Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

mensis 2016-03.04 (40).pdf

Download: mensis 2016-03.04 (40).pdf

33,57 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
mensis nr 40.

SPIS TREŚCI:
1. Jak poskromić emocje w negocjacjach? I czy w ogóle warto je poskramiać?
KRZYSZTOF SKUBIS
2. Kto tu rządzi: człowiek czy technologia? Część I
ANDRZEJ LEMAŃSKI
3. E-commerce manager - człowiek orkiestra?
ARTUR GOLATOWSKI
4. Kiedy kasa fiskalna w e-sklepie?
ANGELIKA BOROWSKA
5. Jak zyskać nowych klientów, łącząc email marketing i social media
(pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej)
IRENEUSZ KLIMCZAK
6. Wywiad z Danielem Kędzierskim CEO FastTony.es
KRZYSZTOF RDZEŃ
7. Identyfikacja dźwiękowa: niezbędna w Social Video Media?
(pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej)
ANDRZEJ LEMAŃSKI
8. Strategia Full Funnel, czyli 5 kroków do skutecznego przeprowadzenia klienta
przez ścieżkę zakupową
(pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej)
MACIEJ WYSZYŃSKI
9. Prowadzenie kampanii efektywnościowych SEM dla e-commerce
MIŁOSZ WOŹNIAK
10. Pre-shopping: sekret Twojego klienta
(pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej)
EWA WOJCIECHOWSKA
11. Sprawdzone pomysły, które zwiększą sprzedaż w Twoim sklepie
PIOTR ORACZ
12. SEM: Jak analizować konkurencję?
(pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej)
MILENA MAJCHRZAK
13. Wyciągnij praktyczne wnioski z danych Google Analytics
(pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej)
KRZYSZTOF MARZEC
14. Chcesz zoptymalizować swój e-sklep? Postaw na testy A/B
JAROSŁAW SOLECKI
15. Social Media w biznesie
(pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej)
KAROLINA KALIŃSKA
16. Nieprzyzwoicie dobry tytuł oferty. Tryptyk. Część II: Potencjał wyszukiwawczy
MACIEJ DUTKO
17. Blogowanie zgodne z prawem czyli jak pisać, aby nie zostać uznanym za prasę i kiedy GIODO może mieć zastrzeżenia do bloga
JAKUB SZAJDZIŃSKI

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne foldery z plikami do pobrania
MENSIS
Miesięcznik Sprzedawców Internetowych



Mensis to bezpłatne pismo, dostępne zarówno w wersji elektronicznej jak i drukowanej. Miesięcznik ten skierowany jest do osób i firm handlujących w sieci.

Magazyn można bezpłatnie ściągnąć na stronie internetowej wydawcy: mensis(kropka)pl. W związku z tym ten folder nie będzie już aktualizowany.
Inne pliki do pobrania z tego chomika
mensis nr 42. SPIS TREŚCI: 1. Jak często okazujesz uznanie? KRZYSZTOF SKUBIS 2. YouTube - zasięg internetu i siła telewizji (pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej) ARKADIUSZ MARSZAŁEK 3. Zachowania e-konsumentów podczas Euro - rozmowa z Kamilą Pater, Country Manager Poland Criteo ANDRZEJ LEMAŃSKI 4. Trendy w e-płatnościach, a oczekiwania konsumentów JACEK KINECKI 5. Ewolucja czy rewolucja, czyli najlepsze praktyki jak zmieniać i ulepszać sklep internetowy PIOTR ORACZ 6. Vit Endler - Prezes Zarządu Internet Mall Polska w wywiadzie dla Mensis.pl (pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej) ANDRZEJ LEMAŃSKI 7. 4 innowacje w zakresie personalizacji które zrewolucjonizują biznes internetowy BARBARA ELMAS 8. Jak realizować testy użyteczności w sklepie internetowym SZYMON ŻYNDA 9. Jak wykorzystać w praktyce nadchodzące nowości w Google AdWords (pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej) KRZYSZTOF MARZEC 10. Content Marketing w pigułce (pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej) KAROLINA KALIŃSKA 11. Nie bądź cenodajką! 21 pozacenowych sposobów na pokonanie konkurencji. Pilot: Cenocentryzm vs pozacenizm (pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej) MACIEJ DUTKO 12. Odstąpienie od umowy, rękojmia, gwarancja - charakterystyka i najważniejsze różnice (pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej) KONRAD CIOCZEK 13. Jak i kiedy stosować podpis elektroniczny? ANDRZEJ LAZAROWICZ
mensis nr 41. SPIS TREŚCI: 1. Życie czy praca? Work-life balance jako koncepcja zgodności wartości ANDRZEJ LEMAŃSKI 2. Chodzi o ważną, ale trudną do przeprowadzenia zmianę KRZYSZTOF SKUBIS 3. Kto tu rządzi: człowiek czy technologia? Część II: SCOT i jego rola w rozumieniu współczesnej komunikacji społecznej (i marketingowej) (pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej) ANDRZEJ LEMAŃSKI 4. Samorządy w sieci spektakularnych wpadek ŁUKASZ JAJE 5. Sprzedaż transgraniczna eBay i Amazon bez ściemy! BARTOSZ JASIŃSKI 6. Snapchat - zmieniamy oblicze brandu! IGA SKROBACZ 7. Customer Lifetime Value – jak zbudować długoterminową relację z klientem? (pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej) MARIUSZ PAWEŁCZYK 8. Wywiad z Marcinem Grzymkowskim, Prezesem eobuwie.pl KRZYSZTOF RDZEŃ 9. Wyznaczanie grupy docelowej za pomocą Google Analytics (pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej) MIŁOSZ WOŹNIAK 10. Czy kolor przycisku „Dodaj do koszyka” ma znaczenie, czyli opis koncepcji: ten sam ruch, a większa sprzedaż PIOTR ORACZ 11. Jak i dlaczego wybrać system open source KRZYSZTOF RDZEŃ 12. Nieprzyzwoicie dobry tytuł oferty. Tryptyk. Część III: Siła marketingu (pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej) MACIEJ DUTKO 13. Marketing afiliacyjny w e-commerce KAROLINA KALIŃSKA 14. Projektowanie newsletterów trendy i tips&tricks ANNA ZŁOCZEWSKA 15. 5 najczęstszych błędów w sklepach internetowych. (pełna treść artykułu dostępna jest w prenumeracie papierowej) JAKUB SZAJDZIŃSKI 16. Wymagania BHP w pracy przy komputerze ANDRZEJ LAZAROWICZ
mensis nr 39. SPIS TREŚCI: 1. Jednoprocentowy postęp KRZYSZTOF SKUBIS 2. Firmy technologiczne czyli jakie? Recz o tym, jak wszystko staje się technologią, czyli nic nią nie jest ANDRZEJ LEMAŃSKI 3. Od Papieża, po cios w e-sklepy ŁUKASZ JAJE 4. Barometr e-commerce: 6 najważniejszych trendów dla polskiego e-biznesu MACIEJ WYSZYŃSKI 5. Mobile, to dziś coś więcej niż tylko responsywny design MAREK WŁODARCZYK 6. Analityka internetowa e-commerce AD 2016 MATEUSZ OGONOWSKI 7. Wycena marki w e-commerce MAREK GĄD 8. Najczęstsze błędy identyfikowania podczas badań z użytkownikami JAROSŁAW SOLECKI 9. Druk 3D w każdym domu - wywiad z Danielem Losinskim, CEO Skriware KRZYSZTOF RDZEŃ 10. Test odzyskiwania koszyka - czy to rzeczywiście działa? PIOTR ORACZ 11. Jak urządzenia mobilne zmieniają e-commerce? 10 najczęściej zadawanych pytań o m-commerce EWA WOJCIECHOWSKA 12. Ulepsz swoje reklamy AdWords wykorzystując rozszerzenia reklam KRZYSZTOF MARZEC 13. Przepis na sukces e-sklepu ŁUKASZ JAJE 14. Nieprzyzwoicie dobry tytuł oferty. Tryptyk. Część I: wartość informacyjna MACIEJ DUTKO 15. Ekspansja e-commerce za granicę - jak i gdzie zacząć? ANDRZEJ LEMAŃSKI 16. Platforma ODR - nowy pozasądowy sposób rozwiązywania sporów konsumenckich KONRAD CIOCZEK
mensis nr 38. SPIS TREŚCI: 1. Nie lubię poniedziałku KRZYSZTOF SKUBIS 2. Cyfryzacja w objęciach "żelaznej damy" ŁUKASZ JAJE 3. Unmarketing, marzenie konsumenta i szansa dla sprzedawcy ARKADIUSZ ROSZAK 4. 15 lat Google AdWords, czyli odrobina historii nieznanej (lub mniej znanej) ANDRZEJ LEMAŃSKI 5. Razem raźniej? JAKUB JASIŃSKI 6. Neoznaczek - dramat w dwóch aktach MACIEJ DUTKO 7. Zamach na wolność linkowania? ŁUKASZ JAJE 8. Tomasz Ebbig, Local Brand Manager Zalando na Polskę i Wielką Brytanię KRZYSZTOF RDZEŃ 9. Czy optymalizacja stron sklepu na sezon świąteczny to dobry pomysł? PIOTR ORACZ 10. Identyfikacja marki w social media: nazwa nazwie nierówna ANDRZEJ LEMAŃSKI 11. "Ludzie wciąż używają emocji zamiast logiki" - rozmowa z Mariuszem Wesołowskim, dyrektorem zarządzającym Uczestnicy.pl KRZYSZTOF RDZEŃ 12. Za ile i jak sprzedać sklep internetowy? SEBASTIAN KWIECIEŃ 13. Pierwsza kampania w Sieci Reklamowej Google - od czego zacząć, na co uważać KRZYSZTOF MARZEC 14. Jak rozliczać się za działania SEO i SEM KAROLINA KALIŃSKA 15. Optymalizacja serwisów wielojęzycznych pod SEO GRZEGORZ KOŁODZIEJSKI 16. Czy email marketing przechodzi kryzys wieku średniego? EWA WOJCIECHOWSKA 17. SkiRepublic - Case Study JUSTYNA LEWANDOWSKA 18. Koniec Rejestru Klauzul Niedozwolonych i nowe uprawnienia UOKiK - dobre, czy złe zmiany dla e-przedsiębiorców ? KONRAD CIOCZEK
mensis nr 37. SPIS TREŚCI: 1. Jak zarządzasz swoim czasem? KRZYSZTOF SKUBIS 2. E-buractwo, czyli myślą, mową, uczynkiem i... MACIEJ DUTKO 3. 7 wniosków z Forum Ekonomicznego ŁUKASZ JAJE 4. Kto będzie posiadał roboty wg MIT? Część 2 ANDRZEJ LEMAŃSKI 5. Wykluczeni cyfrowo to strata miliardów złotych ŁUKASZ JAJE 6. Nowoczesna metoda na budowanie lojalności klienta MONIKA CHOWANIAK 7. Omnichannel w e-commerce, czyli kilka słów o sprzedaży wielokanałowej IGOR PODGÓRSKI 8. Rozmowa z Moniką Kosieniak, CEO The Secret Soap Store KRZYSZTOF RDZEŃ 9. Porzucenie koszyka, czy reczywiście cena jest problemem? PIOTR ORACZ 10. Phantom - znikające pozycjonowanie i pełzająca rewolucja Google ANDRZEJ LEMAŃSKI 11. Czemu klienci nie czytają Twoich mailingów? EWA WOJCIECHOWSKA 12. Automatyzacja raportowania Google Analytics ALEKSANDER KRUPSKI 13. Instagram w biznesie KAROLINA KALIŃSKA 14. Mobilna kampania AdWords KRZYSZTOF MARZEC 15. Śledzenie e-commerce w Google Tag Manager MARCIN CICHOŃ 16. Nowy model kontroli w sprawach dotyczących klauzul niedozwolonych JAKUB SZAJDZIŃSKI
mensis nr 36. SPIS TREŚCI: 1. 3 sposoby walki o swoje - który z nich stosujesz najczęściej KRZYSZTOF SKUBIS 2. Wiec wyborczy w social media ŁUKASZ JAJE 3. Nowe zasady ekonomii KATARZYNA KAZIOR 4. Cyfrowe narzędzia marketingowe - kto i jak z nich korzysta JOANNA HOŁOWEŃKO-JANKOWICZ 5. Szkoła przetrwania, czyli sezonowość w e-commerce ŁUKASZ JAJE 6. Marketing a sprzedaż - czy konflikt musi trwać? MICHAŁ PAWLIK 7. Kto będzie posiadał roboty wg MIT? Część 1 ANDRZEJ LEMAŃSKI 8. Badania z użytkownikami w rozwoju sklepu internetowego IGA ŁOPATKA 9. Dlaczego zwycięzca testu A/B może wpłynąć negatywnie na Twoje zyski i jak tego uniknąć? PAWEŁ OGONOWSKI 10. PrestaShop - "WeCommerce is better Ecommerce" SANDRA FERNANDES 11. Czy odwiedzający, którzy porzucają stronę e-sklepu, mogą przynieść dodatkowe 30% przychodów? PIOTR ORACZ 12. Lean startup: 10 zasad taniego testowania Twojego pomysłu WALDEMAR ARIEL GALA 13. Kampania AdWords na youtube KRZYSZTOF MARZEC 14. Jak napisać wartościową informację prasową, cz. 2/2 ANDRZEJ LEMAŃSKI 15. „Trafność” Allegro – genialny pomysł czy strzał w stopę? MACIEJ DUTKO 16. Optymalizacja Stron WWW pod Page Speed - Google MATEUSZ BOROWIK 17. Lead Nurturing dla początkujących: 6 pierwszych kroków EWA WOJCIECHOWSKA 18. Nie opłaca się lekceważyć reklamacji JAKUB SZAJDZIŃSKI
mensis nr 35. SPIS TREŚCI: 1. Od rana mam dobry humor... i co mi to daje KRZYSZTOF SKUBIS 2. Skup się na najważniejszym JAKUB JASIŃSKI 3. Przestań liczyć na siebie. Dzieje bajeczne logistyki e-commerce SŁAWOMIR RAJCH 4. Koniec wirtualnej prohibicji? ŁUKASZ JAJE 5. Wywiad z Marcinem Łachajczykiem, Dyrektorem Zarządzającym Ceneo.pl ANDRZEJ LEMAŃSKI 6. Twitch - konkurencja dla YouTube MICHAŁ MĘTLEWICZ 7. Pierwsze regionalne konkursy coraz bliżej PAWEŁ IWANEK 8. Jak osiągnąć wyższe ceny i marże w biznesie e-commerce GRZEGORZ ŚWIĄTEK MICHAŁ ZIMIŃSKI 9. Wywiad z Bartoszem Michałkiem, Prezesem Comperia.pl KRZYSZTOF RDZEŃ 10. Online-offline gap: jak lepiej monitorować klientów i poradzić sobie z efektem ROPO AGATA SZKARŁAT 11. 5 wskazówek dotyczących zawierania skutecznych umów z venture capital WALDEMAR ARIEL GALA 12. Jak budować zaufanie wśród nowych klientów PIOTR ORACZ 13. Tam gdzie kończy się wyszukiwarka, zaczyna się GDN KRZYSZTOF MARZEC 14. Jak napisać wartościową informację prasową, cz. 1/2 ANDRZEJ LEMAŃSKI 15. Search Engine Optimization platformy PrestaShop KAROLINA KALIŃSKA 16. Czy sklep internetowy potrzebuje Public Relations IGOR PODGÓRSKI 17. Reklama porównawcza dźwignią e-handlu, cz. 2/2 MACIEJ DUTKO 18. Nabici w pozycjonowanie JAKUB SZAJDZIŃSKI
mensis nr 34. SPIS TREŚCI: 1. Komunikacja a zmiana... i związki między nimi KRZYSZTOF SKUBIS 2. Dofinansowanie dla projektów informatycznych 2014-2020 PAWEŁ IWANEK 3. Klient pod lupą beaconów ŁUKASZ JAJE 4. Ścieżka w dżungli technologii, czyli nowe trendy na rynku zabawek ARKADIUSZ ROSZAK 5. Prezesi – dlaczego nie powinni mieć Facebooka ANDZREJ LEMAŃSKI 6. Wywiad z Marcinem Trederm, CEO UXPin 7. Strategie zarządzania cenami w wielokanałowym handlu detalicznym - offline i online GRZEGORZ ŚWIĘTEK MICHAŁ ZIELIŃSKI 8. Testuj z głową zmiany w e-sklepie PIOTR ORACZ 9. Wywiad z Michałem Judą 10. Amazon dla początkujących DAMIAN SZAKIEL 11. Marketing Automation dla małego e-commerce – natychmiastowe efekty w przystępnej cenie AGATA SZKARŁAT 12. Dobry szablon Allegro w praktyce ANDZREJ LEMAŃSKI 13. Reklama porównawcza dźwignią e-handlu – część 1/2 MACIEJ DUTKO 14. Reklamy GSP: Gmail Sponsored Promotions KRZYSZTOF MARZEC 15. Ochrona danych osobowych – pięta Achillesa polskiego e-commerce? JAKUB SZAJDZIŃSKI
mensis nr 33. SPIS TREŚCI: 1. Strefa komfortu, czy warto ją opuszczać? Krzysztof Skubis 2. Ekspansje. Pogoda dla e-commerce. Sławomir Rajch 3. Personalizacja na gorzko. Arkadiusz Roszak 4. Mobile przyszłością e-handlu Anna Ambroszkiewicz 5. Yandex. Goliat ze wschodu. Piotr Ziarek 6. Chmura w służbie e-commerce Piotr Nowak 7. Polskie sklepy internetowe: od specjalizacji do multistoryzacji Andrzej Lemański 8. WYWIAD: Rozmowa z Michałem Gembickim 9. System ERP – fundament czy tło dla nowoczesnego handlu? 10. Zaufanie do sklepu podstawą konwersji w handlu internetowym 11. Fuck!up, czyli jak porażkę przekuć w sukces 12. E-commerce na skróty 13. Import z Azji – przygotowanie do odprawy celnej 14. Opis produktu w e-commerce 15. W poszukiwaniu wzrostów małego e-commerce 16. Dlaczego sklepy internetowe nie inwestują w wydarzenia offle’owe? 17. Dewirtualizacja oferty – 10 sposobów na zyskanie twarzy w sieci 18. Jak Marketing Automation pomaga rozwiązywać problemy współczesnych marketerów? 19. Remarketing w AdWords – nie wszyscy robią to dobrze 20. Zapachy cyfrowe przyszłością Internetu i aromamarketingu 21. Pierwsza w Polsce platforma e-commerce bez limitów na wszystkie parametry 22. Konsument pod szczególnym nadzorem czyli obowiązek informacyjny przy sprzedaży przez internet 23. Kongres Dyrektorów E-Commerce – Zmieniamy Polski E-handel
mensis nr 32. SPIS TREŚCI: 1. Uporządkowany chaos Jacek Walkiewicz 2. Z jakiej perspektywy patrzysz na świat? Krzysztof Skubis 3. Jaki będzie polski e-commerce A.D. 2015, czyli Grupa Raben nie tylko o logistyce Mariusz Wesołowski 4. Sklep internetowy, czyli jogging po polu minowym Arkadiusz Roszak 5. Zarządzanie w dobie algorytmów komputerowych, według McKinsey Quarterly 6. Twitter jako marketingowy wehikuł 7. Krótka historia wielkiego sukcesu 8. Szlaban na granicy 9. Czy chmura jest dla wszystkich 10. Wywiad z Januszem Filipiakiem - Prezesem Zarządu Comarch SA 11. Co czeka e-commerce w 2015 roku 12. Konsumenci oczekują interakcji w każdym punckie styku 13. Wywiad z Tomaszem Kabarowskim - Prezesem Zarządu NEO24.PL 14. Jak założyć sklep internetowy 15. Przygotowanie sklepu do sezonu paczkowego 16. Lead Generation 17. Personalizacja w marketing automation? To możliwe! 18. Link building 2015 - best practices 19. 5 taktyk e-mail marketingowych na nadchodzące święta 20. Social media: czarny koń czy czarna owca e-commerce 21. W krzywym zwierciadle: e-mail marketing
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności