rysowanki wierszyki zagadki (12).jpg
-
afirmacje -
Andrzej Kaczorowski -
bliżej przedszkola -
Część VIII. Zabawa -
DOSKONALENIE UMYSLU Lech Emfazy Stefanski -
DOSKONALENIE UMYSLU Leszek Żądło -
DRZWI DO WSZYSTKIEGO - Ruby Nelson -
dzien dziecka-piosenki -
Dzień górnika -
Energie, terapie kwantowe -
FELDENKRA -
Figury geometryczne(3) -
filmy związane tematycznie -
Gourishankar-Medytacja -
gry, muzyka i zabawy dla dzieci -
Hipnoza Autohipnoza Regresja -
Hipnoza Autohipnoza Regresja(1) -
HIPNOZA CD -
Igrzyska Olimpijskie -
Karty pracy do ćwiczenia grafomotoryki -
klucze Arkturian -
Klucze Duchowego Wzniesienia - Audio -
ksiazki-Silva -
Kurs cudów MP3 -
Kwantowa komunikacja -
mama tata -
MANTRY SPIEWANE -
medytacja 12 róż -
medytacja 12 róż, wprowadzenie -
Medytacja-Abisetti Walerio -
Meridiany -
Mudry w obrazkach -
obrazki do globalnego czytania(5) -
Piosenki wiosenne -
Pokoloruj kwadraty według wzoru -
Pokoloruj według kodu -
Pola Zycia -
przewodniki -
przewodniki-6-tropiciele -
Razem w przedszkoluCD1 -
Razem w przedszkoluCD2 -
różne piosenki -
scenariusze-szkoła nas woła -
Słucham, śpiewam, gram i tańczę -
Szkoła coraz bliżej -
Wójcikiewicz Andrzej -
Zabawy z piłkami i chustą -
zajęcia socjoterapeutyczne -
Zanim będę uczniem. Wiem więcej -
Zdrowie bez medycyny
Elżbieta Maria Minczakiewicz: "Rysowane wierszyki i zagadki w rozwijaniu aktywności dialogowo-komunikacyjnej i zabawowej u małych dzieci"
Wierszyki i zagadki zawarte w niniejszym zbiorze mają za zadanie zaktywizowanie dziecka (zwłaszcza z deficytami w rozwoju, wymagającego pomocy i wsparcia), zachęcenie go do oglądania tego, co je otacza, słuchania, naśladowania, powtarzania, myślenia, kreślenia, malowania, lepienia, uzupełniania, dobierania, segregowania, wyszukiwania – jednym słowem zachęcenia go do wielofunkcyjnej, inspirującej zabawy. Teksty zebrane w tym zbiorze, można wykorzystywać w pracy i zabawie zarówno z dziećmi przedszkolnymi, jak również szkolnymi o różnym stopniu sprawności i wydolności fizycznej i intelektualnej. Wiersze te mogą zainteresować dzieci, które samodzielnie nie potrafią się bawić, ani też nie wiedzą, jak można to samemu zrobić. Mogą one zainteresować także te dzieci, które aktywnie poszukują inspiracji do zabawy, do samodzielnego czytania i malowania tego, co aktywizuje ich uwagę i wolę poznawania świata.
Proponowane zabawy nie ograniczają ani liczby bawiących się, ani ich wieku, nie stawiają żadnych warunków i wymagań tak dzieciom, jak też dorosłym, bo bawić się może każdy, kto tylko chce, kto ma na to ochotę.