Crack-Kingdoms of Amalur Reckoning.rar
-
13 Eerie -
500 dni miłości 2009 -
Babycall 2011 -
Bitwa pod Wiedniem 2012 -
Córka mojego kumpla 2011 -
Cyberstalker 2012 -
Deranged 2012 -
Długi weekend 2013 -
Dobry Doktor 2011 -
Dom bardzo nawiedzony 2013 -
Dom na końcu ulicy 2012 -
Drogówka 2013 -
Ewa Chodakowska -
General Education 2012 -
Granica 2013 -
Himmatwala -
Hobbit Niezwykła podróż 2012 -
Koszmarna adopcja 2012 -
Kronika opętania 2012 -
Królowie lata 2013 -
Livide 2011 -
Mama 2013 -
Martwe zło 2013 -
Mel B -
Najważniejszy głos 2012 -
Nieletni pełnoletni 2013 -
Obecność 2013 -
Ostatni postój 2006 -
Ostatni postój 2008 -
P90X -
P90X3 -
Pierwszy raz 2012 -
Porażony 2012 -
Riddle 2013 -
Rodzina Orheimów 2012 -
Sesje 2012 -
Sinister 2011 -
Smerfy Legenda Smerfnej Doliny 2013 -
Straszny film 5 2013 -
Supercyklon 2012 -
Szkoła uczuć 2002 -
Śmiertelna głębia 2011 -
Śmiertelna kuracja 2007 -
Treningi -
Udręczeni 2 2013 -
Wiecznie żywy 2013 -
Wiedźma wojny 2012 -
Wyszłam za mąż, zaraz wracam 2012 -
Zack i Miri Kręcą Porno -
Żona z internetu 2012
Core 2 Duo 2 GHz, 2 GB RAM , karta grafiki 512 MB , Windows XP/Vista/7
Akcja gry toczy się w krainie nazwanej Amalur. Wcielamy się człowieka, który został wskrzeszony w ramach tajemniczego eksperymentu związanego z urządzeniem zwanym Kołem Dusz. W czasie rozgrywki staramy się odkryć jaka intryga stoi za naszym powrotem na padół żywych i dlaczego nie posiadamy Przeznaczenia – wszyscy mieszkańcy Amalur mają bowiem z góry zapisaną przyszłość, której nie mogą zmienić.
Tytuł łączy cechy klasycznego RPG, z wielkim, otwartym światem wypełnionym postaciami, bogatą historią i rozbudowanym drzewkiem rozwoju oraz dynamicznej gry zręcznościowej przypominającej nieco serię God of War (głównie w zakresie walk). Twórcy poszli na pewne ustępstwa, ale nie zrezygnowali z oryginalnych rozwiązań – przykładowo klasy postaci nie wybieramy na początku zabawy, gdyż jest ona naturalną konsekwencją wyborów dokonywanych podczas przygody. Z drugiej strony o zwycięstwie w potyczkach decyduje nie tylko sprawność palców, ale przede wszystkim poziom bohatera. Na rozwój fabuły istotnie wpływa rozbudowany system dialogowy stworzony na wzór modułu znanego z Mass Effect, co pozwala w znacznej mierze decydować o kierunku, w którym podążamy.
Tworzenie postaci odbywa się za pomocą rozbudowanego kreatora, pozwalającego na wybór jednej z czterech ras oraz zmodyfikowanie praktycznie każdej części ciała. Zgodnie z kanonem gier RPG bohater z czasem nabywa wielu przydatnych umiejętności zarówno bojowych (podzielonych na trzy drzewka: walka wręcz, finezja oraz czarnoksięstwo) jak i rzemieślniczych (np. alchemia, kowalstwo czy tworzenie pierścieni). W sumie zdobyte punkty rozwoju możemy rozdysponować między ponad 60 ogólnych umiejętności. Walkę, stworzoną na modłę dynamicznych gier akcji, urozmaicają m.in. bomby, bronie wzbogacone o magiczne umiejętności czy tryb Reckoning spowalniający czas i zwiększający siłę zadawanych przez nas obrażeń.
W grze, oprócz głównego wątku fabularnego, umieszczono setki misji pobocznych i wyzwań, pozwalających zdobyć doświadczenie, zyskać reputację u danej kasty, a także wejść w posiadanie trofeów. Po otwartym świecie Amalur możemy poruszać się właściwie bez ograniczeń, a duża jego część jest generowana losowo. Mapa podzielona jest na pięć rozległych dystryktów, odróżniających się od siebie zróżnicowanymi warunkami oraz charakterystyką terenu. Oprawa produkcji jest niezwykle barwna i plastyczna.