Quake 3 Arena.jpg
-
American Chopper 2 Full Throttle Xbox -
American Chopper Xbox -
American Pie 1,2,3,4,5,6,7 -
Area 51 Xbox -
AUDIOBOOKI -
Batman -
Dr.House -
Dreamcast -
Droga bez Powrotu 1,2,3 -
Gra o tron - Lektor PL -
Hannibal Lecter 1,2,3,4 -
Harry Potter Kolekcja -
Kickbokser 1,2,3,4,5 -
Koszmar z Ulicy wiązów - Seria -
Lilo i Stitch 1,2,3,4 -
Ojciec Chrzestny 1,2,3 -
Okładki z gier PSP -
Omen 1,2,3,4 -
Oszukać przeznaczenie 1,2,3,4 -
Pacyfik -
Piraci z Karaibów 1,2,3,4 -
Programy do PSP -
PSP -
PSP Filmy Lektor -
PSP Seriale -
Resistance Retribution PSP -
Sezon 1-Lektor PL -
Softy -
Spartacus Gods of the Arena - Lektor PL -
Spartacus Gods of the Arena-Napisy PL -
Spartakus Blood and Sand-Lektor PL -
Spartakus Blood and Sand-Napisy PL -
Straszny Film 1,2,3,4,5 -
STREFA XXX -
Szklana pułapka 1,2,3,4 -
Taxi 1,2,3,4 -
Terra nova -
The Walking Dead - Lektor PL -
Wysłannik piekieł - 1 - 8 -
zabójcza pamięć -
Zaćmienie -
zaginiony symbol. Dan Brown -
Zajdel Janusz - Cylinder van Troffa -
Zajdel.Janusz-Cylinder.van.Troffa -
Zbigniew Herbert - Wiersze [Zlotopolsky] -
Zhou Wei Hui - Szanghajska kochanka -
zielona mila -
Zmierzch -
znachor -
Zwodniczy punkt
Najbardziej znana i przez wielu uważana za najlepszą grę typu deathmatch, czyli pojedynku na śmierć i życie pomiędzy graczmi. Najciekawsza przy grze w sieci przeciwko żywym przeciwnikom.
Ewolucja strzelanek z widokiem z perspektywy pierwszej osoby zaczęła się od typowych gier dla pojedynczego gracza, jednak szybko odkryto, że gry tego typu są doskonałe do rywalizacji pomiędzy żywymi graczami, najpierw poprzez modem i sieć lokalną, później głównie przez Internet. Kolejne tytuły udoskonalały coraz bardziej grę multiplayer, równocześnie coraz mniejszą wagę przykładając do trybu single player.
Jednak dopiero firma Id Software, twórca Wolfenstein 3-D, który zapoczątkował cały gatunek, zaproponowała w swoim najnowszym dziele Quake III: Arena rewolucyjną zmianę, polegającą na całkowitym zrezygnowaniu z trybu pojedynczego gracza. Co prawda można walczyć samemu z komputerowymi przeciwnikami, jednak należy to potraktować wyłącznie jako trening przed właściwą rozgrywką z żywymi przeciwnikami w sieci. Do wyboru mamy zarówno tryby walki indywidualnej, jak i zespołowej, zaś podobnie jak we wcześniejszych częściach otwarta architektura pozwala na tworzenie przez graczy własnych modyfikacji, tzw. MODów, często diametralnie różniących się od oryginału.