worldofgo.jpg
-
!!!kamerki internetowe!!! -
>>>PHOTOSHOP CS3 PL+crack -
■ Splinter Cell 2013 BLACKLIST -
►SAMOLOTY -
● BATTLEFIELD 1942 PL -
● BATTLEFIELD 2 PL -
● CALL OF DUTY 1 + UO PL -
● COMBAT WINGS PL -
● Deadly Premonition The Director's Cut -
● DOGFIGHT 1942 PL -
● GOMO PL -
● INFERNAL PL -
● MUNIN PC -
● Spec Ops The Line PL -
♦GT LEGENDS PL -
1440x900 -
1997 Diablo -
2000 Diablo II (PL) -
ANTYWIRUSY -
awatary -
BitDefender Antivirus 2014 -
budowa -
Colin McRae Rally 01 PL -
Colin McRae Rally 03 PL -
Colin McRae Rally 04 PL -
Colin McRae Rally 05 PL -
Colin McRae Rally Remastered 2014 -
CRASH TIME 2 PL[DO UPLOADU] -
CRASH TIME 3 -
ecom DD1325 3.0 megapixels -
Edytor, Konfig BF3,4 -
ESET NOD32 Antivirus 5.2.9.1 PL -
FORD RACING 3 PL -
FORD STREET RACING 2006 ENG -
HP PAVILION G7 -2301ed sterowniki WIN7 -
iZotope Nectar v3.1 -
Live For Speed PL DEMO -
Need for Speed Underground 2[DO UPLOADU] -
Need for Speed Underground PL -
Photoshop cs3 PL -
PROGRAMY muzyczne-WTYCZKI -
seat leon 1 -
sygic 15.6.7 cracked -
TOCA Race Driver 1 PL -
TOCA Race Driver 2 PL -
TOCA Race Driver 3 PL -
wi-fi sterowniki -
WinRAR 4.20 PL [FULL] 32, 64 bit -
WRC Powerslide ENG -
Z-CAM MT40290
Ogólny koncept rozgrywki chyba w największym stopniu może budzić na myśl legendarną serię The Lemmings. Zadaniem gracza jest takie konstruowanie różnego rodzaju struktur i rusztowań z lepkich kulek galaretowatej mazi (tytułowe 'goo'), aby naszej misternej konstrukcji udało się osiągnąć wyjście z danego etapu. W międzyczasie musimy usilnie zważać na prawa fizyki, które w grze zdecydowanie sprawiają nam największą trudność – niezwykle elastyczne spojenia mają bowiem tendencję do skracania się i wydłużania w zależności od sił działających na każdy element rusztowania, nie wspominając już o wpływie wszechobecnej grawitacji. Początkowo rozgrywka nie wydaje się być przesadnie trudna, pierwsze poziomy przechodzimy raczej intuicyjnie. Szybko jednak okazuje się, że przy nieco bardziej skomplikowanych planszach, obfitujących w różnego rodzaju pagórki, przepaście czy klify, coraz trudniej postawić stabilną konstrukcję. Zapewne nie raz tak się wydarzy, iż cała w pocie czoła klejona przez nas wieża czy składany most zawala się dosłownie parę centymetrów od upragnionego wyjścia i całą zabawę musimy zaczynać od nowa. Aby było ciekawiej, z czasem uzyskujemy dostęp do coraz bardziej nietypowych maziowych kulek, które różnią się właściwościami fizycznymi, liczbą możliwych złączeń, ciężarem, itd., co nadaje grze dodatkowego kolorytu. Każdy kolejny etap staje się prawdziwym wyzwaniem i bez większego trudu poradzą sobie z nimi chyba tylko doświadczeni inżynierowie budownictwa.
Zważywszy na ograniczone możliwości zespołu developerskiego (składającego się de facto z dwójki byłych programistów Electronic Arts – Kyle'a Gablera i Rona Carmela), program nie szokuje odbiorców przełomowością w sferze technologicznej – w procesie tworzenia autorzy intensywnie korzystali z otwartego oprogramowania (m.in. SDL, Open Dynamics Engine, TinyXML), dzięki czemu mogli skoncentrować się przede wszystkim na dopracowaniu pomysłu i doszlifowaniu szczegółów. Mamy więc do czynienia z klasyczną, lecz elegancką i przyjemną oprawą audiowizualną 2D, która z pewnością nie będzie sprawiać kłopotów nawet leciwym komputerom typu PC.