Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

spis tresci II.jpg

Rewolucja Social Media - Michał Sadowski - spis tresci II.jpg
Download: spis tresci II.jpg

137 KB

(2247px x 1618px)

0.0 / 5 (0 głosów)
Social Business (75)

Osiem dobrych praktyk budowy społecznościowego biznesu (79)
Podsumowanie (86)

Dobre praktyki budowy marki w Social Media (87)

Lepsze zrozumienie odbioru marki (89)
Wyjdź ze swojego biura (90)
Opuść swoją bezpieczną strefę (90)
Trzy wskazówki jak uczłowieczyć markę za pomocą wideo (91)
Pięć porad dla marek na Pinterest (93)
Trzy sposoby promowania marek przez Instagram (102)
Podsumowanie (105)

Consumer insights (107)

Styl życia powiązany z marką (109)
Trwałe wartości firmy (110)
Sześć dobrych praktyk związanych z pozyskiwaniem insightów konsumenckich (112)
Podsumowanie (116)

Analiza i pomiar skuteczności działań w social media (119)

Wstęp do analizy i pomiaru (122)
30 przykładów ROI w social media (134)
Podsumowanie (148)

Obsługa klienta w social media (149)

Luki w klasycznej obsłudze klienta (152)
Konsument online (153)
Zmiana kultury pracy (154)
Elementy w realizacji zmiany kultury pracy (155)
Netykieta (158)
Jak radzić sobie w "trudnych sytuacjach", czyli co z trollami i spamerami? (163)
Wpływowi autorzy (164)
Pięć typów influencerów w social media (165)
Siedem dobrych praktyk budowania zaangażowania influencerów (165)
Dotarcie do influencerów dla wybranej marki lub tematu (167)
ROI obsługi klienta w social media (170)
Podsumowanie (176)

Wsparcie sprzedaży (179)

Krok 1: dołącz do społeczności i zbuduj wizerunek (182)
Krok 2: określ najlepszy sposób na kontakt z potencjalnymi nabywcami (182)
Krok 3: łącz się (183)
Krok 4: buduj związek (184)
Krok 5: włącz się do rozmowy (184)
Cztery porady związane ze sprzedażą w social media (185)
Osiem przypadków wykorzystania kuponów w social media (188)
Podsumowanie (192)

Przyszłość social media (193)

Biznes skonsoliduje aktywności w mediach społecznościowych (195)
Zwiększy się popularność społecznościowych serwisów ze zdjęciami i wideo (196)
Marki zaadaptują realtime marketing (196)
Rozwój strategii social media (197)
Zaawansowana analityka dostępna dla mas (197)
Regularne wytwarzanie unikalnych treści (198)
Nowe możliwości marketingowe na Facebooku (198)
YouTube jako portal społecznościowy (198)
Marketingowcy zaadaptują wszechstronne narzędzia social media (199)
Pojawią się nowe metody odbioru treści (199)
Intensyfikacja wszystkiego co związane z social media (200)
Pojawi się więcej "markowych" aplikacji na Facebooka (200)
Marketingowcy wykorzystają urządzenia mobilne (201)
Postępująca integracja poczty e-mail i mediów społecznościowych (201)
Powszechność wykorzystania mediów społecznościowych przez małe i średnie przedsiębiorstwa (202)
Marketingowcy nauczą się tworzyć wiadomości, które przebiją się przez szum (202)
Wzrośnie przepaść pomiędzy biznesami działającymi w social media (203)
Biznesy zainwestują w treści o wysokiej jakości (203)
Wzrośnie znaczenie specjalistów ds. marketingu (204)
Podsumowanie (205)

Polecane źródła informacji (207)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Rewolucja Social Media - Michał Sadowski - cover II.jpg
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym. Krajobraz po ...
Rewolucja, która sprzyja przystosowanym. Krajobraz po zmianie, jaka dokonała się za sprawą mediów społecznościowych, prezentuje się obiecująco i niepokojąco zarazem. Social media skupiają już wokół siebie ponad miliard ludzi na całym świecie. Co trzeci z nich dzieli się wrażeniami dotyczącymi konkretnych marek. Tej rewolucji towarzyszy zmiana najskuteczniejszych narzędzi i kanałów dotarcia do klienta. Modyfikacji uległ też wzór utrzymywania relacji. Pojawiły się nowe sposoby mierzenia efektywności przekazu reklamowego, a dialog z klientem online stał się ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Wszystkim rządzi wszechwładny konsument, którego jeden wpis może decydować o losach dużych i małych marek czy produktów. - Monitoring marki - Social Media ROI - Obsługa klienta online - Wsparcie sprzedaży. Social Business - Ochrona reputacji Michał Sadowski - Założyciel i Prezes Zarządu Brand24 S.A., firmy zajmującej się monitoringiem internetu. Współtwórca popularnych serwisów, odwiedzanych każdego miesiąca przez miliony polskich internautów. Grafik, programista, marketer. Bloger i komentator zjawisk związanych z internetem. Wielokrotny prelegent i panelista na największych polskich konferencjach branżowych. Laureat Aulerów 2012, konkursu na najlepszą nową spółkę technologiczną centralnej Europy. Michał Sadowski został laureatem Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2013 w kategorii "Wyjątkowa efektywność przy niskim budżecie".
Rewolucja Social Media - Michał Sadowski - spis tresci I.jpg
Spis treści: Wstęp (9) Rewolucja social media (13) ...
Spis treści: Wstęp (9) Rewolucja social media (13) Marketing się zmienia (18) Marketer to researcher (18) Zmiana narzędzi (18) Biznes jako otwarta książka (19) Transformacja działu marketingu (20) Konsument ewoluuje (20) Era technologii (20) Zmiana psychiki (21) Inicjatywy społeczne (21) Social Business Intelligence (22) Zmieniająca się rola strategów social media (22) Siedem kluczowych trendów w social media (23) Podsumowanie (26) Monitoring internetu (31) Sześć ważnych cech aplikacji monitoringu sieci, na które warto zwrócić uwagę (34) Kluczowe zastosowania narzędzi monitoringu internetu (37) Narzędzia monitoringu internetu (42) Przyszłość monitoringu internetu (48) Czy monitoring internetu może przewidzieć przyszłość? (50) Monitoring social media dla e-commerce (51) Pięć porad dotyczących social media dla e-commerce (53) Platformy social commerce (56) Podsumowanie (59) Ochrona reputacji (61) Nie ignoruj negatywów (64) Nie trać czasu (64) Nie odpowiadaj atakiem (65) Nie zrzucaj winy na kogoś innego (65) Zbuduj społeczność ambasadorów marki (66) Ludzka twarz (66) Umiejętnie prowadź zakulisową dyskusję (66) Dowiedz się jak najwięcej o kliencie (67) Spójność komunikacji (67) Niewiedza lepsza od wygadywania głupot (67) Pięć wskazówek dotyczących zarządzania reputacją w sieci (68) Zarządzanie reputacją w sieci. Stadium przypadku (71) Podsumowanie (74)
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności