HARIBO - Wielkanoc2.jpg
-
! Egzorcyści - film dokumentalny -
Bóg mnie ocalił -
Bóg walczy o kazde dziecko -
Bóg walczy o każde dziecko -
Cudowny medalik -
Cudowny Medalik -
CZĘŚĆ 1 -
CZĘŚĆ 2 -
CZĘŚĆ 3 -
Czy diabeł boi się swieconej wody -
Czy diabeł boi się swięconej wody -
Egzorcysta ks. Piotr Glas -
Egzorcyzm to nie zabieg chirurgiczny -
Egzorcyzmy Regan Mc Neil -
Filmy -
Kadzidło egzorcyzmowane -
Kapłani którzy byli egzorcystami -
Kobieta z demonami w brzuchu -
ks Waldema Grzyb - egzorcysta -
ks. Dominik Chmielewski -
Ks. Waldemar Grzyb - egzorcysta -
KS. WIESŁAW OLESZEK -
Ks. Zbigniew Tartak -
Książki egzorcyzmy -
Książki na temat Czyśćca -
Kto się boi egzorcyzmów -
Kto się boi Egzorcyzmów -
LUDZIE KTÓRZY MAJĄ WIEDZĘ I MOGĄ CI POMÓC -
Magowie Absurdu -
Medalik św. Benedykta -
Modlitwy których demony nie znoszą -
MODLITWY KTÓRYCH DEMONY NIE ZNOSZĄ -
Nie ma komu wypędzać demonów -
NIE TARGUJMY SIE Z DIBŁEM PAN BÓG GO POKONAŁ -
O kapłanach egzorcystach -
O KAPŁANACH EGZORCYSTACH -
O KAROL ADAMOWICZ (OFM) -
Olej egzorcyzmowane -
Opętania -
Sakramentalia pomagają w walce ze złym duchem -
SAKRAMENTALIA POMAGAJĄ W WALCE ZE ZŁYM DUCHEM -
Sól egzorcyzmowane -
Szkaplerz -
Świadectwa -
Świat odlotów -
Świeca egzorcyzmowane -
Ulotki fpldery -
WALKA DUCHOWA -
Wąwolnickie „egzorcyzmy” -
Woda egzorcyzmowane
---
Haribo, światowy lider w sprzedaży galaretki, jest niemiecki słodycze marka stworzona w 1920 roku przez Hansa Riegel. Jej nazwa, skrót, rodzinnym mieście twórcy i samego siebie: Hans Riegel Bonn.
Historia zaczyna się na przedmieściach Bonn, gdzie Hans Riegel, cukiernik z zawodu, utwórz swój pierwszy warsztat dla kapitału na rozruch: worek cukru, marmur, taboret, kuchenka , z miedzi i wałkiem. W 1922 roku Hans Riegel wynalazł Dancing Bear ®, miniaturowy żel w kształcie niedźwiedzia guma, która później znany jako Golden Bear ® Haribo, które przyczyniają się do jego globalnego sukcesu.
Śledź "pałeczki lukrecji" prawdziwy "bestseller, sukces nie będzie czekać, a firma ma już 160 pracowników, w 1930 roku! Jednak produkcja spadła gwałtownie w czasie II wojny światowej, m.in. ze względu na brak surowców.
Rodzinny biznes, to są dwa syn, Hans Jr & Paul, które pokazują firmę śmierci ojca w 1945 roku. Zakup wiele fabryk i firm w całej Europie między 57 a 70, Haribo wznawia swoją ekspansję i uruchamia kultowego Strawberry Tagada ® w 1969 roku, które w końcu zdobyć serce jego prawdziwych smakoszy.
Dzięki nieocenionej receptury, to małe truskawki Haribo czyni nas szału nie sprzedaje mniej niż 1000000000 truskawek rocznie, przez 30 sekund!
Na poziomie marketingu i komunikacji, firma ewoluowała. Mam na myśli na przykład slogan i jej przekształcenia.
1930: "Haribo czyni szczęśliwe dzieci" znak, który celuje tylko dzieci.
60s: "Haribo sprawia, że dzieci chętnie ... i duży zbyt," który pokazuje młodość będzie poszerzać swój cel i dorosłych.
90.: "Haribo jest piękne życie, dla dużych i małych" = Slogan bieżącym