SniperEliteV2 2012-05-02 10-19-39-51.jpg
-
■ Iron Front Liberation 1944 ( 2012 ) PC -
★ GRY PC ★ -
adryjan00 -
adryjan00(1) -
Assassin BrotherHood -
Battlefield Bad Company 2 -
Bioshock -
Bmw M3 Challenge -
Brink -
Call of Duty Black Ops Polska Wersja -
Conflict Denied Ops -
Crysis -
Crysis 2 -
Crysis Warhead -
Delta Force Xtreme 2 -
Dungeon Siege 2 PL -
F1 - 2010 -
F1 2012 -
Fable -
Far Cry Dubbing PL -
Far Cry Dubbing PL(1) -
Fifa 11 -
G-Force -
Ghostbusters -
Gun -
HARRY POTTER I INSYGNIA ŚMIERCI...PL -
Harry Potter i Insygnia Śmierci -
Homefront -
Hunted The Demons Forge -
James Bond 007 Blood Stone -
James Bond 007 Quantum of Solace -
Juiced 2 -
Just Cause 2 -
Kabarety -
Kabarety(1) -
Kane And Lynch 2 Dog Days PL -
Kung Fu Panda -
Lego Indiana Jones 2 The Adventure Continues -
Lost Planet -
Lost Planet 2 PL -
Medal of Honor 2010 -
Medal of Honor Pacyfic Assault -
Ninja Blade PL -
Nowy folder -
Operation Flashpoint Red River -
Rajd Polski 2010 -
Red Faction Armageddon -
Sniper Elite V2 (2012) -
Spec Ops The Line (2012) -SKIDROW -
UEFA Euro 2012 (2012) PL SKIDROW
Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 256 MB , Windows XP/Vista/7
W rozgrywce zaimplementowano szereg rozwiązań mających za zadanie podnieść autentyzm snajperskich misji. Dla oddania celnego strzału konieczne są nie tylko sokoli wzrok, ale również znajomość parametrów balistycznych broni, uwzględnienie warunków atmosferycznych, a nawet umiejętność panowania nad własnym ciałem (np. spowolnienie tętna). Sukces lub niepowodzenie często bowiem zależą od jednego pocisku.
Nowością i największą atrakcją gry jest zmodernizowany system tzw. „killcam” czyli kamery podążającej za wystrzelonym pociskiem i rejestrującej moment śmierci przeciwnika. Animacja szkieletowa, jak zwą ją deweloperzy, pozwala na szczegółowe ukazanie zniszczeń ciała spowodowanych przez pocisk. Dynamiczny system obliczać ma około 500 różnych animacji śmierci, renderowanych w zależności od parametrów, na które wpływ mają min. warunki atmosferyczne, prędkość początkowa, kąt strzału, deformacja pocisku i zmiana trajektorii po uderzeniu w cel.