HeavyFire3 2012-02-22 20-29-56-20.bmp
-
■ Assassin's Creed Collection PL-O22Y -
■ Diablo III PC -
■ Kingdoms Of Amalur The Legend of Dead Kel -
■ Kingdoms of Amalur Reckoning Skidrow PC(1) -
■ Larry Crowne -
■ Lejdis -
■ Lepsze Życie -
■ Liban -
■ Lista Schindlera -
■ Londyński Bulwar -
■ Lot Nad Kukułczym Gniazdem -
■ Lustrzana Maska -
■ Łowcy Smoków -
■ Łowcy Umysłów -
■ Mad Max 2 - Wojownik Szos -
■ Madagaskar -
■ Madagaskar 2 -
■ Magnetyczne Tornado -
■ Małpy w Kosmosie -
■ Marley i Ja Szczenięce Lata -
■ Martrys -
■ Marzyciele -
■ Maska -
■ Matrix 1 -
■ Matrix 2 -
■ Matrix 3 -
■ Maverick -
■ Max Payne -
■ Medium -
■ Memento -
■ Mexican -
■ Mgła -
■ Miami Vice -
■ Miasto Boga -
■ Miasto Złodziei -
■ Między Piekłem A Niebem -
■ Między Słowami -
■ Milion Dolarów -
■ Miłość i Inne Komplikacje -
■ Mission Impossible 1 -
■ Mission Impossible 2 -
■ Mission Impossible 3 -
■ Mniejsze Zło -
■ Mój przyjaciel Delfin -
●●●► NOWY UPLOAD -
0000 Nastolatki -
0000 X-Art -
19 NASTOLATKI -
Aletta Ocean -
Strefa XXX
Pentium 4 3 GHz, 1.5 GB RAM, karta grafiki 256 MB , Windows XP/Vista/7
W grze przenosimy się do niespokojnego, ogarniętego wojną Afganistanu. Autorzy przygotowali 24 misje rozgrywające się w zróżnicowanych lokacjach. Walczymy z Talibami na wąskich ulicach miast, w wioskach położonych gdzieś wysoko w górach i wilgotnych jaskiniach połączonych siecią tuneli.
Gra nastawiona jest przede wszystkim na szybką i efektowną wymianę ognia. Podczas misji musimy bronić naszych baz przed nacierającymi przeciwnikami, chronić konwoje, tropić szczególnie niebezpiecznych terrorystów czy niszczyć umocnienia wroga. Deweloper do dyspozycji oddał nam bronie i pojazdy z współczesnego pola walki. Możemy strzelać z CKM-u umieszczonego na popularnym Humvee, zapewniać wsparcie ogniowe ze śmigłowca UH-60 Black Hawk czy czołgu M1 Abrams.
Heavy Fire: Afghanistan w wersjach na PC, Xboksa 360 i PlayStation 3 pod względem wizualnym prezentuje się nieporównanie lepiej niż poprzednie tytuły wydawane na Nintendo Wii. Tekstury są wyraźnie lepszej jakości, podobnie jak efekty specjalne.