d626ccc41217f90ec072ad288e5467c7_wide.jpg
-
Bolków -
Bydgoszcz -
Bytom -
Dokumenty -
Dworce, metra - Polska -
Foto Izrael, Jerozolima Ziemia Święta -
Gdańsk -
Goleniów -
inne -
Katowice -
Kętrzyn -
Kętrzyn(1) -
kolejka wąskotorowa -
Kostarika -
Koszalin -
Kraków -
Leszno -
Łódż -
Łódż Fabryczna -
Łódż Kaliska -
Łódż Widzew -
Malbork -
metro-Warszawa -
Olsztyn -
piękna Helena -
Pm36-1 -
Polska -
Poznań -
Rogów -
Rudy -
Rydułtowy -
Skierniewice -
Sosnowiec -
stare dworce kolejowe -
Stargard Szcz -
stary dworzec -
Szczecin -
Śmigiel -
Środa Wlkp -
tunele -
Tunezja -
Wałbrzych -
Warszawa -
Warszawa Centralna -
Watykan -
wiadukty,mosty -
Wolsztyn-muzeum kolejnictwa -
Wrocław -
Z Japoni -
🌄 Polska - Numizmatyka
Ruch na stacji kierowany jest z jednej nastawni dysponującej „KG”, wyposażonej w urządzenia przekaźnikowe typu „E”. W związku z posadowieniem obiektu dworca na filarach, kierowane są na niego tylko pociągi pasażerskie. Wszystkie pociągi towarowe omijają centrum miasta tzw. małą obwodnicą przez stację towarową Kraków Olsza.
Od 14 lutego 2014 główna hala dworca znajduje się bezpośrednio pod peronami kolejowymi, a jednocześnie bezpośrednio ponad Tunelem Krakowskiego Szybkiego Tramwaju. Całość wchodzi w skład Krakowskiego Centrum Komunikacyjnego.
Budynek starego dworca, znajdujący się na południe od peronów, stanowi jeden z obiektów na trasie Krakowskiego Szlaku Techniki utworzonego 6 kwietnia 2006 r.