-
2125 -
4081 -
30645 -
892
38911 plików
557,57 GB


Jako pilot stwierdzam, ze sugerowany w mediach blad pilota jest malo prawdopodobny. Na podejsciu do ladowania nie wykonuje sie zadnych manewrow typu silne przechylenie lub nagle zmiany predkosci. A takie silne przechylenie zauwazyli swiadkowie. Pilot wykonal dodatkowe kregi nadlotniskowe, aby upewnic sie co do warunkow ladowania i na tej podstawie podjal uzasadniona decyzje o ladowaniu. Nieprawdopodobne tez jest, aby doswiadczony pilot wraz z drugim pilotem pomylili sie co do wzrokowej oceny wysokosci, nawet w przypadku awarii przyrzadow, ktora jest rowniez nieprawdopodobna. Nalezy tutaj zauwazyc, ze mgla jest na ogol z przeswitami i przy dziennym swietle nie stnowi istotnej przeszkody do oceny warunkow ladowania. Okolicznosci wskazuja jednak na powazna awarie lub celowe zablokowanie ukladu sterowania. Taka blokade mozna celowo zamontowac tak, aby uruchomila sie przy wypuszczeniu podwozia lub klap bezposrednio na prostej przed ladowaniem. Przy blokadzie klap lub lotek na prostej katastrofa byla nieunikniona, gdyz pilot nawet zwiekszajac nagle ciag, nie byl w stanie wyprowadzic mocno przechylonej ciezkiej maszyny, majac wysokosc rzedu 50-100 m i predkosc rzedu 260 km/h
- sortuj według:
-
5 -
107 -
25 -
3
140 plików
1,96 GB

