnętrznych, specjalistów wojskowych i agentów wywiadu na najwyższym poziomie. Dzięki błyskawiczne odpowiedzi, szeroki zakres działania i nieograniczone kompetencje zespołu, ale kodowa nazwa zespołu szybkiej odpowiedzi. Funkcje:3 strefy działań wojennych na terytorium Rosji, 12 extreme misji na terytorium Europy Wschodniej.Szeroki wybór broni - około 40 modeli
obrazek wymagania sprzętowe: Core 2 Duo 2.13 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600GTS lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista TimeShift jest pierwszoosobową grą akcji, którą po wielu przygodach stworzyła firma Saber Interactive (twórcy Will Rock). Po wielokrotnym przesuwaniu terminu premiery, zmianie wydawcy i potrójnym liftingu podstawowych elementów programu, pozycja wreszcie otrzymała swój ostateczny kształt – dynamicznej strzelaniny FPP z nowoczesną oprawą graficzną i paletą nowatorskich rozwiązań.Fabułę osadzono w mrocznym świecie science-fiction. Naszym głównym zadaniem staje się powstrzymanie pewnego szaleńca, któremu udało się dopracować metodę podróży w czasie. To doktor Aiden Krone. Mężczyzna ten zdołał przenieść się w przeszłość i zmienić bieg historii w taki sposób, aby ludzkość znalazła się pod władaniem jego korporacji. Jak można się łatwo domyślić, musimy przywrócić naturalny bieg historii, likwidując jednocześnie wspomnianego naukowca. Wcielamy się w postać świetnie wyposażonego, bezimiennego rebelianta, stawiającego czynny opór utworzonej przez Krone’a korporacji. Główny bohater przywdziewa futurystyczną, masywną zbroję o niezwykłych właściwościach. Jest to bowiem częściowo świadoma i w pewnym zakresie inteligentna cyber-konstrukcja. Kombinezon ten pozwala na używanie jednej z trzech funkcji. Mowa tu o spowalnianiu czasu, zatrzymywaniu jego upływu lub cofaniu wydarzeń, które miały już miejsce.Liczba zagadek i łamigłówek, która w założeniach wcześniejszych wersji programu miała być dosyć znaczna, została ostatecznie znacząco okrojona, oddając tym samym pole bardziej zręcznościowej, efektowniejszej strzelance. W kampanii dla pojedynczego gracza do pokonania mamy w sumie 24 poziomy, rozgrywające się w wielu różnych typach środowisk. Są to między innymi fabryki broni, tereny pozamiejskie, czy wyniszczone przez korporację Krone’a miasta. Przeważnie poruszamy się o własnych siłach, choć nie zabrakło poziomów umożliwiających przejęcie kontroli nad quadem. Do pokonywania wrogów używamy wielu różnych broni. Są to między innymi karabiny maszynowe i snajperskie, kusze, shotguny, czy wyrzutnie rakiet. Każda z dostępnych broni posiada standardowy i alternatywny tryb ostrzału. W tym drugim przypadku możemy liczyć między innymi na uaktywnienie granatnika czy miotacza ognia.
obrazek obrazek wymagania sprzętowe: Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB Gra akcji/FPS zrealizowana przez polską firmę CITY interactive. Wcielamy się w niej w najemnika będącego członkiem tytułowej organizacji. Armed Forces Corp. to grupa zrzeszająca najwyższej klasy świetnie wyszkolonych i doskonale uzbrojonych żołnierzy, którzy za pieniądze wykonają praktycznie każdą misję. Sporą sumę dolarów grupa zgarnąć może za odzyskanie cennych informacji z przejętego przez terrorystów wieżowca. Wykonanie tego zadania wymaga nie tylko umiejętności bojowych, ale także pamiętania, że gdy chodzi o pieniądze należy niezwykle uważać i nie ufać nikomu. Tytuł oferuje 8 poziomów, rozgrywanych w zróżnicowanych lokacjach. Przyjdzie nam więc przebić się przez podziemne kanały i stacje metra, z których wyjdziemy na ulice miasta, by później trafić do korporacyjnego biurowca. Aby wiernie odwzorować prowadzenie walk w mieście autorzy stworzyli kilka godnych uwagi elementów. Przede wszystkim, mamy spory wpływ na nasze uzbrojenie i możemy zmieniać ustawienia broni (wybierając trybu szturmowy lub snajperski). Ponadto, stworzono system strzelania z ukrycia, dzięki któremu możemy chować się przed pociskami przeciwnika i prowadzić ostrzał na ślepo. Ważnym taktycznym motywem jest także realistyczne przebijanie cienkich ścian przez kule – musimy więc uważać jaki obiekt wybieramy za naszą osłonę.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności