Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
drumer666
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna Andrzej

widziany: 28.07.2023 22:37

  • pliki muzyczne
    381
  • pliki wideo
    6466
  • obrazy
    8621
  • dokumenty
    43

36086 plików
4582,13 GB

Opis został ukryty. Pokaż opis
  • 3,45 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.8 GHz, karta grafiki 512 MB

Dreamkiller to pierwszoosobowa strzelanina zespołu Mindware Studios, który zadebiutował w gatunku FPS shooterem Painkiller: Overdose. Wcześniej firma opracowała szpiegowską grę akcji Cold War: Behind The Iron Curtain i tworzyła projekt Voodoo Nights. Ostatnie przedsięwzięcie nie zostało nigdy dokończone.

W Dreamkillerze wcielamy się w postać psycholożki Alice Drake, kobiety zdolnej do wnikania w umysły pacjentów. Dzięki jej umiejętnościom wchodzimy w podświadomość chorych, by zmagać się z nękającymi ich demonami.

zachomikowany

  • 5,63 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 1.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Ukazana z perspektywy pierwszej osoby strzelanina, stworzona przez polskie studio The Farm 51. Wykorzystuje ona ulepszoną technologię, zapożyczoną z innego rodzimego hitu - Painkillera.

NecroVision polskiego studia The Farm 51 to przedstawiciel gatunku FPS, z akcją rozgrywającą się w czasie pierwszej wojny światowej. Z tymże, ponieważ sprzęt bojowy z tamtych czasów jest trochę zbyt mało efektowny jak na wymogi współczesnych FPS-ów, autorzy postanowili dodać kilka elementów nadających grze specyficznego, nadnaturalnego charakteru. Mowa o mocach nadprzyrodzonych, wampirach, demonach czy zombie. Do stworzenia NecroVision, programiści z Farm 51 użyli nieco podrasowanego silnika, zastosowanego wcześniej w grze Painkiller.

zachomikowany

  • 5,17 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 7600 lub lepsza), Windows XP/Vista

Precursors to kolejna gra ukraińskiej firmy developerskiej Deep Shadows, odpowiedzialnej m.in. za produkcję Boiling Point: Road to Hell. Jest ona ulepszoną kompilacją starego, dobrego symulatora kosmicznego Elite, klasycznych filmów SF, świata z powieści Andre Norton oraz nowoczesnego, pierwszoosobowego shootera. To połączenie tworzy bardzo nietypową ale zarazem ekscytującą mieszankę gatunków.Już w Boiling Point twórcy starali się stworzyć wiarygodny świat, w którym "wolność" rozgrywki jest rzeczą nadrzędną. W Precursors posunęli się jeszcze dalej - gra prowadzi graczy w niezbadane rejony przestrzeni kosmicznej, gdzie mogą przemieszczać się od planety do planety na pokładach ogromnych statków wojennych, których długość dochodzi niejednokrotnie do 10km! Wcielamy się w postać bezimiennego Bohatera, który został rzucony w sam środek konfliktu pomiędzy dwoma dominującymi w kosmosie rasami.Przed nami ponad 250 zróżnicowanych misji, podczas których musimy podejmować właściwe decyzje zależne od naszej profesji: przemytnik szmugluje towary i handluje nimi, łowca nagród bez skrupułów chwyta przestępców, a jako sławny zdobywca możemy rządzić jednym z niezliczonych, odległych światów. Walki, w których bierzemy udział toczą się zarówno na pokładzie statku (polowanie na pasażerów na gapę czy starcie z piratami), jak i w przestrzeni kosmicznej osiągając epickie rozmiary.

zachomikowany

  • 1,19 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Windows 98/ME/2000/XP, Pentium 3 1.2 GHz, 256 MB RAM, karta graficzna DirectX 7

SiN: Episodes to sequel pierwszoosobowego, leciwego już shootera, wydanego w 1998 SIN autorstwa studia Ritual. Świat znany nam z poprzedniej części gry przeszedł sporą metamorfozę aby sprostać zarówno wymaganiom graczy jak i sprzętu obecnej generacji. Pewnym novum w stosunku do protoplasty jak i innych gier tego gatunku, jest podzielenie gry na serię epizodów, zapoczątkowaną przez rozdział nazwany Emergence. Każdy z epizodów oferuje od 3 do 6 godzin naładowanej akcją rozgrywki, a dodatkowo ich zawartość jest częściowo uzależniona od odbioru przez graczy poprzednich części.W SiN: Episodes ponownie mamy okazję wcielenia się w postać pułkownika Johna R. Blade, weterana wojennego, dowodzącego organizacją HardCorps - elitarnymi siłami szybkiego reagowania. Najbardziej spektakularne akcje tej agencji związane są z niezwykle prężnie działającym, multimiliardowym imperium SinTEK, na którego czele stoi nasza "stara" znajoma - Elexis Sinclaire - piękna, inteligentna i bezwzględna kobieta-naukowiec usiłująca zmienić oblicze ludzkości na swój własny, pokręcony sposób. Nasz bohater, Blade, nie działa jednak sam, towarzyszą mu bowiem JC, hacker skrywający pewną tajemnicę i zatrudniany również przez HardCorps oraz Jessica Cannon, paląca się do akcji kadetka, która swoje niewielkie doświadczenie nadrabia ogromnym zaangażowaniem.Akcja przenosi nas do Freeport City, futurystycznego połączenia Nowego Jorku, San Francisco i Tokio. Środowiska, w których przychodzi nam działać, są bardzo zróżnicowane, począwszy od zaniedbanych "wnętrzności" miasta - slumsów, a skończywszy na olśniewających drapaczach chmur zamieszkiwanych przez bogate elity. Oczywiście wszystkie te otoczenia tętnią życiem - niestety, przeważnie wrogim, ponieważ Freeport City jest coraz bardziej zagrożone przez mutanty powstałe w wyniku działań SinTEK. Algorytmy sztucznej inteligencji naszych przeciwników stoją na wysokim poziomie, powodując, iż walka staje się sporym wyzwaniem. Wrogowie osłaniają się nawzajem, współpracują ze sobą, a co gorsza dostosowują taktykę i strategię walki do naszych działań. Nasi oponenci nie padają także od jednego strzału, a zachowują się odpowiednio w zależności od miejsca, w które zostali trafieni. Oczywiście, strzał w głowę jest śmiertelny w przeważającej ilości przypadków, jednak już trafienie w nogę powoduje, iż przeciwnik upada na podłogę nie przestając strzelać, a jego kompanii usiłują odciągnąć rannego.

zachomikowany

  • 1,82 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.8 GHz, 256MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza), 4 GB HDD

Film zatytułowany „The Chronicles of Riddick” (w Polsce znany jako „Kroniki Riddicka”) stał się inspiracją do stworzenia gry pod identycznym jak sama ekranizacja tytułem. Jest to opowieść fantastyczna, opisująca dzieje więźnia obdarzonego zdolnością widzenia w ciemnościach, który dostaje się w sam środek galaktycznej wojny. Fabuła gry to oryginalny scenariusz przedstawiający tajemniczą przeszłość i przeznaczenie Riddicka.„The Chronicles of Riddick” jest FPS’em, którego główny bohater (czyli gracz) musi uciec z najlepiej strzeżonego w całym kosmosie więzienia. Podczas przygody mamy do dyspozycji takie bronie jak rury, kije, pręty, strzelby i pistolety (razem 15 rodzajów rynsztunku), jednak głównym sposobem na przemykanie przez kolejne korytarze więzienia jest cicha eliminacja zagrożeń. W całej twierdzy znajdują się systemy reagujące na dźwięk, korzystanie więc z broni palnych jest mocno ograniczone. Niezbędną umiejętnością Riddicka (nie licząc oczywiście widzenia w ciemnościach) jest biegłość w walce wręcz, którą wykorzystujemy do bezszelestnego unicestwiania wrogów. Jak przystało na dobrze strzeżony areszt, także i tutaj można napotykać na różnego rodzaju systemy zabezpieczeń (zamki kodowe, czytniki DNA, itp.). Riddick musi wykazać się więc umiejętnością włamywania do komputerów i bezszelestnego skradania.


zachomikowany

  • 3,75 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.33 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 8800 lub lepsza), 5 GB HDD, Windows XP SP2/Vista

Strzelanina z akcją obserwowaną z perspektywy trzeciej osoby. Autorami omawianej produkcji są programiści ze studia deweloperskiego Grin, czyli twórcy między innymi PeCetowych odsłon cyklu Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter.Weapons of Fate stanowi kontynuację wydarzeń przedstawionych w filmie pod tytułem Wanted. Głównym bohaterem jest księgowy o imieniu Wesley, który pewnego dnia dowiaduje się, że jego ojciec był zawodowym zabójcą. Chłopak wkracza w szeregi bractwa, rozwijając swoje nadnaturalne zdolności i szukając zemsty na osobach odpowiedzialnych za zamordowanie członka jego rodziny. Sporą ciekawostką jest to, że Wesley nie jest jedyną grywalną postacią omawianej produkcji, albowiem w niektórych misjach aktywny staje się Cross. Etapy te opracowane są w formie flashbacków, mających za zadanie uzupełnienie głównego wątku fabularnego. W sumie do przejścia jest dziewięć rozbudowanych poziomów, przedzielonych efektownymi scenkami przerywnikowymi.Właściwa rozgrywka zakłada przede wszystkim wykorzystanie efektu spowolnienia czasu do neutralizacji przeciwników. Podstawową atrakcją Weapons of Fate jest to, że gracz może w pewnym stopniu podkręcać wystrzeliwane pociski. Ma to na celu między innymi skuteczne eliminowanie przeciwników chowających się za różnego rodzaju przeszkodami. Używanie tej umiejętności jest mocno limitowane, a to dlatego, że potrzebna jest adrenalina, przyznawana za każdego zabitego przeciwnika.Wanted stawia też duży nacisk na wykorzystanie przez sterowaną postać osłon i funkcjonuje to na zbliżonych zasadach do produktów z serii Gears of War. Gracz może „przykleić się” do większości stołów, krzeseł, sof i innych elementów otoczenia, a także swobodnie przemieszczać się pomiędzy nimi. Dodatkową atrakcją jest możliwość prowadzeniu ostrzału na oślep, celem ułatwienie sobie zaskoczenia wrogów od flanki.

zachomikowany

  • 2,67 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256 MB

Armed Assault to program bezpośrednio nawiązujący do Operation Flashpoint, słynnej produkcji grupy Bohemia Interactive Studio z roku 2001. Po raz kolejny mamy więc do czynienia z taktycznym shooterem oglądanym z perspektywy pierwszej osoby, przy okazji wspartym niewątpliwym doświadczeniem i renomą czeskich programistów.

W porównaniu z pierwowzorem, Armed Assault wyposażony został w zupełnie nowy silnik umożliwiający m.in. jeszcze większą swobodę działania oraz spotęgowanie symulacyjnego podejścia do operacji wojskowych. Do jego stworzenia wykorzystano technologie stosowane w szkoleniu rzeczywistych żołnierzy (m.in. amerykańskich oddziałów marines). Dzieło naszych południowych sąsiadów, cechuje ponadto wysoki poziom sztucznej inteligencji komputerowych żołnierzy, a obszary na których przychodzi nam uczestniczyć w konfliktach zbrojnych, osiągają powierzchnie nawet ponad dwustu kilometrów kwadratowych. Oczywiście do naszej dyspozycji oddany został szeroki wachlarz pojazdów, zarówno tych wojskowych jak i cywilnych, przy czym nie zapomniano o amatorach klasycznego uzbrojenia.

zachomikowany

  • 3,69 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo E6400, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Aliens vs. Predator to kontynuacja świetnej serii strzelanek opowiadających o zmaganiach kosmicznych Marines, Obcych i Predatorów. Za stworzenie następnej odsłony odpowiada studio Rebellion, znane między innymi z pierwszej części Aliens vs Predator, opublikowanej w 1999 roku. Wydaniem tytułu zajęła się firma Sega.

W Aliens vs. Predator wcielamy się w przedstawicieli trzech najbardziej charakterystycznych w tym mrocznym i brutalnym uniwersum frakcji. Ludzie, reprezentowani przez Marines, wyposażeni są w najróżniejsze zdobycze technologiczne, które pozwalają im stanąć do równej walki z pochodzącymi z innymi planet obcymi rasami. Obcy, znani z serii amerykańskich filmów oraz komiksów, to przerażający gatunek bardzo wytrzymałych i śmiertelnie niebezpiecznych istot, których jedynym celem jest rozwój oraz reprodukcja. Predatorzy to natomiast wyniośli wojownicy i łowcy, podróżujący po galaktyce w poszukiwaniu wyzwań i cennych trofeów. Ich charakterystyczna technologia i wyposażenie pozwalają im uzyskać częściową niewidzialną oraz filtrować otoczenie w poszukiwaniu istot żywych.

zachomikowany

  • 5,47 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Brothers in Arms: Hell's Highway to trzecia wersja rozwojowa znanej serii taktycznych strzelanin FPS. Podobnie jak poprzednie części, także Hell's Highway cofa graczy do 1944 roku, rzucając ich w wir najznamienitszych bitew II wojny światowej. W tym przypadku mamy okazję samodzielnie przekonać się o skali tragizmu jednej z najsłynniejszych operacji przeprowadzonych przez Aliantów – Market Garden. Głównymi postaciami najnowszej odsłony Brothers in Arms są znani z poprzednich części żołnierze, czyli Joe Hartsock oraz Matt Baker, przy czym przejmujemy kontrolę tylko nad tą drugą postacią.

Celem operacji Market Garden było przejęcie i utrzymanie mostów na Renie, co znacząco przyspieszyłoby postęp alianckich wojsk, a co za tym idzie – zakończenie wojny. Jak zapewne wiemy (bądź nie), plan ten, mimo początkowych sukcesów (opanowanie mostu Waal w holenderskiej miejscowości Nijmegen), zakończył się ogólnym niepowodzeniem (nigdy nie udało się zdobyć i utrzymać najważniejszego mostu na Renie, usytuowanego w mieście Arnhem), a biorąca w nim udział brytyjska 1 Dywizja Powietrznodesantowa (w skład której wchodziła także polska 1 Samodzielna Brygada Spadochronowa) została okrążona i doszczętnie zniszczona przez niemiecką kontrofensywę. Nie powinniśmy jednak się tym specjalnie przejmować – wtedy Alianci nie mogli przecież liczyć na zaangażowanie i umiejętności graczy komputerowych.

zachomikowany

  • 2,70 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 512MB RAM, 64MB akcelerator 3D

Czwarta odsłona serii kultowych strzelanin osadzonych w perspektywie pierwszej osoby (FPS), która została opracowana przez firmę Raven Software (producentów m.in. Hexen: Beyond Heretic oraz Star Wars: Jedi Knight II – Jedi Outcast), pod ścisłym nadzorem członków id Software.

Akcja Quake IV rozpoczyna się tuż po zakończeniu drugiej części, wydanego w 1997 roku programu. Bezimienny komandos, który samotnie postanowił przemierzyć planetę Stroggów, ostatecznie pokonał głównego przeciwnika – Makrona. Bolesny cios, jaki został zadany rasie obcych nie przypieczętował jednak ich klęski. Niedobitki żołnierzy wroga przegrupowały się i stworzyły nowe, realne zagrożenie. Na dodatek Stroggowie powołali do życia nowego Makrona, znacznie bardziej niebezpiecznego, niż ich dotychczasowy lider. Do akcji wkracza specjalna grupa komandosów, kryjąca się pod kryptonimem Rhino Squad. Jej zadanie jest proste: raz na zawsze pozbyć się obcych.

zachomikowany

  • 2,56 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Section 8 to futurystyczna, taktyczna strzelanina z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPP), wyprodukowana przez doświadczony zespół developerski TimeGate Studios (na koncie m. in. F.E.A.R. Extraction Point, seria Kohan) i przeznaczona na konsole nowej generacji (PlayStation 3, Xbox 360) oraz nowoczesne komputery osobiste. Gracze wcielają się w żołnierzy Sekcji 8, najbardziej elitarnej i najnowocześniej wyposażonej jednostki piechoty, broniącej Ziemię i podległe jej planety przed największymi zagrożeniami z kosmosu.

Jako wojownicy i strażnicy ludzkości, musimy dać z siebie wszystko. Sytuacja nie należy bowiem do szczególnie korzystnych – przygraniczne ludzkie kolonie zostały niemal całkowicie zdewastowane przez krwawe powstania zbrojne, których podstawy i przyczyny nie są do końca jasne. Główny ziemski sztab dowodzenia wydał klauzulę natychmiastowej wykonalności, wedle której w najbardziej zapalne punkty galaktyki mają zostać wysłani żołnierze reprezentujący tytułowy oddział. Zostajemy więc przetransportowani wahadłowcami na pobliskie kolonie i dosłownie zrzuceni w sam środek wojennej zawieruchy. Naszym celem jest rozpoznanie bojem panującej sytuacji i zażegnanie niebezpieczeństwa poprzez neutralizację oraz eliminację zdemaskowanych konspiratorów. Wyposażeni w potężne, ultranowoczesne pancerze i śmiercionośną broń, mamy wszystko czego nam trzeba, by prowadzić otwartą wojnę z wrogiem.

zachomikowany

  • 3,00 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Combat Zone: Special Forces to strzelanina z akcją obserwowaną z perspektywy pierwszej osoby, nastawiona w głównej mierze na rozgrywanie potyczek multiplayerowych. Za przygotowanie gry odpowiada rodzime studio deweloperskie CITY Interactive.

Motywem przewodnim omawianej produkcji są starcia różnorakich frakcji militarnych, mające na celu wyłonienie organizacji, której członkowie najlepiej radzą sobie w trudnych warunkach bojowych. Producent oddał do naszej dyspozycji wiele ciekawych ugrupowań, wśród których nie zabrakło między innymi polskiego GROM-u, brytyjskiego SAS-u, Legii Cudzoziemskiej, oddziałów SWAT, pospolitych najemników czy fikcyjnej organizacji terrorystycznej. Godne odnotowania jest to, że każdej z dostępnych frakcji przydzielono unikalne bronie i elementy dodatkowego wyposażenia, co ma niebagatalny wpływ na przebieg walk.

zachomikowany

  • 5,46 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 1.8 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7900 lub lepsza), 7 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista

Conflict: Denied Ops (wcześniej znany jako Crossfire) jest dynamiczną strzelaniną z widokiem z perspektywy pierwszej osoby, opracowaną przez Pivotal Games. Jest to zarazem piąty tytuł z przygotowywanej przez tego developera serii Conflict, w skład której wchodzą dwie części Desert Storm, a także gry Vietnam i Global Terror. Niniejszy produkt powstał z myślą o komputerach osobistych klasy PC oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360.Rozgrywka traktuje o przygodach dwóch dzielnych agentów – Gravesa oraz Langa. Zajmują się oni wykonywaniem zleceń dla amerykańskiej Centralnej Agencji Wywiadowczej. Bohaterowie charakteryzują się też mocnym zakonspirowaniem - tylko nieliczni wiedzą o ich powiązaniach z CIA, a w przypadku poniesienia porażki rząd amerykański oficjalnie wyprze się powiązań z nimi. Główny wątek fabularny Denied Ops nawiązuje do puczu wojskowego w Wenezueli, który pozwolił jednemu z tamtejszych generałów (Ramirez) na przejęcie kontroli nad państwem. Zadaniem głównych bohaterów jest powstrzymanie cechującego się nuklearnymi zapędami szaleńca, a także dopadnięcie wszystkich tych osób, z którymi mógł współpracować. Misje rozgrywane są nie tylko w tropikalnych lasach Ameryki Południowej, ale również na zamarzniętym obszarze Syberii i w spalonej słonecznymi promieniami Afryce. W sumie do pokonania jest dziesięć głównych etapów, co daje około ośmiu godzin rozgrywki.W trakcie realizowania poszczególnych misji liczy się nie tylko celne oko przy okazji strzelania, lecz także taktyka. W trybie single player trzeba więc umiejętnie przełączać się pomiędzy bohaterami, celem chociażby wzięcia wroga w krzyżowy ogień. Gdy kierujemy jednym z awanturników, to za poczynania drugiego odpowiada Sztuczna Inteligencja, której wydaje się rozkazy. Graves i Lang odróżniają się także przydzielonym odgórnie wyposażeniem. Graves lepiej radzi sobie z eliminacją wrogów z dużych odległości. Lang z racji posiadania ciężkiego karabinu preferuje bezpośrednie starcia z oddziałami wroga. Wyposażenie głównych bohaterów jest sukcesywnie wzbogacane o nowe elementy. Agenci otrzymują komponenty wzbogacające ich bronie w shotguny czy wyrzutnie rakiet. Odblokowywany jest też dostęp do wielu interesujących gadżetów, jak chociażby gogli umożliwiających prowadzenie bezpiecznego ostrzału zza zasłony.


zachomikowany

  • 3,05 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB (GeForce 6600 lub lepsza), 6 GB HDD, Windows XP/Vista

Hour of Victory jest grą z gatunku FPS, osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Korporacja Midway zapowiedziała niniejszą pozycję wyłącznie z myślą o konsoli Xbox 360 i komputerach PC, a developingiem zajęli się ludzie, którzy przygotowali niegdyś produkt pt. Deadly Dozen - całkiem udane połączenie strzelania z taktyką, również w środowisku rodem z lat 1939-1945.Dzięki "Godzinie Zwycięstwa" trafiamy na pola bitew w Europie i północnej części kontynentu afrykańskiego. W zależności od typu wykonywanej misji, kierujemy innym spośród trzech zaimplementowanych protagonistów, ponieważ każdy z nich dysponuje odmiennymi umiejętnościami. Sierżant Calvin Blackbull jest członkiem 75. Pułku Rangerów Armii Stanów Zjednoczonych i specjalizuje się w strzelaniu snajperskim oraz potrafi znakomicie skakać, wybornie pokonywać przeszkody terenowe etc. Z kolei porucznik William Ross jako brytyjski komandos, wchodzący w skład jednostki SAS (Special Air Service), opanował do perfekcji sztukę bezpardonowego szturmowania. Natomiast major Ambrose Taggert został wyszkolony przez amerykańskie Biuro Służb Strategicznych (Office of Strategic Services – OSS) do działania w ukryciu, więc potrafi m.in. bezszelestnie eliminować wrogów.Realizacja wyznaczonych przez dowództwo celów nierzadko wymaga skorzystania z rozmaitych militarnych maszyn, więc mamy okazję przejąć kontrolę chociażby nad alianckimi i niemieckimi czołgami (np. popularne Shermany i Tygrysy). Oczywiście wirtualna rzeczywistość została skonstruowana w taki sposób, aby możliwie wiernie oddawać wojenną rzeczywistość z przełomu lat trzydziestych i czterdziestych XX wieku. Wokół świszczą więc kule, grzmią wielkokalibrowe działa, wybuchają bomby zrzucane przez hitlerowskich pilotów samolotów Ju 88 itd. Należytą wizualną szczegółowość zapewnia zaawansowany silnik graficzny Unreal Engine 3.0, a entuzjaści zabawy wieloosobowej mogą stoczyć internetowe batalie za pośrednictwem trybu multiplayer online.

zachomikowany

  • 1,23 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Windows XP SP2, Vista SP2, 7,Intel Core 2 Duo E4300 or AMD Athlon X2 4400+,Memory 1GB,ATI Radeon HD 2600 or NVIDIA GeForce 8600

Akcja Warfare. Reloaded rozgrywa się w ostatnio popularnym Tadżykistanie (-> Operation Flashpoint: Red River). Tym razem gracz wciela się w rosyjskiego dowódcę, któremu w trakcie 12 misji kampanii przyjdzie się zmierzyć z oddziałami wojsk amerykańskich i rebeliantami. Tak jak w Warfare zaczynamy od dowodzenia małym oddziałem a wraz z wykonaniem kolejnych misji otrzymujemy dostęp do lepszych pojazdów i większej liczby oddziałów.

zachomikowany

  • 621,0 MB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 512 MB

Lead and Gold: Gangs of the Wild West jest grą przeznaczoną głównie do zespołowej rozgrywki sieciowej. Gracze wcielają się w rewolwerowców z Dzikiego Zachodu i biorą udział w klasycznych dla świata westernów strzelaninach, napadach na banki i kopalnie złota, czy też pojedynkach na zakurzonych i opustoszałych ulicach małych miasteczek. Rozgrywka w Lead and Gold: Gangs of the Wild West łączy elementy taktyczne ze stricte zręcznościowymi krwawymi i brutalnymi wymianami ognia.

zachomikowany

  • 2,73 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.6 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7600 GS lub lepsza), 9 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Bulletstorm to efektowna strzelanina osadzona w dalekiej przyszłości. Za produkcję odpowiada polskie studio People Can Fly, znane głównie z ciepło przyjętej gry FPS zatytułowanej Painkiller i pecetowej konwersji Gears of War (wykonanej dla Epic Games, właściciela dewelopera). Akcja nowej gry osadzona została w XXVI wieku.Jedną z największych potęg w galaktyce jest Konfederacja Planet, której przewodzi charyzmatyczny generał Sarrano. Pomyślność jego imperium gwarantuje działalność elitarnego oddziału Dead Echo. Gracze wcielą się w Graysona Hunta – dawniej członka wspomnianej grupy, a obecnie pirata i wroga publicznego numer jeden. Większość czasu spędzimy na planecie Stygia, która dawniej była luksusowym centrum rozrywki. Zarządcy opuścili jej powierzchnię wiele lat temu, oddając ją we władanie zmutowanym roślinom. Ocalali ludzie podzielili się natomiast na wiele dzikich plemion.Bulletstorm to dynamiczna pierwszoosobowa strzelanina, którą wyposażono w efektowny system walki wręcz. Grayson potrafi kopać wrogów swoim żołnierskim buciorem oraz wykonywać długie wślizgi. Ważnym dodatkiem jest energetyczna smycz - dzięki niej można złapać i przyciągnąć przeciwnika. Oprócz tego dostajemy też pokaźny arsenał broni – karabinów, strzelb, czy wyrzutni rakiet. Dodatkiem do standardowych pukawek są wymyślne zabawki – np. działko strzelające wybuchającymi kulami, które można kopać niczym piłkę.Podczas gry otrzymujemy punkty za wykańczanie nieprzyjaciół, czyli wykonywanie tak zwanych „skillshotów”. Przykładowo, za zwykle zabicie wroga otrzymamy premię +10, a zdjęcie kogoś strzałem w głowę da nam już +50. Jeśli dołączymy to tego kreatywne wykorzystanie bata i pozostałych możliwości bohatera końcowy wynik ulegnie jeszcze dodatkowemu zwiększeniu. Zarobione punkty wydajemy na modernizację broni. W taki to sposób karabin zyska możliwość wystrzelenia stu naboi na raz, co zerwie całe mięso z kości większości wrogów, zostawiając jedynie parujący szkielet. Ulepszony bat potrafi natomiast uderzyć o ziemię z taką siłą, że podrywa kilku wrogów w górę, pozwalając nam spokojnie zdjąć ich jednego po drugim, gdy bezbronnie szybują w powietrzu.


zachomikowany

  • 1,02 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.5 GHz, 1 GB RAM

Akcja Steam Sluga rozpoczyna się pod koniec XIX wieku. Nie jest to jednakże okres, który znamy doskonale z kart historii, lecz zupełnie inna, mniej optymistyczna wizja dziejów, w której Ziemia stała się siedliskiem mechanicznych istot, a ludzie zostali zmuszeni do życia w zdewastowanych ruinach, gdzie każdego dnia muszą walczyć o przetrwanie. Za tak negatywny stan rzeczy odpowiedzialny jest tajemniczy Mephistofeles. Zadaniem gracza jest wcielenie się w jednego z nielicznych ocalałych ludzi i odnalezienie, a następnie pokonanie mężczyzny, który doprowadził do pojawienia się na planecie zastępów robotów.

Główny bohater ma na podorędziu cały arsenał broni, którą może skierować nie tylko przeciwko „zwykłym” maszynom, lecz również przeciw bossom. Na potrzeby spotkań z najbardziej wymagającymi oponentami autorzy przygotowali specjalne, utrzymane w steampunkowym klimacie lokacje, gdzie użytkownik może do woli pakować we wrogów kilogramy ołowiu i zdobywać dodatkowe punkty za zabójstwa w krótkich odstępach czasu.

zachomikowany

  • 1,07 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 1 GHz, 512 MB RAM, 128 MB akcelerator 3D, Windows 98/ME/2000/XP, 1,5 GB na HDD

World War Zero: Iron Storm (polska nazwa brzmi Ruch Oporu) to wojenna gra typu first-person shooter, wykorzystująca alternatywny bieg wydarzeń pierwszej połowy XX stulecia. Mamy jednocześnie do czynienia z programem o barwnej przeszłości – omawiana, komputerowa wersja jest portem oryginalnej, konsolowej (PS2) odsłony World War Zero: Iron Storm, który to z kolei tytuł jest de facto mocno podrasowanym i pozbawionym licznych błędów klonem pecetowego Iron Storma, wydanego w 2002 roku przez Wanadoo.Program wyposażono w bardzo oryginalny scenariusz. Chociaż od rozpoczęcia wojny w 1914 roku minęło już zgoła pół wieku, konflikt nadal trwa w najlepsze. O losach świata decydują posunięcia liderów dwóch największych mocarstw: Stanów Zjednoczonych Państw Zachodnich (wraz z tamtejszymi demokratycznymi władzami) oraz Wielkiego Imperium Radziecko-Mongolskiego (kierowanego przez krwawego i bezwzględnego barona Mikołaja von Ugenberga). Tak wielka rozpiętość historyczna owocuje niecodziennym i kuszącym miksem motywów historycznych, łączącym elementy I Wojny Światowej, II WŚ i wojny w Wietnamie. Wszystko to powoduje, iż mamy do czynienia z całkiem świeżym pomysłem na konflikt w skali światowej, znacznie bardziej interesującym od tych wykorzystujących realistyczne, ale mocno już wyeksploatowane i sztywne ramy historyczne.W grze wcielamy się w młodego, alianckiego oficera, Jamesa Andersona – porucznika sił specjalnych. Musimy zdobyć jak najwięcej informacji o domniemanych planach stworzenia broni masowej zagłady, które to rzekomo posiadają nasi wrogowie ze wschodu. Zostajemy więc rzuceni tuż za linię frontu i rozpoczynamy bodaj najważniejszą misję w historii krajów zachodnich – od naszych umiejętności zależy, czy rosyjsko-mongolskie przymierze opanuje świat. Na miejscu czeka nas seria skomplikowanych i różnorodnych zadań, w trakcie których wykazujemy się talentami m.in. w zakresie niszczenia pojazdów opancerzonych nieprzyjaciela czy operowania precyzyjnym karabinem snajperskim. Nasze boje toczymy w różnorodnym środowisku, od rozległych okopów i zasieków przez ruiny miast, kościoły i tajne bazy aż po zupełnie otwarte tereny. Wrogów unieszkodliwiamy korzystając z zestawu śmiercionośnych narzędzi (w tym wyrzutnie rakiet, karabiny maszynowe, granaty halucynogenne i dymne), pochodzących z różnych okresów historycznych XX wieku. Wykonując kolejne polecenia podwładnych poznajemy także mroczną historię świata przedstawionego – jak się szybko okaże, nie brak tutaj zdrajców czy panów pragnących załatwić za pośrednictwem wojny własne interesy.


zachomikowany

  • 1,10 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128MB (GeForce 6600 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP

Call of Juarez to rozbudowana strzelanka pierwszoosobowa (gra akcji/FPS), za której developing odpowiada polska firma Techland. W wielu aspektach przypomina ona Gun. Przenosimy się w niebezpieczny, brutalny oraz bezwzględny świat Dzikiego Zachodu i możemy uczestniczyć w przygodach dwóch grywalnych postaci: Billy’ego, mężczyzny niesłusznie oskarżonego o popełnienie przestępstwa oraz Ray’a, byłego rewolwerowca, a obecnie pastora. Każda z nich jest inna, posiada różne cechy i umiejętności, a także oferuje odmienny przebieg rozgrywki. Ray jest gwarantem licznych pojedynków rewolwerowych „oko w oko”, zaś Billy preferuje dyskretne przekradanie się pod nosami oponentów.Gra oferuje szereg zróżnicowanych misji do przejścia. Uczestniczymy w licznych pościgach konnych, strzelaninach w miastach, tropimy zbiegów itd. W czasie zabawy możemy wykorzystywać spory arsenał ówczesnych broni, rewolwerów i strzelb. Istnieje również możliwość używania dwóch różnych broni jednocześnie. Warto zaznaczyć, iż podczas rozgrywki możemy także spotkać wiele postaci znanych z książek czy filmów o Dzikim Zachodzie, co tylko dodatkowo podnosi jej atrakcyjność.

zachomikowany

  • 0,84 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 1.6 GHz, 512 MB RAM, karta grafiki 64 MB (GeForce 3 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 98/Me/2000/XP

Mortyr III: Akcje Dywersyjne to kolejna odsłona znanej strzelanki, za rozwój której na przestrzeni lat odpowiadały takie zespoły, jak Corwin Software Studios oraz Mirage Interactive. Prace nad trzecią częścią polskiego FPS-a przypadły natomiast w udziale programistom zatrudnionym w firmie CITY interactive.Fabuła gry tradycyjnie przenosi nas na fronty II wojny światowej. Tym razem nasza przygoda rozpoczyna się we wrześniu 1942 r., a postacią, w którą przychodzi nam się wcielić, jest komandos, wysłany do ojczyzny przez Polski Rząd na Uchodźstwie. Przydzielone mu przez władze zadanie to szkolenie przebywających w kraju partyzantów, a także czynne wspieranie ich w walce z niemieckimi okupantami.Z racji faktu, że nasi przeciwnicy, prócz posiadania znacznej przewagi liczebnej, dysponują również o wiele lepszym wyposażeniem, jesteśmy zmuszeni do atakowania ich z ukrycia oraz częstego stosowania sabotażu. W ramach działań dywersyjnych organizujemy więc zasadzki i napady na konwoje, dzięki czemu gromadzimy niezbędną do dalszej gry broń oraz amunicję. Zdarza nam się także likwidować strategiczne pozycje wroga (np. poprzez wysadzanie mostów) i uszczuplać stan niemieckich finansów, choćby za sprawą brawurowego skoku na bank. Kulminację żołnierskich zmagań stanowi zaś misja, w której na rządowe zlecenie niszczymy legendarną, hitlerowską fabrykę rakiet V2.


zachomikowany

  • 431,6 MB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 512 MB (GeForce 6200 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows 2000/XP/Vista/7

Trapped Dead to taktyczna gra RTS, która bierze mechanizmy zabawy znane z serii Commandos i przenosi je w trójwymiarowy świat opanowany przez żywe trupy.Akcja gry toczy się w latach 80-tych w stanie Missouiri, a konkretnie w położonej niedaleko Kansas mieścinie Hedge Hill. Dwójka bohaterów (Mike i Gerald) przybywa do tego miejsca akurat w momencie, gdy tajemniczy wirus zaczyna przemieniać mieszkańców w głodne ludzkich mózgów zombiaki.Twórcy gry bazowali na rozwiązaniach popularnej serii Commandos. Podczas zabawy obejmujemy kontrolę nad grupką ocalonych ludzi. Nie mamy bezpośredniej kontroli nad naszymi podwładnymi, zamiast tego wydajemy im rozkazy myszką, jak w typowych RTS-ach. Każdy z nich ma swoje słabe oraz mocne strony i odpowiednie wykorzystanie tego faktu jest niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Szkielet rozgrywki, bazujący na rozwiązaniach z gier strategicznych wzbogacony został o silne elementy zręcznościowe i logiczne.

zachomikowany

  • 1,03 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.4GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 256 MB (GeForce 7800 lub lepsza), 2 GB HDD, Windows XP/Vista/7

Painkiller: Redemption to gra należąca do zapoczątkowanego przez polskie studio People Can Fly popularnego cyklu FPS-ów. Tym razem produkcję powierzono nowemu zespołowi Eggtooth Team, który swoją karierę zaczął jako grupa fanów tworząca modyfikacje. Jeden z ich projektów tak bardzo spodobał się wydawcy, że zadecydowano ostatecznie o przerobieniu go na pełnowymiarową komercyjną produkcję.Gra stanowi kontynuacje losów Daniela i Beliala, którzy po raz pierwszy muszą połączyć siły by ostatecznie zakończyć krwawy konflikt pomiędzy niebem a piekłem. W Redemption znajdziemy naturalnie nową kampanię, która powinna starczyć na około 3-5 godzin zabawy. By ją ukończyć będziemy musieli pozbawić życia ponad sześć tysięcy wrogów, czyli więcej niż w którejkolwiek poprzedniej odsłonie serii. Map jest łącznie sześć, co oznacza, że na każdej z nich czeka na nas ponad tysiąc potworów.Pokonanie takich hord stanowi niemałe wyzwanie, zwłaszcza że znacznemu ulepszeniu uległa sztuczna inteligencja sterowanych przez komputer nieprzyjaciół. W osiągnięciu sukcesu pomaga graczom zdolność przeobrażania się w demona po zebraniu odpowiedniej ilości dusz.

zachomikowany

  • 644,6 MB
  • 7 lut 12 21:01


obrazekobrazek
wymagania sprzętowe:


Wolfschanze 1944: The Final Attempt to projekt rodzimej firmy developerskiej, Calaris Studios (m.in. Mortyr czy The Mysterious Island). Gra należy do gatunku pierwszoosobowych shooterów, z akcją osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Fabuła gry Wolfschanze 1944 została zainspirowana prawdziwymi wydarzeniami. Historia opowiada o grupie wysokich rangą oficerów, którzy planują zamach na Hitlera (Wolfschanze to Wilczy Szaniec, jedna z największych kwater wodza III Rzeszy).Gracz wciela się w postać młodego pułkownika, hrabiego Clausa Schenka von Stauffenberg, który po rekonwalescencji spowodowanej ciężkimi ranami odniesionymi podczas kampanii afrykańskiej został szefem sztabu przy dowódcy wojsk pomocniczych. Nominacja ta oznaczała, że od tej chwili mógł on często brać udział w naradach sztabowych w kwaterze głównej Hitlera. To właśnie spowodowało, iż został wytypowany przez spiskowców, jako ten, który podejmie próbę powstrzymania nazistowskiej machiny wojennej i ocali życie milionów ludzi. Jego decyzja była wynikiem zrozumienia okrutności wojny, jej bezsensowności, rozmiaru zbrodni oraz zniszczeń. Niestety, jak wiemy z historii, zamach nie powiódł się (Hitler doznał tylko nieznacznych obrażeń) a hrabia został aresztowany i stracony jeszcze tej samej nocy, 20 lipca.Mimo, iż fabuła gry oparta została na prawdziwych wydarzeniach, gracz ma możliwość rozegrania akcji zupełnie inaczej niż to miało miejsce w przeszłości, a tym samym odpowiedzenia na pytanie „Co by było gdyby...?”. Do dyspozycji grającego oddanych zostało kilka rodzajów broni (pistolet Walther P38, MP-40 „Schmeisser”, karabin Mauser 98, MG-42, snajperka K43, Panzerfaust 30, granaty ręczne, a nawet miotacz płomieni 41-P). Jednak najdziwniejszą bronią, choć przydatną w pewnych momentach, jest zwykła ... kiełbasa, dzięki której możemy uspokoić atakujące nas psy. Oprócz etapów „chodzonych”, twórcy umożliwiają nam również na jazdę na motocyklu wojskowym a jeden z etapów rozgrywa się na lecącym Zeppelinie.


zachomikowany

  • 1,94 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Core 2 Duo 2.4 GHz, 2 GB RAM, karta grafiki 256 MB

Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 to szósta w kolejności odsłona popularnego cyklu strzelanin oraz bezpośredni sequel wydanej w 2006 roku gry, w której poznaliśmy elitarną drużynę komandosów, dowodzoną przez Logana Kellera. Omawiany produkt nawiązanie do historii o terrorystycznym zagrożeniu w Las Vegas, oferując trzy główne rozdziały opowieści. Pierwszy stanowi prequel do wydarzeń znanych miłośnikom tej serii. Akcja ma bowiem miejsce pięć lat wcześniej. Drugi toczy się równolegle do tego, co przedstawiono w Rainbow Six Vegas, przy czym gracz dowodzi inną drużyną. Pozwala na to bliższe zapoznanie się z pierwszymi godzinami ataków na Las Vegas. Ostatni rozdział gry kontynuuje z kolei główny wątek, odpowiadając na wszystkie najważniejsze pytania i kończąc tym samym przygodę z tytułową stolicą hazardu w tle. W sumie do pokonania jest siedem głównych rozdziałów, przy czym każdy z nich składa się z 2-4 misji.

zachomikowany

  • 1,93 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 2.2 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki 128 MB

Perseus Mandate to drugi dodatek do gry F.E.A.R.: First Encounter Assault Recon, pierwszoosobowej strzelaniny z 2005 roku, która odniosła spory sukces komercyjny. Podobnie jak w przypadku pierwszego rozszerzenia, za powstanie programu odpowiada firma TimeGate Studios, Inc., znana głównie z serii Kohan.

Z racji tego, że koncern Sierra Entertainment, Inc. nie dysponuje prawem do kontynuacji fabuły zapoczątkowanej w pierwowzorze (w rękach firmy jest wyłącznie tytuł, cała reszta należy do studia Monolith Productions, Inc.), autorzy zdecydowali się opowiedzieć w drugim rozszerzeniu jeszcze raz tę samą historię, ale z perspektywy innej drużyny komandosów. Wcielając się w rolę nieustraszonego żołnierza jednostki F.E.A.R., powrócimy do kompleksu Armacham z zadaniem znalezienia informacji na temat tajemniczego projektu Perseusz. Zanim to jednak nastąpi, trzeba będzie uporać się z liczną armią klonów, co sprowadza się do nieustannej wymiany ognia z wrogami za pośrednictwem bogatego arsenału środków zagłady. Wśród doskonale znanych broni, znalazły się trzy nowe pukawki: Advanced Rifle, Grenade Launcher oraz Chain Lightning Gun. Dodatek prezentuje nam również nowego przeciwnika, którym jest Nightcrawler.

zachomikowany

  • 651,2 MB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium III 1 GHz, 512 MB RAM, 16 MB akcelerator 3D

Antikiller to strzelanina z perspektywy trzeciej osoby, przygotowana w oparciu o niezwykle popularny rosyjski film z roku 2002 o tym samym tytule. Ów obraz kinematograficzny, określany często przez rodzimych odbiorców mianem najlepszego kryminału od upadku Związku Radzieckiego, doczekał się dwóch sequeli.

Fabuła gry praktycznie nie różni się od swojego pierwowzoru ze srebrnego ekranu. Były policjant, major Korenew po wyjściu na wolność, po kilku latach odsiadki w więzieniu dowiaduje się, że jego przyjaciele z jednostki zostali zamordowani, a nieformalną władzę w Moskwie przejęli Szaman i Vane wprowadzając totalny chaos. Panoszące się bezprawie i chęć pomszczenia kolegów zmusza protagonistę do podjęcia odpowiednich działań. Rzecz jasna porządek w mieście można zaprowadzić stosując wyłącznie metody dobrze znane przestępcom.

zachomikowany

  • 509,1 MB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 266MHz, 32MB RAM, akcelerator 3D

Pamiętasz tych żołnierzy, którzy tak ci dali popalić w Half-Life? Teraz jesteś jednym z nich. A życie w Opposing Force nie jest łatwe. Jako żołnierz wysłany w celu wyeliminowania Gordona Freemana zostałeś oddzielony od swojej macierzystej bazy i odkryłeś nową rasę Obcych. Szybko okazuje się, że ta bardzo zaawansowana forma życia - znana na razie tylko jako rasa X - dostała się na Ziemię z laboratoriów Black Mesa, kiedy Gordon Freeman przebywał w świecie Xen.

Chociaż początkowo zostałeś wysłany na Black Mesa tylko w celu uciszenia Freemana i jego naukowców, to w tej chwili musisz przede wszystkim walczyć o swoje życie z rasą X i licznymi innymi wrogami. Jednak jako specjalista wojskowy nie jesteś zupełnie bezbronny. Dysponujesz arsenałem najnowszych broni, w tym eksperymentalnych, a także bronią Obcych. W miarę zagłębiania się w kolejne obszary Black Mesa napotkasz zupełnie nowe postacie: przyjaciół i wrogów.

zachomikowany

  • 548,0 MB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium II 300, 64MB, karta dźwiękowa, akcelerator 3D

Trzy lata po premierze gry System Shock jej twórcy postanowili powrócić do futurystycznej wizji świata, w którym stworzona przez megakorporacje sztuczna inteligencja buntuje się przeciw ludziom. Tym razem studio Looking Glass wsparte zostało przez ekipę Irrational Games. Stroną wydawniczą ponownie zajął się koncern Electronic Arts. Budżet produkcji wyniósł zaledwie 1,7 mln dolarów, a prace zajęły 18 miesięcy. Mimo to gra, która na sklepowe półki zawitała w 1999 roku, na wiele lat wyznaczyła nowe standardy w gatunku kosmicznych survival-horrorów.

Fabuła System Shock 2 ściśle powiązana jest z wydarzeniami przedstawionymi w „jedynce”. Akcja rozgrywa się ponad 40 lat po zniszczeniu stacji kosmicznej Citadel. Wojskowa organizacja Unified National Nominate stara się ograniczać wpływy megakorporacji. Pomóc ma jej w tym nowoczesny statek kosmiczny Von Braun. Gracze wcielają się w żołnierza, który na ochotnika zgłosił się do udziału w pierwszym locie jednostki. Nieoczekiwanie w trakcie podróży główny bohater zostaje wybudzony ze śpiączki, by z przerażeniem stwierdzić, że większość załogi została wymordowana, a na pokładzie znajdują się mutanty i zbuntowane roboty...

zachomikowany

  • 0,95 GB
  • 7 lut 12 21:01


obrazek
wymagania sprzętowe:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB RAM, karta grafiki GeForce 7600 lub lepsza

Serious Sam HD: The First Encounter to odświeżona wersja popularnej strzelaniny, która swoją premierę miała na początku 2001 roku. Twórcy z chorwackiego studia Croteam skupili się przede wszystkim na poprawieniu oprawy wizualnej. Gra została wydana w ramach cyfrowej dystrybucji.

Fabuła odświeżonej wersji dawnego hitu zawiązuje się w odległej przyszłości, kiedy to poziom zaawansowania techniki pozwolił ludziom na przeprowadzenie podróży międzygwiezdnych i eksploracji kosmosu. Niestety, podczas jednego z tych lotów ludzie napotykają wielkie zło, które od wieków odwiedza odległe planety i unicestwia całe cywilizacje. Tym razem przyszła pora na Ziemię. Najlepszy żołnierz oddziałów specjalnych Sam „Serious” Stone zostaje wysłany w przeszłość do starożytnego Egiptu, gdzie ma za zadanie zmienić losy ludzkości.

zachomikowany

  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    0
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

109 plików
175,12 GB




Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (46)Zaprzyjaźnione i polecane chomiki (46)
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności