Heroes IV Disc 1.part3.rar
-
▪ 2005 i STARSZE -
▪ 2006 -
▪ 2007 -
▪ 2008 -
►Filmoteka -
►Medytacja -
►Nowości Filmowe (2011-2010) -
►Poradniki Do Gier -
◄► Moje -
◄► Zachomikowane -
♣ The Sims Średniowiecze -
Assassin's Creed -
Assassin's Creed Brotherhood PL -
Call Of Duty 5 - World At War -
COMMANDOS Strike Force -
CROC -
Cs 1.6 + Non Steam - 2024r -
DEMIGOD -
FAR CRY 2 -
FIFA 08 -
FIFA 09 -
GTA XTREME -
Harry Potter i Książę Półkrwi -
Jaś Fasola PC -
JUST CAUSE -
Lost - Zagubieni -
Made Man - Prawa Ręka Mafii -
MERCENARIES 2 World In Flames -
Mirror's Edge -
NA FALI PC -
NFS Undercover -
NHL 2009 -
NOWE -
SBK 09 - Superbike World Championship -
SPELL FORCE - ZŁOTA EDYCJA -
Street Fighter IV -
Superstars V8 Racing -
The Godfather II -
The Settlers 6 - Rise of an Empire -
THE SIMS - Historie z Życia Wzięte -
THE SIMS 2 -
THE SIMS 3 -
Tom Clancy's H.A.W.X -
TRANSFORMERS The Game -
Virtua Tennis 2009 -
Wanted Weapons Of Fate -
WATCHMEN - The End is Nigh -
Watchmen The End Is Nigh -
Watchmen The End Is Nigh Part 2 -
Wheelman
Heroes of Might & Magic IV w momencie wydania był jedną z najbardziej oczekiwanych gier - w końcu to kontynuacja popularnej serii, z którą jest związanych wiele fanów. Początkowo bałem się, iż pod wpływem presji autorzy nie zdołają wypuścić kolejnej wspaniałej strategii turowej, która byłaby w stanie przyciągnąć do monitora na długi okres czasu. To w końcu wielkie wyzwanie przebić coś, co jest prawie doskonałe, zwłaszcza gdy to coś jest naszego autorstwa. New World Computing podołało jednak zadaniu i wraz z pierwszym uruchomieniem gry moje obawy bezpowrotnie minęły.
Opisywanie nowości należy chyba zacząć od zupełnie nowych miast, których w sumie jest sześć. Niemalże każde z nich uzależnione jest od reprezentowanego rodzaju magii (wyjątkiem jest miasto barbarzyńskie, w którym nie ma możliwości budowy gildii). Tak oto powstały fortece Życia, Śmierci, Natury, Chaosu, Ładu oraz Walki (to ostatnie pokusiłem się nazwać miastem barbarzyńców). Zmiany w stosunku do trzeciej części gry widać od razu po wejściu do danego miasta: przede wszystkim zniknęły poziomy rozbudowy budynków rekrutacyjnych. Od teraz musimy dokonać wyboru pomiędzy dwoma budowlami, przy czym jeden wybór przekreśla drugą możliwość. Tak właśnie musimy zdecydować, czy chcemy pokierować atakującymi na odległość balistami, czy też uzbrojonymi w piki pikinierami, czy wolimy aniołów, czy może czempionów - to wybór, którego musimy dokonać. Oczywiście poza budynkami rekrutacyjnymi istnieją również zabudowania administracyjne, a także budowle bonusowe, różne dla każdego miasta. W skład tych pierwszych wchodzi ratusz (dzięki któremu wraz z upływem dnia zyskujemy pieniądze), budynek pozwalający na rozbudowę murów miejskich oraz karczma, w której za opłatą możemy najmować bohaterów. Do budowy wszystkich budowli niezbędne są odpowiednie surowce, których w grze jest sześć (nie wliczając złota). Zaliczają się do nich: ruda, klejnoty, kryształy, siarka, drewno oraz rtęć. Aby je zdobyć trzeba posłać własnego bohatera do kopalni – domyślnie znajdują się one zaraz przy mieście, jednak niemal zawsze są pilnowane przez neutralne potwory. I tak właśnie jest z każdym, choćby najmniejszym, skrawkiem ziemi w „czwórce”: wszystko - czy to są szkoły magii, czy chatki z misjami, czy też może sanktuaria - jest tutaj pilnowane przez watahy przeciwników, którzy nie poddadzą się bez walki (chyba, że mamy miażdżącą przewagę).
Będą tu 3 party z 1 płyty i 2 party z 2 płyty. Otrzymamy folder "Heroes IV Disc 1" otwieramy go, potem wchodzimy do foldery "_setup" i klikamy na instalke "setup" podczas instalacji będzie wymagana 2 płyta i wtedy wskazujemy folder z 2 płytą i również "_setup".
Życzę miłej gry :)