SniperEliteV2 2012-05-02 10-20-00-26.jpg
-
Age Of Wonders PL -
Carmageddon 3 - TDR 2000 PL -
Człowiek, który wiedział za mało -
Depresja gangstera Analyze This 1999 -
Don't Starve -
Doom 2 -
Dragon Ball Heroes M.U.G.E.N 2012 -
Gamoń - Le Corniaud 1965 -
Gorky 17 PL -
Gothic II -
Gothic III -
GTA III -
GTA IV -
GTA SA -
GTA San Andreas -
GTA Xtreme -
Kac vegas -
Lucky Luke 2009 -
Mass Effect 3 PL -
Max Payne 3 -
Max Payne I PL -
Mount & Blade PL -
Mount & Blade Warband PL -
NFS Carbon -
NFS Most Wanted -
Poznaj mojego tatę -
Programy -
Robin Hood Defender of the Crown PL -
Robin Hood Legenda Sherwood PL -
RPG MAKER VX PL -
RPG MAKER XP PL -
Serious Sam 3 PL -
Skrzydełko czy nóżka -
Sniper Elite V2 PL -
Sony Ericsson -
Sony Ericsson w810 -
Sony Ericsson Xperia X8 -
Space Colony PL -
Teraria 1.0.3 -
Teraria 1.0.6 -
Teraria 1.1.2 -
The Elder Scrolls V Skyrim -
TOCA RACE DRIVER 2 PL -
Tom Clancy's Rainbow Six Rogue Spear PL -
Total Overdose -
Tzar Ciężar Korony PL -
U Pana Boga za miedzą -
Windows 7 32bit -
Włamanie na śniadanie -
Z cs
Core 2 Duo 2.6 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 256 MB , Windows XP/Vista/7
W rozgrywce zaimplementowano szereg rozwiązań mających za zadanie podnieść autentyzm snajperskich misji. Dla oddania celnego strzału konieczne są nie tylko sokoli wzrok, ale również znajomość parametrów balistycznych broni, uwzględnienie warunków atmosferycznych, a nawet umiejętność panowania nad własnym ciałem (np. spowolnienie tętna). Sukces lub niepowodzenie często bowiem zależą od jednego pocisku.
Nowością i największą atrakcją gry jest zmodernizowany system tzw. „killcam” czyli kamery podążającej za wystrzelonym pociskiem i rejestrującej moment śmierci przeciwnika. Animacja szkieletowa, jak zwą ją deweloperzy, pozwala na szczegółowe ukazanie zniszczeń ciała spowodowanych przez pocisk. Dynamiczny system obliczać ma około 500 różnych animacji śmierci, renderowanych w zależności od parametrów, na które wpływ mają min. warunki atmosferyczne, prędkość początkowa, kąt strzału, deformacja pocisku i zmiana trajektorii po uderzeniu w cel.