Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto
papric
  • Prezent Prezent
  • Ulubiony
    Ulubiony
  • Wiadomość Wiadomość

Mężczyzna papric

widziany: 13.02.2024 17:53

  • pliki muzyczne
    614
  • pliki wideo
    151
  • obrazy
    663
  • dokumenty
    508

2326 plików
124,09 GB

Ukryj opis
MEDIAFUN MAGAZYN

mediafunmagazyn logo

Mediafun Magazyn skierowany jest do wszystkich śledzących trendy w marketingu, kampanie i zmiany zachodzące w mediach, internecie – zarówno dla branży interaktywnej, managerów, studentów kierunków ekonomicznych jak i biznesu (MŚP) budującego swoją markę w sieci i szukających rozwiązań, wiedzy i inspiracji… mówiąc krótko, dla wszystkich którzy mają głowę pełną pomysłów, dostęp do klawiatury i poszukują narzędzi jak swoje kreatywne ADHD skutecznie wykorzystać.

Obecnie już nie jest wydawany.
  • 7,4 MB
  • 29 lis 11 17:11
MediaFunMagazyn nr 05/2011.

SPIS TREŚCI:
- Piotr VaGla Waglowski: Mętna woda pozwala skuteczniej łowić tylko niektórym – rozmawia Maciej Budzich
- Raport Brand24 – reakcje polskich internautów po decyzji Steva Jobsa
- Świat „gdziejesteś“, „corobisz“ – Barbara Stawarz
- Z biblioteczki (kontr)rewolucjonisty – Piotr Wrzosiński
- Marcin Szałek (Groupon): Wszystko za 50% mniej… i więcej – rozmawia Tomasz Gruszka
- Jak się tanio nie sprzedać – Tomasz Gruszka
- Remigiusz Maciaszek: Cześć, ja jestem Rock… a to jest Moja Tuba – rozmawia Maciej Budzich
- Jak z fan page’a Born in the PRL zrobić serwis społecznościowy inPRL.pl – Artur Racicki
- Kindle, czyli e-atramentu czar – Adam Przeździęk
- Škoda i jej show – Monika Bartnik
- E-mail marketing. Od czego zacząć? – Piotr Krupa
- Konkursy na Facebooku – Wojtek Szywalski
- Marketing poukładany – Piotr Mrzygłód
- Gra w handlowanie? … czyli o tym, czy sprzedaż nadal jest taka sama – Przemysław Żyła
- LOMBB, czyli jak się robi lokalny marketing w Berlinie i Brandenburgii – Marta Eichstaedt
- Skanuj i korzystaj – Łukasz Dębski
- Narzędzia to podstawa – Kuba Filipowski
- Pokonferencyjne refleksje dotyczące współpracy z blogerami – Anna Proszkowska-Sala, Krystian Cieślak
- Najnowsze trendy w pomiarze efektów działań PR – Anna Miotk
  • 10,4 MB
  • 29 sie 11 15:30
MediaFunMagazyn nr 04/2011.

SPIS TREŚCI:
- Analogowy polityk w cyfrowym świecie (raport)
- Sejmometr to początek ePaństwa – Jakub Górnicki, Maciej Budzich
- Analiza działań polskich partii politycznych przy użyciu Fanpage Trendera – Marcin Nagraba, Dr Jan Zając, Dr Dominik Batorski
- Zrozumieć Google+ – Paweł Tkaczyk
- Facebook. Społeczeństwo utopijne czy destrukcyjne? – Barbara Stawarz
- Czy blogerzy to sprzedajne „dzifki”? – Social Media Day: relacja i komentarze
- Social Media Day: okiem organizatora – Magdalena Górnicka, Tomasz Kudła
- Audyt social media – Dr Anna Miotk
- Zmierzch mikroblogów? – Tomasz Czajkowski, Bartosz Sikora
- Owce i pasterze – Albert Hupa
- Wiadro Internetu na Facebooku – Marcin Nagraba, Dr Jan Zając, Dr Dominik Batorski
- MADE IN Polska – Tomasz Gruszka
- Mazury – Nowy Cud Natury?! – Adam Przeździęk
- Salon Wróżby Miłosnej – Michał Maciejewski
- Sprzedaż to nie tylko najniższa cena – Przemysław Żyła
- Startup Weekend Warszawa – fotorelacja, Przemysłach Chudkiewicz
- South by Southwest (SXSW) Interactive 2011 – Krzysztof Kowalczyk
- Outdoor: cyfrowa rewolucja? – Karol Barcal
- Programy do webinarów. Top 10 firm, czyli spojrzenie zza wielkiej wody – Marta Eichstaedt
  • 7,1 MB
  • 29 sie 11 15:28
MediaFunMagazyn nr 03/2011.

SPIS TREŚCI:
- Zmieniaj świat jednym kliknięciem – Justyna Dziegieć
- Facebook czy FejsBóg? – Robert Wróbel
- Prasa umiera czy się zmienia? – Piotr Mikołajski, Artur Kurasiński
- TED i TEDx – zupełnie inne konferencje – Barbara Jakubek
- Konferencja kluczem do ESK – Adam Przeździęk
- Promocja książek na blogach – Anna Miotk
- Wartość marki w social media: zaufanie – Przemysław Staroszczyk
- Jak serwisy geolokalizacyjne zmieniają świat reklamy – Łukasz Dębski
- Jak Polska sprzedaje… – Przemysław Żyła
- Od psa pawłowa do edupunka – gdzie tak faktycznie się uczymy – Piotr Peszko
- Co w ipla piszczy? Marcin Pery – Paweł Iwaniuk
- Irlandia on-line – Bartosz Siepracki
- Jak przygotować własny webinar? – Marta Eichstaedt
- Internet to nie zabawa tylko poważna sprawa – Justyna Dzieduszycka-Jędrach
- Lojalność w dobie smart-shopperów – Piotr Mrzygłód
  • 10,0 MB
  • 29 sie 11 15:27
MediaFunMagazyn nr 02/2010.

SPIS TREŚCI:
- No Logo – Robert Wróbel
- Trzy przykazania treści: Konsumpcja, Kuracja, Kreacja – Brian Solis
- Jak spełnić marzenie marketera? Wykorzystaj EdgeRank – Michał Lewandowski
- Facebook poza internetem – Natalia Hatalska
- Webinary, webcasty… i cała reszta – Marta Eichstaedt
- Społeczny wymiar sieci – Anna Miotk
- Uważaj na Robin Hooda. CSR w dobie social media – Justyna Dziegieć
- Co knuje kot Simona? – Michał Maciejewski, Paweł Jaroszyński
- Po drugiej stronie lustra, czyli dlaczego warto być wirtualnym etnografem – Robert Kostka-Zawadzki
- Unikaj mediów społecznościowych!? – Piotr Mrzygłód
- MSP w mediach społecznościowych – Adam Przeździęk
- Łowienie talentów w sieci – Tomasz Gruszka
- Co wyszukiwarka zrobi dla Twojego biznesu? – Tomasz Frontczak, Maciej Janas
- Polityka Social Media w firmie. Już czas? – Łukasz Dębski
- Sprzedaż… ekscytująca podróż w kierunku klienta – Artur Kuć
- User Generated Content poza siecią… – Marek Miller
- A Ty, ile przepisów łamiesz sprzedając w sieci? – Przemysław Żyła
- Sześć błędów biznesowych, które widać na pierwszy rzut oka i… Sześć narzędzi, które mogą pomóc tych błędów
uniknąć – Barbara Jakubek
- abc GTD – Łukasz Kluj
  • 10,4 MB
  • 29 sie 11 15:26
MediaFunMagazyn nr 01/2010.

SPIS TREŚCI:
- Jak kupować fanów? Kilka słów o tym jak tego NIE robić – Bartek Brzoskowski
- Polemika: 7 powodów, aby nie zatrudniać specjalistów social media – Kusak Piotr Wrzosiński, Dominik Szarek, Anna Kusak
- Crowdsourcing, czyli jak wykorzystać twórczy potencjał społeczności – Katarzyna Prus-Malinowska
- Case study: Wielka Inwazja Małego Głoda – Michał Wolniak
- Trzy przykazania social media – Anita Wojtaś-Jakubowska
- Me, myself and brand – Justyna Dziegieć
- Szarpnij i uciekaj – Bartłomiej Piekło
- IKEA po pomorsku, czyli jak działać glokalnie – Marcel Bazydło-Janowski
- Bankowy paradoks – Michał Macierzyński
- Social media: zarządzanie pełzającym kryzysem – Jacek Gadzinowski
- Social gaming – Barbara Jakubek
- Non profit na Facebooku – Robert Wróbel
- Face to Facebook – Błażej Balcerzyk
- Koniec prasy, koniec internetu, koniec wszystkiego... – Marek Miller
- Niech Was zobaczą, czyli jak poławiać perły w pracy w branży... – Mateusz Tułecki
- Edukacja szyta na miarę – Iwona Dynowska
- E-commerce na Facebooku... co Cię ogranicza? – Michał Cortez
- 10 dobrych rad, dla tych którzy chcą podbijać świat - Artur Kurasiński
- Finansowanie pomysłów, czyli kasa dla startupów - Przemysław Żyła
- Startupy i marketerzy w jednym stali domu - Krzysztof Kowalczyk
- Budżet, budżet, budżet... - Piotr Mrzygłód
- Show me the money! - Adam Przeździęk
- Firma B2B w Świecie 2.0 - Tomasz Gruszka
- Przycisk "szukaj" jest przestarzały - Jan Rychter
- Nagrodzeni i wyróżnieni w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2010 (wybór subiektywny) - Maciej Budzich
- Krzyż jako globalne logo - Adam Przeździęk, Piotr Mrzygłód
- Automatyczna analiza wydźwięku - Anna Miotk
- Social Media Brand Index - Norbert Kilen
- Buzz Tracking. Po co i jak to robić? - Albert Hupa, Marcin Krzostek
- Spór o krzyż w internecie - Anna Miotk
- Telefon + telewizor - Bartosz Siepracki
- Jeśli nie iPad to co? Dotykowe trendy - Paweł Iwaniuk
- ABC mobilnych serwisów geolokalizacyjnych - Eliza Kruczkowska
- Po drugiej stronie, po drugiej stronie Google'a - Maciej Janas
- O czym to ja myślałem? - Łukasz Kluj
- Dzień jak co dzień w sieci - Jacek Kotarbiński
- Stream.Publish - Dawid Andrzejewski
  • Pobierz folder
  • Aby móc przechomikować folder musisz być zalogowanyZachomikuj folder
  • dokumenty
    5
  • obrazy
    0
  • pliki wideo
    0
  • pliki muzyczne
    0

5 plików
45,22 MB




Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności