IMG_0105 Y.jpg
-
ABC Uczę się M.Strzałkowska -
analiza i synteza wzrokowa- Cieszyńska -
Autyzm dziecięcy -
bajki terapeutyczne -
Był sobie Pies -
Co dzień lepiej czytam -
czarno-białe -
części ciala czarno - białe -
Część 1 -
Część 2- dla 7 latka -
Część 4 -
Ćwiczenia w czytaniu -
Dopasowywanie(1) -
Gimnastyka buzi na wesoło -
GRAFOMOTORYKA -
jesienne karty pracy -
JESIEŃ -
Karty pracy litery -
Kocham mówić z podpisami(1) -
kolorowanki logopedyczne -
KOORDYNACJA WZROKOWO-RUCHOWA(1) -
Kraina supełków -
Kraina węzełków -
Krótkie teksty do czytania(1) -
Labirynty(2) -
M jak myszka -
Malowanki -
Malymi Kroczkami - liczymy do 10 -
od obrazka do słowa J. Cieszyńska -
Ortografia -
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW(1) -
PRACA KOREKCYJNO-KOMPENSACYJNA -
RABBE -dzielenie wyrazów na głoski -
RABBE -dzielenie wyrazów na sylaby -
Rozwijanie mowy(1) -
rozwijanie sprawności językowej dzieci -
Rozwój daje radość-J.Kielin -
samogłoski -
Siedlisko -
SU-DO-KU ME-MO TU-PU-TUP -
SZEREGI I RELACJE 300 elementów -
Terapia dzieci z afazją(2) -
terapia dzieci z autyzmem -
Ukryte obrazki -
Ukryte obrazki(1) -
WYDZIERANKI -
Zad. dodatk. cz.2 -
Zad. dodatk. cz.3 -
zajęcia korekcyjno - kompensacyjne 2 -
Zespół Aspergera
Od autorki
Szanowny Czytelniku, Nauczycielu, Logopedo! Książeczka, którą bierzesz teraz do rąk, ma służyć Ci do pracy z dziećmi, do doskonalenia pięknego i poprawnego wymawiania przez nie polskich głosek oraz utrwalania ich pisowni. Moim zamysłem było napisanie tekstów logopedycznych pomocnych w pracy z małymi dziećmi. W rezultacie powstał zbiór wierszyków o każdej głosce, włącznie z rozróżnieniem zapisu ortografi cznego, np. u – ó, h – ch, ż – rz, a także głosek zmiękczonych, np. pi, bi, li itd. Myślę, że dzięki temu nauczyciele nauczania początkowego będą mogli wykorzystywać te wierszyki jako pomoc przy wprowadzaniu kolejnych literek, a logopedzi jako narzędzie pomocne w ćwiczeniach wymowy. Wierszyki mają tę zaletę, że w większości są krótkie, rytmiczne, a ich tematyka wiąże się z życiem dziecka, jego wyobraźnią, otwartością na przyrodę oraz naturalną skłonnością do fantazji. Dlatego też wiele tekstów ma charakter minibajeczek. Jestem przekonana, że książka przyda się Państwu w pracy zarówno z dziećmi, które mają problemy z poprawną artykulacją, jak i tymi, które dopiero poznają polski alfabet.
Elżbieta Śnieżkowska-Bielak