KOMPUTEROWA GRATKA - Urodziny Filipa.iso
-
! Fubar (2023) serial -
! Special Ops Lioness - Lioness (2023) serial -
►Gang Olsena 14+2 -
★ Gang Olsena 720p KOLEKCJA -
A.Nightmare.On.Elm.Street -
Crime Story S01 -
Doktor Martin -
dream on -
el barco statek -
El.Barco.S01 -
El.Barco.S02.PL.WEB-DL.AC3.XViD -
El.Barco.S03.PL.WEB-DL.AC3.XViD -
Fire TV 4k -
Heroes III -
Jackie Chan -
James.Bond -
Katie Morgan (+18) -
Komputerowa Gratka -
Lody na patyku 1-9 -
Mała Brytania Za Granicą -
Masza i niedźwiedź -
Matrioszki S01 -
Matrioszki S02 -
Mia i Ja -
Mia i ja [15] -
Motoświat Jeremy'ego Clarksona -
Na Klopoty Bednarski -
Niegrzeczni Faceci lektor PL -
pipi -
POLSKIE XXX -
PRO100 -
PRO100 v5.20 [Crack] -
PRO100 v5.20 full version + CRACK -
PRO100(1) -
Roast -
Season 1 -
Season 2 -
Season 3 -
Season 4 -
Season 5 -
Season 6 -
Skarb sekretarza -
Tadeusz Baranowski -
turecki dla początkujących -
U.Pana.Boga.W.Ogodku.2007.PL.HDTV.720p.XVID -
Wilq -
Za granicą - LEKTOR PL ! -
Zulus Czaka - Shaka Zulu -
Życie jak sen -
Życie jak sen(1)
Gry z serii Komputerowa Gratka stawiają na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat.
„Przyjacielski podwieczorek” to gra utrzymana w bajkowej konwencji, w toku której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki przygotować podwieczorek u Tosi. Podczas zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji oraz rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Komputerowa Gratka: Przyjacielski podwieczorek
Nauka na wesoło:
- Czytanie sylab i wyrazów z sylabami typu gra-, kra-
- Przyroda – zwierzęta nocne, zioła
- Cyfry i liczby – przedmioty występujące parami, liczenie par
- Zawody – lekarz, weterynarz, aptekarz
- Konstruowanie – ludziki i zwierzątka z kasztanów i żołędzi
- Muzyczne zabawy – piosenka o Eliksirze Zamiany
- Ciekawostki – hartowanie ciała, higiena i domowe sposoby na przeziębienie
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura
Zabawy:
- Literkowe porządki
- Zapal lampy
- Testuj elektroniczną maszynę
- Wyprawa na moczary
- Sklep wysyłkowy Pani Sowy
- Przygotuj drewno dla Tosi
- Kolorowanki
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki
Nauka na wesoło:
- Czytanie – rozpoznawanie wyrazów
- Przyroda – kolczatka, kangur, struś, emu, dziobak
- Konstruowanie – naprawa zepsutych przedmiotów
- Cyfry i liczby – całość i połowa
- Muzyczne zabawy – Jajeczna piosenka
- Ciekawostki – wszystko o dinozaurach
- Obsługa komputera – mysz i klawiatura
Zabawy:
- Czary w magicznej kuli
- Kolorowanie jajek
- Handlowanie na straganie
- Naprawa gratów
- Bociania misja
- Ratunek dla zboża
- Układanki
- Multimedialna bajka
- Rymowanki i wierszyki
NAUKA NA WESOŁO:
* Przygotowanie do czytania i pisania - A, E, M, O, T, U
* Przyroda - zwierzęce symbole
* Ludzie i ich zawody - kowal
* Przepisy kucharskie - rogaliki
* Cyfry i liczby - przeliczanie i porównywanie liczebności zbiorów
* Muzyczne zabawy - Pechowa piosenka
* Ciekawostki - wszystko o pechu
* Obsługa komputera - mysz i klawiatura
ZABAWY:
* Jazda na deskorolce
* Składanie maszyny
* Rzut podkową
* Magiczne lustra
* Liczydło Filipa
* kolorowanka
* Z pamiętnika dziadka Patryka
* Rymowanki i wierszyki
Nauka na wesoło:
- Utrwalanie znajomości liter
- Rozpoznawanie pierwszej głoski
- Przyroda - mrówki, pająki, biedronki, modliszki, motyle i ćmy
- Muzyka - kompozytor, nuty, orkiestra, koncert, metronom, instrumenty muzyczne
- Zawody - lutnik
- Cyfry i liczby - dodawanie w zakresie 12, porównywanie liczebności zbiorów
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj Roztańczoną Piosenkę
- Ciekawostki - wszystko o owadach
- Obsługa komputera - klawiatura i myszka
Zabawy:
- Magiczne domino
- Upleć struny
- Zbuduj wodne cymbałki
- Maszyna dźwiękowa
- Posprzątaj mrowisko
- Zagraj na leśnym pianinie
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Kolorowanki
Nauka na wesoło:
- Przygotowanie do pisania: Ą, Ę, Ń, Ź
- Czytanie - ukryte wyrazy
- Przyroda - dokarmianie zwierząt zimą
- Cyfry i liczby - przeliczanie, porównywanie
- Technika - wszystko o prądzie, pojazdy śnieżne
- Czas - miesiące
- Muzyczne zabawy - zaśpiewaj 2 zimowe piosenki
- Obsługa komputera - klawiatura, myszka
- Polskie tradycje świąteczne
Zabawy:
- Uwolnij Mikołaja
- Ubierz choinkę
- Złóż skuter śnieżny
- Ulep bałwana
- Zapakuj prezenty
- Piernikowa fabryka
- Gwiazdkowa pamięciówka
- Wygraj bitwę z Gryziwąsem
- Multimedialna bajka
- Rymowanki
- Układanki
"Urodziny Filipa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy i nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji, w toku której dziecko pomaga przyjaciołom z Tęczowej Polanki przygotować się do urodzin sympatycznego skrzata Filipa. W zabawie dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały, powiązane z nimi tematycznie, foremki do wykrawania ciastek oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.
"Samochodowa wyprawa" jest programem z serii Komputerowa Gratka mającym na celu dostarczenie dziecku okazji do interesującej zabawy, a także nauki poprzez zabawę. Jest to gra utrzymana w bajkowej konwencji. Dziecko wraz z przyjaciółmi z Tęczowej Polanki wyrusza na samochodową przejażdżkę wraz z misiem Barnabą, czarodziejką Papatką, myszką Tosią i skrzatem Filipem. W trakcie zabawy dziecko doskonali sprawność manualną, ćwiczy słuchanie i rozumienie instrukcji, a także rozwija spostrzegawczość i pamięć wzrokową. Do czasopisma i gry dołączone zostały karty lub magiczne klocki-układanka, oraz dwa kolejne fragmenty układanki typu puzzle. Elementy te stanowić mają zachętę do podejmowania aktywności zabawowych także bez wykorzystania komputera.
Pobierz