IMG_0019 Ć.jpg
-
7.Plastyka i technika. Muzyka z rytmiką -
AUTA -
BATII STAUSS -
ciało wygląd -
coursebooki dla dzieci -
Ćw. grafomotoryczne wg. H. Tymichovej -
Ćwiczenia dykcyjne -
Dokumenty -
Dzień Babci i dziadka -
DZIEŃ BABCI I DZIADKA -
Dżem -
EDUKACJA -
Emisja głosu -
EMOCJE -
flashcards -
games and activities -
Gimnastyka -
gramatyka angielska -
Hola -
j. angielski -
Jennifer Lopez - Brave -
Jennifer Lopez - Como ama una mujer -
Jennifer Lopez - Rebirth -
Język Hiszpański -
Kamil Bednarek-StarGuardMuffin -
kolorowanki dla dzieci -
konwersacje -
materiały język angielski -
miasto,wieś -
miejsca -
Mówię wyraźnie -
Mówię wyraźnie(1) -
Muzyka -
MUZYKA(1) -
nauczanie wczesnoszkolne materiały -
Nauka czytania i pisania -
Nauka pisania i czytania -
Paulla - Nigdy nie mów zawsze (2008) -
PIOSENKI DLA BABCI I DZIADKA -
POGODA -
Poradnik dla instruktorów recytacji -
Publikacje -
REKSIO -
rodzina -
Scenariusze -
Słuch fonematyczny -
Słuch fonematyczny(1) -
TEKSTY -
ZACZAROWANY OŁÓWEK -
Zagadki, zgadywanki
Od autorki
Szanowny Czytelniku, Nauczycielu, Logopedo! Książeczka, którą bierzesz teraz do rąk, ma służyć Ci do pracy z dziećmi, do doskonalenia pięknego i poprawnego wymawiania przez nie polskich głosek oraz utrwalania ich pisowni. Moim zamysłem było napisanie tekstów logopedycznych pomocnych w pracy z małymi dziećmi. W rezultacie powstał zbiór wierszyków o każdej głosce, włącznie z rozróżnieniem zapisu ortografi cznego, np. u – ó, h – ch, ż – rz, a także głosek zmiękczonych, np. pi, bi, li itd. Myślę, że dzięki temu nauczyciele nauczania początkowego będą mogli wykorzystywać te wierszyki jako pomoc przy wprowadzaniu kolejnych literek, a logopedzi jako narzędzie pomocne w ćwiczeniach wymowy. Wierszyki mają tę zaletę, że w większości są krótkie, rytmiczne, a ich tematyka wiąże się z życiem dziecka, jego wyobraźnią, otwartością na przyrodę oraz naturalną skłonnością do fantazji. Dlatego też wiele tekstów ma charakter minibajeczek. Jestem przekonana, że książka przyda się Państwu w pracy zarówno z dziećmi, które mają problemy z poprawną artykulacją, jak i tymi, które dopiero poznają polski alfabet.
Elżbieta Śnieżkowska-Bielak