Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
jojoxxx
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna sebastian

widziany: 1.04.2024 16:10

  • pliki muzyczne
    421
  • pliki wideo
    7917
  • obrazy
    1711
  • dokumenty
    21

14162 plików
3864,24 GB

Opis został ukryty. Pokaż opis
  • 709,3 MB
  • 7 mar 13 8:28



obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 4 GB HDD, Windows 2000/XP

Faces of War to sequel wydanej w roku 2004 trójwymiarowej strategii opowiadającej o żołnierzach walczących na frontach II wojny światowej, zatytułowanej Soldiers: Heroes of World War II (w wersji PL: Soldiers: Ludzie Honoru). Twórcami obu gier są programiści z ukraińskiego studia BestWay.Druga część programu oferuje cztery nowe kampanie dla pojedynczego gracza. Podczas ich trwania, wcielamy się w dowódcę wojsk: amerykańskich, brytyjskich, sowieckich i niemieckich. Akcja Faces of War przenosi nas na różne fronty II wojny światowej i daje możliwość m.in. wzięcia udziału w sławnym D-Day, czy dowodzenia wojskami w walkach o Berlin. W przeciwieństwie do pierwszej części programu, gra oferuje również bardzo ciekawe misje w klimatach zimowych.Podczas rozgrywki nie budujemy bazy i nie wydobywamy surowców, interesuje nas jedynie aspekt militarny. Na misję otrzymujemy określoną ilość ludzi i zadania do wykonania. Wszystkie jednostki wojskowe zostały bardzo szczegółowo odwzorowane na podstawie prawdziwych eksponatów z czasów wojny. Maszyny charakteryzują się specyficznymi cechami, takimi jak różna ich wytrzymałość w różnych miejscach pancerza, ciężar, siła ognia, ilość spalanego paliwa itd.Sami zaś żołnierze znają takie komendy jak: czołgać się, uklęknąć, przeskoczyć murek, strzelać zza rogu itp. Prócz paska życia, żołnierze posiadają również nową, w serii Soldiers, charakterystykę – morale. W stosunku do pierwszej części, poprawie uległo komputerowe A.I. kierujące zarówno sprzymierzeńcami jak i przeciwnikami. Jednostki mądrzej ze sobą współpracują, potrafią także świetnie sobie poradzić na polu walki, gdy zostawimy je bez opieki.Bardzo oczekiwaną przez fanów serii innowacją są nowe jednostki bojowe (m.in. miotacze ognia) i środki transportu. Gra wprowadza również novum w przedstawieniu własnoręcznego (kontrolowanego przez gracza) celowania z karabinu snajperskiego. Kosmetycznym zmianom uległ też interfejs.

zachomikowany

  • 112,3 MB
  • 7 mar 13 8:28


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium III 600MHz, 256MB RAM, karta graficzna 8MB, 600MB HDD

Battles in Italy to kolejna propozycja dla miłośników strategii turowych, opartych na przełomowych bitwach II Wojny Światowej, za której przygotowanie odpowiadają firmy: Matrix Games (wydawca) oraz Strategic Studies Group (twórcy Battles in Normandy, The Ardennes Offensive, Korsun Pocket czy Across the Dnepr). Gra obejmuje trzy główne bitwy z początkowego okresu działań zbrojnych na froncie południowym we Włoszech: lądowanie Aliantów na Sycylii (tzw. operacja Husky), desant w Salerno (operacja Avalanche) oraz lądowanie w Anzio (operacja Shingle). Pierwsze z tych starć pozwoliło Aliantom na utworzenie swoistej bazy wypadowej do kolejnych uderzeń, drugie przeniosło ich z wyspy na trwały ląd, trzecie zaś umożliwiło złamanie silnej obrony sił niemiecko-włoskich, które sprawnie wykorzystywały ukształtowanie terenu i naturalne przeszkody. Jeżeli gracz opowie się po stronie Aliantów, to jego zadaniem będzie zakończenie każdej operacji militarnym sukcesem. Z kolei wybierając stronę sił Osi, grający ma za zadanie powstrzymać trzy wymienione ofensywy wroga.W Battles in Italy ponownie wykorzystano silnik znany z Korsun Pocket oraz Battles in Normandy. Rozgrywkę obserwujemy z lotu ptaka, poszczególne oddziały reprezentują znajdujące się na mapie żetony (przywodzi to na myśl planszowe gry bitewne). Twórcy postarali się o usprawnienie interfejsu użytkownika (jeszcze większa funkcjonalność i intuicyjność), wprowadzili także szereg nowości związanych z faktycznymi zmaganiami (nowe zasady współpracy pomiędzy poszczególnymi państwami biorącymi udział w konflikcie, nowe zasady wodnego transportu jednostek i desantu, możliwość łączenia kilku oddziałów w jeden większy, etc.). Autorzy nie zapomnieli oczywiście o ulepszeniu algorytmów odpowiedzialnych za sztuczną inteligencję komputerowego przeciwnika, zaś dla początkujących graczy przewidzieli opcję ustawienia niższego poziomu trudności wirtualnej rywalizacji.

zachomikowany

  • 418,8 MB
  • 7 mar 13 8:28


obrazek

Perimeter: Emperor's Testament to pierwsze oficjalne rozszerzenie do wydanej w 2004 roku futurystycznej strategii czasu rzeczywistego. Warto przy tym dodać, iż jest to samodzielny dodatek i do poprawnego działania nie wymaga podstawowej wersji programu.Fabułę opisywanego rozszerzenia powiązano naturalnie z wydarzeniami przedstawionymi we właściwej grze. Mówi ona między innymi o tajemniczym urządzeniu Mechanical Spirit, które w pierwotnych zamierzeniach miało ułatwić eksplorację kolejnych światów. W rzeczywistości próby jego uaktywnienia doprowadziły do nieprzewidzianego wypadku, w wyniku którego do przedstawionego w grze świata przedostały się tajemnicze i pozbawione fizycznych ciał istoty o nazwie Mechanical Messiah. Równolegle do tego wydarzenia odnotowano otwarcie wrót prowadzących do równoległych światów psychosferycznych. Dotychczasowe badania tych regionów galaktyki zaowocowały śladami nieznanej dotąd rasy. Podobnie jak w przypadku podstawowej wersji Permieter, znaczna część singleplayerowej kampanii koncentruje uwagę gracza na starciach pomiędzy konkurującymi ze sobą frakcjami. Autorzy Emperor's Testament przewidzieli w sumie 25 rozbudowanych poziomów. Zadbano też przy tym o sympatyków potyczek multiplayer, opisywany add-on zawiera bowiem trzy nowe mapy, na których można rozgrywać sieciowe bitwy. Plansze te są bardziej rozbudowane od znanych z podstawowej wersji Perimeter.Lista nowości obejmuje przede wszystkim nowe drzewo technologiczne, z którym związane są nieznane do tej pory projekty budynków oraz jednostek. W przypadku stałych obiektów na uwagę zasługują bardziej wydajne stacjonarne działka, a także laboratorium, które odgrywa szczególną rolę w przypadku rozgrywania kampanii dla pojedynczego gracza. Dzięki tej konstrukcji możliwe jest korzystanie z usług wspomnianych wcześniej Mechanical Spirits. Samo laboratorium otwiera również korytarze prowadzące do równoległych światów.

zachomikowany

  • 607,0 MB
  • 7 mar 13 8:28




wymagania sprzętowe:
Pentium II 233 MHz, 32 MB RAM

Cutthroats: Terror on the High Seas to kolejna pozycja, która tematykę czerpie z klasycznej już dzisiaj gry Pirates. Ponownie wcielamy się w postać awanturnika, którego celem jest osiągnięcie ogromnej fortuny z działalności korsarskiej. Z uwagi na to, że tą grę tworzył zespół programistów z Hothouse można w niej zauważyć pewne rozwiązania zastosowane w Gangsters: Organized Crime. Z uwagi na rozwinięty wątek gospodarczy Cutthroats możemy zakwalifikować jako strategię militarno-ekonomiczną. Akcja rozpoczyna się w roku 1652, czyli w okresie największej aktywności pirackiej na Morzu Karaibskim. Mamy możliwość budowy nie tylko eskadry okrętów, lecz również lądowych oddziałów żadnych krwi piratów.

zachomikowany

  • 0,82 GB
  • 7 mar 13 8:28




wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Akcja gry toczy się głęboko pod powierzchnią wody, gdzie o przetrwanie walczy podwodna cywilizacja. Ludzie z niewiadomych względów opuściwszy suchy ląd, przenieśli się do podwodnych baz, aby tam dalej żyć. Jednak niespodziewanie przyszło im zmierzyć się z podwójnym zagrożeniem. Z jednej strony nękani są przez swoich śmiertelnych wrogów (Plemię Cienia), a z drugiej wzmożona aktywność sejsmiczna i ciągłe wybuchy wulkanów przyczyniły się do postępującej degradacji środowiska i powolnego rozpadu podwodnego krajobrazu. Twoim zadaniem jako kadeta, świeżo upieczonego absolwenta Akademii, będzie wykonywanie ryzykownych misji dla ocalenia swej cywilizacji. Zostaniesz przydzielony do ochrony podmorskiej koloni Moray 2 przed licznymi zagrożeniami, czyhającymi w podwodnych głębinach. Natomiast twoim ostatecznym celem będzie skonstruowanie olbrzymiego statku-bazy (Mothership), który przewiezie Twoją cywilizację w bezpieczne miejsce, z dala od rejonu zagrożenia.

zachomikowany

  • 147,6 MB
  • 7 mar 13 8:28




wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32 MB

Kontynuacja wydanej w 2002 roku strategii turowej (Strategic Command: European Theater). Warto zaznaczyć, iż mamy tu do czynienia ze standardowym sequelem, który rozwija pomysły zaprezentowane w pierwszej części gry. Autorzy „Strategic Command 2” wprowadzili wiele zmian zasugerowanych bezpośrednio przez graczy. Podstawowa mechanika zaprezentowanego świata pozostała jednak praktycznie niezmieniona.

Sequel „Strategic Command” pozwala stanąć na czele jednego z 28 państw z czego sześć otrzymało statut nadrzędnych. Do dyspozycji gracza oddano między innymi siły Wielkiej Brytanii, Niemiec, Polski, Francji, Włoch, Hiszpanii, Kanady, USA czy Finlandii. Powiększono również liczbę typów jednostek, których jest teraz szesnaście. Każda z nich charakteryzuje się odmiennymi współczynnikami (26 parametrów). Po raz pierwszy pojawiają się między innymi spadochroniarze, mechanicy, partyzanci oraz pojazdy-amfibie. Istotnych innowacji doczekał się moduł dyplomacji. Ogromny wpływ na przebieg negocjacji mają teraz aktualne wydarzenia. Rozwinięto także wachlarz zachowań, z których można skorzystać.

zachomikowany

  • 552,2 MB
  • 7 mar 13 8:28




wymagania sprzętowe:
Pentium II 450MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D

Star Wars: Starfighter to kolejna produkcja firmy LucasArts rozgrywająca się w świecie Gwiezdnych Wojen. Dołączamy do trzech pilotów gwiezdnych myśliwców broniących planety Naboo i walczących z Federacją Handlową. Nasza drużyna składa się kadeta Rys’a Dallows’a, najemniczki Vana Saga oraz pirata Nym. Wszystkich połączyło jedno pragnienie - zemsta na Federacji Handlowej. Do dyspozycji mamy ponad 20 różnych modeli myśliwców, a na wykonanie czeka szereg zadań umiejscowionych w czternastu dokładnie odwzorowanych środowiskach, zarówno w przestrzeni kosmicznej jak i w atmosferze planet. Przeciwko nam stanie ponad 50 różnych pojazdów, łącznie z inwazyjnymi statkami Federacji Handlowej, czołgami bojowymi, myśliwcami dronów oraz nigdy wcześniej niespotkanymi statkami Protector, Scarab oraz Dagger. Epicka fabuła rozpoczyna się na plancie Naboo i prowadzi graczy do Statku Kontrolnego Dronów, znanego z filmu Star Wars Episode I: The Phantom Menace. Wraz z postępami w grze gracze uzyskują nowe umiejętności, które mogą wykorzystywać w następnych misjach.

zachomikowany

  • 0,97 GB
  • 7 mar 13 8:28




wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Konung 3 to kolejna odsłona oryginalnej i ciepło przyjętej przez graczy strategii czasu rzeczywistego z silnymi wpływami elementów RPG. Trzecie już, jak sama nazwa wskazuje, podejście twórców do tematu zaowocowało przede wszystkim znaczną poprawą oprawy graficznej, przedstawionej teraz w 3D – w końcu od wydania drugiej części gry minęło prawie 5 lat.

Niezmienne pozostało natomiast tło fabularne – po raz kolejny przychodzi nam wkroczyć do świata, w którym mieszają się ze sobą mitologie trzech wielkich nacji – Słowian, Skandynawów i Bizantyjczyków. Epoka Tytanów, wielkich bohaterów oraz potężnych władców przeminęła bezpowrotnie – nastały inne czasy - czasy, w których tron Wielkiego Księstwa opustoszał, a prości ludzie wypatrują nowego przywódcy. Wielu poszukiwaczy przygód i zwykłych awanturników próbuje swojego szczęścia chcąc wykorzystać bezkrólewie, ale tylko jeden, ten, który zdoła odnaleźć legendarny miecz Bohaterów zostanie władcą Wielkiego Księstwa. Jak można się domyślić, jednym z pretendentów do tronu jesteś ty drogi graczu – teraz wystarczy jedynie znaleźć wspomniany artefakt. Zadanie to jednak do najprostszych nie należy, jako że wśród twoich konkurentów znajdują się osoby władające resztkami mocy bransolety zniszczonej w drugiej części gry.

zachomikowany

  • 421,8 MB
  • 7 mar 13 8:28




wymagania sprzętowe:
Pentium II 300 Mhz, 64 MB RAM

Theocracy to strategia czasu rzeczywistego, której fabuła jest osadzona w XV wiecznej Ameryce Środkowej gdzie gracz kontroluje jedno z plemion Azteków. Trzeba rozwinąć swoje państwo na tyle aby w przyszłości odeprzeć atak hiszpańskich konkwistadorów. Aby to osiągnąć należy rozwijać ekonomię, nawiązywać stosunki dyplomatyczne i handlowe z sąsiadami oraz podbijać nowe tereny. Do wynalezienia w grze czeka 50 różnych jednostek wojskowych, których w sumie można posiadać aż 40000. Jednostki można grupować w większe formacje co ułatwia kontrolowanie ich w czasie walki. Oprócz pełnej kampanii nazwanej Phrophecy dostępny jest tutorial dla mniej doświadczonych graczy, który w ośmiu misjach zapoznaje ze wszystkimi aspektami gry. Spróbuj zmienić los historii i pokonaj najeźdźców - los azteckiego imperium spoczywa w Twoich rękach.

zachomikowany

  • 590,2 MB
  • 7 mar 13 8:28


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium III 500 MHz, 256 MB RAM, karta grafiki 8MB, 85 MB HDD

Locomotion stanowi de facto kontynuację niezwykle popularnej gry strategiczno-ekonomicznej, zatytułowanej Transport Tycoon i wprowadzonej do sprzedaży w 1994 roku. Zatem ponownie należy administrować ogromną korporacją przewozową, operującą na lądzie i wodzie oraz w przestrzeni powietrznej. Pasażerowie, poczta i kopaliny – oto niewielki fragment rozbudowanej listy towarów, których przesyłanie z punktu A do B generuje określone dochody finansowe. Natomiast wśród zaimplementowanych środków transportu figurują przeróżne pojazdy kołowe i szynowe, jak również rozmaite statki pływające i latające. Oczywiście z czasem użytkownik uzyskuje dostęp do coraz doskonalszych maszyn, aby móc sprostać nowym wyzwaniom.Sprawdzony schemat zabawy (oprócz TT vide dwie pierwsze części RollerCoaster Tycoon) przewiduje jako główne źródło przyjemności nie tylko sam proces zarządzania firmą, ale także podziwianie funkcjonowania skomplikowanego wirtualnego świata. Ten ostatni uległ w stosunku do wcześniejszych produktów znacznemu pogłębieniu, więc teraz obecne są kilkupoziomowe mosty, obszerniejsze lotniska, wyższe budynki etc. Ponadto relatywnie poprawiono system Sztucznej Inteligencji, co zaowocowało np. zwiększeniem aktywności konkurencyjnych przedsiębiorstw. Jednocześnie developerzy uprościli interfejs, czyli wykonali swoisty ukłon w stronę mniej zaawansowanych graczy. Zachowano jednakże tradycyjny sposób prezentowania przebiegu wydarzeń, gdyż wykorzystano klasyczny rzut izometryczny (istnieje opcja przybliżania i oddalania obrazu oraz obracania go o dziewięćdziesiąt stopni) i szereg charakterystycznych elementów graficznych.

zachomikowany

  • 698,9 MB
  • 7 mar 13 8:28


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Na fali olbrzymiej popularności Starcrafta w Azji, a szczególnie Korei Południowej, zaczęły powstawać coraz to nowe RTSy, mniej lub bardziej nawiązujące do klasycznego już arcydzieła. Primitive Wars, stworzona przez koreańską firmę Wizard Soft, jest jedną z nich. Dla jednego gracza przygotowano cztery kampanie po 12 misji. Rozbudowany tryb multiplayer umożliwia rywalizację w sieli lokalnej lub Internecie na oficjalnym europejskim serwerze. Jako dodatek do gry dołączono Edytor Przygód, dzięki któremu można zaprojektować własne scenariusze rozgrywek.Akcja przenosi nas na odosobnioną wyspę na oceanie, zamieszkaną przez cztery rasy istot nie potrafiących dojść do porozumienia na drodze rokowań pokojowych. Elfy, Demony, Ludzie i zimnokrwiste Gady, przypominające feudalne społeczeństwo opisane w trylogii o Edenie przez Harrego Harrisona, zaciekle walczą o każdą piędź jałowej ziemi. Każda z ras dysponuje sobie tylko znanym rodzajem oręża, charakterystycznymi budynkami oraz jednostkami bojowymi. Bardzo ważną rolę pełni dowódca, roztaczający w ograniczonym promieniu aurę wpływającą pozytywnie na sprawność swoich podwładnych. Jednostki przeciwnika wyposażone zostały w zaawansowaną AI - podczas walki uczą się i nie dadzą się dwa razy nabrać na tą samą sztuczkę.

zachomikowany

  • 346,7 MB
  • 7 mar 13 8:28




wymagania sprzętowe:
Pentium II 400MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

RIM: Battle Planets to strategia czasu rzeczywistego przenosząca graczy do odległej przyszłości. Ziemski statek badawczy Solarius przemierzając przestrzeń gwiezdną natrafia, w strefie nazywanej Outer RIM, na ślady starożytnej, wysokorozwiniętej cywilizacji. Nasza jednostka zaczyna badać tę sprawę, jednak po jakimś czasie okazuje się, że nie tylko ludzie są zainteresowani tym znaleziskiem.

Pomiędzy cywilizacją ludzi i obcymi rasami wybucha konflikt zbrojny. Wcielamy się w postać weterana wojny (z rasą Slakz), o swojsko brzmiącym nazwisku Max Adamski, któremu zostaje powierzone dowództwo nad ziemskimi oddziałami. W konflikcie bierze udział sześć ras, każda z nich charakteryzuje się odmiennymi cechami i zdolnościami. Na graczy oczekuje 28 misji (o różnorodnych celach) składających się na jedenaście scenariuszy. Będą oni dowodzili ponad 70 typami jednostek. Gra oferuje: trójwymiarową oprawę graficzną, zaawansowane AI komputerowych oponentów oraz intuicyjny interfejs. Opcje rozgrywki wieloosobowej umożliwiają grę do ośmiu osób jednocześnie.

zachomikowany

  • 2,04 GB
  • 7 mar 13 8:28




wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.33 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Men of War: Red Tide to samodzielny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Men of War, która została wydana w 2007 roku. Produkcję opracowało studio Best Way znane z kilku innych tytułów (np. Faces of War: Oblicza Wojny, Soldiers: Ludzie Honoru), utrzymanych raczej w podobnych klimatach. Do uruchomienia gry nie trzeba posiadać podstawowej wersji Men of War.

W grze wcielamy się ponownie w przywódcę wojsk podczas II wojny światowej. Tym razem do dyspozycji graczy oddano oddziały sowieckich marines, znanych także jako Black Coats. Jest to elitarna grupa bojowa specjalizująca się w działaniu blisko linii brzegowej. Kampania, składająca się z 23 misji, została stworzona na podstawie twórczości Alexandra Zoricha. Jej uzupełnieniem jest sześć scenariuszy przedstawiających historyczne bitwy i operacje z okresu 1941-1945.

zachomikowany

  • 242,4 MB
  • 7 mar 13 8:28


obrazek

wymagania sprzętowe:
Procesor Pentium III 500 MHz, 64 MB RAM, 8 MB karta grafiki

Chariots of War to kontynuacja całkiem udanej, aczkolwiek nie przełomowej gry strategicznej Legion, osadzonej w czasach panowania Imperium Rzymskiego. Tym razem przenosimy się 4000 lat wstecz, w okres, gdy ówczesne imperia toczyły zacięte boje o tereny bogate w surowce naturalne, połacie urodzajnej ziemi, wodę, itp. Gracz może objąć dowodzenie nad jedną z 58 ośmiu nacji, w tym Egipcjanami, Babilończykami, Nubijczykami czy Asyryjczykami, i zadbać o jej niezakłócony rozwój. Akcja gry toczy się na mapie obejmującej swym zasięgiem cały Środkowy Wschód, a w głównej kampanii na mapie znajdują się 164 ówczesne miasta i 80 pomniejszych osad ludzkich. W Chariots of War zastosowano te same rozwiązania co w Legionie, a to oznacza, że zadanie gracza polega na rozwijaniu gospodarki państwa, rozbudowie infrastruktury miast, pozyskiwaniu i dysponowaniu dziewięcioma dostępnymi surowcami (w tym konie i kamienie szlachetne), uzyskiwaniu dochodów z handlu, a także na toczeniu kampanii militarnych i dowodzeniu w bitwach. Wszystkie dostępne nacje odtworzono w oparciu o podania historyczne. Łącznie spotykamy się z ponad 30 rodzajami wojsk, przy czym dziesięć bardziej znaczących nacji posiada swoje indywidualne, charakterystyczne oddziały.

zachomikowany

  • 0,95 GB
  • 7 mar 13 8:28


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, karta grafiki 256 MB, 1 GB RAM, Windows XP/Vista

History: Great Battles Medieval to gra strategiczna stworzona przez studio Slitherine Software przy współpracy ze znaną stacją telewizyjną (History). Slitherine Software odpowiada między innymi za takie produkcje jak: Chariots of War, Commander: Europe at War oraz Legion oraz poprzednią odsłonę serii - The History Channel: Great Battles of Rome.Great Battles Medieval przenosi nas do czasów Wojny Stuletniej, skupiając się przede wszystkim na rozmaitych konfliktach, do których dochodziło pomiędzy Anglią i Francją w XIV i XV wieku. Twórcy postawili na realistyczne odwzorowanie zarówno wydarzeń, wojsk oraz uzbrojenia. Całość została przedstawiona w postaci rozbudowanej kampanii, uzupełnionej kilkoma dodatkowymi trybami, jak np. możliwością rozgrywania pojedynczych potyczek (Skirmish). Gracz, wcielający się w różne postacie historyczne (np. Czarnego Księcia oraz Joannę d'Arc), może w pewnym zakresie wybierać miejsce i czas danej walki dzięki specjalnej mapie strategicznej.W grze odwzorowano 70 średniowiecznych bitew, w tym 26 nawiązujących do historycznych potyczek tak zwanej Wojny Stuletniej. Do dyspozycji wirtualnych dowódców oddano ponad 40 typów różnych jednostek, które powstały na podstawie szczegółowej analizy prawdziwych oddziałów. Podwładnych możemy dodatkowo własnoręcznie dozbrajać i przypisywać im umiejętności, których jest ponad 100. Dokonane zmiany wpływają zarówno na siłę żołnierzy, ale i ich wygląd oraz sposób poruszania się. Dzięki temu stworzenie własnej, unikatowej armii nie jest problemem. Warto dodać, że poza standardowymi bitwami uczestniczymy także w zasadzkach. System walki został dodatkowo wsparty bojowymi kartami oferującymi bonusy oraz kary.

zachomikowany

  • 2,06 GB
  • 7 mar 13 8:28




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, karta grafiki 64MB

Star Wars: Empire At War jest grą strategiczną czasu rzeczywistego, powstałą w firmie developerskiej, zrzeszającej twórców m.in. Dune 2: The Building of a Dynasty i Emperor: Battle for Dune oraz trzeciej odsłony Civilization i pamiętnej serii Command & Conquer. Niniejszy produkt stanowi zarazem kolejną, po Star Wars: Force Commander i Star Wars: Galactic Battlegrounds, próbę przystosowania kultowego uniwersum „Gwiezdnych Wojen” do konwencji gatunku RTS.

zachomikowany

  • 0,83 GB
  • 7 mar 13 8:28





wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 32MB

Besieger to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez zespół Primal Software, twórców gry The I of the Dragon. Akcja osadzona została w krainie fantasy, gdzie do walki stają dwie odmienne nacje. Łącznie spotykamy się tu z ponad 40 rodzajami budynków i dowodzimy 20 typami jednostek, przy czym wszystko, zarówno jednostki jak i budynki można stopniowo ulepszać i udoskonalać. Z punktu widzenia ekonomicznego, najważniejszą rolę w Besieger odgrywają domy mieszkalne, znacznie cenniejsze finansowo niż zwykłe jednostki (twórcy chcą zaznaczyć, że w innych grach cena jednostek i budynków jest niemal identyczna, tu zaś jest inaczej). To od ich ilości zależy liczebność populacji naszej rasy i to ich budowa oraz utrzymanie pochłania lwią część pozyskiwanych surowców. Drugim bardzo surowco-żernym aspektem jest szkolenie i ekwipowanie oddziałów.

zachomikowany

  • 0,78 GB
  • 7 mar 13 8:28





Walia jest piękne i niezależne królestwo ostro plemiennych panów czarodziejów - i smoki, które drzemią pod korzeniami Snowdonia. Jego nowym liderem, King Ryons były najbardziej niebezpiecznych władcy tej ziemi. Chce przywrócić zasilanie Starego Wiara w Britannia i zawsze osiąga swoje cele. Kłaniać bogów starożytnych. Strach stworzeń powrocie z mroku i poszanowania sposobów druidów. I postępuj zgodnie z wojownika-króla, który zwycięży Britannia.
Ta rozbudowa jest bliźniakiem King Arthur - Sasów, oferując szeroki wachlarz nowych treści (np. zwierzęta i inne potwory), jak również zupełnie nowych kampanii.
System ekonomiczny gry podstawowej przeprojektowany dla zupełnie nowej struktury kampanii, w którym gracz będzie mógł zagrać w trybie piaskownicy jest mistrzem starej wiary. Ekspansja mają złożony system dyplomacji, zwycięska kampania warunków, które mogą być ustawiane przez gracza oraz zupełnie za darmo, gry historia nie oparte.
Unikalne dyplomatyczne i walka questów.

dodatek do gry król artur

zachomikowany

  • 687,9 MB
  • 7 mar 13 8:28




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.5 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Sword of the Stars to kosmiczna gra strategiczna zrealizowana w konwencji 4X (Xplore, Xpand, Xploit i Xterminate). Znajdziemy w niej zarówno rozległą, trójwymiarową mapę przestrzeni kosmicznej, stanowiącą centrum naszych poczynań, turowy system budowy imperium, możliwość eksploracji planet, a także specjalny tryb walki gwiezdnej przywodzący na myśl takie gry jak Homeworld (pełne 3D, czas rzeczywisty). Cel rozgrywki jest dokładnie taki sam jak w innych przedstawicielach gier strategicznych typu 4X (jak np. Master of Orion czy Galactic Civilizations), tzn. objęcie pieczy nad jedną z nacji i podbój kosmosu. W tej produkcji możemy zająć się dowodzeniem jednej z czterech ras: Ludzi, Hiverian, Tarkasian i Liirian. Wszystkie diametralnie różnią się między sobą wizualne i technologicznie, a także posiadają swoje mocne i słabe punkty. Każda z nich wykorzystuje także inny sposób podróży pomiędzy systemami gwiezdnymi, np. Hiverianie poruszają się z prędkością podświetlną, a Ludzie wykorzystują specjalnie punkty załamania się przestrzeni.

zachomikowany

  • 0,84 GB
  • 7 mar 13 8:28




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 128 MB

World War One jest turową strategią przygotowaną przez studio AGEOD, znane z kilku innych, podobnych tytułów. Charakterystyczną cechą dzieł tych twórców jest wierne odwzorowanie historycznych realiów panujących w epoce, do której dana produkcja nawiązuje. Mogliśmy się o tym przekonać na przykładzie obydwu części Birth of America oraz Napoleon's Campaigns.

zachomikowany

  • 1,16 GB
  • 7 mar 13 8:28




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.8 GHz, 512 RAM, karta grafiki 128MB, 2 GB HDD

Stalingrad to gra strategiczna czasu rzeczywistego, dokładnie odwzorowująca jedną z najsłynniejszych operacji II Wojny Światowej (17 lipca 1942 – 2 lutego 1943). Rosyjscy developerzy wprowadzili do własnego dzieła parę odrębnych kampanii bitewnych: pierwsza poświęcona działaniom niemieckiego Wehrmachtu (6. armia Friedricha von Paulusa), a druga traktująca o poczynaniach sił militarnych Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich (koordynacja marszałka Gieorgija Konstantynowicza Żukowa). Łącznie w trybie fabularnym figurują zatem dwie grupy, po osiemnaście scenariuszy każda. Z kolei jako swoisty dodatek istnieje siedem ukrytych misji na podstawie sekretnych danych, nieznanych nawet fachowcom z telewizyjnego programu Discovery Channel.

zachomikowany

  • 320,1 MB
  • 7 mar 13 8:28


obrazek

wymagania sprzętowe:
Pentium III 600MHz, 256MB RAM, 32MB akcelerator 3D, 650 MB HDD

Strategia turowa, rozgrywająca się odległej przyszłości. W roku 2365 ludzie odkryli w przestrzeni kosmicznej sześć planet bogatych w surowce potrzebne ziemskiej cywilizacji do dalszej egzystencji. Skolonizowano je i podzielono na niezależne państwa, każde z własnymi lokalnymi władzami. Zapanował pokój i dalsza przyszłość wydawała się niezakłócona, jednakże pojawiła się organizacja terrorystyczna „Shadow Clique”, zrzeszające kraje propagujące ustrój totalitarny, która zamierza przejąć władzę na Ziemi. Kluczem do osiągnięcia tego celu jest opanowanie owych sześciu planet. Na przeciwko niej staje prawe ugrupowanie zrzeszające pokojowo nastawione państwa demokratyczne „Axis-of-Good”. Wybucha otwarty konflikt, a gracz staje się przywódcą sił Osi Dobra (Axis-of-Good).Massive Assault umożliwia nam pokierowanie siłami lądowymi, powietrznymi i nawodnymi na wszystkich sześciu planetach, każda o innej topografii i klimacie. Łącznie na polu walki spotkamy się z 26 różnorodnymi jednostkami bojowymi. Akcja przedstawiona jest w całkowicie trójwymiarowej oprawie graficznej, które nie powstydziłby się niejeden przedstawiciel popularnych RTS-ów. Poza czystą walką tytuł ten oferuje też możliwość sprawdzenia swych umiejętności dyplomatycznych – część krajów popiera bowiem jedno ugrupowanie, a część drugie. Obie strony mogą zawierać sekretne sojusze i próbują przeciągnąć na swą stronę nowe państwa, by zmienić rozkład sił w regionie i w końcu całkowicie przejąć nad nim kontrolę.

zachomikowany

  • 1,03 GB
  • 7 mar 13 8:28




wymagania sprzętowe:
Pentium II 300MHz, 128MB RAM, akcelerator 3D

Stworzony przez twórców takich tytułów jak: Battle Tech Universe czy oryginalnego MechWarrior’a, MechWarrior 4: Vengeance, to wykonana z epickim rozmachem gra. Gracz walczy w niej o panowanie nad planetą, kierując potężnymi, silnie opancerzonymi maszynami bojowymi, o wadze wielu ton. Będąc ostatnim żyjącym potomkiem panującej niegdyś linii, grający musi pomścić śmierć swego ojca i zniszczyć tych, którzy odebrali mu władzę.

W przeciwieństwie do poprzednich części, gdzie większość walk rozgrywała się na oddzielnych, niepowiązanych ze sobą mapach, akcja MW4: Vengeance toczy się w jednym, wielkim i dynamicznym świecie zamieszkanym, zarówno przez sprzymierzeńców, jak i przez klany neutralne oraz naszych śmiertelnych wrogów.

zachomikowany

  • 442,6 MB
  • 7 mar 13 8:28


obrazek

wymagania sprzętowe:
1GHz CPU; 512MB RAM; 32MB RAM na karcie graficznej

Making History: The Calm and the Storm jest stworzoną przez Muzzylane Software, a wydaną przez Strategy First turową strategią na PC osadzoną w realiach II wojny światowej. Gracze wcielają się w rolę przywódcy jednego z państw biorących udział w konflikcie: Francji, Włoch, Stanów Zjednoczonych, Związku Radzieckiego, Japonii lub Niemiec. Tylko od ich poczynań zależą losy wojny. Gra aż prosi się, by przeprowadzić rozliczne scenariusze pokroju: „co by było, gdyby…”.W odróżnieniu od innych produkcji traktujących o wydarzeniach lat 1939-1945, w tej nie liczy się sam aspekt militarny wojny, lecz także ekonomia. W końcu skądś trzeba czerpać środki na produkcje nowego uzbrojenia i utrzymanie wojska. Rozgrywkę na poziomie ekonomicznym urozmaica zawansowana sztuczna inteligencja, dzięki której poszczególne kraje odznaczają się specyficznymi dla nich celami i wzorcami zachowań. Jest to bardzo istotne, ponieważ zwycięstwo w dużej mierze zależy również od utrzymywanych przez gracza stosunków dyplomatycznych z innymi państwami.Autorzy zadbali o wierne odwzorowanie realiów historycznych okresu II wojny światowej. Dotyczy to nie tylko globalnej sytuacji polityczno-militarno-ekonomicznej, ale również oprawy graficznej. Państwa, miasta i regiony (77 krajów i ponad 800 regionów) zostały przedstawione zgodnie z rzeczywistością. To jednak nie koniec, ponieważ z równą dbałością o szczegóły odwzorowano poszczególne jednostki wojskowe. Ponadto po zakończeniu rozgrywki, wyniki osiągnięte przez gracza są porównywane z rzeczywistym przebiegiem wojennych działań.Te natomiast są różnorodne – cechują się innymi charakterystykami, a starcia w ich ramach przebiegają inaczej w zależności od tego, jaki jest preferowany styl walki gracza oraz jakimi siłami wojskowymi dysponuje. Można stawiać na frontalny atak piechotą albo niszczyć zaplecze przeciwnika za pomocą nalotów bombowych. Dla państw posiadających potężne siły powietrzne nie jest również problemem trzymanie na dystans wrogich jednostek.

zachomikowany

  • 481,4 MB
  • 7 mar 13 8:28




wymagania sprzętowe:
Pentium II 266MHz, 32MB RAM

Druga edycja strategii turowej, z konkurencyjnej dla Sid Meier’s Civilization serii, w której rozwijamy wybrana populację ludzką podejmując wszelkie decyzje dotyczące dziedzin wojskowości, ekonomii, nauki czy kultury. Naszym celem jest stworzenie największego imperium świata. Na jego realizację mamy... 6300 lat, od prehistorii aż po odległą przyszłość, znaną wyłącznie z fantastyki naukowej.

Będziemy musieli zarządzać wzrostem miast, odkrywać nowe tereny oraz wydobywać złoża surowców potrzebnych do funkcjonowania państwa. Nowe sposoby zarządzania pozwalają na kontrolę sytuacji produkcji i ekonomii w każdym z miast z osobna, lub pozostawienie tych decyzji ministrom i doradcom, dzięki czemu można skoncentrować się na najpilniejszych sprawach dotyczących imperium.

zachomikowany

  • 696,1 MB
  • 7 mar 13 8:28





World War III: Black Gold to gra z gatunku strategii czasu rzeczywistego, opowiadająca historię wojny rozpoczętej w 2001 roku o wyczerpujące się złoża ropy naftowej. Gracz może dowodzić siłami każdej ze stron konfliktu, tj. Stany Zjednoczone, Rosja, Irak. Na każdą ze stron przypadają po dwie kampanie zawierające średnio po pięć misji każda. Walka toczona jest przy pomocy jednostek naziemnych i powietrznych. Jedynym dostępnym surowcem w grze jest ropa naftowa, zamieniana na gotówkę bezpośrednio po wydobyciu bez procesu przetwarzania.

Rozgrywka toczy się w trójwymiarowym środowisku, pozwalającym na dowolne ustawienie kamery w każdej płaszczyźnie oraz dokonywanie zbliżeń i oddaleń. Teren oraz wszystkie obiekty występujące w grze są trójwymiarowe, posiadają zróżnicowane i dynamicznie zmieniające się parametry fizyczne (np. pojazdy szybciej poruszają się po drogach, a znacznie wolniej na piasku). Świat przedstawiony jest w postaci trójwymiarowej mapy, na której: prowadzimy działania wojenne, dowodzimy swoimi jednostkami, budujemy budynki, zamawiamy nowe jednostki, wydobywamy surowce oraz prowadzimy badania naukowe. W trakcie gry następują zmiany pory dnia i nocy oraz zmiany warunków pogodowych, co wpływa znacząco na rozgrywkę.

zachomikowany

  • 0,80 GB
  • 7 mar 13 8:28




wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 128 MB akcelerator 3D

Republic: The Revolution to rozbudowana gra strategiczno-ekonomiczna. Akcja tego tytułu toczy się w republice Novistrana. Novistrana od dziesięcioleci zarządzana jest przez dyktatora, który nie zważa na dobro państwa, tylko dba tylko o własne interesy. W kraju szerzy się korupcja, siły prezydenta republiki tłumią wszelkie przejawy buntu, a w miastach roi się od tak zwanych wtyczek, które dla osiągnięcia politycznego sukcesu wydałyby nawet na swoją rodzinę. Całe państwo jest na skraju bankructwa, bo znaczna część budżetu tracona jest na hazard, będący jednym z wielu hobby dyktatora. Gracz wciela się w młodego polityka. Państwo odebrało mu wszystko - rodzinę, pracę, perspektywy na przyszłość. Pozostała mu tylko zemsta. Jego życiowym marzeniem stało się obalenie dyktatora i całego chorego systemu, który doprowadził do takiej sytuacji w Novistrani. Zadaniem gracza jest stopniowe obejmowanie kontroli nad wybranymi miastami Novistrany. Jeśli uda mu się przejąć władzę, osiągnie zwycięstwo i zdetronizuje obecnego prezydenta.

zachomikowany

  • 2,40 GB
  • 7 mar 13 8:28





Hired Guns: The Jagged Edge to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Developing tego tytułu powierzono rosyjskiej grupie developerskiej MiST Land opracowującej równolegle grę ALFA: Antiterror, a także mającej na swym koncie takie produkcje jak Paradise Cracked czy COPS 2170: The Power of Law. Gra była pierwotnie znana jako Jagged Alliance 3D, jednak po zakończeniu współpracy Strategry First z Game Factory Interactive zmieniono tytuł tej produkcji na Hired Guns: The Jagged Edge.

Akcja osadzona została na wschodnim wybrzeżu Afryki, w małym państewku, które okupowane jest przez większego sąsiada, ponieważ posiada pewne surowce niezbędne do budowy broni atomowej. Gracz działa zaś na zlecenie byłego rządu zajętego kraju i ma za zadanie doprowadzić do jego wyzwolenia, tzn. obalenia reżimu ustanowionego przez agresora i przywrócenia dawnego porządku. Oczywiście, nie może tu być mowy o jakiejś potężnej ofensywie militarnej, dlatego też nasze działania mają charakter walki partyzanckiej. Jak twierdzą autorzy Hired Guns: The Jagged Edge, gracz staje się tu takim Che Guevarą czasów współczesnych.

zachomikowany

  • 226,7 MB
  • 7 mar 13 8:28




Wymagania:
Processor: 2.33Ghz Memory: 2GB Video Card: 512MB


Fate of the World rozgrywa się w nie tak dalekiej przyszłości - 2020 roku, ale nie jest to przyszłość, którą chcielibyście poznać. Zignorowano zmiany klimatyczne, miasta zalała woda, giną całe gatunki, a ludzie, którzy przetrwali, szykują się do wojny.

A gracz ma za zadanie ten kataklizm powstrzymać. FotW wygląda na miks gry strategicznej, ekonomicznej i nawet karcianej. Celem jest rozwiązanie rozmaitych realnych ziemskich problemów - od kryzysu paliwowego począwszy, aż po zadania ambitniejsze jak uczynienie z Afryki najbardziej zaawansowanego regionu albo... eksterminacja rasy ludzkiej.

zachomikowany

  • 403,1 MB
  • 7 mar 13 8:28




wymagania sprzętowe:
Pentium III 733MHz, 128MB RAM, 32MB akcelerator 3D

Battle Mages to strategia czasu rzeczywistego z elementami cRPG, osadzona w realiach świata fantasy. Od dawien dawna świat ów chroniony był przed chaosem przez Święty Magiczny Kryształ umieszczony gdzieś w jego centrum. Tylko terytoria wewnętrzne, znajdujące się w obrębie oddziaływania kryształu, stanowiły oazę spokoju i pokoju. Były to obszary porośnięte bujnymi lasami, poprzecinane krystalicznie czystymi rzekami i skąpane w słońcu. Zewnętrzne terytoria były przeciwieństwem wewnętrznych - spustoszone pustkowia opanowane przez zło, bez światła słońca i wpływu magii. Wewnątrz owej osłony zamieszkiwały trzy rasy Ludzi, Elfów i Krasnoludów, z czasem jednak Krasnoludzi wyjałowili zajmowaną przez siebie ziemię i przenieśli się do świata podziemi.

zachomikowany

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

311 plików
422,95 GB




Adamjax

Adamjax napisano 26.03.2016 17:46

zgłoś do usunięcia
enterwu

enterwu napisano 31.03.2016 12:52

zgłoś do usunięcia
Filmy-_2017

Filmy-_2017 napisano 22.10.2017 14:37

zgłoś do usunięcia
marcel878

marcel878 napisano 5.05.2019 15:00

zgłoś do usunięcia
zbyniu1973

zbyniu1973 napisano 15.02.2020 17:19

zgłoś do usunięcia
Bez-nazwy
karopana

karopana napisano 11.11.2020 10:33

zgłoś do usunięcia

damian9655 napisano 22.10.2021 15:30

zgłoś do usunięcia

mewegac817

mewegac817 napisano 11.04.2022 10:21

zgłoś do usunięcia
Super chomik
wohiv13241

wohiv13241 napisano 12.01.2023 12:43

zgłoś do usunięcia
Super chomik
czarnecki10

czarnecki10 napisano 26.10.2024 16:51

zgłoś do usunięcia
obrazek Zapraszam do odwiedzenia mojego niezwykłego chomika MUZYKA - ZDJĘCIA - FILMY i SERIALE - EROTYKA - KSIĄŻKI, GAZETY i KOMIKSY - GRY i PROGRAMY - a także WŁASNE AUTORSKIE TREŚCI i TREŚCI STWORZONE ZA POMOCĄ AI Pozdrawiam

Musisz się zalogować by móc dodawać nowe wiadomości do tego Chomika.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności