Batii Strauss - GALOP KOMEDIANTÓW.jpg
-
1. Harry Potter i Kamień Filozoficzny -
1. Harry Potter i Kamień Filozoficzny(1) -
29 • YYYY - Najwieksze przeboje -
3. Harry Potter I Więzień Azkabanu -
alfabet na tablicę -
angielski Steps -
Audio- book -
Bajka o jesiennym szalu -
bal pluszaków -
Bocianek Klekotek -
chłopiec i klocek -
Co robi mama -
Cykl Mrok- ebook -
Deszczyk na zmartwienie -
dobble-gry na rozne tematy -
Ebook -
E-BOOK -
Harry Potter Komnata Tajemnic (Poprawione) -
historia pewnej krówki -
Historia powstawania zegarów -
Inscenizacje w naucz. 1 -
Inscenizacje, scenki, scenariusze -
Jak brzoza liście rozdawała -
KINDLE - Mobi kolekcja full -
Kolorowy tydzień -
ksiazki-pdf-epub -
Kubuś Puchatek -
Latajacy kufer mp3 -
List do Mikołaja -
Marek Grechuta - Zlota Kolekcja -
McNaught Judith -
Miś i Margolcia -
najpiękniejsze polskie kolędy -
O tym, jak żabka deszcz sprowadziła -
pies i buda -
Podkowa Szczescia mp3 -
Prezentacje multimedialne dla dzieci -
przeciwieństwa -
przy,obok,na,w -
Przygody Św. Mikołaja(1) -
strusiątko idzie do przedszkola -
Tomcio Paluch mp3 -
Tomek i Przyjaciele - seria 18 -
TOMEK W KRAINIE KANGURÓW -
Usypianki 2 Kołysanki instrumentalne bebilon -
wersja a -
wersja b -
Zła pogoda -
zwierzęta -
żegnaj bałwanku
- adaptacja różnych utworów muzyki klasycznej;
- identyfikacja z artystami prezentującymi się w nagraniu;
- możliwość wystąpienia w roli wykonawcy i dyrygenta dzieła;
- komunikacja poza słowna w celu zwrócenia uwagi na różne elementy dzieła muzycznego;
- swoboda w zamianie ról;
- kształcenie wyobraźni dźwiękowej;
- atrakcyjność utworu do wielokrotnego słuchania;
- zintegrowane: słuchanie, granie, tańczenie i śpiewanie z elementami pantomimy, dramy i różnych form plastycznych ( synkretyzm w słowach: gram, słyszę, tańczę i śpiewam bliskie idei C. Orfa ).
- stosunkowo krótki czas osiągnięcia celu;
- zachęta do rozwijania twórczości ucznia: nauczyciela;
- możliwość stosowania tej metody przez nauczyciela z mniejszym doświadczeniem muzycznym.
Autorka podaje następujące etapy pracy z utworem:
1.Fabularyzowanie muzyki połączone z prostymi ruchami rytmicznymi.
2.Realizacja w tańcu.
3.Gra na instrumentach.
4.Połączenie tańca z instrumentacją.
5.Mówienie o muzyce.