Le basque.jpg
-
# kolorowanie wg.INSTRUKCJI -
100 Super Łamigłówek -
alfabet - karty pracy -
alfabet demonstracyjny -
Arytmetyka dla kl.0-1 -
Batti Strauss -
Bawimy się głoskami i literami -
Będę pisać - 6lat -
CD 1- Ja wśród innych -
CD 2 - Ciało i przestrzeń -
cyfry demonstracyjne, monografia cyfr -
Ćwiczenie analizy i syntezy wzrokowej(1) -
Diagnoza gotowości szkolnej 6-latka raabe -
dni tygodnia -
Ekologia plansze -
ELEMENTARZ ĆWICZENIA W PISANIU -
głoski,sylaby -
głoski,sylaby(1) -
ilustracje kolorowe -
JUKA -
Kaligrafia -
Karty Pracy Utrwalające Poznane Litery -
kolorowe obrazki z literami -
litery i głoskowanie -
MAC Edukacja -
Małymi kroczkami -kaligrafia -
Mam 6 lat - wydanie 6 -
mandale z literami -
moje sylabki 2 -
Moje sylabki 3 -
moje sylabki 4 -
Nasza szkoła - zaczynam czytać (od lat 5) -
nauka czytania - karty pracy -
Nauka pisania -
Nauka pisania liter -
Pisanie liter -
Pomyśl 6 latku -
Poznaję literki - alfabet -
Pracuję z sześciolatkiem -
Przedszkolak od A do Z -
rozwój motyla -
super PIOSENKI!!! dla 3,4 latków szczególnie! -
Sylaby do czytania -
W Literolandii - ćwiczenia -
wielkanoc -
Wigilijne nutki - wersje instrumentalne -
Wigilijne nutki - wersje wokalne -
Witaj dziecię -
Zagadki sześciolatka -
Zeszyt 1
- adaptacja różnych utworów muzyki klasycznej;
- identyfikacja z artystami prezentującymi się w nagraniu;
- możliwość wystąpienia w roli wykonawcy i dyrygenta dzieła;
- komunikacja poza słowna w celu zwrócenia uwagi na różne elementy dzieła muzycznego;
- swoboda w zamianie ról;
- kształcenie wyobraźni dźwiękowej;
- atrakcyjność utworu do wielokrotnego słuchania;
- zintegrowane: słuchanie, granie, tańczenie i śpiewanie z elementami pantomimy, dramy i różnych form plastycznych ( synkretyzm w słowach: gram, słyszę, tańczę i śpiewam bliskie idei C. Orfa ).
- stosunkowo krótki czas osiągnięcia celu;
- zachęta do rozwijania twórczości ucznia: nauczyciela;
- możliwość stosowania tej metody przez nauczyciela z mniejszym doświadczeniem muzycznym.
Autorka podaje następujące etapy pracy z utworem:
1.Fabularyzowanie muzyki połączone z prostymi ruchami rytmicznymi.
2.Realizacja w tańcu.
3.Gra na instrumentach.
4.Połączenie tańca z instrumentacją.
5.Mówienie o muzyce.