Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
rafi75
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna Rafał

widziany: 24.10.2020 07:51

  • pliki muzyczne
    419
  • pliki wideo
    976
  • obrazy
    94
  • dokumenty
    32

2724 plików
1017,92 GB

Ukryj opis


obrazek

  • 711,3 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 500MHz, 128MB RAM, 16 MB akcelerator 3D

Lego Drome Racers to wyścigi futurystycznych pojazdów złożonych z klocków Lego, rozgrywane na trasach umiejscowionych w różnorodnym otoczeniu. Pojazdy można konstruować samodzielnie z elementów dostępnych w zestawach Lego Racers 2002 lub wybrać jeden osiemnastu z gotowych samochodów i od razu rozpocząć rajdowe zmagania. Gracz wciela się w rolę kierowcy wyścigowego Maxa Axela, którego celem jest zwycięstwo w zawodach Drome Championship i zdobycie upragnionego tytułu mistrzowskiego.Teraz czeka nas ciężka rywalizacja w wyścigach Multi-Challenge Races (MCR’s). Każda trasa podzielona jest na kilka etapów rozgrywających się w innych otoczeniu, łącząc np. okolice miejskich ulic z górskimi tunelami i wąwozami. Trasy utrzymane są w trzech stylach: prostych odcinków z Formuły 1, zakręconych „Dragster” oraz terenowych „Off-Road”. Przed każdym wyścigiem możemy dostosować swój pojazd do nowych warunków drogowych oraz udoskonalić jego parametry zmieniając silnik, koła, dokładając turbodoładowanie czy poprawić aerodynamikę zakładając spoilery. Po drodze spotkać można różne dopalacze, jak np. „repellor”, na chwilę zamieniający nasz pojazd w odrzutowiec, chroniąca pojazd przed zniszczeniami „shield”, wysysający energię z przeciwników „disruptor field”, czy przyspieszacz „speed boost”. Możemy również spowolnić przeciwników stawiając za sobą miny lub kolczatki.
Dostępne są trzy tryby rozgrywki: Arcade, jazda na czas Time Trial, w którym w nieskończoność można poprawiać swój najlepszy wynik, oraz Career, gdzie uczestniczymy w wieloetapowych mistrzostwach, prowadzących do tytułu najlepszego kierowcy Lego-świata. Dzięki wykorzystaniu nowego, trójwymiarowego silnika graficznego i pojazdów w stylu Lego Technic, Drome Racers zadowoli zarówno młodszych, jak i starszych miłośników wyścigów. Jako jeden z niewielu produkcji Lego Media, gra umożliwia rozgrywkę wieloosobową dla czterech osób w sieci lokalnej lub Internecie.

zachomikowany

  • 548,9 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
System operacyjny: Windows XP SP3 / Windows Vista SP1,CPU: .8 GHz 64 2.4Ghz lub lepszy,1 GB RAM,Karta graficzna: GeForce 6600, ATI X1300 albo lepszy,1 GB HDD

Są dwa rodzaje łowienia ryb: na kolację i dla sportu. Jeśli chodzi o to pierwsze, to nie mam zastrzeżeń. Obiekcje pojawiają się przy moczeniu kija (ups!) dla samego łowienia – a jak się pojechało nad jeziorko z kumplami, to i można nieco twarz “zmoczyć”, i świńskie kawały poopowiadać… Uważam, że nie usprawiedliwia to beztroskiego dziurawienia rybich twarzy. I właśnie dlatego lubię symulatory wędkarskie – jednym z nich jest Bass Pro Shops: The Strike, .Wyciągajcie wędziska, panowie! (ups! I did it again…)W grze znajdziesz realistyczną fizykę i autentyczne narzędzia do połowu. Gra zawiera 111 przynęt, 11 gatunków ryb, 10 unikalnych jezior, 10 turniejów, dziewięć łodzi. Strike zawiera opcje gry dla graczy podstawowych jak i doświadczonych wędkarzy..

zachomikowany

  • 0,94 GB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 4 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP

Call of Cthulhu to przygodowa gra akcji utrzymana w konwencji horroru (podobnie jak Undying czy Resident Evil). Fabuła gry toczy się w 1920 roku i oparta jest o świat Mitów Cthulhu, stworzony przez jednego z najsłynniejszych pisarzy grozy początku XX wieku – H.P. Lovecrafta. Wymyśleni przez niego „Wielcy Przedwieczni”, w tym tytułowy Cthulhu, przedostają się na Ziemię próbując nią zawładnąć.Wszystko zaczyna się niewinnie, gracze stają się prywatnym detektywem Jackiem Waltersem, ex-policjantem, który dostaje zlecenie odnalezienia zagonionej osoby w tajemniczej osadzie rybackiej - Innsmouth. Jednak już niedługo okazuje się, że nie jest to zwykłe dochodzenie. Jack odkrywa najciemniejsze sekrety Innsmouth i niedługo staje oko w oko z samymi „Przedwiecznymi”. W walce z tymi istotami posłuży się nie tylko inteligencją, lecz także szeregiem broni, jak: rewolwer kaliber 45, karabin czy materiały wybuchowe.Gra przepełniona jest autentyczną atmosferą strachu i grozy typową dla twórczości Lovecrafta. W mrocznych miejscach, siły zła czekają na każdą okazję aby zniszczyć niczego nie świadomych ludzi. Call of Cthulhu wykorzystuje nowoczesny w pełni trójwymiarowy silnik graficzny, co w połączeniu niesamowitym klimatem tworzy niezapomnianą mieszankę – dla fanów Lovecrafta, pozycja niemal obowiązkowa.



zachomikowany

  • 0,83 GB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 7800 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP/Vista

Privateer jest pierwszym dodatkiem do wydanej w lipcu 2009 roku gry East India Company, w której gracze wcielają się w XVIII-wiecznych kupców przewożących swoje towary drogą morską. Rozszerzenie pozwala poczuć atmosferę mrocznej strony handlu i transportu towarów na oceanach. W grze mamy bowiem możliwość stać się korsarzem (co jest nowością względem podstawowej wersji programu) napadającym i plądrującym okręty uczciwych kupców.Grając w East India Company: Privateer wykonujemy zadania powierzane nam przez monarchów największych morskich potęg w historii. Możemy więc pływać pod banderą Hiszpanii, Portugalii czy Wielkiej Brytanii. Różnorodność misji jest spora i stanowi śmietankę tego co znamy choćby z filmowych produkcji o piratach. Do naszych zadań należy między innymi szmuglowanie nielegalnych towarów, eskortowanie innych statków, napady na bezbronne okręty transportujące cenne dobra czy też bitwy morskie z wrogimi flotami.W dodatku mamy możliwość wyboru głównodowodzących naszych flot pomiędzy kapitanami-handlarzami lub kapitanami-piratami. Wybór ten ma spore znaczenie. Dysponują oni bowiem róznymi umiejętnościami, dzięki którym na przykład do wrogich statków można podpłynąć bardzo blisko używając fałszywej bandery lub też zaatakować bezpośrednio magazyn okrętowy powodując tym samym wielkie straty.Privateer wprowadza również nowy tryb dostępny w zabawie wieloosobowej. W „Breakthrough” gracze dzieleni są na dwie drużyny. Zadaniem jednej z nich jest przetransportowanie określonej ilości towarów pomiędzy dwoma portami. Z kolei drugi zespół wciela się w piratów, którzy za wszelką cenę próbują przeszkodzić kupcom – mogą dokonać abordażu, ostrzelać statki kupieckie lub blokować trasę, którą płyną okręty.

zachomikowany

  • 329,8 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium IV 2 GHz, 768 MB RAM, karta grafiki 128 MB, 3 GB HDD, Windows XP/Vista

Ikaro to symulator lotniczy, w którym zasiadamy za sterami ultralekkich samolotów i bierzemy udział w wyścigach lotniczych. Bierzemy udział w szesnastu wyzwaniach, rozgrywających się w czterech zróżnicowanych sceneriach – m.in. w otoczeniu kanionów oraz pośród terenów górzystych. Walcząc z przeciwnikami powinniśmy postarać się jednak nie tylko o doskonały czas przelotu trasy, ale także wykonanie szeregu wysoko punktowanych akrobacji.W zmaganiach rywalizujemy także z dynamicznie zmieniającymi się warunkami atmosferycznymi. Autorski silnik graficzny opracowany przez Włochów z Magic Dream Games zapewnia w tym aspekcie wyjątkowe doznania – wyścig możemy bowiem rozpoczynać w pełnym słońcu, a kończyć w czasie burzy śnieżnej. Każde załamanie pogody wpływa oczywiście bezpośrednio na płynność lotu oraz wzrost poziomu trudności rozgrywki.Ikaro to jednak nie tylko kampania dla pojedynczego gracza. Twórcy opracowali również opcję wieloosobową, w ramach której jednoczesne boje może prowadzić do sześciu graczy. Magic Dream Games uruchomiło również rankingi z najlepszymi wynikami, które zachęcają nabywców Ikaro do nieustannego podnoszenia swoich umiejętności.

zachomikowany

  • 0,84 GB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor: 2 GHz (Pentium 4 lub odpowiednik),Pamięć: 1 GB (2 GB dla Vista),Karta graficzna: Shader 3.0 lub lepszy,Pamięć Video: 256 MB

Risk: Factions to gra strategiczna pozwalająca zakosztować emocji, które papierowy pierwowzór oferuje graczom na całym świecie już od ponad 50 lat.Twórcy gry - studio Stainless Games (znane głownie z wyprodukowania Magic: The Gathering – Duels of the Planeswalkers oraz serii Carmageddon) - za cel postawili sobie usatysfakcjonowanie nie tylko weteranów, ale również początkujących strategów.Osiągnięto to przez wprowadzanie do rozgrywki istotnych modyfikacji, dzięki którym gra znacząco różni się od tekturowego oryginału. Akcja pierwowzoru toczyła się w czasach Wojen napoleońskich, podczas gdy Risk: Factions osadzony jest w realiach współczesnych. Zadaniem grających jest zdobycie kontroli nad silosami rakietowymi. By tego dokonać obejmujemy przywództwo nad jedną z 5 frakcji. W przeciwieństwie do oryginalnego Risk strony konfliktu nie są identyczne – każdą wyposażono w zestaw unikalnych zalet i wad. Podczas zabawy dostępne są tryby polegające na wypełnianiu określonych zadań, jak i te, w których zwycięstwo osiągamy przez podbicie całej planszy.W odróżnieniu od poprzednich adaptacji tej gry, strona wizualna Risk: Factions nie próbuje idealnie odtwarzać wyglądu planszy i figurek oryginału. Zamiast tego akcja ukazana jest za pomocą mocno stylizowanej i kreskówkowej grafiki.

zachomikowany

  • 0,87 GB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 266 Mhz, 64 MB RAM, akcelerator 3D


Odyseja: W poszukiwaniu Ulissesa to gra przygodowa, rozgrywająca się w świecie, stworzonym na podstawie najbardziej znanej antycznej legendy.Na prośbę Penelopy, która bezskutecznie wyczekuje jakichkolwiek wieści od Ulissesa, wyruszasz w podróż, której celem jest odnalezienie najlepszego przyjaciela z dzieciństwa. Wyjeżdżasz do Troi, gdzie Ulisses widziany był po raz ostatni. Tutaj zdobywasz szczątkowe informacje, z których zaczyna się wyłaniać obraz wydarzeń. Rozpoczynasz podróż po wyspach Morza Egejskiego, przeżywając najbardziej niesamowite przygody w mitycznym świecie antycznej Grecji, by ostatecznie trafić do krainy mroku. Będziesz musiał walczyć z przerażającymi bestiami, unikać podstępnych intryg bogów, oraz czyhających zewsząd pułapek.


zachomikowany

  • 609,4 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.2 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce FX 5200 lub lepsza), 600 MB HDD, Windows Me/2000/XP

SunAge to debiutancki projekt austrackiego studia developerskiego Vertex4. Mamy tu do czynienia z typową strategią czasu rzeczywistego, pod wieloma względami przypominającą takie klasyki gatunku jak Starcraft czy Emperor: Battle for Dune.Akcja SunAge osadzona została w odległej przyszłości. Umierająca Ziemia jest świadkiem licznych i zakrojonych na szeroką skalę konfliktów, głównie pomiędzy próbującymi zaprowadzić porządek siłami Federacji, a siejącym zniszczenie tajemniczym Kultem. Do działań wojennych w pewnym momencie dołączają też kontrolowane przez sztuczną inteligencję i pochodzące z innej planety drony. Maszyny planują zniszczyć wszystko, co tylko stanie na ich drodze.Podobnie jak w wielu innych klasycznych strategiach czasu rzeczywistego, gracz może przejąć kontrolę nad każdą z wymienionych wyżej frakcji. Wybór ten ma oczywiście kluczowy wpływ na przebieg kolejnych misji. Każda ze stron konfliktu posiada odrębne jednostki, budynki oraz upgrade’y, którym poszczególne obiekty mogą być poddawane. Warto również zaznaczyć, iż każda ze skonstruowanych jednostek może działać w dwóch różnych trybach. Wybór jednego z nich uzależniony jest od aktualnej sytuacji na mapie. Istotną rolę odgrywa również układanie jednostek w odpowiednie formacje taktyczne, tak aby w efektowny sposób wykorzystać ich najmocniejsze strony. Na uwagę zasługuje także rozbudowany moduł odpowiedzialny za sterowanie poszczególnymi jednostkami.

zachomikowany

  • 527,9 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
CPU 700MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D 16MB, Windows 95/98/ME/NT/2K/XP

Debiutancki projekt niewielkiego argentyńskiego studia developerskiego, „Scratches” to przygodówka w starym stylu. Fabuła gry w założeniach ma stanowić połączenie klasycznego kryminału z czymś znacznie mocniejszym, w stylu „Horroru w Amityville”. Gracz wciela się w postać mężczyzny, który dopiero co wprowadził się do swojego nowego, wykonanego w wiktoriańskim stylu domu, zlokalizowanego w Rothbury w Anglii. Początkowo nie zwracał on uwagi na dziwne wydarzenia zachodzące w jego najbliższym otoczeniu, w decydującym momencie na ucieczkę było już jednak za późno. Główny bohater został uwięziony w swoim własnym domu, musi poznać jego tajemnicę, a przy okazji spróbować z niego uciec. Warto przy tym dodać, iż autorzy pozostali w zgodzie z klasyką gatunku i nie wprowadzili do zabawy żadnych elementów zręcznościowych. Na rozwiązanie zagadki bohater ma trzy doby, przy czym gra w żaden sposób go nie pośpiesza pozwalając mu na dokładne zbadanie całej okolicy. Co ciekawe, w dalszej części gry bohater może odwiedzić okoliczne miejsca – wielki ogród, mauzoleum czy też kaplicę. Podobnie jak ma to miejsce w typowych przygodówkach, sporą część czasu spędza się na badaniu okolicy, zbieraniu ważnych przedmiotów czy wreszcie rozwiązywaniu skomplikowanych zagadek.„Scratches” działa na autorskim enginie producenta gry, firmy Nucleosys. Scream (Simple Creation Engine for Adventure Makers – prosty silnik graficzny dla twórców przygodówek), bo taką nazwę nosi ten silnik, w założeniach ma być nieskomplikowany i podatny na liczne modyfikacje już po oficjalnej premierze. Podobnie jak chociażby w serii „Dracula” firmy Wanadoo, gracz może dowolnie rozglądać się po okolicy aczkolwiek kolejne ruchy są wykonywane w sposób skokowy. Interfejs jest bardzo uproszczony, gra obsługiwana jest przy użyciu myszy.

zachomikowany

  • 472,8 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.13 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki GeForce 7800 GT, 500 MB HDD, Windows XP/Vista/7

The Misadventures of P.B. Winterbottom to szalona platformówka przypominająca w założeniach słynną grę Braid, w której główny bohater również potrafił manipulować czasem. Produkcję przygotowało studio The Odd Gentlemen założone pod koniec 2008 roku przez dwóch deweloperów - Matta Korbę i Paula Bellezza.Gra opowiada o przygodach tytułowego P.B. Winterbottoma, który jest notorycznym złodziejem ciast i innych smakołyków. W pogoni za dziwnie wyglądającym przysmakiem bohater wpada do tajemniczego portalu i wskutek tego wydarzenia zyskuje niezwykłe umiejętności. Od tej chwili gracz może wykorzystywać przeszłe i przyszłe wcielenia Winterbottoma, ułatwiające w znacznym stopniu rozwiązywanie licznych zagadek ukrytych na poszczególnych poziomach.Produkcja jest dość nietypową platformówką wzbogaconą o kilka całkiem oryginalnych pomysłów. Na pierwszym planie jest wspomniane manipulowanie czasem, znane z wielu innych tytułów (Braid, Ratchet & Clank Future: A Crack in Time). Gracz może tworzyć i nagrywać kopie bohatera gry z przeszłości oraz przyszłości, aby współpracować z nimi w pokonywaniu kolejnych przeszkód stojących na drodze prowadzącej do przepysznych ciast.
Grając w pojedynkę gracz otrzymuje nieskończoną ilość towarzyszy, którzy pomogą z każdą zagadką. Dzięki opracowanej mechanice sobowtóry głównego bohatera mogą posłużyć za most nad przepaścią, drabinę pozwalającą wspiąć się na platformę, katapultę czy nawet broń. Produkcja stawia w dużym stopniu na pomysłowość i zdolności uczestników zabawy. Wiele sytuacji, zwanych paradoksami czasowymi, wymaga naszej obecności w sześciu miejscach równocześnie.

zachomikowany

  • 615,1 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek
wymagania sprzętowe:
Windows XP / Vista/7,Pentium 4 2 GHz,RAM: 1 GB,Video Card: ATI Radeon X850 or NVIDIA GeForce 6800


W Tagebau Simulator 2011 można kontrolować pojazdy górnictwa. Korzystaj z urządzeń do węgla brunatnego, torfu, żwiru, piasku i skał. Ponadto będziesz miał do dyspozycji ładowarki kołowe, spycharki, kruszarki, nad którymi będziesz miał całkowitą kontrolę. Musisz dbać także o dobrą organizację pracy - pokrywasz poniesione koszty i inwestujesz zyski w zakup lepszych maszyn.


zachomikowany

  • 0,92 GB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 512 MB RAM, 128 MB akcelerator 3D, 700 MB HDD

Glory of the Roman Empire to gra strategiczna osadzona w czasach świetności Cesarstwa Rzymskiego, zrealizowana w całkowicie trójwymiarowej grafice. Pozwala nam nie tylko na objęcie stanowiska planisty miast imperium, od którego zależy powstanie każdego budynku w ich obrębie, ale także głównodowodzącego legendarnych legionów. Na dodatek autorzy oddali w nasze ręce szereg opcji handlowych i dyplomatycznych, dzięki którym możemy nawiązywać przyjazne stosunki z miastami w całej Europie. Jak łatwo się domyśleć, celem naszych wysiłków w Glory of the Roman Empire, jest stworzenie mocnej gospodarki, która będzie w stanie sprostać wydatkom związanym w powstaniem i utrzymaniem silnej armii oraz umiejętne dowodzenie nią w boju.Autorzy przygotowali kampanię dla trybu single player składającą się z ponad 30 misji, a w czasie jej trwania mamy okazję zadbać o rozwój 11 miast oraz wypełnić całą gamę odgórnych zadań militarnych, socjalnych i handlowych. Łącznie możemy wybudować ponad 50 typów struktur, w tym choćby akwedukty doprowadzające wodę. Mamy też dowolność w wybieraniu miejsc gdzie staną poszczególne budynki oraz gdzie będą znajdować się drogi. Ekonomia jaką zaserwowali nam twórcy Glory of the Roman Empire bazuje na symulacji potrzeb i wymagań poszczególnych obywateli. W związku z tym, iż występuje tu około 20 różnych typów surowców, 50 rodzajów profesji mieszkańców, a także ludzie ci dzielą się na kilka klas wiekowych, mamy całkiem sporo roboty z dogodzeniem im wszystkim. Poza tym czeka nas tu również cała masa potyczek z barbarzyńcami i wojskami co bardziej natarczywych sąsiadów.

zachomikowany

  • 412,6 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Real War: Rogue States to sequel strategii czasu rzeczywistego Real War wydanej przez firmę Simon & Schuster pod koniec 2001 roku. Podobnie jak część pierwsza daje graczom możliwość dowodzenia wojskami w walce z organizacją terrorystyczną zwaną „Independent Liberation Army”. Rogue States zawiera czternaście nowych misji przeznaczonych dla trybu single player, dwadzieścia nowych map dedykowanych rozgrywce w trybie skirmish, a także kilka nowych opcji multiplayer, np. dwóch graczy może dowodzić tymi samymi wojskami, przy czym jeden kontroluje jednostki naziemne, a drugi powietrzne. Dużym ulepszeniom poddane zostały procedury odpowiedzialne za zachowanie się wojsk i dowodzenie nimi przez komputerowego oponenta, a także dodany został nowy system A.I. nazwany „advanced orders”. Gra pozwala na wydawanie indywidualnym jednostkom bardzo specyficznych i sprecyzowanych rozkazów, jak sabotowanie, niszczenie tylko stanowisk obrony przeciwlotniczej czy elektrownii. Ponadto sporym ulepszeniem jest możliwość wydawania rozkazów jednostkom zanim znajdą się one na polu walki, co eliminuje zbędne oczekiwanie oddziałów na komendy w bazie. Real War: Rogue States pozwala na rozgrywkę w trybie single i multiplayer za pośrednictwem sieci lokalnej i Internetu.

zachomikowany

  • 441,1 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
CPU 600MHz Intel/AMD, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D (DirectX8.1), 700MB HDD

Stworzona z dużym przymrużeniem oka polska ścigałka. Jest to nieoficjalna kontynuacja a zarazem rozwinięcie pomysłów słynnego Maluch Racera. Tym razem gracz ma okazję przetestować inny twór polskiej motoryzacji - produkowanego przez FSO Poloneza (w najstarszej wersji nadwoziowej).Podobnie jak w przypadku wspomnianego już Maluch Racera, gracz może zasiadać za kierownicą kilku niewiele różniących się między sobą pojazdów. Wszystkie są dość luźnymi wariacjami na temat tytułowego Poldka. Gracz może zasiąść za sterami Mega Speedera (wyróżnia się dość przysadzistymi spoilerami), Shadowa, Rally, Super Rally, Speedera, Low Ridera (nazwa mówi wszystko), Offridera (jeden z ciekawszych modeli - sportowy pick-up), Black Tuning, City oraz Classica (najbardziej zbliżony wyglądem do modelu świetnie znanego z polskich ulic). Dostępne pojazdy różnią się między sobą osiągami i zachowaniem na trasie. Zaczyna się oczywiście od tych najwolniejszych. W miarę postępów gracz dostaje w swe ręce coraz potężniejsze, ale i trudniejsze do opanowania maszyny. Model jazdy jest mocno uproszczony. Nie ma tu mowy o żadnej symulacji - to arcade w najczystszej postaci. W grze pojawił się natomiast model uszkodzeń. Kolejne zderzenia i kolizje są odzwierciedlane na karoseriach aut zostawiając coraz widoczniejsze ślady. Wypadki pogarszają osiągi sterowanego pojazdu przy czym nie ma możliwości całkowitego wyeliminowania go z dalszej jazdy.Poldek Driver oferuje dziesięć tras. Mamy m.in. niewielkie miasteczko, wioskę, podmiejski parking i tor wyścigowy. Z ciekawszych nowości, których nie mieliśmy okazji uraczyć w Maluch Racerze, warto również wymienić widok z wnętrza sterowanego pojazdu. Engine pozostał w praktycznie niezmienionej postaci. W dalszym ciągu mamy więc do czynienia z dość prostą grafiką 3D.


zachomikowany

  • 507,8 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
CPU 2GHz, 512MB RAM, akcelerator 3D 128MB

Powerdrome to wyjątkowo dynamiczne wyścigi futurystycznych pojazdów, za produkcję których odpowiada studio Argonaut Games. Co ciekawe, dla producenta opisywanej „ścigałki” jest to swego rodzaju debiut na rynku poważniejszych tytułów. W przeszłości firma ta kojarzona była z produkcjami tworzonymi w głównej mierze z myślą o młodszych graczach (Bionicle: The Game, seria Croc, Harry Potter and the Sorcerer's Stone...). Powerdrome pierwotnie ukazał się na konsole PlayStation 2 oraz Xbox, wersja PC jest więc bezpośrednio konwersją z tych platform.Skonstruowane przez producentów gry futurystyczne pojazdy z wyglądu przypominają połączenie tradycyjnego motocykla z myśliwcem odrzutowym. Osiągane przez te wehikuły prędkości są oczywiście odpowiednio duże (nawet kilka tysięcy kilometrów na godzinę) przy czym gra nie jest aż tak dynamiczna jak chociażby konsolowy F-Zero. Główna zasługa leży w tym przypadku po stronie samych tras, które zostały skonstruowane w taki sposób, aby nie utrudniać zbytnio jazdy. Kolizje z innymi pojazdami czy też otaczającymi tor bandami nie są tak częste jak w konkurencyjnych produkcjach. Powerdrome pozbawiony jest jakichkolwiek broni, które pojawiały się w niektórych futurystycznych wyścigach. Jedynym sposobem pozbycia się danego przeciwnika jest zepchnięcie go na jedną z otaczających trasę band.

zachomikowany

  • 628,5 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium III 733 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB, 1 GB HDD

Korea: Forgotten Conflict to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Plastic Reality Technologies i znanego europejskiego wydawcę, firmę Cenega. Akcja rozgrywa się podczas konfliktu w Korei, w latach 1950 – 1953. Gracz staje się dowódcą elitarnego amerykańskiego oddziału składającego się z pięciu specjalistów, tj. dowódcy (gracz), medyka, speca od materiałów wybuchowych, snajpera i zwiadowcy. Bohaterowie Ci muszą wykonać piętnaście niebezpiecznych zadań bojowych pogrupowanych w pięć różnych kampanii (ofensywa wojsk amerykańskich, obrona przed nacierającymi oddziałami Korei północnej, walki z wojskami chińskimi, itp.). Każde zadanie stawia przed nami inne wyzwania, przykładowo w jednej misji naszym musimy przejąć myśliwiec MIG-15 z wrogiego lotniska, w kolejnej zaś zatopić wrogą łódź.Gra stara się wiernie odtworzyć realia tego konfliktu, akcja toczy się w różnych autentycznych lokacjach (ulice Seulu, lotniska, stacje kolejowe, fabryki chemiczne, itp.), żołnierze obydwu stron konfliktu wykorzystują autentyczne uzbrojenie i wyposażenie, przy czym nasi wojacy mają dostęp do 50 typów uzbrojenia, zarówno borni ręcznej jak i pojazdów, samochodów i śmigłowców. Korea: Forgotten Conflict wykorzystuje dobrej jakości trójwymiarowy silnik graficzny Typhoon engine (widok z ruchomej, nieograniczonej kamery, zoom, dynamicznie zmieniające się warunki atmosferyczne, dynamiczne oświetlenie, do 500,000 trójkątów na klatkę).



zachomikowany

  • 590,2 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium III 500 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 8MB, 85 MB HDD

Locomotion stanowi de facto kontynuację niezwykle popularnej gry strategiczno-ekonomicznej, zatytułowanej Transport Tycoon i wprowadzonej do sprzedaży w 1994 roku. Zatem ponownie należy administrować ogromną korporacją przewozową, operującą na lądzie i wodzie oraz w przestrzeni powietrznej. Pasażerowie, poczta i kopaliny – oto niewielki fragment rozbudowanej listy towarów, których przesyłanie z punktu A do B generuje określone dochody finansowe. Natomiast wśród zaimplementowanych środków transportu figurują przeróżne pojazdy kołowe i szynowe, jak również rozmaite statki pływające i latające. Oczywiście z czasem użytkownik uzyskuje dostęp do coraz doskonalszych maszyn, aby móc sprostać nowym wyzwaniom.Sprawdzony schemat zabawy (oprócz TT vide dwie pierwsze części RollerCoaster Tycoon) przewiduje jako główne źródło przyjemności nie tylko sam proces zarządzania firmą, ale także podziwianie funkcjonowania skomplikowanego wirtualnego świata. Ten ostatni uległ w stosunku do wcześniejszych produktów znacznemu pogłębieniu, więc teraz obecne są kilkupoziomowe mosty, obszerniejsze lotniska, wyższe budynki etc. Ponadto relatywnie poprawiono system Sztucznej Inteligencji, co zaowocowało np. zwiększeniem aktywności konkurencyjnych przedsiębiorstw. Jednocześnie developerzy uprościli interfejs, czyli wykonali swoisty ukłon w stronę mniej zaawansowanych graczy. Zachowano jednakże tradycyjny sposób prezentowania przebiegu wydarzeń, gdyż wykorzystano klasyczny rzut izometryczny (istnieje opcja przybliżania i oddalania obrazu oraz obracania go o dziewięćdziesiąt stopni) i szereg charakterystycznych elementów graficznych.

zachomikowany

  • 552,2 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2 GHz, 1,5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (NVIDIA GeForce 7600 lub lepsza), Windows XP/Vista, 1 GB HDD

Defense Grid: The Awakening to kolejna wariacja na temat przewijający się w całkiem sporej ilości gier, głównie flashowych. Naszą bazę atakują kolejne fale przeciwników, a my, mając do dyspozycji różnego rodzaju wieżyczki, usiłujemy nie dopuścić oponentów do unicestwienia nas.Tym razem jednak ten prosty pomysł przeniesiono na komputery osobiste, a dodatkowo uczyniono to implementując go w grafice 3D. Całość okraszono miłymi dla oka otoczeniami, spektakularnymi wybuchami i efektami graficznymi oraz dynamiczną i energetyczną ścieżką dźwiękową. Wykazano się także inwencją jeśli chodzi o rodzaje przeciwników – atakują nas nie tylko hordy coraz szybszych czy silniejszych robotów – niektóre z nich posiadają bowiem zdolność kamuflażu i widoczne są dopiero w bardzo bliskiej odległości od naszych wieżyczek, bądź też potrafią ukryć poruszające się w ich pobliżu wrogie jednostki, a nawet skrywać ich pewną ilość w swoim wnętrzu. W sumie w skład wrogich armii wchodzi 15 różnych rodzajów przeciwników.Kluczem do sukcesu jest umiejętność strategicznego rozmieszczenia wspomnianych wieżyczek, jak również odpowiedniego ich rozwoju – każda z nich bowiem może zostać poddana dwukrotnemu ulepszeniu, zwiększając przykładowo swoją siłę ognia czy zasięg. Umiejętne ich umiejscowienie może natomiast pomieszać szyki w szeregach wroga wydłużając jego drogę do naszej bazy oraz dać czas innym wieżyczkom na likwidację przeciwników. Należy wspomnieć, że oprócz typowo ofensywnych struktur, gra oferuje też obronne budowle, spowalniające atakujących czy też wzmacniające działanie wieżyczek stojących w promieniu ich aktywności.

zachomikowany

  • 668,2 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 1.8 GHz,1 GB RAM,karta grafiki 256 MB (GeForce 8600 GT lub lepsza),1 GB HDD,Windows XP

Fińska firma Prodigium Game Studios, z siedzibą w malowniczym Tampere, nad 'Floorball League* pracuje od ponad roku. To gra niskobudżetowa, ale dopracowana, oferująca wciągający model rozgrywki oraz efektowną grafikę. Prace nad animacjami zawodników trwały najdłużej. Dzięki temu poruszają się oni w sposób naturalny i znają mnóstwo niecodziennych zagrań. Efektowne zwody, minięcia i kiwki, a także mocne strzały robią wrażenie. Chociażby z tego powody gra powinna przypaść do gustu wszystkim miłośnikom hokeja, a także piłki ręcznej i nożnej.

zachomikowany

  • 676,8 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek
obrazek
Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce3 lub lepsza), 1 GB HDD

Gra strategiczna rozgrywana w czasie rzeczywistym pozwalająca nam uczestniczyć w działaniach zbrojnych na północnoafrykańskim froncie II Wojny Światowej. Do wyboru mamy dwie strony konfliktu: Niemców i Anglię. Legendarnym „Szczurom Pustyni” przyjdzie stoczyć bój z równie znanymi niemieckimi odpowiednikami - Afrika Korps. Tryb single player oferuje kampanię dla każdego z krajów. Łącznie do wykonania mamy ponad 20 misji. Głównym terenem naszych działań jest pustynia, jednak nie zabraknie też walk o ważne dla przebiegu wojny miasta.Obie nacje posiadają po około 25 unikalnych, odwzorowanych z historyczną dokładnością jednostek, wliczając w to zwykłych żołnierzy z karabinami, zwiadowców, lekarzy polowych, operatorów artylerii i miotaczy ognia czy snajperów, oraz rzecz jasna pojazdy bojowe, dzięki którym zmieciemy z powierzchni ziemi piechotę wroga. Ujrzymy m.in. transportery, czołgi, pojazdy pancerne, działa przeciwczołgowe czy artylerię przeciwlotniczą.Oprócz trybu dla pojedynczego gracza, Desert Rats vs. Afrika Korps oferuje rozgrywkę w sieci poprzez LAN i TCP/IP. Na losowo generowanych mapach bądź tych przygotowanych przez twórców możemy się zmierzyć w kilku trybach rozgrywki, wliczając w to popularne Deathmatch czy King of the Hill. Dochodzi do tego zaawansowany engine graficzny, dzięki któremu realizm toczonych wśród piasków pustyni bitew jest bardzo wysoki.



zachomikowany

  • 579,0 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 133 MHz, 16 MB RAM, SVGA

Dark Colony to ciekawa strategia czasu rzeczywistego (RTS), opracowana przez specjalistów z zespołu Strategic Simulations Inc. (SSI). Przenosimy się w niej do połowy XXII wieku, w którym to okresie trwają prace nad kolonizacją Marsa. Ludziom udało się wówczas wykryć źródła surowca o nazwie Petra-7 (po przetworzeniu stanowi świetne źródło energii), jednak wraz z rozszerzaniem wpływów na Czerwonej Planecie odnaleziono również pozostałości po nieznanej, pradawnej cywilizacji. Spokojny proces przekształcania Marsa zostaje jednak przerwany przez jego rodowitych mieszkańców, zwanych Grey, którzy stają do walki przeciwko ludzkim kolonizatorom...W Dark Colony wcielamy w postać dowódcy sił Ziemian lub Marsjan. Do naszej dyspozycji zostało oddanych po 10 jednostek na każdą stronę konfliktu (piechota, artyleria, myśliwce, itd.), jednak różnią się one tylko wyglądem. Zaimplementowano tutaj cykl dnia i nocy, decydujący o skuteczności poddanych oddziałów - Ludzie mają lepszy zasięg i zadają większe obrażenia w czasie dnia, zaś Marsjanie w nocy. Rozbudowa bazy polega na dołączaniu kolejnych sekcji bazy do głównej centrali - w sumie możemy dołączyć ich pięć (zajmują się opracowaniem nowych technologii czy umożliwiają produkcję nowych oddziałów).
Autorzy wprowadzili również na pole bitwy postać dowódcy zwiększającego morale i siłę ognia sojuszniczych wojsk, a także leczącego otrzymane obrażenia. Obraz całości dopełniają: dopracowane efekty audio-wizualne (kilka wariantów otoczenia, dużo efektów świetlnych), klimatyczna ścieżka dźwiękowa oraz tryb rozgrywki wieloosobowej, pozwalający ośmiu graczom na rywalizację w sieci lokalnej lub Internecie.

zachomikowany

  • 579,0 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 133 MHz, 16 MB RAM, SVGA

Dark Colony to ciekawa strategia czasu rzeczywistego (RTS), opracowana przez specjalistów z zespołu Strategic Simulations Inc. (SSI). Przenosimy się w niej do połowy XXII wieku, w którym to okresie trwają prace nad kolonizacją Marsa. Ludziom udało się wówczas wykryć źródła surowca o nazwie Petra-7 (po przetworzeniu stanowi świetne źródło energii), jednak wraz z rozszerzaniem wpływów na Czerwonej Planecie odnaleziono również pozostałości po nieznanej, pradawnej cywilizacji. Spokojny proces przekształcania Marsa zostaje jednak przerwany przez jego rodowitych mieszkańców, zwanych Grey, którzy stają do walki przeciwko ludzkim kolonizatorom...W Dark Colony wcielamy w postać dowódcy sił Ziemian lub Marsjan. Do naszej dyspozycji zostało oddanych po 10 jednostek na każdą stronę konfliktu (piechota, artyleria, myśliwce, itd.), jednak różnią się one tylko wyglądem. Zaimplementowano tutaj cykl dnia i nocy, decydujący o skuteczności poddanych oddziałów - Ludzie mają lepszy zasięg i zadają większe obrażenia w czasie dnia, zaś Marsjanie w nocy. Rozbudowa bazy polega na dołączaniu kolejnych sekcji bazy do głównej centrali - w sumie możemy dołączyć ich pięć (zajmują się opracowaniem nowych technologii czy umożliwiają produkcję nowych oddziałów).
Autorzy wprowadzili również na pole bitwy postać dowódcy zwiększającego morale i siłę ognia sojuszniczych wojsk, a także leczącego otrzymane obrażenia. Obraz całości dopełniają: dopracowane efekty audio-wizualne (kilka wariantów otoczenia, dużo efektów świetlnych), klimatyczna ścieżka dźwiękowa oraz tryb rozgrywki wieloosobowej, pozwalający ośmiu graczom na rywalizację w sieci lokalnej lub Internecie.

zachomikowany

  • 533,1 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM

Celtic Kings to kolejna produkcja (po Tzar: Burden of the Crown) bułgarskiego producenta Haemimont Games. Jest to izometryczna strategia czasu rzeczywistego zawierająca elementy gier przygodowych i cRPG.Gra posiada możliwość przełączania stylu rozgrywki między przygodowym i strategicznym, znacznie różniącymi się między sobą. W trybie strategicznym zmierzymy się z komputerowym przeciwnikiem lub innymi graczami przez Internet. Jak w klasycznych RTS-ach będziemy budować i szkolić wojsko, wynajmować i rozwijać postacie bohaterów, zbierać artefakty, oraz podbijać wrogie zamki.W trybie przygodowym prowadzimy drużynę bohaterów odkrywających uroki antycznego świata. Musimy opowiedzieć się po stronie niezwyciężonego Cezara lub dysponującego mocą druidów galijskiego przywódcy Vercingetorixa. Będziemy dowodzili twierdzami i dużymi armiami oraz organizowali ryzykowne wyprawy w poszukiwaniu potężnych artefaktów.


zachomikowany

  • 533,1 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM

Celtic Kings to kolejna produkcja (po Tzar: Burden of the Crown) bułgarskiego producenta Haemimont Games. Jest to izometryczna strategia czasu rzeczywistego zawierająca elementy gier przygodowych i cRPG.Gra posiada możliwość przełączania stylu rozgrywki między przygodowym i strategicznym, znacznie różniącymi się między sobą. W trybie strategicznym zmierzymy się z komputerowym przeciwnikiem lub innymi graczami przez Internet. Jak w klasycznych RTS-ach będziemy budować i szkolić wojsko, wynajmować i rozwijać postacie bohaterów, zbierać artefakty, oraz podbijać wrogie zamki.W trybie przygodowym prowadzimy drużynę bohaterów odkrywających uroki antycznego świata. Musimy opowiedzieć się po stronie niezwyciężonego Cezara lub dysponującego mocą druidów galijskiego przywódcy Vercingetorixa. Będziemy dowodzili twierdzami i dużymi armiami oraz organizowali ryzykowne wyprawy w poszukiwaniu potężnych artefaktów.


zachomikowany

  • 730,2 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium III 800 MHz, karta grafiki 4 MB, 128 MB RAM, 600 MB HDD, Windows 98SE/2000/XP

Arsenal of Democracy to rozbudowana strategia wojenna, dzięki której możemy przejąć kontrolę nad wybranym przez siebie państwem z okresu II wojny światowej. Całość pod wieloma względami nawiązuje do drugiej części serii Hearts of Iron, a za produkcję omawianej gry odpowiadają między innymi autorzy najlepszych nieoficjalnych modyfikacji do słynnego dzieła Paradox Interactive.W trakcie zabawy zajmujemy się przede wszystkim prowadzeniem zakrojonych na szeroką skalę działań wojennych, choć równolegle musimy mieć też na uwadze wiele innych czynników i to o charakterze globalnym. Mowa tu między innymi o skomplikowanych zależnościach ekonomicznych, społecznych, gospodarczych czy politycznych. Niewątpliwą zaletą gry jest pełna swoboda przy wyborze państwa. Może to być zarówno mało znacząca nacja, która siłą rzeczy nie zdziała zbyt wiele, jak i potężne mocarstwo z realnymi szansami na przyczynienie się do zmiany biegu historii.Właściwe zmagania toczymy na ogromnej planszy podzielonej na kilkaset pól i symbolizującej powierzchnię całego globu. Kolejne ruchy wykonujemy w systemie turowym, mając dużo czasu na podjęcie słusznych decyzji. Lista rozkazów możliwych do wydawania oddziałom jest bardzo pokaźna, a ponadto producent zadbał o duży realizm w ustalaniu wyników poszczególnych starć w oparciu o liczebność oraz zdolności bojowe jednostek. Jeśli zaś chodzi o decyzje nie związane bezpośrednio z akcjami wojskowymi, możemy między innymi wpływać na handel, gospodarkę państwa, opracowywać najbardziej potrzebne w danym momencie technologie czy prowadzić zaawansowane działania o charakterze szpiegowskim.
W zależności od własnych upodobań do zabawy możemy przystępować w pojedynkę lub z udziałem innych graczy. Na uwagę zasługują w tym przypadku bardzo zaawansowane algorytmy sztucznej inteligencji. Sterowane przez komputer nacje mogą w rezultacie agresywnie reagować na nasze poczynania, próbować nas zmylić czy zawiązywać ze sobą sojusze. Przewidziano tu naturalnie możliwość utrzymywania stosunków dyplomatycznych z bliższymi i dalszymi sąsiadami.

zachomikowany

  • 511,9 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek
obrazek
wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB (GeForce 2 lub lepsza), 700 MB HDD

Castle Strike to strategia czasu rzeczywistego, opracowana przez studio developerskie Related Design (autorzy m.in. No Man's Land oraz America). Jak wskazuje sam tytuł, zajmujemy się tutaj rozbudową własnego zamku, bronieniem go przed agresorami, a także przygotowujemy szereg ataków na fortyfikacje wroga.Polem zmagań gry są czasy Wojny Stuletniej, wzbogacone o wiele fikcyjnych bitew, napadów czy konnych pościgów za bandytami. Do wyboru dostajemy trzy, w pełni grywalne nacje: Anglików, Francuzów i Niemców. W zależności od podjętej decyzji, pod naszą komendą staje 18 różnorodnych jednostek, wśród których znajdziemy: jazdę, rycerzy uzbrojonych w miecze, topory lub włócznie, łuczników, kuszników, a nawet saperów i podrzucających ładunki wybuchowe sabotażystów. Gracz wzmacnia siłę swojej armii poprzez budowę wszelakich baszt, katapult, armat, itp. (w sumie 25 budynków, podzielonych na dwie kategorie: militarne i ekonomiczne).Obraz całości dopełniają dopracowane efekty audio-wizualne (historyczne rekonstrukcje ogromnych średniowiecznych twierdz oraz realistyczny sposób prowadzenia oblężenia).



zachomikowany

  • 655,9 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
CPU AMD/Intel 500MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D 16MB, 100MB na hdd, Direct-X 8.0, Windows 95/98/ME

Typowy przykład niskobudżetowych wyścigów, w których gracz zasiada za kierownicą jednego z tytułowych monster trucków, czyli pojazdów na olbrzymich kołach. Warto przy tym dodać, iż jest to pełnoprawna zręcznościówka, w której szczególny nacisk położono na nieskomplikowaną zabawę.Autorzy „Monster Truck Rumble” przygotowali cztery podstawowe tryby dla pojedynczego gracza. Free Run pozwala na zapoznanie się z dostępnymi trasami. Gracz nie jest w żaden sposób ograniczany dzięki czemu może dokładnie przygotować się do właściwych imprez. Niewielkim urozmaiceniem są pojawiające się tu i ówdzie zwierzęta. W Circuit Race mamy do czynienia z tradycyjnym wyścigiem, gdzie ten z zawodników, który zjawi się na mecie jako pierwszy wygrywa. Podczas zawodów należy oczywiście pokonywać liczne checkpointy (bramki kontrolne), które porozmieszczano po całej okolicy. Warto przy tym dodać, iż wyścig jest rozgrywany na jednej z sześciu dość zróżnicowanych map. Wreck 'n' Crush nawiązuje do słynnych imprez z udziałem monster trucków, w których ich zadaniem jest przejechanie stosunkowo krótkiego odcinka trasy połączonego z widowiskowym miażdżeniem porozstawianych samochodów. Tryb ten, w przeciwieństwie do prawdziwych zawodów, daje graczowi nieco większą swobodę. Wygrywa ta osoba, która w określonym czasie zdoła zniszczyć możliwie jak największą ilość pojazdów znajdujących się w okolicy. Ostatni z dostępnych trybów, Lane Race, jest zbliżony do Circuit Race przy czym gracz musi sobie dodatkowo poradzić z wymijaniem licznych przeszkód. Multiplayer w „Monster Truck Rumble” odgrywa symboliczną rolę, gracze mogą stanąć do pojedynku na podzielonym ekranie (split-screen). W trakcie wyścigu można korzystać z podręcznego radaru, który w zależności od sytuacji może wskazywać drogę wiodącą do kolejnego checkpointu czy samochody wymagające zmiażdżenia. Pomimo tego, iż gra została nakierowana na zręcznościową zabawę, zadbano o uszkodzenia. Niestety, nie są one ukazywane, zamiast tego na ekranie pojawia się specjalny pasek informujący o aktualnym stopniu zniszczeń.

zachomikowany

  • 571,5 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
Intel Pentium 2,4 GHz częstotliwości IVs lub równoważne;512 MB RAM (768 MB dla Vista);2 GB wolnego miejsca na dysku;
Karta graficzna NVIDIA GeForce 6600 lub ATI Radeon 9600 z 128 MB pamięci wideo;

Gra strategiczna z elementami RPG. Jej akcja rzuca nas w rejony Wschodniej Europy, w historyczny okres od 1350 do 1650 roku.Rozbudowana strategia opowiadająca o trzystu historycznych latach Europy. Produkcję opracowało rosyjskie studio Lesta, które zajmuje się przede wszystkim tworzeniem gier strategicznych (Pacific Storm, 9th Company: Roots of Terror, Empire: Time of Troubles) oraz filmów.Gra Reign: Conflict of Nations przenosi nas do roku 1350, w którym na terenie Azji rozpętała się straszliwa zaraza. Plaga „czarnej śmierci” szybko dotarła na Krymu i do Istambułu, a później do Włoch, Niemiec, Francji, Anglii i w końcu Rosji. Takie wydarzenia stają się tłem dla zaciętej walki o władzę i rozwój własnego państwa, w której oczywiście bierze udział gracz, wcielający się w jedną z 26 dostępnych frakcji.W roli przywódcy wybranej strony (np. polskich, rosyjskich lub litewskich książąt) wpływamy na szereg najważniejszych aspektów funkcjonowania państwa – od ekonomii i gospodarki, przez politykę i dyplomację, aż po wszczynanie i prowadzenie kampanii wojennych. Całość rozgrywa się w czasie rzeczywistym i jest zakrojona na dość dużą skalę, więc na brak atrakcji narzekać na pewno nie można.Twórcy szczycą się przemyślanym i wiernym historycznie systemem odpowiadającym za rozbudowę i funkcjonowanie miast, czy chociażby realistycznym drzewkiem rozwoju technologicznego. Gracz otrzymuje rozbudowaną i długą kampanię oraz spory wybór scenariuszy i losowych misji. W działaniach wojennych możemy natomiast wykorzystać ponad 150 jednostek wojskowych, podzielonych na trzy ery technologiczne.Oprócz powyższych atrakcji autorzy skorzystali z systemów RPG, które pozwalają uczyć jednostki i historyczne postacie nowych umiejętności. Każdy bohater w grze może rozwijać się w kilku dyscyplinach: władcy, dowódcy, duchownego, alchemika, czy chociażby szpiega. Spory wpływ na rozgrywkę mogą mieć także wspomniane epidemie, które rozprzestrzenią się, jeśli nie podejmiemy odpowiednich działań zapobiegawczych.Od strony wizualnej tytuł prezentuje się nieźle, bo korzysta z trójwymiarowego silnika, który pozwolił stworzyć sporych rozmiarów mapy z wiernie odwzorowaną europejską topografią. Warto dodać, że podczas zabawy nie toczymy bezpośrednio bitew, chociaż możemy wpływać na kilka elementów (np. na strategię).

zachomikowany

  • 612,8 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 7200 lub lepsza), 1 GB HDD, Windows XP/Vista/7

My First Trainz Set to kolejna produkcja autorstwa Auran Games, która podejmuje tematykę kolejarstwa. W przeciwieństwie do poprzednich tytułów z tej serii, które opracowywane były z myślą o osobach w różnym wieku, opisywana gra ma zachęcić do zabawy w głównej mierze młodszych użytkowników komputerów osobistych.Główną trakcją opisywanej odsłony cyklu jest możliwość projektowanie własnych makiet kolejowych, rozstawianych w jednej z czterech lokacji wirtualnego domu, a mianowicie w salonie, sypialni, kuchni lub garażu. Bardzo istotną cechą gry jest to, że podczas tworzenia makiety możemy do woli wykorzystywać obiekty odnajdywane w najbliższym otoczeniu. Każda ze wspomnianych wyżej lokacji zawiera kilkaset takich przedmiotów. Dla przykładu, pozyskane książki możemy rozmieścić w taki sposób by utworzyły swego rodzaju tunel.Projektowane przez nas trasy biegną nie tylko po podłodze, ale i po róznych meblach – stołach kuchennych, krzesłach, łóżkach czy szafkach. W trakcie tworzenia makiety możemy wybierać miejsca występowania stacji kolejowych, zajmując się transportem plastikowych ludzików lub różnego rodzaju towarów. Oprócz tego możliwe jest rozstawianie między innymi zwrotnic, tworząc tym samym bardziej skomplikowane konstrukcje.Po utworzonej trasie możemy się w każdej chwili przejechać, przejmując kontrolę nad jedną z dziewięciu różnych miniaturowych kolejek. Warto tu zaznaczyć, iż dostępne są zarówno stare lokomotywy parowe, jak i znacznie nowocześniejsze modele elektryczne. Akcja w tym przypadku obserwowana jest z kilku ujęć kamery, oferując też możliwość przeniesienia się do wnętrza poruszającej się zabawki.

zachomikowany

  • 646,9 MB
  • 20 cze 11 20:31


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 768 MB RAM, karta grafiki 128 MB, 5 GB HDD, Windows XP/Vista

Oryginalna platformówka, w której poprzez rysowanie odpowiednich obiektów stających się od tej chwili częścią świata gry, rozwiązujemy stawiane przed nami problemy logiczne.Akcja gry rozpoczyna się gdy młodzieniec o imieniu Max przez przypadek znajduje tajemniczy pomarańczowy mazak. Chcąc go wypróbować rysuje na kartce obrazek potwora. Ku zaskoczeniu chłopca, monstrum nagle ożywa, wyskakuje z papieru i ucieka do innego szkicownika powodując w nim znaczne szkody. By go powstrzymać przed zrujnowaniem owoców swojej ciężkiej pracy, chłopiec rysuje w albumie samego siebie, dzięki czemu przenosi się do świata obrazków. Wykorzystując magiczne moce pomarańczowego markera oraz własny spryt, Max musi powstrzymać potwora, którego sam stworzył.Główny bohater potrafi m.in. biegać czy wskakiwać na platformy uciekając przy tym przed goniącymi go przeciwnikami. Tytułowy magiczny mazak wykorzystujemy do rysowania kształtów, które potem pojawiają się w świecie gry. W ten sposób tworzymy np. mosty nad przepaściami lub schody potrzebne do wejścia na wyższe poziomy. Z kolei, jeśli namalowany obiekt spadnie na głowę potwora, to nieszczęśnik pożegna się z życiem. Dodatkowo musimy pamiętać, że wszystko co narysujemy podlega prawom fizyki. Zabawę utrudnia fakt, że w mazaku jest zawsze ograniczona ilość atramentu. Musimy więc regularnie zbierać wypełnione nim pojemniki i zasysać z powrotem tusz z niepotrzebnych nam już obiektów.

zachomikowany

Dodaj plikDodaj plik
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    1
  • pliki muzyczne
    0

466 plików
253,65 GB




anty-Kasandra

anty-Kasandra napisano 11.12.2014 11:45

zgłoś do usunięcia
obrazek Spotkamy się ?
darmowe_fragmenty

darmowe_fragmenty napisano 23.02.2015 17:06

zgłoś do usunięcia
Zapraszam do mnie
marekkaf

marekkaf napisano 21.07.2015 15:41

zgłoś do usunięcia
anya-86-filmy

anya-86-filmy napisano 13.10.2015 21:50

zgłoś do usunięcia
SERIALE POLSKIE I ZAGRANICZNE - 2015 , FILMY NOWOŚCI 2015 ZAPRASZAM
NajnowszeFilmy-2016

NajnowszeFilmy-2016 napisano 18.10.2015 22:28

zgłoś do usunięcia

ZAPRASZAM

 

XXX +18! - KLIKNIJ
cexidod454

cexidod454 napisano 30.03.2022 13:32

zgłoś do usunięcia
Super chomik
yafifih571

yafifih571 napisano 5.01.2023 19:10

zgłoś do usunięcia
Super chomik
fanad51275

fanad51275 napisano 1.06.2023 19:41

zgłoś do usunięcia
Zapraszam

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności