Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Alien Shooter.jpg

El_Polako_ / Galeria / Alien Shooter.jpg
Galeria - Alien Shooter.jpg
Download: Alien Shooter.jpg

13 KB

(200px x 265px)

0.0 / 5 (0 głosów)

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Druga część gry akcji/FPS, Mortyr, stworzonej przez polską grupę developerską Mirage Interactive. Głównym bohaterem Mortyra 2 jest nowa postać, Sven, jednakże wywodząca się z tej samej rodziny co Sebastian, bohater pierwszego Mortyra. Akcja osadzona została w czasach II Wojny Światowej - rozpoczyna się Szwecji i prowadzi nas przez sporą część Europy, m.in. odwiedzimy Polskę, Słowację, a finalny rozdział toczy się w Grecji. Nasz bohater odkrywa plany superbroni nazistów „Wunderwaffe”, która ma zostać wykorzystana przeciwko wrogom Rzeszy i przez całą grę stara się zapobiec jej użyciu. Nowy Mortyr nastawiony jest tylko i wyłącznie na czystą, wartką i dynamiczną akcję - żadnych elementów cRPG. Nie znaczy to jednak, iż gra jest prosta, wręcz przeciwnie, wymaga sporego wysiłku od gracza, tym bardziej, że podczas produkcji położono duży nacisk na elementy taktyczne – bieganie i masowa eksterminacja nie mają tu racji bytu. Naszymi przeciwnikami są tylko naziści - nie zobaczymy tu żadnych droidów, szkieletorów, obcych, czy potworów - wyłącznie ludzie. Dużo wysiłku włożono w opracowanie procedur komputerowego A.I., tak by przeciwnicy zachowywali się sensownie, wykorzystywali przeszkody terenowe, współpracowali ze sobą, osłaniali się wzajemnie, itp. W nasze ręce oddany został też spory arsenał „potężnych” broni, karabinów maszynowych, pistoletów, granatów, itp. Gra dysponuje w pełni trójwymiarową, efektowną grafiką (engine został napisany od podstaw). Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2090
obrazek Mobile Forces to kolejna gra akcji wykorzystująca osławiony engine Unreal’a. Jest to taktyczny shooter wojenny, w którym gracze mogą siać zniszczenie nie tylko za pomocą broni ręcznej lecz również wykorzystując całą gamę uzbrojonych po zęby pojazdów. Akcja Mobile Forces toczy się w jedenastu odmiennych lokacjach, począwszy od doków i obozu szkoleniowego, a skończywszy na bazie ukrytej wśród niedostępnych lodów. Do wyboru mamy osiem różnych trybów gry, takich jak Safe Cracker, gdzie musimy zakraść się do wrogiej bazy, otworzyć sejf i ukraść sztabki złota; czy inny polegający na doścignięciu pojazdu, którym ucieka zdrajca i wyeliminowaniu go. W ręce naszego bohatera oddano dziewięć rodzajów broni ręcznej, każda z dwoma mechanizmami strzelania (np. strzelba może strzelać pojedynczymi nabojami lub z obydwóch rur naraz, a karabin maszynowy długą lub krótką serią). Materiały wybuchowe, jak laserowe miny, można do wyboru rzucać lub przyczepiać w strategicznych miejscach do ścian, drzwi i pojazdów. Istotna jest waga naszej postaci powodująca, że im więcej nosimy broni tym wolniej się poruszamy. Wprowadzony jest system klas postaci, lecz w przeciwieństwie do Counter-Strike, można je zmieniać w trakcie gry nie czekając na śmierć. Pojazdy w Mobile Forces są dziełem tego samego człowieka, który stworzył samochody występujące w Grand Theft Auto 3 i Wild Metal Country, dzięki czemu charakteryzują się doskonale oddaną sylwetką i modelem jazdy. Nie są to „pudełka” które jeżdżą lecz pojazdy wyposażone w zawieszenie, silniki, hamulce itd., co powoduje, że zniszczenie konkretnego elementu wpływa na jego sprawność. Gra pozwala na rozgrywkę w trybie single player oraz multiplayer, gdzie gracze mogą zmagać się między sobą w kilku trybach gry, między innymi Death Match oraz Capture the Flag. Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=1544
obrazek Noc Kruka to oficjalne rozszerzenie do jednej z najpopularniejszych gier role-playing 2002 roku, czyli Gothic II. W przeciwieństwie do innych dodatków, gdzie zazwyczaj dostajemy do dyspozycji jedynie nowe obszary czy przedmioty, twórcy z zespołu developerskiego Piranha Bytes poszli o krok dalej – do podstawowej wersji gry wpleciono nową, rozbudowaną historię praktycznie niezwiązaną z główną fabułą Gothic II. Postarano się również o znaczne zmodyfikowanie już istniejącego świata (nie oznacza to jednak zmiany położenia kluczowych lokacji, tylko rozbudowanie ich oraz pojawienie się wielu dodatkowych sekretów, itp.). Zastosowane rozwiązanie wymusza na posiadaczach dodatku przechodzenie całego programu od początku (wszystkie save'y z „samego” Gothic II stają się bezużyteczne po zainstalowaniu dodatku). Z drugiej strony jednak patrząc, liczba nowości czy implementowanych poprawek w pełni rekompensuje tę niedogodność. Akcja Nocy Kruka jest skonstruowana tak, by gracze mogli przejść dodatek niemal całkowicie omijając fabułę podstawowej gry. Rozszerzenie wprowadza do oryginalnego Gothic II szereg nowych lokacji (dżungla, jaskinie, etc.), około 100 bohaterów niezależnych (NPC-tów), unikatowe przedmioty (np. specjalny amulet, w którym żyje wróżka pomagająca przy szukaniu wartościowego ekwipunku), czary, umiejętności, czy potwory (w stylu niebezpiecznych niedźwiedzi). Podczas naszej wędrówki możemy również spotkać postacie znane z pierwszego Gothica, które nie pojawiły się w części drugiej. Wybór profesji powiększył się o nowe alternatywy. W Nocy Kruka mamy możliwość „przydzielenia” prowadzonemu bohaterowi roli morskiego pirata, lidera gangu bandytów, czy (zupełne novum) Maga Wody. Ci ostatni działają w pełnej konspiracji, nie ujawniając swych mocy osobom pobocznym (chyba, że sytuacja nie pozostawi im innego wyjścia), dlatego dostanie się w szeregi ich grupy wymaga od graczy sporo wysiłku... Twórcy omawianego rozszerzenia postarali się także o usprawnienia silnika gry (dopracowano głównie efekty audio-wizualne), jak również usunięcie wszystkich wykrytych błędów programistycznych, z którymi mieliśmy do czynienia w oryginalnym Gothic II. Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2380
obrazek Gorky 02: Aurora Watching - to trzecia część serii gier produkcji polskiego zespołu Metropolis Software. Łączy je ze sobą apokaliptyczny klimat rozgrywki oraz osoba głównego bohatera – agenta Cole’a Sullivana. Dzielą zaś gatunki, gdyż część pierwsza – Gorky 17, występująca również pod tytułem: Odium – była strategią turową, a począwszy od drugiej części – Gorky Zero: Fabryki Niewolników – mamy do czynienia ze skradankami (stealth action games) tworzonymi na podobieństwo Splinter Cella. Fabuła Aurora Watching przenosi gracza na Arktykę, gdzie ponownie będzie zmuszony zinfiltrować tajne laboratoria finansowane przez wojsko. Laboratoria, o których długo nikt by się jeszcze nie dowiedział, gdyby nie trudna do zatuszowania katastrofa rosyjskiej łodzi podwodnej „Komsomolec II”. Okręt ten zatonął podczas manewrów na Morzu Barentsa, niedługo po wypłynięciu z cmentarzyska wraków na Ziemi św. Józefa – rejonie omijanym z daleka przez kapitanów płaskodennych barek o łodziach podwodnych nie wspominając. Zdarzenie to samo w sobie nie mogło nie zainteresować zachodnich agencji wywiadowczych. Dodatkowym impulsem do zbadania wraku oraz okoliczności jego zatonięcia był fakt, iż „Komsomolec II” wyposażony był w ultranowoczesne torpedy, których technologia pozostawała nie wydartą Rosji tajemnicą. Tymczasem zbadanie okolic katastrofy zaowocowało jeszcze ciekawszym odkryciem podziemnej bazy wojskowej otoczonej wieńcem laboratoriów. Dalsze działania wywiadu ujawniły powiązania tajnego kompleksu z osobą Jacka Pareckiego – genialnego i szalonego naukowca, jednego z największych na świecie specjalistów od badań nad DNA, urodzonego w Krakowie. Styl rozgrywki nie uległ zmianie od poprzedniej części. Nadal mamy do czynienia ze skradanką, w której najważniejszym zadaniem gracza jest pozostawanie niezauważonym oraz możliwie cicha eliminacja kolejnych wrogów. Poprawie uległa zaś oprawa graficzna, która i tak zawsze stanowiła mocną stronę serii. W Gorky 02 światło, dobywająca się stąd i zowąd para oraz chłodna paleta barw tworzą jednolitą całość dla oddania wszechobecnego zimna towarzyszącego przygodzie. Jednocześnie dobrze zoptymalizowany silnik – RenderWare Physics Engine – pozwala cieszyć się grą nawet na słabszych komputerach wciąż zapewniając Aurora Watching dobrą fizykę obiektów, dzięki której trafione przedmioty przewracają się, a zabici wrogowie padają na ziemię atrakcyjnie dla oka. Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=4048
obrazek Nisko-budżetowa gra zręcznościowa o tematyce walki z obcą cywilizacją. Istoty z kosmosu opanowały wojskową bazę badawczą. Zadaniem gracza jest oczyszczenie zajętego przez obcych centrum, wcielając się w postać agenta lub agentki sił specjalnych. Nasi bohaterowie mają do dyspozycji 9 rodzajów broni (dwa pistolety, Shotgun, Granade launcher, Minigun, Rocket launcher, Freeze rife, Plasma Rife, Flame thrower i Magma minigun), które użyją przeciw zróżnicowanym gatunkom obcych, w dziesięciu rozległych misjach. Akcja gry przedstawiona jest w rzucie izometrycznym. Naszą postać kierujemy zaś przy użyciu klawiatury (poruszanie) i myszki (celowanie z broni). Szkoda natomiast, że dwuwymiarowa szata graficzna programu nie zadowoli nawet średnio wymagających graczy-wzrokowców. Mankament ten nadrabia na szczęście duża ilość interaktywnych przedmiotów, porozrzucanych po planszy (możliwość przesuwania krzeseł, niszczenie drewnianych skrzyń z ukrytymi bonusami, czy wybuchające butle z gazem, które niszczą pobliskie ściany). Zwiedzając zapomniane kompleksy naukowe, laboratoria i tajne fabryki, co chwilę natykamy się na apteczki (ulepszające nasz stan zdrowia), pancerze (polepszające wytrzymałość) oraz kolejne bronie i amunicję. Alien Shooter to typowa zręcznościówka, wymagająca od gracza szybkości i celnego manewrowania kursorem. Niestety, mierna oprawa audio-wizualna programu i banalna fabuła, niekorzystnie wpływają na ogólny obraz gry. Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=2779
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności