Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

przepis_na_wolontariat.mobi

tatsel88 / Książki / mobi / Nauka i ekonomia / przepis_na_wolontariat.mobi
Download: przepis_na_wolontariat.mobi

6,07 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Kompendium wiedzy na temat organizacji i zarządzania wolontariatem w instytucjach kultury. Książka PRZEPIS NA WOLONTARIAT autorstwa Marty Kukowskiej jest jedną z pierwszych tego typu publikacji, jeśli nie pierwszą, na polskim rynku. To wartościowa pozycja o walorach tak poznawczych, jak praktycznych, dedykowana pracownikom instytucji kultury. Całość napisana jest językiem precyzyjnym, łatwym w odbiorze i atrakcyjnym dla czytelnika. Jest to niezwykle ciekawe kompendium wiedzy na temat organizacji i zarządzania wolontariatem w instytucjach kultury. Może być traktowana jako użyteczne źródło wiedzy na temat organizowania wolontariatu i kierowania nim w instytucji kultury oraz jako materiał dydaktyczny przydatny w szkoleniach i seminariach z tego zakresu. Warta jest zatem polecenia wszystkim osobom zainteresowanym doskonaleniem swej wiedzy, umiejętności i kompetencji w zakresie organizowania wolontariatu i zarządzania nim.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
Inne pliki do pobrania z tego chomika
Leksykon jest autorską próbą zestawienia i opisania haseł, które najbardziej trafnie korespondują z pojęciem nowoczesnego miasta.Lista terminów włączonych do opracowania wyłoniła się w toku długich dyskusji, i choć nie wyczerpuje ona wszystkich zagadnień, daje przegląd wielu istotnych wątków, obejmujących różnorodną problematykę od architektury, poprzez urbanistykę, bioekologię do inteligentnych rozwiązań stosowanych w miastach. Wydawnictwo: Gmina Miasta Toruń, Urząd Miasta Torunia, Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, www.torun.pl Autorzy: dr Stefania Środa-Murawska, dr hab. Elżbieta Grzelak-Kostulska, dr Jadwiga Biegańska, dr Justyna Chodkowska-Miszczuk, dr inż. Krzysztof Rogatka, lic. Leszek Dąbrowski Recenzenci: dr hab. Robert Krzysztofik, dr Magdalena Szmytkowska Redakcja i korekta: mgr Kamila Szybakowska
DUŻO, KRÓTKO I SZYBKO – w tych czasach dziennikarstwo internetowe można by sprowadzić jedynie do tych trzech słów. Ale w redakcji portalu Interia zawsze staramy się znaleźć czas i chęci na pisanie o tym, co nas porusza. Z przyjemnością przedstawiamy naszym użytkownikom ludzi, których podziwiamy, a próżno ich szukać na pierwszych stronach gazet. Zabieramy czytelników w miejsca, o których nie potrafimy zapomnieć, choć nie roi się w nich od turystów. Najlepsze teksty naszych dziennikarzy, które powstały w ostatnich miesiącach, wybraliśmy spośród gąszczu linków i zebraliśmy w tym e-booku. Zachęcamy: poznajcie świat z naszego punktu widzenia! AGNIESZKA ŁOPATOWSKA
„Trzecia Sztuka Marketingu” jest kontynuacją „Pierwszej ...” i „Drugiej...” składając się na cykl „Trzy Sztuki Marketingu”. Ta część zawiera 41 inspirujących tekstów o innowacjach, mediach, skutecznej sprzedaży (bez ściemniania) i rewolucji w marketingu. E-book uzupełnia 12 wywiadów z autorem, w tym szczególny - na temat „Bareizmów Wiecznie Żywych”. Dodatkowo 11 opowiadań autora z serii #Toporowo (inspirowanych twórczością Rolanda Topora) w tym jedno nie publikowane nigdy wcześniej.
W „Drugiej Sztuce Marketingu”, będącej kontytuacją bestsellerowej Sztuki Marketingu, znajdziesz 81 inspirujących tekstów o niuansach pracy marketera, scenkach z życia, zachowaniu prezesów oraz o tym jak autor został szefem marketingu Onet.pl na całe pięć sekund. W środku kultowa już historia o Zajączku czy Wyuzdanej Córce Ekonomii. To obowiązkowa lektura dla każdego przedsiębiorcy, marketera, lidera sprzedaży czy start-upu. Wiele inspiracji i praktycznych wskazówek dla profesjonalistów marketingu, sprzedaży, rozwoju czy innowacji.
W czerwcu 2009 roku firma NetPress Digital we współpracy z serwisami internetowymi specjalizującymi się w sprzedaży audiobooków – nexto.pl, audiobook.pl, dosluchania.pl i zlotemysli.pl – zbadały poglądy swoich klientów związane ze znajomością i preferencjami dotyczącymi książek audio. Było to największe z przeprowadzonych dotychczas w Polsce badań dotyczących książek mówionych. Odpowiedzi na zadane w ankiecie pytania udzieliło 4436 respondentów. Ankieta składająca się z 22 pytań została przygotowana przez Bartłomieja Roszkowskiego oraz Piotra Gołębiowskiego z NetPress Digital, spółki będącej właścicielem serwisu Nexto.pl. Ankieta była częściowo wzorowana na analizie rynku audio przeprowadzonej przez GfK Group na zlecenie niemieckiego stowarzyszenia wydawców i księgarzy Boersenverein. W raporcie poruszane są kwestie legalności - czyli formie dostępu do audiobooków. Czy użytkownicy wolą ściągać pozycje za darmo z Internetu czy też kupować legalnie i jakie czynniki powodują, że tak się dzieje. Jakie cechy książki audio są najważniejsze dla potencjalnego klienta? Kim są słuchacze audiobooków, gdzie mieszkają i ile mają lat? Jaka forma publikacji jest dla nich przystępniejsza/lepsza – “download” czy fizyczne CD? Wiedzą przy tworzeniu raportu podzielili się także Maciej Foks (Wykładowca Podyplomowych Studiów Polityki Wydawniczej i Księgarstwa na Uniwersytecie Warszawskim, publicysta mediów branżowych), Tomasz Witkowski (właściciel księgarni AudioBook.pl oraz wydawnictwa Aleksandria, specjalizującego się w książkach audio) oraz Łukasz Gołębiewski (analityk rynku książki, dziennikarz, prezes zarządu Biblioteka Analiz Sp. z o.o.)
Publikacja dla poszukujących prawdziwej pracy zdalnej, bez opłat. Sprawdzone metody, panele ze zleceniami. Bez wychodzenia z domu.
#THINK SOCIAL - Raport o trendach i zarządzaniu wizerunkiem w internecie. Chociaż wiele się obecnie mówi o ryzyku, związanym z obecnością w sieci, stosunkowo niewiele poświęca się wątkom dotyczącym "miękkiej" strony kształtowania swojego wizerunku w przestrzeni cyfrowej. Chcemy to zmienić, inicjując dyskusję o wizerunku w internecie, także pod kątem budowy świadomości tego czym warto się dzielić z innymi użytkownikami świata on-line, a co lepiej zachować dla siebie i jak robić to w spójny sposób. W raporcie przeczytać można m.in. wywiady z osobami, którym nieobcy jest temat autokreacji w internecie: Bartłomiejem Golą, Arturem Kurasińskim, Pawłem Tkaczykiem, Janem Zającem czy tak znanymi blogerami/redaktorami własnych serwisów, jak Natalia Hatalska, Konrad Jerin (F5), Grzegorz Marczak (Antyweb) czy Natalia i Łukasz z Tasteaway.
Oto subiektywny wybór najlepszych tekstów, które ukazały się w Interii w 2016 r.
Bajki o coachingu. Coaching na wesoło.
Sztuka marketingu Jacka Kotarbińskiego jest książką napisaną przez doświadczenie. Twórca "Subiektywnego bloga o sztuce marketingu" wybrał swoje najciekawsze teksty, które zostały wydane w formie e-booka. Książkę zdecydowanie powinni przeczytać szefowie firm, profesjonaliści marketingu i sprzedaży oraz właściciele innowacyjnych startupów. Autor został wyróżniony przez Onet.pl nagrodą "Blog Roku 2012" w kategorii "Profesjonalne i firmowe".
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności