Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
saivot
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna Saivot

widziany: 21.11.2016 11:28

  • pliki muzyczne
    4060
  • pliki wideo
    2076
  • obrazy
    777
  • dokumenty
    1379

12008 plików
4234,01 GB

Ukryj opis
  • 3,03 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium IV 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Wildlife Park 3 to trzecia odsłona cyklu pozwalającego wcielić się w zarządcę współczesnych ogrodów zoologicznych. Naszym zadaniem jest ich projektowanie, a następnie budowanie, jak również zatrudnianie pracowników i opieka nad zwierzętami. Za produkcję ponownie odpowiada niemieckie studio B-Alive.

W trybie kampanii rozgrywamy 20 misji osadzonych w różnych regionach świata, a w każdym odwiedzanym miejscu napotykamy nowe wyzwania. Dla osób preferujących swobodniejszą zabawę przygotowano tryb „free game”, w którym możemy w spokoju zająć się rozbudową naszego zoo. W grze znajdziemy 25 gatunków zwierząt, 40 rodzajów roślin oraz szeroki wybór różnorodnych budynków i instalacji, w tym ponad 200 elementów dekoracyjnych. Twórcy zaimplementowali też losowy generator zadań, dzięki czemu nie powinniśmy szybko się znudzić stawianymi przed nami wyzwaniami.

W porównaniu z poprzednimi odsłonami serii Wildlife Park 3 może się pochwalić potężnymi zmianami w module zarządzania, dzięki czemu możliwe jest teraz ręczne projektowanie konkretnych budowli. Ulepszono też sztuczną inteligencję zwierząt, co zaowocowało bardziej realistycznym ich zachowaniem. Ponadto, zmiany pogody wreszcie w rzeczywisty sposób wpływają na przebieg gry. Przykładowo, w razie deszczu goście pędzą kupować parasolki, a zwierzęta poszukają schronienia. Natomiast długie gorące dni prowadzą do wysychania roślin.

zachomikowany

  • 1,48 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Majesty 2: The Fantasy Kingdom Sim to długo oczekiwany sequel innowacyjnej gry strategicznej, stworzonej przez grupę Cyberlore Studios w 2000 roku. Opracowaniem omawianego tytułu zajęła się jednak zupełnie inna ekipa - podległe firmie 1C rosyjskie studio Ino-Co, znane głównie z Fantasy Wars, czyli bardzo dobrze ocenianej produkcji w założeniach przypominającej legendarną serię Heroes of Might & Magic.

Gra przenosi nas w magiczny świat, w którym roi się od zamków, smoków, rycerzy, kościotrupów i innych stworów, znanych z opowieści fantasy. Wcielamy się tu w rolę głównego dowódcy królestwa Ardanii, a naszym zadaniem jest oczywiście zadbanie o rozwój państwa i bezpieczeństwo naszych podwładnych. Musimy zająć się więc rozbudową infrastruktury, gromadzeniem zasobów, rekrutowaniem bohaterów i wojska oraz obroną kraju przed groźnymi bestiami tylko czekającymi na nasz błąd i okazję do przypuszczenia ataku na nasze ziemie. Pod swoją komendą mamy dzielnych i lojalnych, choć czasem nieznośnych herosów posiadających wolną wolę i kierujących się własnymi zasadami moralnymi. W przeciwieństwie do zwykłych strategii, nie mamy tu bezpośredniego wpływu na ich poczynania - wyznaczamy jedynie cele i nagrodę za ich osiągnięcie, a nasi podwładni sami zajmują się realizacją zadania. Trzeba jednak pamiętać, że czasem ich priorytety są inne niż nasze - mają też własne plany i poglądy na temat tego, co jest dobre dla królestwa i czym należałoby zająć się w pierwszej kolejności.

zachomikowany

  • 2,02 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D

Medieval: Total War to kontynuacja słynnej i wielokrotnie nagradzanej serii gier strategicznych, tworzonych przez zespół Creative Assembly. Po dalekowschodnich klimatach w Shogun: Total War przenosimy się w bardziej nam znane realia średniowiecznej Europy. Możemy kontrolować jedną z dwunastu najsilniejszych potęg militarnych istniejących w średniowiecznej europie. Gra łączy elementy militarne z handlem, dyplomacją oraz zarządzaniem surowcami. Przygotowano blisko sto różnych typów wojsk wyposażonych w autentyczną broń używaną w tamtych czasach (m.in. łuki, muszkiety, działa czy katapulty). Podobnie jak to miało miejsce w Shogun: Total War, tak i tu rozgrywka podzielona została na dwie części, tj. bitewną oraz tą, w której rządzimy całym swym królestwem. Bitwy rozgrywają w czasie rzeczywistym, w całkowicie trójwymiarowym otoczeniu (tereny pustynne, lasy, równiny, góry, itp.). Całość wykonana jest na ulepszonym engine z Shoguna, dzięki czemu mapy, na których toczą się starcia są nawet czterokrotnie większe niż to miało miejsce w Shogun: Total War, a na polu bitwy możemy zobaczyć nawet 10 tys. walczących jednostek. Część, w której rządzimy państwem rozgrywana jest w trybie turowym. Gracze mogą tu budować własne imperium, tworząc strategiczne alianse, ustalając trasy handlowe, odkrywając nowe wynalazki, budując zamki czy tworząc potęgę militarną zarówno lądową jak i morską.

zachomikowany

  • 3,97 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.4 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 32MB

The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth to kolejna z gier komputerowych bazujących na ogromnie popularnej kinowej trylogii – Władca Pierścieni. To strategia czasu rzeczywistego w klasycznym tego słowa znaczeniu (tj. walka + element ekonomiczno-gospodarczy w postaci pozyskiwania surowców i budowy baz) stworzona przez zespół EALA (dawnej znany jako EA Pacific), któremu zawdzięczamy powstanie głośnego tytułu Command & Conquer: Generals. Już na wstępie należy zaznaczyć, iż The Battle for Middle-Earth wykorzystuje ulepszony silnik graficzny znany z C&C: Generals, a przy jego modyfikowaniu i w ogóle pracach nad tym tytułem, priorytetem było odtworzenie „największych bitew” z trylogii jak np. bitwa o Helmowy Jar (do 500 jednostek równocześnie na ekranie). Postarano się też o stworzenie niezwykle interaktywnego otoczenia, co na przykład przejawia się tym, że troll może wyrwać drzewo z korzeniami, a następnie używać go w walce jako gigantycznej maczugi, zaś Ent może wyrwać kamień z muru czy innej budowli (tym samym ją uszkadzając) i rzucić nim we wroga.

zachomikowany

  • 1,20 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 500 MHz, 128MB RAM, karta grafiki 8MB

Oficjalna kontynuacja gry „Space Rangers”. Druga część łączy wybrane elementy strategii czasu rzeczywistego, symulacji gwiezdnej oraz gier z gatunku role-playing. Akcję sequela osadzono 200 lat po wydarzeniach znanych z pierwszej części gry. Wszechświat ponownie jest zagrożony. Fabuła „SR2” opowiada o jednej z planet, na której do tej pory produkowano bojowe wersje androidów. Maszyny, które zarządzały nad ich produkcją zbuntowały się. Ich aktualny cel to podbicie całego Wszechświata, gracz nie może oczywiście do tego dopuścić.

Podstawowym atutem pierwszej części „Space Rangers” była ogromna swoboda działania. Autorzy sequela dodatkowo rozbudowali ten element rozgrywki. Gracz przez znaczną część gry nie jest w żaden sposób ograniczony i może dowolnie eksplorować zaprezentowany Wszechświat. Tylko od niego zależy w jakiej kolejności odwiedzi przygotowane planety i systemy gwiezdne. Wszystkie zdarzenia są generowane w czasie rzeczywistym. Oznacza to również, iż wiele sytuacji ma miejsce bez udziału gracza. Istnieje wtedy szansa, iż w ogóle może się o nich nie dowiedzieć.

zachomikowany

  • 1,16 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 768 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 3 lub lepsza), 2 GB HDD

Cossacks II: Napoleonic Wars to sequel wielokrotnie nagradzanej w roku 2001 strategii czasu rzeczywistego Cossacks: European Wars. Akcja tej części pozwala graczowi przewodzić jedną z sześciu potęg (Francja, Wielka Brytania, Austria, Rosja, Prusy oraz Egipt) w burzliwym okresie naszej historii, jakim niewątpliwe była era Wojen Napoleońskich (XIX wiek). W sumie gra zawiera sześć dużych kampanii składających się z około 60 misji. Ponadto gracz może przejść dwanaście samodzielnych misji oraz stoczyć dziesięć historycznych bitew. Odtworzonych zostało 150 rodzajów autentycznych jednostek bojowych oraz 180 budynków z tamtych czasów.Cossacks II: Napoleonic Wars posiada zaawansowany system dyplomatyczny i nowy system ekonomiczny, dzięki którym gracz może wpływać na stosunki z sąsiadami, zawierać pakty i sojusze, ustanawiać embarga handlowe, itp. Należy tu jednak zaznaczyć, iż gracz ma tylko globalną kontrolę nad państwem, zaś poszczególne miasta, prowincje czy wioski dysponują swoim własnym automatycznym system odpowiadającym za ich funkcjonowanie, ekonomię, handel i rozwój.Twórcy postarali się również o to, by bitwy były jeszcze bardziej realistyczne i efektowne, oraz o to, by można było w prostszy sposób dowodzić oddziałami na polu walki. Dlatego też w Cossacks II zaimplementowano nowy interfejs i system sterowania wojskami pozwalający na stosowane różnych ówczesnych formacji bojowych i wykorzystywanie w walce ukształtowania i typu terenu (strzelcy mają niższą skuteczność w lesie, kawaleria grzęźnie w terenie podmokłym, itp.). Starannie odwzorowano również oddziały każdego z państw oraz parametry wpływające na ich skuteczność w tym: morale, stopień wyszkolenia, doświadczenie, zmęczenie, itp. Łącznie w bitwach może brać udział nawet do 64 tysięcy jednostek.Do zalet nowych Kozaków zaliczyć należy także nową trójwymiarową grafikę, udoskonalone komputerowe A.I. odpowiedzialne za odwzorowanie zachowania się wojsk podczas walki, nowy system wytyczania ścieżki marszu do punktu docelowego oraz możliwość gry wieloosobowej w kilku trybach: Deathmatch, Historical Battle oraz European Conquest.



zachomikowany

  • 3,65 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
obrazek
Wymagania:
Core 2 Duo 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Jest to kompletne wydanie jednej z najlepszych serii gier łączących w sobie najbardziej pożądane elementy strategii i klasycznych RPGów. Zestaw zawiera pierwszą część gry Majesty: Władca Ardanii z dodatkiem Północna Ekspansja oraz drugą część Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy ze wszystkimi dodatkami: Obrońca Korony, Wojna o Ardanię i Mroczne Królestwo.

Majesty Anthology zawiera:

Grę Majesty: Władca Ardanii
Dodatek Majesty: Północna Ekspansja
Grę Majesty 2: Symulator Królestwa Fantasy
Dodatek Majesty 2: Obrońca Korony
Dodatek Majesty 2: Wojna o Ardanię
Dodatek Majesty 2: Mroczne Królestwo
Edytor przeznaczony do tworzenia własnych misji i bitew

zachomikowany

  • 1,20 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Strategia czasu rzeczywistego należąca do popularnej serii Theatre of War, przenosząca graczy na tereny objęte wojną koreańską.

Theatre of War 2: Korea to strategia czasu rzeczywistego, należąca do popularnej serii Theatre of War. Gracz otrzymuje w niej szansę wzięcia udziału w wojnie koreańskiej, rozgrywającej się w latach 1950-53. Produkcja została wyprodukowana przez rosyjską firmę 1C Company.

Wraz z Theatre of War 2: Korea popularna seria RTS-ów wychodzi poza okres II wojny światowej. Gracz bierze tu bowiem udział w dwóch zupełnie nowych kampaniach, rozgrywających się w czasach wojny koreańskiej: północnokoreańskiej (rozgrywającej się w okresie 25 czerwca – 20 sierpnia 1950 roku) oraz amerykańskiej (15 września – 8 października 1950 roku).

zachomikowany

  • 2,55 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64 MB, 2.5 GB HDD

Po klęsce swoich armii, tchórzliwy król uciekł za granicę i stamtąd próbuje spiskować, aby odzyskać tron. Potężni baronowie nie zamierzają czekać i już rozpoczęli rozdrapywanie królestwa na małe i słabe państewka. Czy jesteś w stanie powstrzymać ich wygórowane ambicje i zjednoczyć królestwo pod swoim panowaniem? Przekonaj się o tym w wyjątkowej grze Twierdza 2! Zagraj w najbardziej realistyczne połączenie strategii czasu rzeczywistego z grą symulacyjną!


zachomikowany

  • 4,28 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium IV 2.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Cities XL 2011 to gra ekonomiczna, w której naszym zadaniem jest stworzenie olbrzymiej, tętniącej życiem i opływającej w dobrobyt metropolii. Gra powstała na bazie wypuszczonego w 2009 roku Cities XL. W porównaniu z pierwowzorem wprowadzono sporo usprawnień i zmian.

Cities XL 2011 rozwija ideę zapoczątkowaną przez klasyczne SimCity. Cel zabawy jest prosty – wpierw musimy wybudować miasto, a potem dbać o jego mieszkańców. Do naszych obowiązków należeć będzie tworzenie infrastruktury miejskiej oraz planowanie rozmieszczenia poszczególnych obiektów. Wraz z rozwojem metropolii trzeba zaspokajać kolejne potrzeby zamieszkującej jej ludności. Chronić ją przed bezrobociem, zapewnić świadczenia socjalne oraz dbać o rozrywkę. Do tego ostatniego służy m.in. organizowanie imprez masowych (np. koncertów lub wydarzeń sportowych) czy inwestowanie w rozwój bazy turystycznej.

zachomikowany

  • 2,10 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 8 GB HDD, Windows XP/Vista

Supreme Commander to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, przygotowana przez studio Gas Powered Games. Z punktu widzenia fana gatunku istotniejsza okazuje się jednak informacja, że za produkcją gry stoi Chris Taylor – człowiek, który niegdyś zdobył olbrzymią popularność programem o nazwie Total Annihilation.Nic nie dzieje się bez przyczyny – wojna w Supreme Commander również. W pierwszej połowie XXI wieku, ludzkość rozpoczęła próby z teleportacją i w zaledwie kilkanaście lat, osiągnęła na tym polu znaczące sukcesy. Rezultaty eksperymentów z materią nieorganiczną były tak zadowalające, że już w 2062 roku udało się przeprowadzić pierwsze próby z ludźmi. Grupa odważnych Ziemian została wówczas przeniesiona na jeden z księżyców Neptuna. Cała operacja trwała raptem 0.26 sekundy. Wykorzystując nowoodkrytą technologię, Ziemianie rozpoczęli eksplorację Układu Słonecznego. W 2284 roku istniało szesnaście kolonii, zlokalizowanych na najbliżej położonych planetach, w 2526 roku już 110.Ziemianie nie mieliby z pewnością większych zmartwień, gdyby nie doktor Gustaf Brackman, który opracował mikroprocesory wszczepiane do mózgu, pozwalające przeprowadzać człowiekowi skomplikowane operacje matematyczne z zawrotną szybkością. Wynalazek wkrótce doprowadził do stworzenia organizmów z cybernetycznym mózgiem, zwanych Cybranami. Androidy stopniowo zaczęły rozprzestrzeniać się w kosmosie, formując nawet nowe kolonie. Wkrótce Cybranie zdecydowali się wystąpić przeciwko swoim stwórcom, przechodząc do podziemia, gdzie w ciszy i spokoju zbierali środki na nieuniknioną wojnę. Na domiar złego, w przestrzeni kosmicznej pojawiła się rasa obcych, która przed swoją śmiercią (ludzie wyrżnęli ich w pień), przekazała Ziemianom część swoich unikatowych mocy. Widząc taki rozwój wypadków, dowództwo na Niebieskiej Planecie zdecydowało się objąć kwarantanną cały zagrożony sektor. Koloniści obdarzeni przez obcych zdolnością przewidywania przyszłości (zwanych teraz Aeon) stali się dla Ziemi poważnym zagrożeniem. W 2819 roku wybuchła wielka wojna, zwana „nieskończoną”, która objęła 1280 skolonizowanych przez ludzi systemów. Trzy frakcje stanęły naprzeciwko siebie, aby samotnie rządzić w kosmosie.Chris Taylor tradycyjnie oparł model ekonomiczny na kumulacji dwóch rodzajów surowców: wydobyciem metalu oraz produkcją energii. Jednak i w tej materii udało mu się wprowadzić kilka nowości. Jedną z nich jest możliwość połączenia budynków, które potrafią zwiększyć przypływ surowca. Duże, zagęszczone kompleksy trudniej jednak obronić, dlatego gracz będzie musiał sam zadecydować czy woli skupić się na maksymalnie szybkim przypływie metalu i energii, narażając tym samym instalacje na większe ryzyko ataku

zachomikowany

  • 5.0
  • 3,66 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor Intel Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256MB

Two Worlds to rozbudowana produkcja zaliczana do gatunku komputerowego role-playing, za której developingiem stoją pracownicy polskiego, krakowskiego studia Reality Pump (twórcy m.in. cyklu strategii czasu rzeczywistego Earth). Pod względem rozmachu, opisywany tytuł można porównać chociażby do trzeciej części serii Gothic, czy The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Fabuła rozpoczyna się od przypomnienia dawnych losów wirtualnego świata, w którym toczy się akcja gry. Owe uniwersum zmieniło się kiedy Aziraal, bóg wojny, został pokonany w olbrzymiej bitwie wieki temu. Hordy Orków straciły swojego przywódcę i były zmuszone do ucieczki w kierunku wyniszczonych terenów na południu. Teraz, tysiące lat później, grobowiec Aziraala w dalszym ciągu jest ukrywany przez innych bogów, którzy nie chcieli by zwykli śmiertelnicy poznali tamtejszy sekret. Tymczasem, pokój zawarty pomiędzy cywilizowanymi rasami a hordą znów zaczyna wisieć na włosku. Kiedy krasnoludy odkryły w kopalni antyczną świątynię, dedykowaną nienazwanemu bóstwu, wszystkie frakcje fantastycznego świata uznały to za trop w poszukiwaniu miejsca pochowania Aziraala. Cicha wojna rozpoczęła się na nowo i wkrótce wywoła świętą krucjatę Orków, którzy nie zgodzą się na bezczeszczenie miejsca pochowania swego ówczesnego lidera. Prawdziwe zagrożenie leży jednak gdzie indziej. Potężna moc rośnie w sile, a z nią przyjdzie strach i zniszczenie. Jej cel jest prosty: tylko jeden z Dwóch Światów przetrwa.

zachomikowany

  • 2,67 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.5 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 6800 lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista

World in Conflict jest strategią czasu rzeczywistego, zaprojektowaną przez twórców hitowej serii Ground Control. Ludzie ze szwedzkiej firmy Massive Entertainment umożliwili nam wcielenie się w militarnego dowódcę i wzięcie udziału w globalnym konflikcie zbrojnym. Została nam przedstawiona alternatywna wizja świata, wedle której zimnowojenny okres w historii XX wieku wcale nie dobiegł końca, a Związek Socjalistycznych Republik Radzieckich nie uległ rozpadowi. Oczywiście właśnie pomiędzy kapitalistycznym Zachodem i komunistycznym Wschodem dochodzi do bezpośredniej konfrontacji.Developerzy rodem ze Skandynawii wprowadzili do wirtualnej rzeczywistości mnóstwo rozmaitych jednostek bojowych, pasujących do realiów z drugiej połowy ubiegłego stulecia. W akcji oglądamy więc piechotę, czołgi, pływające transportery opancerzone, samoloty, wyrzutnie rakietowe, baterie dział samobieżnych, helikoptery etc. Wszystkie obiekty militarne są dokładnie wymodelowane w trzech wymiarach, podobnie zresztą jak całe otoczenie.Główny cel rozgrywki stanowi przejmowanie kontroli nad kluczowymi miejscami na polach bitew poprzez umiejętne kierowanie wojskami. Każda z walczących stron dysponuje określoną liczbą specjalnych punktów, przeznaczonych na ściąganie posiłków. W ten sposób została wyeliminowana konieczność gromadzenia zasobów, a zabawa zyskała wyjątkową dynamikę.

zachomikowany

  • 2,02 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
wymagania sprzętowe:
System operacyjny Windows XP/Vista/7, Procesor 2,0 GHz, 512 MB pamięci RAM, 4 GB wolnego miejsca na dysku twardym

Real Warfare: 1242 jest grą strategiczną rozgrywaną w czasie rzeczywistym.Fabuła składa się z misji powstałych w oparciu o autentyczne wydarzenia historyczne. Rosja w XIII wieku była największym państwem w Europie, lecz została zaatakowana przez niesławną, silną Hordę Mongołów. Zwykli ludzie stawili im czoła, walcząc dzielnie, a na czele tej grupy stanął książę Aleksander Nevsky. Autorzy starali się pieczołowicie odtworzyć historyczne pola bitewne i zaoferowali etapy, w trakcie których osiągamy największe zwycięstwa w odpieraniu ataków rycerzy krzyżackich i szwedzkich.Real Warfare: 1242 posiada generowaną w czasie rzeczywistym oprawę wizualną, jak również realistyczne animacje powstałe przy wykorzystaniu technologii motion-capture. Ponadto silnik tej produkcji pozwala na generowanie map wielkich rozmiarów, na których toczą się poszczególne bitwy.

zachomikowany

  • 1,93 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Elemental: War of Magic to turowa gra strategiczna rozgrywana w fikcyjnym świecie fantasy, pełnym magii i fantastycznych postaci. Producent i wydawca tego tytułu, firma Stardock Studios, znany jest chociażby z kosmicznej serii Galactic Civilizations oraz dwóch części The Political Machine. Ponadto firma wydała kilka ciekawych tytułów, jak np. Sins of a Solar Empire.

Elemental przenosi nas do wykreowanego przez twórców wymyślonego uniwersum fantastycznego, w którym prócz starożytnych wierzeń spotykamy się także z potężną magią. Wcielamy się w wyjątkową postać w królestwie – osobę, która jako jedyna potrafi wykorzystywać magię zaklętą w rozsianych po świecie odłamkach, będących pozostałościami po potężnym kataklizmie. Innymi królestwami dowodzą podobne wybitnie uzdolnione jednostki, dążące także do ustanowienia swojej władzy. Możemy stanąć po stronie jednej z 12 frakcji podzielonych na dwie rasy: dobrych ludzi oraz złych upadłych („ulepszona” okrutna wersja ludzi). Prócz tego, świat gry pełen jest rozmaitych bestii (między innymi smoki).

zachomikowany

  • 5,44 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium D 3.5 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB

R.U.S.E. to gra strategiczna stworzona przez ekipę odpowiedzialną za Act of War: Direct Action, czyli studio Eugen Systems. Jej akcja przenosi nas do okresu II wojny światowej, umożliwiając wcielenie się Joe Sheridana - dowódcę alianckich wojsk prowadzących walkę z Niemcami.

W kampanii dla jednego gracza przez większość czasu dowodzimy siłami amerykańskimi, ale z czasem otrzymujemy możliwość pokierowania innymi nacjami. W trybie sieciowym nie istnieją natomiast żadne ograniczenia wyboru stron - możemy wcielić się w każdą z sześciu dostępnych armii (Amerykanów, Francuzów, Brytyjczyków, Włochów, Niemców i Rosjan). Każde z wojsk posiada oryginalne jednostki i możliwości. Do dyspozycji otrzymujemy naturalnie zarówno oddziały piechoty oraz pojazdy naziemne i samoloty. Najważniejszą bronią jest jednak nasz umysł i zmysł strategiczny. W R.U.S.E. nie liczy się tylko i wyłącznie przewaga technologiczna czy liczebna, ale także stosowanie manewrów i taktyk.

zachomikowany

  • 1,06 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 3 GB HDD, Windows XP.

Po śmierci Filipa II, królestwo i okolice Macedonii odmówiły przyjęcia władzy młodego następcy. Aleksander był traktowany jak dziecko. Jak bardzo się mylili, Alexander nie okazał się za słabe ogniwo w dynastii. On doszedł do władzy z ognia i stali surowej. W ciągu zaledwie dwóch lat od jego dominacji Alexander podbił ziemie Grecji i kontynuował podbój na Wschód

zachomikowany

  • 2,00 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium III 750mhz. Pamięć RAM 256 MB

Panzers to strategia czasu rzeczywistego z dużym naciskiem położonym na elementy taktyczne jak również zawierająca nieco elementów znanych z cRPG, osadzona w realiach II Wojny Światowej. Zadaniem gracza jest odpowiedzenie się po jednej z trzech dostępnych stron konfliktu: Sowietów, Niemców lub Aliantów i wcielenie się w rolę dowódcy stosunkowo małego, ale za to bardzo dobrze wyposażonego oddziału. Łącznie w tytule tym zetkniemy się z ponad pięćdziesięcioma pojazdami odwzorowanymi z dużą dbałością o szczegóły historyczne, w tym: czołgami, samolotami, działami, transporterami i ciężarówkami, jeepami oraz motorami; a także z szeregiem formacji piechoty wykorzystujących bogaty arsenał broni ręcznej, w tym karabinów maszynowych, miotaczy ognia, bazook, min, itp. Gra zaopatrzona zastała w dobrej jakości trójwymiarowy engine graficzny, tj. otoczenie oraz poszczególne jednostki wymodelowano z dużą dbałością o szczegóły i w pełnym 3D, podczas rozgrywki mamy do czynienia z dynamicznie zmieniającymi się warunkami pogodowymi i różnego typu dodatkowymi efektami specjalnymi uatrakcyjniającymi i urealniającymi rozgrywkę, np. budynki ulegające zniszczeniom pod wpływem działań wojennych.

zachomikowany

  • 0,83 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 7800 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP/Vista

Privateer jest pierwszym dodatkiem do wydanej w lipcu 2009 roku gry East India Company, w której gracze wcielają się w XVIII-wiecznych kupców przewożących swoje towary drogą morską. Rozszerzenie pozwala poczuć atmosferę mrocznej strony handlu i transportu towarów na oceanach. W grze mamy bowiem możliwość stać się korsarzem (co jest nowością względem podstawowej wersji programu) napadającym i plądrującym okręty uczciwych kupców.Grając w East India Company: Privateer wykonujemy zadania powierzane nam przez monarchów największych morskich potęg w historii. Możemy więc pływać pod banderą Hiszpanii, Portugalii czy Wielkiej Brytanii. Różnorodność misji jest spora i stanowi śmietankę tego co znamy choćby z filmowych produkcji o piratach. Do naszych zadań należy między innymi szmuglowanie nielegalnych towarów, eskortowanie innych statków, napady na bezbronne okręty transportujące cenne dobra czy też bitwy morskie z wrogimi flotami.W dodatku mamy możliwość wyboru głównodowodzących naszych flot pomiędzy kapitanami-handlarzami lub kapitanami-piratami. Wybór ten ma spore znaczenie. Dysponują oni bowiem róznymi umiejętnościami, dzięki którym na przykład do wrogich statków można podpłynąć bardzo blisko używając fałszywej bandery lub też zaatakować bezpośrednio magazyn okrętowy powodując tym samym wielkie straty.Privateer wprowadza również nowy tryb dostępny w zabawie wieloosobowej. W „Breakthrough” gracze dzieleni są na dwie drużyny. Zadaniem jednej z nich jest przetransportowanie określonej ilości towarów pomiędzy dwoma portami. Z kolei drugi zespół wciela się w piratów, którzy za wszelką cenę próbują przeszkodzić kupcom – mogą dokonać abordażu, ostrzelać statki kupieckie lub blokować trasę, którą płyną okręty.

zachomikowany

  • 0,84 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor: 2 GHz (Pentium 4 lub odpowiednik),Pamięć: 1 GB (2 GB dla Vista),Karta graficzna: Shader 3.0 lub lepszy,Pamięć Video: 256 MB

Risk: Factions to gra strategiczna pozwalająca zakosztować emocji, które papierowy pierwowzór oferuje graczom na całym świecie już od ponad 50 lat.Twórcy gry - studio Stainless Games (znane głownie z wyprodukowania Magic: The Gathering – Duels of the Planeswalkers oraz serii Carmageddon) - za cel postawili sobie usatysfakcjonowanie nie tylko weteranów, ale również początkujących strategów.Osiągnięto to przez wprowadzanie do rozgrywki istotnych modyfikacji, dzięki którym gra znacząco różni się od tekturowego oryginału. Akcja pierwowzoru toczyła się w czasach Wojen napoleońskich, podczas gdy Risk: Factions osadzony jest w realiach współczesnych. Zadaniem grających jest zdobycie kontroli nad silosami rakietowymi. By tego dokonać obejmujemy przywództwo nad jedną z 5 frakcji. W przeciwieństwie do oryginalnego Risk strony konfliktu nie są identyczne – każdą wyposażono w zestaw unikalnych zalet i wad. Podczas zabawy dostępne są tryby polegające na wypełnianiu określonych zadań, jak i te, w których zwycięstwo osiągamy przez podbicie całej planszy.W odróżnieniu od poprzednich adaptacji tej gry, strona wizualna Risk: Factions nie próbuje idealnie odtwarzać wyglądu planszy i figurek oryginału. Zamiast tego akcja ukazana jest za pomocą mocno stylizowanej i kreskówkowej grafiki.

zachomikowany

  • 537,2 MB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium II 450 MHz, 192 MB RAM, karta grafiki 16 MB, 700 MB HDD

Age of Wonders: Shadow Magic to trzecia odsłona popularnego cyklu turowych gier strategicznych z elementami RPG, zapoczątkowanego w 1999 roku dzięki zespołowi developerskiemu Triumph Studios. Warstwa fabularna ponownie przenosi nas do fantastycznej krainy Evermore, gdzie wszelkie magiczne formy życia ulegają represjonowaniu z ramienia Imperium Phobiańskiego – rygorystycznego państwa teokratycznego, stworzonego po wielkiej wojnie w atmosferze realnego zagrożenia ze strony przerażających monstrów z mrocznego Świata Cienia. Kres niewesołej sytuacji postanawia położyć opozycyjna grupa bohaterskich czarodziejów, inspirowana przez zdetronizowanego Merlina.Do zbioru dwunastu podstawowych ras (każdą z nich wyposażono w bonusowy upgrade miasta i jeden nigdzie nie pokazywany dotąd oddział bojowy) wprowadzono trzy zupełnie nowe nacje - wędrujących Nomadów, złowieszcze Demony Cienia i tajemniczych Syronów. Ponadto autorzy zaimplementowali kilkadziesiąt dodatkowych zaklęć, artefaktów (istnieje opcja projektowania własnych przedmiotów) i typów krajobrazu.Rozbudowaną kampanię single-player (pięć epizodów i szesnaście poziomów) znakomicie wspiera pakiet dziewiętnastu samodzielnych scenariuszy oraz losowy generator map (cztery tryby kreowania) i bogaty w funkcje edytor (plansze, portrety itd.). Całość uzupełnia ulepszona oprawa audio-wizualna (uwagę zwracają szczególnie scenki przerywnikowe, a także ścieżki podkładu muzycznego) i zmodyfikowany interfejs użytkownika, ułatwiający rozpoczęcie zabawy osobom niedoświadczonym.



zachomikowany

  • 1,87 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.8 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB, 3 GB HDD

Panzers to strategia czasu rzeczywistego z dużym naciskiem położonym na elementy taktyczne jak również zawierająca nieco elementów znanych z cRPG, osadzona w realiach II Wojny Światowej. Zadaniem gracza jest odpowiedzenie się po jednej z trzech dostępnych stron konfliktu: Sowietów, Niemców lub Aliantów i wcielenie się w rolę dowódcy stosunkowo małego, ale za to bardzo dobrze wyposażonego oddziału. Łącznie w tytule tym zetkniemy się z ponad pięćdziesięcioma pojazdami odwzorowanymi z dużą dbałością o szczegóły historyczne, w tym: czołgami, samolotami, działami, transporterami i ciężarówkami, jeepami oraz motorami; a także z szeregiem formacji piechoty wykorzystujących bogaty arsenał broni ręcznej, w tym karabinów maszynowych, miotaczy ognia, bazook, min, itp. Gra zaopatrzona zastała w dobrej jakości trójwymiarowy engine graficzny, tj. otoczenie oraz poszczególne jednostki wymodelowano z dużą dbałością o szczegóły i w pełnym 3D, podczas rozgrywki mamy do czynienia z dynamicznie zmieniającymi się warunkami pogodowymi i różnego typu dodatkowymi efektami specjalnymi uatrakcyjniającymi i urealniającymi rozgrywkę, np. budynki ulegające zniszczeniom pod wpływem działań wojennych.


zachomikowany

  • 1,44 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Commander: Conquest of the Americas łączy cechy gier strategicznych i handlowych. Za produkcję odpowiada studio Nitro Games - autorzy serii East India Company. Jako jedna z sześciu XVI wiecznych europejskich potęg stajemy do wyścigu o dominację nad Nowy Światem. Sukces osiągnąć można tylko przez staranne zarządzanie koloniami, wliczając w to dbanie o produkcje dóbr i rozwój militarny.Na wypełnienie wszystkich celów mamy niecałe 200 lat, gdyż gra kończy się wraz z wybuchem rewolucji amerykańskiej w 1774 roku. Zabawę zaczynamy od odnalezienia miejsc odpowiednich do założenia nowej kolonii. Niezwykle istotnym elementem gry jest handel. Nie tylko jest on głównym źródłem zarobków, ale służy też do zaspokajania potrzeb kolonistów. Z początku zmuszeni jesteśmy importować z macierzystego kraju zarówno mieszkańców, jak i surowce, narzędzia i zapasy żywności. Wraz z rozwojem lokalnej społeczności stawać się będziemy coraz bardziej samowystarczalni.Zabawę wzbogacają bitwy morskie, w których brać może udział do 30 statków. Twórcy udostępnili ponad 20 ich rodzajów, każdy można rozbudowywać i usprawniać. Dzielą się one na jednostki bojowe i handlowe oraz na lokalne i te zdolne przepłynąć ocean. Dodatkowej różnorodności dodają postacie kapitanów, każda wyposażona w specjalne umiejętności oraz możliwość modyfikowania składu reszty załogi.

zachomikowany

  • 0,98 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM, karta dźwiękowa

Kingdom Under Fire to połączenie dwóch popularnych gatunków gier: strategii czasu rzeczywistego i cRPG. Gracz zaraz po jej włączeniu zostaje przeniesiony w fantastyczny świat Bersiah, gdzie od dawien dawna toczyły się krwawe bitwy pomiędzy siłami przymierza (ludzie i elfy), a Mrocznymi Legionami (orki i ogry) o panowanie nad kontynentem. Jednak nigdy przedtem wojna nie była aż tak zaciekła jak teraz, gdy cała kraina niemal zalewana jest ciągłymi falami pragnących zniszczenia i śmierci sił ciemności.Właśnie w chwili tak dramatycznej i przełomowej dla Bersiah Ty graczu stajesz przed wyborem jednej ze stron konfliktu i tylko od ciebie zależeć będzie zwycięstwo lub porażka jednej z nich. W grze tej znajdziemy zarówno misje typowe dla RTS-a jak i znany bardziej z rasowych RPG-ów rozwój głównej postaci. Można więc rozbudowywać infrastrukturę własnej bazy i produkować jednostki, a jednocześnie dbać o to, aby dowódca stojący na czele naszej armii zdobywał kolejne punkty doświadczenia.

zachomikowany

  • 1,12 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.6 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Men of War: Oddział Szturmowy to samodzielny (a więc nie wymaga posiadania wersji podstawowej) dodatek do taktycznej gry wojennej Men of War. Autorem rozszerzenia jest ekipa Digitalmindsoft, która pomagała przy tworzeniu podstawowej wersji.Gra oferuje możliwość pokierowania oddziałami amerykańskimi, radzieckimi, niemieckimi, brytyjskimi i - co ucieszy weteranów - po raz pierwszy w historii cyklu również japońskimi. Zadbano też o odpowiednią różnorodność lokacji. Poszczególne poziomy rozgrywają się na frontach wschodniej Europy, terenach północnej Afryki oraz na wyspach Pacyfiku. Oddział Szturmowy koncentruje się na rozgrywkach wieloosobowych. Autorzy przygotowali 15 misji typu skirmish, które można rozegrać z przyjaciółmi lub z botami. W obu przypadkach reguły są identyczne. Na początku trafiamy na mapę z niewielkim oddziałem. Z racji tego, że na całym poziomie rozrzucone są opanowane przez komputer punkty kontrolne, naszym zadaniem jest odbicie ich z rąk nieprzyjaciela. Wraz z każdym naszym zwycięstwem sztuczna inteligencja robi się coraz bardziej agresywna. Tak samo wpływa na nią upływ czasu, co sprawia, że gra zmienia się w dynamiczny wyścig między człowiekiem a komputerem. Zabawę dodatkowo uatrakcyjniają specjalne jednostki i umiejętności, mogące gwałtownie przechylić szalę zwycięstwa na naszą stronę.

zachomikowany

  • 1,51 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 1.1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 lub lepsza), 2.5 GB HDD

Kolejna po „Preatorians” strategia autorstwa Pyro Studios osadzona w realiach historycznych. Tym razem nie mamy jednak do czynienia ze standardowym RTS-em a klonem serii Total War. Gracz staje na czele jednego z pięciu dziewiętnastowiecznych imperiów: Wielkiej Brytanii, Francji, Rosji, Prusów lub Austrowęgier. Wybór mocarstwa ma oczywiście kluczowy wpływ na przebieg właściwej rozgrywki, gracz przed podjęciem decyzji musi wziąć pod uwagę wszystkie wady i zalety danej strony konfliktu. Istotne jest natomiast to, że można próbować niwelować „wrodzone” wady kierowanego imperium. Element ten docenią przede wszystkim doświadczeni stratedzy. „Imperial Glory” łączy w sobie elementy dwóch typów gier strategicznych. Zarządzanie monarchią i poruszanie całych armii odbywa się na strategicznej mapie sytuacyjnej w systemie turowym, z kolei właściwe bitwy są już rozgrywane na tradycyjnych planszach w czasie rzeczywistym. Mniej więcej tak jak to ma miejsce w serii Total War.Gracz zarządza wybranym przez siebie imperium na niemal wszystkich płaszczyznach. Musi zadbać o politykę (zagraniczną i wewnątrz państwa), wojsko, postęp technologiczny, dyplomację czy ekonomię. Główna mapa, na której rozgrywa się właściwa zabawa składa się z 55 prowincji oraz 29 regionów nadmorskich. Gracz musi te tereny stopniowo zdobywać, a operuje na obszarze Europy i Afryki Północnej.


zachomikowany

  • 1,26 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB

Aleksander III Wielki, zwany także Macedońskim, zasłynął swymi podbojami na tyle, że film o nim, w założeniu biograficzny, nakręcił Oliver Stone (zagrali w nim m.in. Colin Farrell, Anthony Hopkins oraz Angelina Jolie). Studio UbiSoft przygotowało komputerową wersję tego obrazu.

Produkt zatytułowany po prostu Alexander jest strategią czasu rzeczywistego, w której bardzo ważne są elementy bitewne. Z niezwykłą dbałością oddano tło historyczne wydarzeń (choćby liczne boje na terenie Azji Mniejszej), a także zadbano, by schematy taktyczne pojedynków były zgodne z realiami (ustawienia szyku, strategie postępowania, sposób walki). System rozgrywki wciąga w takim samym stopniu doświadczonych co początkujących graczy. Każdą ze wzorowanych na faktycznych wydarzeniach kampanii cechuje unikalny charakter oraz odmienne sposoby zarządzania zasobami naturalnymi i wojskami. W bitwach toczonych w czasie rzeczywistym biorą autentyczni bohaterowie z tamtego okresu. Historyczna zgodność nie oznacza jednak, że zawsze, niczym wielki wódz, komputerowiec bawiący się w taktyka będzie odnosić triumfy. Tytuł ten dopuszcza również zmianę historii, na ogół poprzez klęski grającego...

zachomikowany

  • 1,38 GB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Celeron E1200, 1.6GHz,GeForce 6600,RAM 1GB,Windows XP

Antologia East India Company to nie tylko zremasterowana podstawowa wersja gry, uwzględniająca poprawki samych graczy.To również wszystkie dodatki jakie ukazały się do tej pory:Privateer, Battle of Trafalgar oraz Pirate Bay.Poprowadź swoją flotyllę do zwycięstwa podczas bitew morskich. Twórz nowe porty i kolonie dbając jednocześnie o bezpieczeństwo szlaków handlowych, dzięki sprawnej dyplomacji.Obierz dowództwo nad jedną z 8 frakcji :
Brytyjczykami, Holendrami, Francuzami, Portugalczykami, Szwedami, Hiszpanami lub Prusami.
Cechy gry:Spektakularna i szczegółowa grafika – doświadcz żywiołu bitew morskich niespotykaną dotąd szczegółową grafiką.Epickie bitwy morskie – weź udział w bitwach morskich w których udział bierze do kilkudziesięciu jednostek żaglowych każda prowadzona przez własne AI.Realistyczne i wiernie odzwierciedlone modele statków – zasiądź za sterami fregat, szkunerów, EastIndiaman lub zwykłych Bryków. Modele zostały odzwierciedlone w najmniejszych szczegółach.Specjalnie zaprojektowana fizyka bitew morskich – ograniczona widoczność paraboliczny lot kul armatnich, doskonale odzwierciedlona fizyka wody, możliwość abordażu i przejmowania jednostek oraz efekt złamanego morale.Możliwość samodzielnego dowodzenia statkiem – możesz wydawać swoich statkom rozkazy lub samodzielnie zasiąść za sterami wybranego statku i samodzielnie w odpowiednim momencie oddać niszczycielską salwę ze ster burty.8 nacji do wyboru – rykoszety, tor lotu pocisków, grubość pancerzy jednostek, system zniszczeń budynków i otoczenia.Szeroko rozwinięty model handlu – twórz nowe szlaki handlowe, umacniaj swe forty, buduj nowe statki w faktoriach i takimi jak: witalność, szybkość, siła, celność, sprawność obsługi broni czy morale.Nowe zaawansowane AI w modelu dyplomacji – zawieraj przymierza i wszczynaj wojny. Decyduj o blokadach handlowych i nakładaj embarga na wybrane frakcje. AI East India Comapny jest jednym z najbardziej dynamicznych w historii strategii wydawanych przez Paradox Interactive



zachomikowany

  • 709,3 MB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows 2000/XP

Faces of War to sequel wydanej w roku 2004 trójwymiarowej strategii opowiadającej o żołnierzach walczących na frontach II wojny światowej, zatytułowanej Soldiers: Heroes of World War II (w wersji PL: Soldiers: Ludzie Honoru). Twórcami obu gier są programiści z ukraińskiego studia BestWay.Druga część programu oferuje cztery nowe kampanie dla pojedynczego gracza. Podczas ich trwania, wcielamy się w dowódcę wojsk: amerykańskich, brytyjskich, sowieckich i niemieckich. Akcja Faces of War przenosi nas na różne fronty II wojny światowej i daje możliwość m.in. wzięcia udziału w sławnym D-Day, czy dowodzenia wojskami w walkach o Berlin. W przeciwieństwie do pierwszej części programu, gra oferuje również bardzo ciekawe misje w klimatach zimowych.Podczas rozgrywki nie budujemy bazy i nie wydobywamy surowców, interesuje nas jedynie aspekt militarny. Na misję otrzymujemy określoną ilość ludzi i zadania do wykonania. Wszystkie jednostki wojskowe zostały bardzo szczegółowo odwzorowane na podstawie prawdziwych eksponatów z czasów wojny. Maszyny charakteryzują się specyficznymi cechami, takimi jak różna ich wytrzymałość w różnych miejscach pancerza, ciężar, siła ognia, ilość spalanego paliwa itd.Sami zaś żołnierze znają takie komendy jak: czołgać się, uklęknąć, przeskoczyć murek, strzelać zza rogu itp. Prócz paska życia, żołnierze posiadają również nową, w serii Soldiers, charakterystykę – morale. W stosunku do pierwszej części, poprawie uległo komputerowe A.I. kierujące zarówno sprzymierzeńcami jak i przeciwnikami. Jednostki mądrzej ze sobą współpracują, potrafią także świetnie sobie poradzić na polu walki, gdy zostawimy je bez opieki.Bardzo oczekiwaną przez fanów serii innowacją są nowe jednostki bojowe (m.in. miotacze ognia) i środki transportu. Gra wprowadza również novum w przedstawieniu własnoręcznego (kontrolowanego przez gracza) celowania z karabinu snajperskiego. Kosmetycznym zmianom uległ też interfejs.


zachomikowany

  • 696,9 MB
  • 14 wrz 13 12:10


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium IV 1.5 GHz, 1 GB RAM, 500 MB HDD, Windows XP/Vista/7

Distant Worlds to epicka strategia kosmiczna należąca do podgatunku 4X. Całość rozgrywana jest w czasie rzeczywistym, choć grę możemy w każdym momencie zapauzować. Tytuł ten jest debiutanckim dziełem zespołu Code Force i łączy poziom skomplikowania znany z turowych produkcji tego typu z dynamiką i przejrzystością gier RTS. Wszystko to ukazane w skali, której nie powstydziłoby się największe MMO.Rozgrywka toczy się na olbrzymich rozmiarów mapie złożonej z 1400 systemów planetarnych, w skład których wchodzi ponad 50 tysięcy planet, księżyców oraz asteroid. Cała ta galaktyka tętni życiem. Podczas zabawy gracze natkną się zarówno na olbrzymie imperia, jak i małe, niezależne kolonie. Handlować będą z gwiezdnymi kupcami i odpierać ataki piratów oraz potworów z głębi kosmosu. Przyjdzie im odkrywać nowe systemy, pasy asteroidów, chmury gazów, galaktyczne burze i czarne dziury. Mapa galaktyki generowana jest od zera przy rozpoczęciu każdej nowej gry. Gracze mają jednak bogaty wybór kryteriów, według których komputer będzie ją tworzył.Distant Worlds symuluje każdy aspekt olbrzymiego imperium galaktycznego, nie zmusza jednak graczy do ręcznego sterowania najmniejszymi detalami. W każdej chwili możemy skierować uwagę na pojedynczą planetę, po czym błyskawicznie wrócić do widoku całego kosmosu. Kolonie rozwijają się bez naszego udziału, nasi podwładni zakładają własne interesy, wydobywają złoża, prowadzą handel, a nawet rozwijają kosmiczną turystykę. Naszym zadaniem jest natomiast odkrywanie nowych światów, ich kolonizacja, a potem zapewnienie im bezpieczeństwa. Dobrobyt imperium zależy od jego stabilności. By osiągnąć sukces grający zmuszeni są wykorzystać pełen wachlarz dostępnych możliwości - począwszy od dyplomacji i szpiegostwa, a na wojnie kończąc. Nie obędzie się bez rozwoju technologicznego, w tym również projektowania i budowania nowych statków oraz baz kosmicznych. Dzięki zaawansowanemu systemowi automatyzacji możemy skoncentrować się na ręcznym ingerowaniu jedynie w te sfery, które interesują nas najbardziej.

zachomikowany

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

304 plików
413,63 GB




Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (1)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (1)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności