-Czarny-Mag-Przód.jpg
-
Alternatywne Zakończenia -
Artefakty -
Czarny Rycerz -
dodatek Alternatywne Zakończenia -
dodatek Magowie Mroku -
dodatek Mała Pustynia -
dodatek Przedpola Piekieł -
dodatek Wrogowie Starego Świata -
dodatek Źródła Magii -
dokumenty historyczne dodatku -
karty - errata grafik -
karty - errata tekstu -
karty Ciemnej strony Przeznaczenia -
karty Listów Gończych -
karty Poszukiwaczy -
karty Przygody -
karty Pustyni -
Karty Skarbów jpg -
karty Skarbów pdf -
Karty Terenu -
karty Wiedźmińskich eliksirów -
karty Wrogów Starego Świata -
karty Znaków -
katy nowe -
Palantiry -
pojedyncze karty -
talia A -
talia B -
Talia Omenów -
Talisman - Przedpola Piekieł -
Talisman - Korowód Proroka -
TMiM zestawy kart -
Zaklęcia -
Zaklęcia Mroku -
Zaklęcia Rozproszenia Mroku -
Zaklęcia zwykłe
Magowie Mroku to rozszerzenie gry Talisman: Magia i Miecz.
Wewnątrz znajdziesz zmienionego Poszukiwacza - Inkwizytora Obrońcę 2.0, wiele nowych Zaklęć różnego typu, nowe potężne Magiczne Przedmioty i nowy zestaw kart Omenów do gry z rozszerzeniem Talisman: Zwiastun.
W instrukcji dodatku znajdziesz arkusz zasad objaśniający, w jaki sposób należy korzystać z nowych elementów znajdujących się w tym rozszerzeniu, aby jeszcze bardziej uatrakcyjnić rozgrywkę.
link do wątku na forum TMIM:
http://forum.magiaimiecz.eu/forum/viewtopic.php?f=77&t=8860&p=172827#p172827
założenie podstawowe: Mag będzie prosty w obsłudze
założenie1: Czarny Mag na początku rozgrywki posiadał będzie trzy lub cztery Przedmioty, w tym podnoszące łącznie o 1 Siłę oraz Moc.
założenie2: Czarny Mag ma przeszkadzać gdzieś do okolic połowy rozgrywki, a najpóźniej po swoim zgonie ma dać spory bonus Poszukiwaczowi, który odbierze mu Księgę Mroku, ponieważ Księga powinna zawierać wciąż sporo/kilka ??? niezużytych przez Maga Zaklęć magii Mroku.
założenie3: posiadacz Księgi, czy to Mag, czy potem Poszukiwacz, może użyć tylko jednego Zaklęcia Mroku na 1 turę.
Zaklęcia Mroku to po prostu zaklęcia rzucane przeciwko innemu poszukiwaczowi z timingiem "w dowolnym momencie".
Jeżeli rzuca je np Czarny Mag, tzn. że przeciwko Poszukiwaczowi który odbywa z nim spotkanie. Czyli cel Zaklęcia jest zawsze taki sam, z tym że na początku rozgrywki Zaklęcia Mroku rzucają NPC-e, a potem ewentualnie już tylko gracze. Np. gdy przejmą Artefakty umożliwiające rzucanie takich Zaklęć.