Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

SDJE_21_PL--DB2_9-0.png

bomaszko / _ eBOOK-i / _CZASOPISMA - Gazety / SDJ / SDJE_21_PL--DB2_9-0.png
SDJ - SDJE_21_PL--DB2_9-0.png
Download: SDJE_21_PL--DB2_9-0.png

38 KB

(250px x 355px)

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Software Developer's Journal (w skrócie SDJ, dawniej Software2.0) jest miesięcznikiem przeznaczonym dla programistów i osób rozwijających oprogramowanie.

Software Developer's Journal

Inne pliki do pobrania z tego chomika
SDJ 2011.11Spis treści: KLUB TECHNICZNY: - Platforma .NET 4.0 - Parallel Extensions. Przegląd możliwości Parallel Extensions w platformie .NET 4.0 - Zdążyć na czas - transformacja projektu w stronę SCRUM-a PROGRAMOWANIE C++: - C++0x. Część III BAZY DANYCH: - NoSQL - nierelacyjne systemy baz danych. Część II - Redis TESTOWANIE OPROGRAMOWANIA: - Dbałość o jakość kodu w języku Java INŻYNIERIA OPROGRAMOWANIA: - Rozbierz swoje wymagania z użyciem User Stories. Jak działają User Stories i jak je dzielić jeszcze bardziej. RECENZJA: - Toad 11 for Oracle
SDJ 2011.10Spis treści: BIBLIOTEKA MIESIĄCA: - Zapisywanie stanu obiektów. Biblioteka boost::serialization KLUB TECHNICZNY: - Test Driven Development. Jeśli zamierzasz napisać wszystkie testy po implementacji, dlaczego nie napiszesz ich przed? PROGRAMOWANIE C++: - C++0x. Część II INŻYNIERIA OPROGRAMOWANIA: - Projektowanie Systemów Informatycznych w praktyce APLIKACJE BIZNESOWE: - Udostępnianie interfejsów programistycznych do usług telekomunikacyjnych w Internecie EFEKTYWNOŚĆ PRACY: - Coś dla saperów czyli co nieco o oczekiwaniach. Jak testować na ile to co myślisz blokuje Twoje działania? - Człowiek - najlepsza inwestycja. Kompleksowe wsparcie procesu wytwarzania oprogramowania
SDJ 2011.09Spis treści: PROGRAMOWANIE JAVA: - Java 7 - nowa wersja nadchodzi. Nowości w projekcie JDK 7 - Szeregowanie grafów kompozycji oraz grafów dziedziczenia obiektów na platformie Java PROGRAMOWANIE C++: - C++0x. Część I PROGRAMOWANIE IOS: - Core Data. Praca z bazą danych przy pomocy Core Data Framework - Posługiwanie się GPS-em i mapami - Unit Testing. Testy jednostkowe w środowisku Xcode APLIKACJE INTERNETOWE: - Wykorzystanie MongoDB do wersjonowania plików
SDJ 2011.06Spis treści: PROGRAMOWANIE TCL: - Tcl: wirtualne systemy plików. Część I: podstawy PROGRAMOWANIE JAVA: - Programowanie aspektowe w Javie - Metaprogramowanie: podkręć Javę BEZPIECZEŃSTWO GIER: - Zabezpieczanie gier w technologii Flash BAZY DANYCH: - Microsoft SQL Server 2008 Integration Services INŻYNIERIA OPROGRAMOWANIA: - Metody modelowania Inżynierii Oprogramowania - Wykorzystywanie ludzkich predyspozycji podczas nauki wytwarzania oprogramowania FELIETON: - Polski freelancer IT. Na drodze do prawdziwego freelancingu
SDJ 2011.05Spis treści: BIBLIOTEKA MIESIĄCA: - Biblioteka Qt: Budowa głównego okna aplikacji w oparciu o klasę QmainWindow WEB DEVELOPMENT: - Grafika 3D dla WWW PROGRAMOWANIE PHP: - Test-Driven Development oraz Continous Integration w projektach PHP 5.3 PROGRAMOWANIE GRAFIKI: - Algorytm Lianga-Barsky’ego INŻYNIERIA OPROGRAMOWANIA: - Po co nam interfejsy? Tworzenie elastycznego kodu TESTOWANIE: - Problematyka testowania akceptacyjnego aplikacji internetowych oraz automatyzacji testów w projektach komercyjnych - Robot Framework WYWIAD: - Metoda doskonalenia pracy zespołu. Wywiad z Bartoszem Chrabskim
obrazekSpis treści: NARZĘDZIA: - Cucumber & Rspec - z zewnątrz do środka aplikacji Rails. Od koncepcji biznesowej do kodu aplikacji WEB DEVELOPMENT: - Dlaczego warto czekać na PHP 5.4? Przegląd nowości w kolejnej wersji języka - Wszystko w jednym - JBoss SEAM PROGRAMOWANIE JAVA: - JAVA w bazach Oracle PROGRAMOWANIE C++: - C++ Builder XE - Kontenery w C++ - przegląd i zastosowanie - Przestrzenie nazw WARSZTATY: - Grafika wektorowa w Tclu TESTOWANIE OPROGRAMOWANIA: - Parametryzacja testów - Wykonywanie tych samych testów dla różnych danych wejściowych - Proces testowy w normie ISO 29119 ROBOTYKA: - Okiełznać robotykę WYWIAD: - Maszyna wirtualna Azul ZING - skalowalna Java
obrazekSpis treści: BIBLIOTEKA MIESIĄCA: - Biblioteka Thrust - GPGPU w natarciu KLUB TECHNICZNY: - Technologie Progress OpenEdge - Część 14. Transparent Data Encryption PROGRAMOWANIE JAVA: - Wiosna z drugą twarzą w chmurach - część 4. Kompletny przykład procesu wytwarzania aplikacji Java Server Faces 2.0 z użyciem Spring Framework i Hibernate. PROGRAMOWANIE IOS: - Rozgrywka sieciowa w iOS 4 - GameKit Framework - „Znajomi! Zobaczcie moje osiągnięcia!” - Czyli integracja Twittera w grach na iOS WEB DEVELOPMENT: - Łatwiejsze programowanie interfejsów użytkownika opartych o GWT - RESTEasy i JBoss Seam - Integracja RESTEasy i JBoss Seam - Tworzenie pluginów do Wordpressa - Zabezpieczanie gier i aplikacji w Adobe Flash BAZY DANYCH: - Data Repeater - W prostocie siła WARSZTATY: - Systemy rozpoznawania mowy - Krótka historia systemów ASR (Automatic Speech Recognition), jak działają współczesne systemy oraz z jakimi problemami się borykają. TECHNOLOGIE JUTRA: - Logowanie do mózgu KONKURS GG.PL: - Jak stworzyć aplikację na GG.pl? Biorytm krok po kroku FELIETON: - App Store – Jak zarobić pierwszy milion?
obrazekSpis treści: BIBLIOTEKA MIESIĄCA: - STL w praktyce:b usuwanie elementów - Efektywne usuwanie elementów przy pomocy biblioteki STL. KLUB TECHNICZNY: - Technologie Progress OpenEdge - Część 11. Auditing - Śledzenie systemu aplikacji - Flex + Facebook = Lubię to! PROGRAMOWANIE C++: - Asynchroniczna obsługa urządzeń wejścia - wyjścia. Biblioteka boost::asio PROGRAMOWANIE JAVA: - Java - Problemy wydajnościowe. Narzędzia, strategie oraz sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych z maszyną wirtualną Java CLOUD COMPUTING: - Zrób to w chmurze - Porównanie możliwości tworzenia aplikacji dla platformy Amazon EC2 i Google App Engine - Starcie gigantów - Automatyczna skalowalność aplikacji na platformach Amazon WS i Google App Engine ZARZĄDZANIE PROJEKTEM INFORMATYCZNYM: - Szacowanie nakładów na wytwarzanie oprogramowania - Metoda punktów przypadków użycia (Use Case Points) Z ŻYCIA IT-OLOGA: - Formalne Inspekcje - Sprawdzony sposób na poprawę jakości kodu KONKURS: - Stwórz aplikację i wygraj 30 tysięcy złotych FELIETON: - Niemiecki rynek czeka na polskich specjalistów IT - Web 2.0 zagrożeniem dla biznesu? NARZĘDZIA: - FastReport.Net
obrazekSpis treści: BIBLIOTEKA MIESIĄCA: - STL w praktyce. Efektywne sortowanie przy pomocy biblioteki STL KONKURS: - Napisz aplikację i wygraj 30 000 złotych! KLUB TECHNICZNY: - Technologie Progress OpenEdge - Część 11. Programowanie obiektowe w języku ABL PROGRAMOWANIE C++: - Współdzielenie obiektów w aplikacjach współbieżnych PROGRAMOWANIE C#: - C# 4.0 i słowo kluczowe „dynamic” PROGRAMOWANIE JAVA: - Wiosna z drugą twarzą w chmurach - część III. Kompletny przykład procesu wytwarzania aplikacji Java Server Faces 2.0 z użyciem Spring Framework i Hibernate wraz z jej końcowym wdrożeniem na chmurę obliczeniową Amazon Elastic Compute Cloud (EC2) WEB DEVELOPMENT: - Internet w komórce. Wprowadzenie do programowanie mobilnego WebKita HURTOWNIE DANYCH: - Corporate Performance Management WARSZTATY: - Sposoby implementacji systemów rekomendacyjnych - Optymalizowanie wydajności EFEKTYWNOŚĆ PRACY: - Ścieżka zła w projektach programistycznych ZARZĄDZANIE PROJEKTEM INFORMATYCZNYM: - Jakość kosztuje....a może jest za darmo? Z ŻYCIA IT-OLOGA: - Miary i analizy w projektach informatycznych
obrazekSpis treści: BIBLIOTEKA MIESIĄCA: - Biblioteka XNA - Wprowadzenie KLUB TECHNICZNY: - Technologie Progress OpenEdge - Część 11. Web serwisy w OpenEdge - Wystawianie własnych usług PROGRAMOWANIE GRAFIKI: - Programowalne jednostki cieniowania w XNA: Podstawy - Nowoczesna sztuka przy użyciu GPU PROGRAMOWANIE C++: - Aktywny obiekt - Współbieżność i komendy PROGRAMOWANIE JAVA: - Wiosna z drugą twarzą w chmurach - Część 2. Kompletny przykład tworzenia aplikacji Java Server Faces 2.0 z użyciem Spring Framework i Hibernate wraz z jej wdrożeniem na chmurę obliczeniową Amazon Elastic Compute Cloud (EC2). - Wstęp do programowania aspektowego w Spring Framework - Wprowadzenie programowania aspektowego do istniejącej aplikacji opartej o Spring SZTUCZNA INTELIGENCJA: - Uczymy komputer rozpoznawać obrazy PROGRAMOWANIE URZĄDZEŃ MOBILNYCH: - Android vs. Java ME - Cz. 4 Komunikacja z serwisem Flickr Z ŻYCIA IT-OLOGA: - CMMI i Scrum - Balansująca Adaptacja APLIKACJE BIZNESOWE: - Odkrywanie aplikacji - testowanie eksploracyjne. Eksploracja sposobem na testy doskonałe EFEKTYWNOŚĆ PRACY: - Hiperoptymalizator czasu - Co jest naprawdę ważne? WYWIAD: - Bjarne Stroustrup, twórca C++ odpowiada na pytania Software Developer’s Journal
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności